امام جمعه ریگان:

وزیربهداشت اولین وزیری که به ریگان محروم سفر کرد

امام جمعه ریگان گفت: وزیر بهداشت اولین وزیری بود که از شهرستان محروم ریگان دیدن کرد ومشکلات مردم را از نزدیک دید.

وزیربهداشت اولین وزیری که به ریگان سفر کردبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان   حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی گفت: خدمات ارزنده‌ای دولت‌ها در کشور انجام داده اند که جای تقدیر وتشکر دارد .
وی از نماینده شرق استان وفرماندار شهرستان ریگان جهت برنامه ریزی سفر وزیر بهداشت به ریگان تشکر کرد وافزود: وزیر بهداشت اولین وزیری بود که به شهرستان محروم ریگان سفر نمود ومشکلات بهداشتی درمانی این شهرستان را از نزدیک مشاهده نمود.


امام جمعه ریگان ابراز کرد: با توجه به اینکه وزیر بهداشت از بیمارستان این شهرستان بازدید نمود خواستار تسریع در روند راه اندازی آن شد.


رنجبر ماهانی با درخواست از رئیس جمهور اظهار کرد: انتظار ما این است که وزرای دیگر شما به شهرستان‌های محروم سفر نمایند تا از نزدیک مشکلات ودغدغه‌های مردم را لمس تا در هئیت دولت برای آن‌ها تصمصم گیری نمایند.

وی تصریح کرد: جاده ریگان- نرماشیر به دلیل تک بانده بودن وعبور جاده ترانزیت ریگان  به چابهار از این محور وبار ترافیکی زیاد قربانیان زیادی از این شهرستان می‌گیرد که  باید هرچه سریعتر دوبانده شود.


امام جمعه ریگان گفت: بسیاری از را‌های روستایی ریگان به دلیل غیر استاندار بودن نیاز به روکش آ سفالت دارند

رنجبر ماهانی افزود: کلنگ جاده ریگان جاسک در این شهرستان به زمین زده شده است و باید روند احداث آن تسریع شود.

امام جمعه ریگان با اشاره به زلزله‌های اخیر در کشور اظهار داشت:زلزله یکی از بلا‌های طبیعی است که حوادثی که منجر میشود از ازمایسات وامتحانات الهی است که انسان اگر سربلند از این امتحانات بیرون بیاید اجر و پاداش دارد.

حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی با اشاره به گرامیداشت ۹ دی روز بصیرت ومیثاق امت با ولایت بیان کرد: فلسفه گرامیداشت ۹ دی ان است که ملت ایران دوباره در بازسازی مجدد فتنه اماده باش وهشیار باشند.

وی گفت: کودتای مخملی ورنگینی که فرمانش به دست سرویس‌های بیگانه وتوسط بازی خوردگان بی بصیرت وتشنگان قدرت وثروت داخلی که میدارن داری می‌کردند این کودتا در روز ۹ دی توسط مردم انقلابی ایران اسلامی خنثی شد.

خطیب جمعه ریگان ابراز کرد: هرکس در گرو انقلاب ونظام اسلامی وآرمان‌های امام راحل ره ومدیون خون شهدای گرانقدر خود را می‌دارند ومی خواهد با ولایت بیعت ومیثاق ببندد باید در ۹ دی در صحنه باشد.

رنجبر ماهانی با اشاره به اینکه کسانی که هنوز حاضر نیستند که بگویند در سال ۸۸ فتنه بزرگی برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام دادند افزود: آنها این مسئله  را یک مساله حزبی وجناحی بین دو نفر می‌دانند ولی در خواب غفلت هستند.

وی افزود: وقتی دشمن در خارج از کشور پیغام می‌دهد که با فلان شخص در ارتباط بودیم وجلساتی را با هم داشتیم این شک وشبه‌ای در آن نیست وصحنه‌های فتنه ۸۸ صحنه‌های نقش ضد انقلاب در این صحنه‌ها نمایان شده است.

امام جمعه ریگان گفت: مسولین باید مشکل فقر وگرانی واشتغال جوانان را حل کنند واز طرفی جوانان ونوجوانان مراقب باشند انتقاداتی که به مسولین وارد می‌شود منجر به اردو کشی خیابانی نشود تا حضور ضد انقلاب در فتنه بتواند صحنه‌های فتنه ۸۸ را بازسازی کندکه نظیر همین در مشهد مقدس بود که خنثی شد .

امام جمعه ریگان  بیان داشت: ما در کشور مشکلاتی داریم، اما دشمنان  این نقاظ ضعف ما  رادر فضای مجازی بزرگ جلوه می‌دهند که این از ترفندهای شیطان بزرگ امریکاست.
انتهای پیام/ح

بعد از مدتها اولین وزیردولتی به ریگان سفر کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار