ایلام؛

برنامه ریزی برای اجرای ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس

فرمانده سپاه ناحیه ایلام گفت: 140 ویژه برنامه در حوزه های مختلف همزمان با ایام هفته گرامیداشت دفاع مقدس در سپاه ناحیه برگزار می شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ قدرت الله کریمیان در نشست خبری با اصحاب رسانه اعلام کرد: دفاع مقدس و رشادت های رزمندگان شجاع و دلیر حاضر در جنگ تحمیلی نقطه شروع توانمندی و توسعه کشور بود و هم اکنون نیز عاملی برای اثبات توان و قدرت ایران در سطح منطقه و جهان است.

وی گفت: باید فرهنگ دفاع مقدس و ارزش های آن در جامعه اشاعه پیدا کند و تفکر جهاد و ایثار و آرمان های مقدسی که رزمندگان برای حفظ آن جنگیدند، نهادینه شود چرا که همه داشته های ما از دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه ناحیه ایلام تاکید کرد: به فرموده رهبری به برکت خون شهدا و تجارب گرانبهای جنگ هشت ساله هیچ نگرانی و ترسی از آینده نداریم و دفاع مقدس یک نعمت بی بدیل و ارزشمند برای ایران اسلامی است.

وی اظهار کرد: در این هفته 140 برنامه در قالب 60 عنوان برگزار می شود که دیدار با خانواده های شهدا، برگزاری اردوهای راهیان نور، یادواره شهدا، جشنواره های ورزشی بومی محلی، آیین آبروی محله افتخار کوچه ها از جمله این برنامه ها است.






 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.