سمنان;

توزیع بیش از 30 هزار اصله نهال در مهدیشهر

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مهدیشهر از توزیع 35000 اصله نهال در هقته منابع طبیعی درسال جاری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهدیشهر ،  عبدوس رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مهدیشهر گفت :  از 15 الی 21 اسفند ماه سال جاری که مصادف با هفته منابع طبیعی است تعداد 35000اصله نهال در سطح شهرستان مهدیشهر توزیع خواهد شد.

وی افزود :  همه ساله و مقارن با فصل درخت کاری و به منظور توسعه و ترویج فرهنگ منابع طبیعی درخت کاری و نهضت سبز و توسعه و گسترش فضای سبز و حفظ و صیانت از اراضی طبیعی این اداره اقدام به توزیع نهال های غیر مثمر می کند.

حمید رضا عبدوس خاطرنشان کرد: محافظت از مراتع و جنگلها در مقابل جریان‌های سیل، افزایش تولید چوب، افزایش تولیدات محصولات غذایی و ارتقاء سطح سلامت جسمانی و روانی از دیگر فواید کاشت نهال وایجاد  فضای سبز است.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مهدیشهر در پایان با تشویق مردم در خصوص کاشت درخت یادآور شد: کاشت درخت به عنوان یک فرهنگ مناسب باید در بین جامعه نهادینه شود و ما باید با شعار همیار طبیعت باشیم همچنان در زمینه کاشت این عنصر حیاتی در سرتاسر میهن عزیزمان تلاش نماییم.
انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.