دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی:

قدرت کشورمان موجب محبوبیت فراوان میان کشور‌های همسایه شده است

حبیب الله بوربور گفت:قدرت ایران موجب محبوبیت ما به ویژه در بین کشور‌های همسایه شده موفقیت ما در حوزه سیاست‌های خارجه مرهون هدایت‌های رهبری است.

نهصد و بیست و سومین جلسه عمومی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی با حضور دبیرکل و اعضای جمعیت به صورت حضوری و مجازی برای استان‌ها برگزار شد.

حبیب الله بوربور دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی گفت: با وجود تمام مشکلات داخلی و بی تدبیری و بی برنامگی‌ها در گذشته امام و در حال حاضر رهبری مسیر درست را به جامعه نشان می‌دهند و این را لطف بزرگ خداوند می‌دانیم.

وی با اشاره به بعضی از روسای جمهوری بعد از انقلاب اسلامی گفت: بعضی از آن‌ها برعکس تدابیر اعلام شده عمل می‌کردند و حتی در دولت قبل همه چیز را به برجام ربط داده و تصور می‌کردند مردم را می‌توان فریب داد. 

بوربور ادامه داد: مسئولین اجرایی وقت متاسفانه در تحقق برنامه‌های پنج ساله نظام اقدام لازم را نکردند و بعضی از دولت‌ها بر این اعتقاد بودند که ما مثل کشور آلمان باید به دنبال گفتگو باشیم و هیچ نیازی به موشک نداریم.

دبیر کل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در خصوص قدرتمندی ایران اسلامی تاکید کرد: این قدرت موجب محبوبیت فراوان به ویژه در بین کشور‌های همسایه شده است. قدرت‌های بزرگ در خصوص کشور‌های همسایه ما می‌خواهند تصمیمی بگیرند نظر ما را جویا می‌شوند و موفقیت ما در حوزه سیاست‌های خارجه مرهون هدایت‌های بی نظیر رهبری است.

دبیر کل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی به ویژه در حوزه انتخاباتی تهران بیان کرد: گویا برای اولین بار در تهران قرار است انتخابات جریانی و حزبی برگزار شود و به صورت نسبی طرفداران هر جریان نمایندگان خود را از حوزه انتخابی تهران وارد مجلس کنند و این موجب پرشوری بیشتر انتخابات می‌گردد. 

در این جلسه ادامه بحث اقتصادی و راهکار اجرایی سند تحول بنیادین اموزش و پرورش مورد بحث و تبادل نظر اعضا قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۸ ۰۸ تير ۱۴۰۲
الهی همیشه ایران قدرتمند باشد و با اقتدار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۰ ۰۸ تير ۱۴۰۲
واسه همینه که طالب برجک میزنند مرزبانان رو شهید وزخمی می‌کنه وادعای خراسان داره الهام بلوف هم هر کار دلش می خواد می‌کنه عربستان وامارات وبقیه هم بانقشه فعلا صلح ظاهری کردند تا برنامه هاشونو پیش ببرند رفیق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۲ ۰۸ تير ۱۴۰۲
مجبیویت بخاطر قدرت نیست کشورهای همسایه گوش بقرمان عربستان هستند که هرچه این کشورتصمیم بگیرد انها تابع میشوند
آخرین اخبار