70 درصد از تصویربرداری مستند «انرژی برتر» به پایان رسید

«انرژی برتر» عنوان مستندی 26 قسمتی در عرصه انرژی هسته‌ای است که از شبکه سحر پخش خواهد شد.

عزیز‌الله اسماعیلی کارگردان تلویزیونی در خصوص ساخت یک مستند در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: «انرژی برتر» عنوان مستندی 26 قسمتی است که قرار است از شبکه بین‌المللی سحر پخش می‌شود. تصور می‌کنم این مستند برای اولین بار کل فعالیت‌های هسته‌ای اعم از پزشکی، صنعتی، سوخت، کشاورزی، ... را بررسی می‌کند. «انرژی برتر» در 26 قسمت 25 دقیقه‌ای از شبکه سحر و به احتمال زیاد از چند شبکه سراسری نیز پخش می‌شود.

وی بیان کرد: تا کنون در حدود 70 درصد از تصویربرداری به اتمام رسیده است. برای ساخت این کار به شهرداری اراک‌، یزد و اصفهان سفر کرده‌ایم و در حال حاضر عازم سفر به بوشهر هستیم.

اسماعیلی عنوان کرد: «انرژی برتر» مستندی روایی است که داستان را از زوایه دید راوی تعریف می‌کند. بازدید، مصاحبه و گفتار با اندیشمندان حوزه هسته‌ای و بیان موفقیت‌ها در این رشته جزو بخش‌های اصلی است.

وی عنوان کرد: ساخت این کار از 94/8/5 آغاز کردیم و فکر می‌کنم تا پایان دی درگیر تصویربرداری آن باشیم. البته تدوین را شروع کرده و به صورت همزمان پیش می‌رویم.

عزیزالله اسماعیلی اظهار داشت: ممکن است عنوان کار به احتمال زیاد تغییر کند. به علاوه این کار به پنج زبان ترجمه شده و پخش می‌شود.

وی در پایان تصریح کرد: در عرصه انرژی هسته‌ای چرخه سوخت بیشتر در چشم بوده؛ اما ما قصد داریم تا پیشرفت در دیگر زمینه‌ها مانند تجهیزات پزشکی، مواد غذایی، کشاورزی و ... را به تصویر بکشیم.

عوامل مستند انرژی برتر عبارتند از: احسان ابوالحسنی (تهیه‌کننده)، عزیزالله اسماعیلی (نویسنده و کارگردان)، مجید قربانی‌فر (مدیر تصویربرداری)،‌ محمد حسین اشکپور (مدیر تولید)، هادی نظمی (دستیار نور و تصویر).

راوی این مستند بیژن افشار بازیگر تئاتر و تلویزیون است.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار