ایلام؛

تامین برق واحدهای صنعتی

معاون امور عمرانی استاندار گفت: امسال تامین برق واحدهای صنعتی ایلام در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ شاپور پولادی اعلام کرد : در سطح استان حدود 14 شهرک و ناحیه صنعتی مصوب داریم که عملیات زیرساختی 12 شهرک از مجموع این شهرک‌ها و نواحی صنعتی تکمیل شده و منتظر سرمایه‌گذاری در این نواحی صنعتی هستیم.
وی گفت : 2 ناحیه صنعتی و شهرک صنعتی نیز هنوز عملیات اجرایی آنها شروع نشده که شامل ناحیه صنعتی شماره دو ایلام و یکی هم ناحیه صنعتی بخش صالح آباد و شهر صالح آباد است.

وی افزود : تملک زمین و مسائل حقوقی از علل عدم شروع عملیات اجرایی و زیرساختی در این دو ناحیه صنعتی بوده که این مهم در دستور کار مسؤولان امر قرار دارد.

پولادی تاکید کرد : اگر این دو ناحیه هم مشکل حقوقی و تملک زمین آنها رفع شود تا پایان سال 95 هر 14 شهرک صنعتی و ناحیه صنعتی از عملیات زیرساختی بهره‌مند خواهند شد.

معاون امور عمرانی استاندار گفت: در حین اجرای این شهرک‌های صنعتی یک سری نیازهای جدیدی ایجاد می‌شود که نیازمند رفع است و به عنوان مثال در شهرک صنعتی ایوان با توجه به واحدهای صنعتی بزرگی در بحث فولاد در منطقه ایجاد شده در بحث برق و تامین برق و انرژی نیاز مازادی ایجاد شده که امسال از محل اعتبارات داخلی تامین اعتبار شده و یک تفاهم‌نامه‌ با شرکت انتقال برق کرمانشاه هم منعقد شده است.
 
وی افزود : با انعقاد قرارداد برق شهرک صنعتی ایوان و شهرک صنعتی شباب تامین خواهد شد، واحد تولید فولاد و یکی دو واحد مجاور این کارخانه نیاز به تامین برق حدود 78 مگابایت داشته که این موضوع هم امسال خوشبختانه در محل اعتبارات عمرانی تامین شده است.






 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار