در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

عیدی‌ای که «عبدالرضا اکبری» را بیشتر خوشحال می‌کند

عبدالرضا اکبری گفت: خدا را شکر هنوز رسم عیدی دادن را ترک نکرده‌ایم در این دوره گرفتن اسکناس بهترین عیدی است که می‌توان از بزرگترها گرفت و من هم با گرفتن این عیدی خوشحال می‌شوم.

عبدالرضا اکبری بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: نوروز به عنوان یکی از پدیده‌های فرهنگی در سرزمین‌ ما ویژگیهایی دارد که آن را از دیگر مناسبتها متمایز می‌کند از جمله این پدیده‌ها رسم و رسوم عیدی دادن و عیدی گرفتن است.

اکبری عنوان کرد: خدا را شکر هنوز رسم عیدی دادن را ترک نکرده ایم قدیم‌ها کتاب عیدی می‌گرفتیم و در قفسه کتاب می‌گذاشتیم اما در این دوره گرفتن اسکناس بهترین عیدی است که می‌توان از بزرگترها گرفت من هم با گرفتن این عیدی بیشتر خوشحال می‌شوم.

وی ادامه داد: "سراب" را در هفت سین سینمایی می‌گذارم زیرا گویا همه چیز در آرزو و خیال سپری می‌شود.

این بازیگر اظهار داشت: اتفاق خاصی در ساتل 93 نداشتم در زمینه کاری در سریال "معماری شاه" بازی که تجربه متفاوتی در کارنامه بود.

اکبری در خصوص سریال "معماری شاه" بیان کرد: در نقش سرلشگر فضل الله زاهدی در این مجموعه حضور دارم زاهدی از شخصیتهای شناخته شده تاریخ معاصر است که برهه‌های مختلفی از زندگی این شخصیت از جمله نقش وی در کوتاه 28 مرداد و همچنین دوران شخصیت وزیری‌اش در این سریال به نمایش گذاشته می شود.

وی ادامه داد: برای آشنایی با نقش سرلشگر فضل الله زاهدی بیشتر کتابهای که شخصیت وی در آن مرور شده است را مطالعه کردم و از منابعی که محمدرضا ورزی در اختیار رم گذاشت بهره‌ بردم افزون بر این تصاویر مربوط به این شخصیت و سخنرانی وی کمک زیادی به من برای ایفای بهتر این نقش کرد.

این بازیگر در خصوص آرزوی خود برای سال 94 گفت: امیدوارم سال 94 برای اهالی بازیگری سال خووبزی باشد و شاهد پیشرفت خوبی در بازیگری باشیم تا بتوانیم بگوییم.

یک بازیگر چهره با استعداد صاحب سبک داریم. دست از تقلید برداریم و آثار خوبی را در سال 94 بسازیم.

اکبری خاطر نشان کرد: در سال جدید برای مردم آرزوی استقامت در امور زندگی صبر و حوصله در کارها و زندگی برپایه تفکر را دارم.


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.