ضرورت توجه به توسعه اقتصاد مرزی در سرو

فرماندار ارومیه گفت: برنامه ریزی برای ایجاد مراودات اقتصادی مرزی نقش کلیدی در توسعه و بالندگی منطقه سرو دارد.

فرماندار شهرستان ارومیه امروز پیش از ظهر امروز با حضور در مسجد شهر سرو در میز ارتباطات مردمی فرمانداری ارومیه شرکت کرد و پس از آن در جمع نمازگزاران این شهر حاضر شد و در جمع نمازگزاران شهر سرو اظهار کرد: بهره گیری از ظرفیت‌های بی بدیل شهر سرو و اشتغالزایی برای جوانان این شهر می‌بایست بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

غلامحسین عماری با بیان این که شهر سرو به عنوان یک شهر مرزی دارای پتانسیل‌های بالایی در بخش‌های مختلف خصوصا حوزه اقتصادی، گردشگری، کشاورزی و دامداری است، تاکید کرد: برنامه ریزی برای بهره گیری از این ظرفیت‌ها و اشتغال‌زایی پایدار می‌بایست بیش از پیش مورد توجه دست اندرکاران باشد.

وی با اشاره به اینکه باید تلاش کنیم تا برخی مسائل و مشکلات شهر سرو به صورت زیر ساختی حل و رفع گردد، ادامه داد: بی شک وجود شهرک‌های صنعتی متناسب با پتانسیل‌های منطقه و برنامه ریزی برای ایجاد مراودات اقتصادی مرزی می تواند تا حد زیادی در توسعه و بالندگی این منطقه و به تبع آن در شهرستان ارومیه و استان آذربایجان غربی موثر باشد.

عماری حضور مدیران و مسئولان استانی و شهرستانی در شهر سرو را مورد توجه قرار داد و گفت: طبیعی است که حضور مسئولان در این منطقه و آگاهی از چالش‌ها و مشکلات میتواند در بهبود روند برخی کاستی‌ها تاثیرگذار باشد.

فرماندار ارومیه از نمازگزاران و اهالی شهر سرو خواست: با ایجاد ارتباطات بیشتر با بخشداری سرو و شورا‌ها و دهیاریها؛ فرمانداری ارومیه را در شناسایی و حل و رفع چالش‌های منطقه یاری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.