خدمات قضائی سیار در روستاهای بشاگرد

رئیس کل دادگستری هرمزگان از اجرای طرح خدمات الکترونیک قضایی جهادی به صورت رایگان در روستاهای بشاگرد خبر داد.

 رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: طرح خدمات الکترونیک قضایی جهادی به صورت رایگان در بخش گافر و پارامون و روستای گازون بز از توابع شهرستان بشاگرد اجرا شد و با توجه به تمهیدات اتخاذ شده، اجرای این طرح در دیگر روستا‌های این شهرستان نیز ادامه دارد.

مجتبی قهرمانی همچنین هدف از اجرای این طرح را عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تأکیدات رئیس قوه قضاییه مبنی بر لزوم دسترسی آسان مردم به ویژه در مناطق محروم و کم برخوردار به خدمات قضایی عنوان کرد.

وی با بیان اینکه طرح بصورت دفاتر سیار اجرا می‌شود، افزود: یکی دیگر از اهداف اجرای این طرح که با مشارکت کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی و معاونت آمار و فناوری اطلاعات دادگستری استان هرمزگان برگزار می‌شود، تسهیل دسترسی مردم به خدمات دستگاه قضایی است و بر این اساس، تمام خدماتی که در دفاتر خدمات الکترونیک قضایی ارائه می‌شود در اختیار هموطنان در مناطق محروم قرار می‌گیرد.

قهرمانی با اشاره به اینکه در این طرح، توجه به مردم مناطق محروم و نیاز‌های قضایی آنان در اولویت قرار دارد، گفت: ارائه خدمات در این طرح جهادی به صورت مقطعی نخواهد بود و به صورت متوالی ادامه می‌یابد و تمام مناطق محروم استان هرمزگان را در بر می‌گیرد.

برچسب ها: خدمات قضائی ، محروم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.