آغاز به کار پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد

در آیینی پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد گشایش یافت.

سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در آیین گشایش پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد گفت: همانطور که الان شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، قطب علم و فناوری کشور است؛ مطمئنم به زودی پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد هم به بهترین پارک علم و فناوری کشور تبدیل می‌شود.


او با اشاره به اهمیت اقتصاد دانش‌بنیان در رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم تصریح کرد: راهکار برون رفت از چالش‌هایی که در استان اصفهان به‌وجود آمده و توسعه کشاورزی و صنعتی را غیرممکن کرده، تمرکز بر اقتصاد گردشگری و دانش‌بنیان است.

استاندار اصفهان با بیان اینکه اصفهان با داشتن ۶ درصد از جمعیت کشور، حدود ۱۳ درصد از پژوهشگران کشور را دارد اظهار امیدواری کرد: سرمایه‌گذاری صنایع فولادی و پتروپالایشی با رویکرد جدیدی در عرصه فناوری و نوآوری به پژوهش محور شدن صنایع کمک کند.

در حاشیه این مراسم، تفاهم‌نامه ۴جانبه میان فولاد مبارکه، دانشگاه آزاد اسلامی، پالایشگاه نفت سپاهان و شهرداری نجف‌آباد به امضا رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
سمیه
۰۵:۱۹ ۱۰ آبان ۱۴۰۲
۴ تا محصول کپی شده ی آشغال میفروشن که معلوم نیس مال کدوم بدبختیه. با اون مدیریت داغون و افتضاحی که داره آبروی دانشگاهو بردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۷ ۲۷ مرداد ۱۴۰۲
دکتر روحانی بدترین انتخاب برای مدیریت این پارک بود که در نهایت به ورشکستگی منجر خواهد شد. دغدغه ایشان فقط در راستای سودآوری خودشان است