بیرانوند:

لیگ برتر مهمتر از لیگ قهرمانان آسیاست/من فرزند قنبرزاده هستم

دروازه بان تیم فوتبال نفت تهران گفت: با توجه به سی بازی پیش روی ما در مسابقات لیگ برتر درحال حاضر این بازی‌ها اهمیت بیشتری نسبت به لیگ قهرمانان آسیا برای نفتی‌ها دارد.

لیگ برتر مهمتر از لیگ قهرمانان آسیاست/من فرزند قنبرزاده هستمعلیرضا بیرانوند در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در ادامه گفت: تمام بازیکنان واعضای کادر فنی هم متهم شدند تا در این 3 بازی 9 امتیاز کسب کنیم تا بتوانیم با وضعیت مناسب به مصاف تیم الشباب در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا برویم.

وی همچنین درخصوص حواشی اخیرش با مدیر عامل باشگاه اظهار کرد: قنبرزاده یک مدیر عامل الگو برای تمام مدیران حاضر در فوتبال است و صحبت‌های من طی روزهای گذشته نشان از بی تجربگی من بوده و امیدوارم وی که در جایگاه پدر من هستند از من بگذرند البته این موضوع قطعا در کمیته انضباطی باشگاه نفت رسیدگی خواهد شد.

دروازه بان ملی پوش نفت تهران بازی با الشباب را سخت و حساس پیش بینی کرد وگفت: تیم الشباب از تیم‌های خوب وریشه‌ای آسیاست و این تیم با 2 امتیاز از دو بازیش به مصاف با حامی آید و ما هم برای کسب 3 امتیاز از این تیم میزبان خواهیم کرد و این را قول می‌دهم که تیم نفت رفته رفته بهتر می‌شود و به تیم پدیده عرض اندام خواهد کرد.

بیرانوند در پایان در خصوص حواشی مبنی بر رفتن منصوریان به استقلال هم گفت: منصوریان از بزرگان استقلال است وشک نکنید که ایشان به تیم نفت متعهد است و به هیچ تیمی جز نفت فکر نمی‌کند و هدفش قهرمانی نفت است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار