برگزاری ۶۰ برنامه فرهنگی در سیستان و بلوچستان

معاون هماهنگ‌کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای هفته عقیدتی سیاسی که هم‌زمان با هفته معلم است،۶۰ عنوان برنامه با هماهنگی آموزش و پرورش در سطح استان برگزار می‌شود.

سردار عوضعلی فقیری با بیان اینکه به مناسبت سالروز شهادت شهید مطهری که مصادف با هفته عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج است، ستاد‌هایی در سراسر استان تشکیل شده است، اظهار کرد: به همین مناسبت ۶۰ عنوان برنامه برگزار می‌شود.

وی افزود: چهار عنوان برنامه شاخص، پیش از این هفته آغاز می‌شود که از جمله تشکیل ستاد، فضاسازی فرهنگی و تبلیغی در فضای مجازی و فضاسازی محیطی در ارتباط با گرامیداشت معلمان است.

فقیری تصریح کرد: نخستین روز این هفته یعنی هشتم اردیبهشت با عنوان «گفتمان مطهر، شهید مطهری، خودسازی، جامعه‌سازی و انسان‌سازی» نام‌گذاری شده است که این برنامه برای نسل جوان پیش‌بینی‌شده است و مطالب و دیدگاه‌های شهید مطهری تبیین می‌شود.

وی ادامه داد: دهم اردیبهشت با عنوان «مکتب مطهر» نام‌گذاری شده است که مکتب انقلاب و بسیج در همه حوزه‌ها به ویژه بسیج اساتید و فرهنگیان برگزار می‌شود، همچنین برگزاری نشست‌ها، کرسی‌های آزاداندیشی، تجلیل از مدیران و معلمان نمونه، جلسات تبیین و گفتگو پیرامون حجاب از دیدگاه شهید مطهری توسط بسیج خواهران از سایر برنامه‌هایی است که در این روز اجرا خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار