اجرای مشترک دو خواننده مطرح در برنامه «دانه‌های انار»

فریدون آسرایی و مانی رهنما در کاری مشترک تیتراژ برنامه «دانه‌های انار» را با محوریت دفاع مقدس اجرا کرده‌اند.

احمد امیرخلیلی ترانه‌سرای تیتراژ‌های آغازین و پایانی برنامه «دانه‌های انار» در خصوص این تیتراژ در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: سرودن اشعار تیتراژ‌های ابتدایی و انتهایی برنامه «دانه‌های انار» برعهده من بوده است. «دانه‌های انار» برنامه‌ای در مورد فرزندان موفق شهید است. این برنامه پنجشنبه شب‌ها به کارگردانی خانم قائمی‌فر و تهیه‌کنندگی حسین عامریان از شبکه دو سیما پخش خواهند شد.

وی افزود: تیتراژ ابتدایی کاری از امیر حسین سمیعی است که حجت‌اشرف‌زاده و اشکان کمان‌گری خوانندگی آن را بر عهده داشتند. به علاوه تیتراژ انتهایی نیز با آهنگسازی بهروز صفاریان و خوانندگی‌ مانی رهنما و فریدون آسرایی همراه است.

خلیلی بیان کرد: کار اول یک کار ملی میهنی است و کلیپ آخر با ذهنیت دفاع مقدس ساخته شده است. به طور کل این تیتراژ یک کار سورئال است.

وی تصریح کرد: قصد ما از ساخت این کار شرکت در جشنواره ققنوس است. جشنواره ققنوس در خصوص ارزش‌های متعالی و انسانی و دفاع مقدس و دیگر موضوعات است. این اولین بار است که کار ما در این جشنواره و در قسمت نماهنگ شرکت خواهد کرد.

احمد امیر خلیلی عنوان کرد: من در سال 90 به عنوان بهترین ترانه‌سرای صدا و سیما انتخاب شدم. در سال 91 نفر اول جشنواره موسیقی فجر و سال 92 نفر اول جشنواره موسیقی مقاومت و دفاع مقدس شده و در پایان در سال 93 عنوان نخبه دانشجویی علوم و تحقیقات را کسب کردم.

احمد امیر خلیلی در پایان اظهار داشت: در سال 92 کتابی با عنوان «تحت پیگرد قانونی» از انتشارات فصل پنجم را به چاپ رساندم. این کتاب شامل 32 ترانه بوده که 10 کار آن در فضای عاشقانه و 13 قطعه مربوط به کارهای اجتماعی و مابقی در خصوص مناجات، دفاع مقدس و ... بوده است.

وی افزود: این کتاب به چاپ دوم نیز رسید. طرح روی جلد آن را زهرا زواری طراحی کرده است. «تحت پیگرد قانونی» با تیراژی 1100 تایی به چاپ رسیده است.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار