ساری،

انهدام باند سرقت احشام با 32 فقره سرقت در آمل

فرمانده انتظامی شهرستان آمل، از دستگيری20متهم به سرقت احشام و کشف چهار ميليارد ريالی اموال مسروقه دراین شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ ولی الله گنجيان مقدم گفت:در پي وقوع چندين فقره سرقت احشام در سطح آمل، موضوع در دستور کار مأموران پليس آگاهی و ديگر عوامل انتظامی اين فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل افزود:ماموران با انجام تحقيقات پليسی و بررسی صحنه جرم دريافتند، سارقان با استفاده از دو خودروی پيکاپ و نيسان شبانه به محل اسکان دام عزيمت کرده و پس از مسموم کردن سگ های گله يا تخريب ديوار و درب دامداری ها، اقدام به سرقت احشام می کنند.

وی افزود:مأموران پليس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند، سرکرده باند سرقت به نام " اصغر- ع " را شناسايی و در اقدامی غافلگيرانه و ضربتی با هماهنگی قضايی وي را دستگير کردند.

سرهنگ گنجيان مقدم، افزود:ماموران در ادامه تحقيقات موفق شدند، 19متهم ديگر از اعضای اين باند بزرگ را که در امر سرقت و خريد و فروش احشام مسروقه فعاليت داشته اند، شناسايی و دستگير کنند.

فرمانده انتظامي شهرستان آمل با بيان اينکه ارزش ريالی اموال مسروقه که توسط ماموران پليس آگاهي کشف شد، چهار و نيم ميليارد ريال است، افزود: متهمان در تحقيقات و بازجويی های فنی پليس به 32 فقره سرقت احشام در سطح شهرستانهای آمل، محمودآباد و نور اعتراف کردند.

سرهنگ گنجيان مقدم گفت:سارقان برای از بين بردن رد مال مسروقه و عدم توانايی مالباختگان براي شناسايی اموال با تشکيل شبکه ای از سرقت، احشام را با هم مبادله می کردند.

در پايان فرمانده انتظامی شهرستان آمل،گفت: شهروندان در صورت برخورد با موارد مشکوک، بلافاصله موضوع را به مرکز فوريت های پليس 110 اعلام کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار