بی اطلاعی موسوی از شکایت تیم‌های لیگ یک

سرمربی تیم فولاد اهواز از شکایت سه تیم لیگ دسته یکی از باشگاه فولاد اظهار بی اطلاعی کرد.

بی اطلاعی موسوی از شکایت تیم‌های لیگ یکبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران کوروش موسوی سرمربی تیم فولاد اهواز که این روزها تیمش در صدر جدول فوتبال دسته یک قرار دارد با مشکلات متعددی رو به رو شده است 3 باشگاه لیگ دسته یکی به دلیل حضور 11 بازیکن سرباز که به صورت غیر قانونی در این تیم توپ می زنند از فولاد شکایت کردند.

اما نکته جالب‌تر اینجاست که موسوی سرمربی تیم نسبت به اقدام دیگر باشگاه‌های دسته یک اظهار بی اطلاعی کرد و به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: متاسفانه از این موضوع بی خبرم و بهتر است برای تکمیل اطلاعاتتان با مدیر عامل باشگاه صحبت کنید.

*در پی شکایت 3 باشگاه از فولاد اهواز: طبق قانون سربازان را از لیست خارج می‌کنیم

مدیر عامل باشگاه فولاد اهواز گفت: تابع قانون هستم و هرچه قانون بگوید انجام می‌دهم.

اژدری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: در ابتدای فصل به ما اعلام کردند که 2 بازیکنانمان کارت سربازی‌شان مشکل دارد و ما هم بر اساس قانون آن 2 بازیکن را در هر شرایطی بود حذف کردیم و حتی زمانی که بازی داشتیم با 16 نفر مقابل حریفان حاضر شدیم. در حال حاضر خدمت سربازی به سازمان نظام وظیفه مربوط میشود و طبق قانون هرچه سازمان لیگ و سازمان نظام وظیفه بگوید انجام  می‌دهیم چون تابع قانون هستیم و نمی‌خواهیم از قوانین وضع شده تخطی کنیم.

این‌ها همه هجمه‌ای است که چون در صدر جدول هستیم و اختلاف امتیازمان از حریفان بیشتر است برایمان به وجود آوردند، مطمئن باشید از هر تاریخی که اعلام کنند و هر تعداد بازیکنمان مشکل سربازی داشته باشد از لیست حذف می‌کنند.

وی ادامه داد: ما در جریان فصل برای بازی با ایران جوان قصد داشتیم به ایران بوشهر برویم که سازمان لیگ به ما اعلام کرد نمی‌توانیم این دو بازیکن را با خود ببریم و ما هم با 16 نفر به بوشهر رفتیم. هم‌اکنون هم تابع مراجع ذیصلاح هستیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد‌نوین اهواز تصریح کرد: هر زمانی که نظام‌وظیفه اعلام کند بازیکنی نمی‌تواند در تیم ما به میدان برود قطعا ما جلوی او را خواهیم گرفت. برای ما قانون فصل‌الخطاب همه مسائل است. بهادرانی دروازه‌بانی 37 ساله است که حداقل 15 سال در تیم‌های مختلف بازی کرده است. او کارت پایان خدمت دارد در حالی که اعلام کرده‌اند او معاف شده است.

اژدری‌زاده تصریح کرد: می‌گویند درختی که پربار است سنگ بیشتری می‌خورد این موضوع برای ما هم اتفاق افتاده است.شما اسامی بازیکنان ما را ببینید به هیچ عنوان معروف نیستند. تمرینات خود را از 15 خرداد ماه آغاز کردیم و واقعا بی انصافی است که اعلام می‌کنند تیم چنین مشکلاتی دارد. نمی‌گویند که بازیکنان در گرمای شدید اهواز کجا و چگونه تمرین می‌کنند. قول می‌دهم به این بازیکنان ما در هر جای دیگر نگاه هم نمی‌کردند اما فوتبالی فراتر از حد انتظار خود به نمایش گذاشتیم و توانستیم که امتیازات خوبی را کسب کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار