انتخاب محمدرضا ساکت به عنوان عضو کمیته بازاریابی AFC

محمدرضا ساکت به عنوان عضو کمیته بازاریابی کنفدراسیون فوتبال آسیا انتخاب شد.

بر اساس اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان برای مدت ۴ سال در دوره ۲۰۲۳-۲۰۲۷ عضویت کمیته بازاریابی این کنفدراسیون را به دست آورد.


در همین رابطه داتو ویندزور جان دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا طی نامه‌ای به نمایندگی از شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا و اعضای کمیته اجرایی انتصاب ایشان را در کمیته بازاریابی AFC تبریک گفته است.


کنفدراسیون فوتبال آسیا به گسترش حوزه‌های گوناگون فوتبال در سطح قاره آسیا توجه ویژه داشته که یکی از حوزه‌های مهم، مسئله بازاریابی و فعالیت‌های اقتصادی است و کمیته بازاریابی به عنوان بدنه مشورتی کمیته اجرایی AFC می‌باشد.


کمیته بازاریابی AFC یکی از ۱۵ کمیته دائمی AFC بوده که شامل ۱۴ عضو از کشور‌های ایران، کره جنوبی، چین، امارات، ژاپن، قطر، عربستان، عمان، لبنان، کویت، هند، گوام، بنگلادش و بوتان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.