اردبیل؛

راه اندازی صندوق سرمایه‌گذاری در استان‌های محروم کشور

رئیس کمیسیون برنامه‌، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: صندوق سرمایه‌گذاری در استان‌های محروم کشور راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ غلامرضا تاج‌گردون در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در اتاق بازرگانی اردبیل اظهار داشت: یکی از اهداف اساسی کمیسیون برنامه‌ و بودجه مجلس شورای اسلامی توازن بودجه در مناطق مختلف کشور است و در این زمینه با تمهیدات اساسی در صدد هستیم صندوق سرمایه‌گذاری در استان‌های محروم و کم‌برخوردار در کشور را راه‌اندازی کنیم تا بتوانیم با تحقق این اصل مهم گام بزرگی در پویایی و توسعه این مناطق برداریم.

وی با اشاره به اینکه کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اهداف مشخص و سازمان یافته بودجه کشور را تنظیم می‌کند، افزود: امسال با برنامه‌ریزی‌های انجام شده توزیع بودجه به صورت عادلانه در مناطق مختلف کشور انجام می‌شود تا بتوانیم ظرفیت‌های مناطق را شکوفا کنیم.

رئیس کمیسیون برنامه‌، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی از اختصاص اعتبارات ویژه برای طرح آبیاری نوین در کشور خبر داد و گفت: بخش کشاورزی در حال حاضر از اهمیت و جایگاه بسیار ویژه‌ای برخوردار بوده و نیاز است به این بخش اهتمام ویژه‌ای جلب شود تا شاهد همواری مسیر رشد و توسعه این حوزه در کشور نیز باشیم.

تاج گردون با بیان اینکه یکی از راهکارهای توسعه صادرات و پویایی اقتصاد و اشتغال تصویب منطقه آزاد تجاری است، تصریح کرد: نمایندگان مجلس به ویژه اعضای کمیسیون بودجه تمام تلاش خود را برای تصویب منطقه آزاد تجاری اردبیل و 6 منطقه دیگر انجام می‌دهند تا بتوانیم گام بزرگی در پویایی و اقتصاد منطقه برداریم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.