ایلام؛

دریافت مطالبه از طریق اوراق اسناد خزانه

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اعلام کرد: دستگاه های اجرایی و پیمانکاران باید خود را با شرایط جدید وفق دهند تا امکان پرداخت بخشی از مطالبات آنها فراهم شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛شاپور پولادی گفت : تا این مرحله در مجموع 640 میلیارد ریال اعتبار عمرانی به دستگاه ها اختصاص یافته که 480 میلیارد ریال آن در قالب اسناد خزانه اسلامی و تنها 150 میلیارد ریال آن به صورت نقدی است.

وی افزود : مدل پرداخت اسناد خزانه اسلامی در طرح های ملی سررسید یکساله و در طرح های استانی سررسید 20 ام بهمن ماه سال جاری دارد و اولویت پرداخت آن از طرف دولت حتی از هزینه های جاری نیز بالاتر است.

وی اظهار داشت: اسناد خزانه اسلامی بر اساس سیاست های کلان اقتصادی کشور و با هدف کنترل نقدینگی و مهار تورم منتشر شده است و پیمانکاران خصوصا پیمانکاران بومی باید از این فرصت استفاده کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ادامه داد : پیمانکاران کلان و برخی از دستگاه های اجرایی استان از جمله راه و شهرسازی، حمل و نقل و پایانه ها، آب و فاضلاب شهری و روستایی، بنیاد مسکن و جهاد کشاورزی از این فرصت استفاده کرده و از طریق اسناد خزانه اسلامی بخش قابل توجهی از مطالبات خود را دریافت کردند هر چند ظرفیت جذب بیش از این نیز وجود دارد.













انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.