۸ هزار پرونده قضایی به مراکز مشاوره‌ای پلیس البرز ارجاع داده شد

سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی البرز گفت: بیش از ۸ هزار پرونده قضایی از ابتدای امسال تاکنون به مراکز مشاوره کلانتری‌های البرز ارجاع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز -سرهنگ یدالله رنجبر پور گفت: از مجموع پرونده‌های ارجاع شده به مراکز مشاوره کلانتری‌های استان البرز؛ بیش از ۵ هزار و ۶۰۰ پرونده به مصالحه انجامیده است.

او می گوید:  بیشترین پرونده‌های ارجاع شده به مراکز مشاوره کلانتری‌های این استان خانوادگی، اجتماعی و حقوقی بوده است.

سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی البرز عنوان کرد: اکنون دوایر مشاوره‌ای فرماندهی انتظامی در ۲۰ کلانتری استان البرز فعال بوده و آماده پاسخگویی به مراجعه کنندگان هستند.

سرهنگ رنجبر پور گفت: برای توسعه خدمات مشاوره و افزایش خدمات رسانی به شهروندان استان البرز در حوزه مشاوره و مدد کاری مرکز جامع مشاوره آرامش این معاونت نسبت به راه اندازی سامانه پلیس پاسخگو برای رفع نیاز‌های مشاوره‌ای شهروندان در زمینه‌های خانواده و روانشناختی اقدام کرده است.

به گفته سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی البرز: متقاضیان می‌توانند از طریق تماس با شماره تلفن‌های ۰۹۶۵۸۰ و ۰۲۶۲۱۸۲۷۲۲۴ از خدمات مشاوره‌ای معاونت اجتماعی پلیس البرز بهره‌مند شوند.

مرکز مشاوره و آرامش معاونت اجتماعی پلیس البرز به منظور ارائه خدمات مشاوره به شهروندان البرزی این امکان را فراهم کرده که خانواده‌ها در سراسر استان البرز از طریق تماس تلفنی و حضوری خدمات مشاوره و روانشناسی مورد نیاز خود را دریافت کنند.

انتهای پیام /ر.ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.