مقام اول بردسکن در اجرای طرح آبیاری تحت فشار

فرماندار بردسکن، گفت:درطرح آبیاری تحت فشاربردسکن مقام اول را در میان سایر شهرستان‌های خراسان رضوی کسب کرده است.

مقام اول بردسکن در اجرای طرح آبیاری تحت فشاربه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  برات علی‌نیا در آخرین شورای اداری این شهرستان افزود:  ۷ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح آبیاری تحت فشار در ۲ هزار هکتار اراضی این شهرستان اختصاص یافته است.

وی افزود: با راه‌اندازی فاز دوم کارخانه نساجی در این شهرستان، ۲۵۰ نفر جذب کار می‌شوند.

فرماندار بردسکن خدمت‌رسانی بی‌منت به مردم را از وظابف یک مسئول دانست و افزود: ستاد تسهیلات نوروزی، برنامه‌های خود را به‌صورت منظم و روزشمار دنبال کند، همچنین، از هیچ اداره‌ای، کم‌کاری پذیرفته نیست.

علی نیا با اشاره به اینکه خدمت در نظام اسلامی یک موهبت است، گفت: زمان خدمت‌گذاری اندک است و کسانی موفق و در پیشگاه خداوند سرافراز هستند که بدون منت، خدمات شایسته‌ای را به مردم ارائه کنند.

وی افزود: بردسکن به شهر میوه‌های بهشتی شهرت دارد، بنابراین، با توجه به اینکه در مسیر چندین استان و شهرستان قرار داریم، امسال پیش‌بینی می‌شود با ۲۰ درصد افزایش مسافر و زائر نسبت به سال قبل مواجه باشیم و همه دستگاه‌ها باید پای کار باشند.

فرماندار بردسکن با تاکید بر لزوم معرفی فضا‌های دیدنی را در بردسکن، گفت: شهرداری‌ها و ادارات خدمات زیرمجموعه خود را توجیه کنند و در برخورد با مسافران نهایت همکاری را به‌عمل آورند و زیباسازی شهر را به‌خوبی انجام دهند.

وی اجرای طرح‌های آبرسانی به روستا‌ها را توسط آبفای روستایی، مدیریت جهادی دانست و گفت: اداره امور عشایری در بردسکن با صرف بیش از ۱۴ میلیارد ریال اعتبار، اقدامات خوبی را در روستا‌های عشایری این شهرستان که در بخش انابد، اسکان دارند، انجام داده است.
 
انتهای پیام//و.ت
 

برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان بردسکن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار