دستگیری سارق احشام در کمتر از دو ساعت

جانشین فرماندهی انتظامی قوچان از دستگیری سارق ۱۵ رأس گوسفند از یک دامداری در روستای ینگه قلعه در کمتر از دو ساعت در این شهرستان خبر داد.

دستگیری سارق احشام در کمتر از دو ساعتبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد؛ سرهنگ حسن آزادیخواه، جانشین فرمانده نیروی انتظامی شهرستان قوچان گفت: مقارن ساعت 23:30 شب گذشته در پی گزارش یک فقره سرقت احشام در روستای ینگه قلعه، بلافاصله ماموران برای بررسی مورد اعلامی به محل اعزام شدند.


وی گفت: : در بررسی اظهارات مالباخته مشخص شد تعداد15 رأس گوسفند از یک دامداری سرقت شده است که مأموران پاسگاه انتظامی دوغایی پس از بررسی‌های دقیق محل سرقت و اظهارات مالباخته، بلافاصله با اعلام موضوع به مرکز پیام، طرح مهار را اجرا کردند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی شهرستان قوچان افزود: ساعت  01:15 بامداد امروز مأموران این فرماندهی هنگام گشت زنی در یکی از محور‌های فرعی روستای علاقه جنبان به یک دستگاه وانت پیکان مشکوک و پس از متوقف کردن خودرو در بازرسی از آن، احشام مسروقه را کشف کردند.

سرهنگ آزادیخواه ادامه داد: متهم، غلام48  ساله پس از بازجویی‌های به عمل آمده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.
 
انتهای پیام // ح. خ.
 
 

 

سارق ۱۵ راس گوسفند  بدام افتاد




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار