ایلام؛

بزرگ شدن بدنه شهرداری ها بزرگترین آفت اقتصادی

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گفت: بدنه شهرداری های استان روز به روز بزرگتر می شود و این باعث می شود توان حرکت مناسب خود را از دست بدهد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛شاپور پولادی با بیان اینکه اعتبارات شهرداری های استان در سال 94 نسبت به سال 91 بیش از 6 برابر رشد داشته است، گفت : حقوق کارکنان که در طول این چند سال تنها 50 درصد افزایش یافته پس مشکل کمبود اعتبارکجاست، چرا شهرداران از کمبود اعتبارهای هزینه ای می نالند.

وی با تاکید بر اینکه ریشه این مشکل در استخدام های بی رویه است، ادامه داد: برخی شهرداری ها اگر توان و بودجه مناسب ندارند چرا افراد را بدون ضابطه استخدام کرده و به عناوین مختلف قانون را دور می زنند.

پولادی با اشاره به اینکه در تمامی شهرداری های استان هزینه های جاری و حقوق و مزایای پرسنل بیش از سه برابر هزینه های عمرانی است، اظهار داشت : باید بپذیریم همه در این زمینه مشکل دارند اما باید هزینه کرد شهرداری ها مدیریت شود هر چند ممکن است نارضایتی هایی نیز ایجاد شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار با اشاره به اینکه در پایان عمر شوراها وارد فضای رقابتی و انتخاباتی می شویم، افزود: ممکن است در این زمینه فشارهایی به شهرداران وارد شود اما باید قانون ملاک عمل و تصمیم گیری قرار گیرد زیرا شهرداران باید در قبال تصمیمات خود حتی در آینده در مقابل دستگاه های نظارتی پاسخگو باشند.














انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار