کیومرث پوراحمد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

بی آبی نیازمند کاری بنیادی است/ «میرآب» کماکان در انتظار بودجه

کارگردان نام آشنای سینما و تلویزیون از معضل جدی بی آبی و عدم تامین بودجه جهت ساخت سریالش با همین موضوع گفت.

کیومرث پوراحمد کارگردان سینما و تلویزیون در خصوص آخرین وضعیت ساخت سریال«میرآب» به تهیه کنندگی محمود فلاح به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: طرح این سریال که مربوط به اهمیت آب است را توسط الهام گوران نوشتیم و قرار بود وزارت نیرو در تولید آن همکاری کند.

کارگردان«قصه های مجید» افزود: این ارگان طلب سناریوی کامل کردند تا برآورد هزینه شود که در جواب آن‌ها گفتیم این امر محقق نیست چون «میرآب» به سه مقطع زمانی می پردازد، برآورد هزینه آن دشوارتر وناشدنی‌تر از به عنوان نمونه مجموعه «شهرزاد» است که در یک مقطع تاریخی می گذرد.

پوراحمد ادامه داد:متاسفانه چند سال است که درگیر این جریان هستیم و کماکان منتظریم تا با پرداخت هزینه، نگارش را آغاز کنیم و پس از آن به تولید برسیم که فعلا اتفاق نیفتاده است.

وی ادامه داد: قصه این سریال از دوره قاجاریه آغاز می شود و تا پهلوی ادامه دارد که چندین مقطع تاریخی را در بر می گیرد و حدود 30 قسمت در لوکیشن های متعدد ساخته می شود. 

کارگردان«کفشهایم کو؟» اظهار داشت: نمی دانم چرا دولت کاری بنیانی راجع به مشکل آب نمی کند، مقوله ای که شنیداری و دیداری با آن برخورد کرده‌ایم و به سمت فاجعه بیابان شدن و بی آبی می رویم.

وی افزود: تمام سفره‌های زیر زمینی و چا‌ه‌های عمیق بی آب شده است و این فاجعه عظیمی را به دنبال دارد، جریانی که عدم سکونت مردم ما را در برخی نقاط به دنبال خواهد داشت.

پوراحمد خاطر نشان کرد: امیدوارم مسئولان امر درباره این جریان حیاتی که با معضلات جدی روبرو شده است، تصمیمات لازم و مفید را بگیرند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار