تخصيص 2 ميليارد برای احداث پلی كلينيک تخصصى بيمارستان شريعتى

مشاور وزير بهداشت در امور خيرين سلامت با اشاره به ساخت 4 هزار و 300 مركز درمانى با كمک مجمع خيرين سلامت در كشور گفت: 2 ميليارد تومان برای احداث پلی كلينيک تخصصى بيمارستان شريعتى اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سیدرضا نيری دبيركل مجمع خيرين سلامت و مشاور وزير بهداشت در امور خيرين سلامت در مراسم كلنگ زنی پلی كلينيك تخصص بيمارستان شريعتى امروز صبح در اين بيمارستان گفت: به همت خيرين سلامت در پنج سال گذشته توانسته ايم ٤ هزار و ٣٠٠ مركز درمانى شامل بيمارستان، درمانگاه و خانه بهداشت در سراسر كشور احداث كنيم.  

دبير كل مجمع خيرين سلامت عنوان كرد: بيمارستان شريعتى قطب علمى، آموزشى و پژوهشى در كشور محسوب شده و بسيارى از چهره هاى برجسته پزشكى در اين بيمارستان فعاليت مى كنند و به عبارتى اين افراد متخصص برجسته سرمايه هاى انسانى بيمارستان بوده و سبب تمايز اير مراكز درمانى با سايربيمارستان ها شده است.

 وى با بيان اينكه بيش از ٥٠ سال از عمر بيمارستان شريعتى مى گذرد و اين بيمارستان نيازمند بازسازى  و نوسازى است، افزود: بيماران صعب العلاج از سراسر كشور به اين بيمارستان مراجعه مى كنند و با توجه به اين حجم بيمار بايد كمك هاى زيادى به اين بيمارستان انجام شود.

نيرى بودجه مورد نياز براى احداث پلى كلينيكى بيمارستان شريعتى را 2 ميليارد عنوان كرد و گفت: ٨٠٠ ميليارد اين هزينه را دو خير مدرسه ساز و مابقي را مجمع خيرين سلامت و علوم پزشكى تهران تامين مى كنند.

خيرين انقلابى الگوى جوانان امروز
چنارانى نماينده نيشابور و عضو كميسيون امنيت ملى مجلس در ادامه این مراسم با تقدير و تشكر از خيرين سلامت گفت: كلنگ زنى اين پلى كلينيك مصادف با آغاز دهه فجر مصادف شده و انقلاب براى ما ارزش ها و دستاوردهاى بسيارى داشت.

وى ادامه داد: همه ما امروز در جمع خيرين سلامت حضور پيدا كرديم تا افزون بر كلنگ زنى از اين خيرين انقلابى الگو بگيريم، امروز وظيفه ما جوانان اين است كه براى اين انقلاب قدم برداريم.

عضو كميسيون امنيت ملى مجلس عنوان كرد: 2 خير انقلابى كه امروز به كمك آن ها كلنگ اين پلي كلينيك زده مى شود، الگوى امروز دختران، پسران، زنان و مردان جامعه هستند.

نماينده نيشابور با اشاره به اقتصاد ضعيف و نابسامان كشور گفت: با كمك خيرين سلامت مى توان در ارائه خدمات درمانى به مردم قدم هاى بزرگى برداشت.

وى یادآور شد: اين خيرين تمام زندگى خود را بر مبناى صداقت گذاشته و در راه سلامت مردم فدا كرده اند، اميدواريم شاهد حضور بيشتر خيرين و مردم به اندازه وسعشان در آبادانى كشور در زمينه مدرسه سازى، ورزش و مدرسه سازى باشيم و هر فردى با تلاش خود موجب ارتقاى جمهورى اسلامى شويم.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار