راز این جنایت ۳ ماه بعد فاش شد؛

همدستی زن جوان با مرد آشنا برای قتل شوهرش

راز قتل مرد جوان در حالی پس از ۳ ماه فاش شد که عاملان جنایت سعی داشتند با سناریوی گازگرفتگی و خودکشی مسیر تحقیقات را منحرف کنند.

 بهمن سال گذشته زن جوانی با پلیس تماس گرفت و ازمرگ شوهرش در خانه خبر داد. بدنبال اعلام این خبر تحقیقات آغاز شد و همسر این مرد به پلیس گفت: من به خانه پدرم رفته بود و شب خانه خودمان نبودم قرار بود امروز صبح همسرم بدنبالم بیاید و بعد از خوردن صبحانه مرا به محل کارم برساند. اما وقتی خبری از او نشد، چندین بار با تلفن همراهش تماس گرفتم که جواب نداد با تلفن خانه تماس گرفتم باز هم پاسخگو نبود. نگران شدم و به خانه آمدم، اما به محض ورود متوجه بوی گاز شدیدی شدم بعد هم در اتاق خواب جسد همسرم را دیدم. وقتی به دنبال علت بوی گاز بودم متوجه شدم شیلنگ اجاق گاز پاره شده است.

در حالی که زن جوان چنین ادعایی داشت، به دستور بازپرس محسن اختیاری، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت برای بررسی بیشتر ماجرا وارد عمل شدند. اما بررسی شیلنگ گاز نشان داد علت پارگی پوسیدگی نبوده است بلکه حدود یک ماه قبل تعویض شده بود و با یک برش عرضی و عمدی پاره شده است. بدین ترتیب فرضیه گاز گرفتگی و حادثه رنگ باخت و تحقیقات روی موضوع قتل متمرکز شد.

این بار کارآگاهان در تحقیق از همسر مرد جوان با سناریوی دیگری از جانب وی روبه‌رو شدند، زن جوان در ادعای جدیدی گفت: تصور می‌کنم همسرم دست به خودکشی زده باشد. او این اواخر دچار افسردگی شده بود و صحبت از خودکشی می‌کرد. احتمالاً خودش با بریدن شیلنگ اجاق گاز به زندگی‌اش پایان داده است.

دو مظنون برای قتل

در حالی که وی چنین ادعایی داشت، اما بررسی‌ها نشان می‌داد مرد جوان کاملاً سالم و در حالت طبیعی بوده و هیچ مشکل روحی و مالی نداشته است. اما در ادامه مشخص شد وی با همسرش اختلافات خانوادگی زیادی داشته است. اختلافی که می‌توانست انگیزه‌ای برای قتل باشد.

بدین ترتیب زن جوان به صورت نامحسوس زیر نظر گرفته شد و بررسی‌ها نشان می‌داد وی با یکی از همکاران شوهرش به نام کیوان در تماس بوده است. شب قبل از حادثه نیز، با این مرد تماس گرفته و با هماهنگی او، خانه را ترک کرده است.

نام کیوان نیز به عنوان دومین مظنون پرونده در لیست مأموران نوشته شد و تحقیقات نشان می‌داد که کیوان با مقتول بر سر مسائل کاری اختلاف شدیدی داشته است. کارآگاهان در شاخه دیگری از تحقیقات؛ به بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف خانه مقتول پرداختند.

دوربین‌ها نشان می‌داد که ساعت یک بامداد کیوان با کلید وارد ساختمان محل زندگی مقتول شده و حدود ساعت ۵ صبح از ساختمان خارج شده است. این ورود و خروج در شبی رخ داده بود که به نظر می‌رسید آرش بر اثر گاز گرفتگی جانش را از دست داده بود.

به دستور بازپرس جنایی زن و مرد جوان بازداشت شدند. این بار زن جوان کیوان را عامل قتل شوهرش معرفی کرد و گفت: کیوان در ظاهر با شوهرم دوست صمیمی بود، اما در باطن بشدت به او حسودی می‌کرد
چند روز قبل از جنایت، به صورت اتفاقی زمانی که قصد داشتم به محل کارم بروم، کیوان را کنار خیابان دیدم او مرا به محل کارم رساند. نمی‌دانم چطور او کلید خانه را از کیفم برداشته بود که من متوجه نشدم. شب حادثه هم که به خانه مادرم رفتم، او از فرصت استفاده کرده بود و همسرم را به قتل رسانده بود.

دو ادعا برای قتل

باتوجه به مدارکی که در تحقیقات بدست آمده بود، از کیوان به عنوان عامل جنایت تحقیق شد. مرد جوان ابتدا منکر قتل شد، اما در ادامه گفت: با مقتول اختلاف داشتم، همه او را دوست داشتند. با اینکه من و او همکار بودیم، اما حقوق او بیشتر از من بود و همکارانم جور دیگری با او برخورد می‌کردند. همه اینها باعث شده بود به او حسودی کنم و دلم می‌خواست از او انتقام بگیرم. در رفت و آمد‌هایی که به خانه‌اش داشتم، رابطه‌ام با همسرش صمیمی‌تر شد و متوجه شدم که او نیز دلخوشی از شوهرش ندارد. حسادت من و اختلاف همسرش باعث شد که رابطه مان بیشتر شود. درنهایت تصمیم به قتل او گرفتیم.

در ادامه تحقیقات مرد جوان به قتل همکارش به خاطر حسادت اعتراف کرد. او در رابطه با جنایت گفت: کلید خانه را از همسرش گرفتم و شب قبل او به بهانه دیدن مادرش، خانه را ترک کرد. نیمه شب، در حالی که مقتول خواب بود وارد خانه شدم و به او داروی بی‌هوشی با مقدار زیاد تزریق کردم. مدتی در خانه ماندم و وقتی مطمئن شدم که فوت کرده است، شیلنگ اجاق گاز را بریدم تا به نظر گازگرفتگی بیاید و از خانه خارج شدم. روز بعد هم زن جوان با پلیس و اورژانس تماس گرفت و مدعی گازگرفتگی و مرگ شوهرش شد.

در حالی مرد جوان به قتل اعتراف کرد که متخصصان پزشکی قانونی نیز علت مرگ را مسمومیت با دارو اعلام کردند. به دستور بازپرس شعبه اول دادسرای امور جنایی پایتخت متهمان به اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت منتقل شده و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

روزنامه ایران

برچسب ها: قتل ، اخبار جنایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
هالو
۲۰:۱۷ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
انشاءالله که من اشتباه کنم ولی اثر پول حرامی هست که شهرداری با زور از مردم میگیره پول حرامی مثل سیل ویرانگر هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۶ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
اگه از هم متنفرین یا اختلافتون شدیده...بذارین برین تا طلاق غیابی صادر بشه..قتل و کشتار راه نندا ین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۴ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
قوانین ازدواج فعلی در کشور به همین راهها ختم میشه
مرد و زنی که از هم تنفر دارن چیکار کنن؟
مرد با مهریه ۱۱۴ سکه که میشده ۲۰ میلیون ۱۵ سال پیش ازدواج کرده الان باید ۴ میلیارد بده.
چرا جواب بی عرضه گی مسئولین و تورم را مردم باید بدن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۸ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
انسانیت فراموش شده
مگر میشه به این راحتی برای کشتن کسی فکر کرد!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۸ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
طرفین خودشون مهریه گذاشتن و قبول و امضاء کردن اونوقت جوابشو باید دیگری پس بده! عجب سخن سخیفی گفتید....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۴ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
عقل سگ ۳ ماهه خارجی ۷ برابر این مرد و زن بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۹ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
زنت نمیخوادت ولش کن بره. اذیتش نکن که نکشتت
Iran (Islamic Republic of)
د
۱۱:۴۵ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
بعضی مردها خیلی بد وابسته همسرشان می شوند حتی اگر او یعنی همسرشان او را دوست نداشته باشد این یعنی آغاز بدبختی وابستگی به هر چیزی بد است و نتیجه منفی دارد .
Germany
ناشناس
۰۹:۵۷ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
فراموشی حق الناس = داعشی شدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۳ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
بعد مرتب بگویید ازدواج آرامش بخش است یا همدیگر را می کشند یا دائم درگیری دارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۵ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
بعد بگید ارتباط با نامحرم و عفاف و عفت و.. بد است و باعت بردگی و اسارت زن می شود خونه خراب تر از این زن نیست و نبود داعشی به تمام معنا
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۲:۳۲ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
اسلام به ذات خودنداردعیبی هرعیب که هست درمسلمانی ماست ، ناشناس نامحترم ازدواج فی نفسه آرامش بخشه طبق صریح آیه قران ، بدیها وکاستی های خودمان راپای ازدواج ننویسیم ، میلیونها آدم ازدواج می کنند وآرامش می یابند اون وسط یک میلیون هم به دلیل نقایص خودشون مشکل دارند این دلیل نمیشه که به این بهانه ازدواج کردن را نادیده بگیریم یاسرزنش کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۵ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
فاز نده این اتفاقا تو یک هزارم ازدواجهام پیش نمیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۸ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
امان از بعضی خانم‌ها......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۵ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
این مصداق بارز زن زندگی آزادیه مشکلی باهاش داری؟
Iran (Islamic Republic of)
اشتغال بانوان جهت تلطیف محیط کار!
۱۱:۱۴ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
امان از ولنگاری ارتباط زنان و مردان
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۹:۲۰ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
حتی حیوانات وحشی هم به همین راحتی به کشتن فکر نمی‌کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۵ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
خاک عالم تو سرت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۱ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
امان از مکر زنانه
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۰۸:۴۷ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
خدا لعنتشون کنه
Iran (Islamic Republic of)
ه
۰۸:۴۵ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
این مطالب را می خوانم و از موجود دوپا حتی خودم متنفر می شوم و نمی دانم به این موجودات که براحتی همنوع خود را می کشند چه باید گفت در حالی که کشتن یک برگ درخت عقوبت دارد و امتحان کرده ام اگر با یک برگ درخت سبز بی مهری غیر عمدی شود باید یکماه عقوبت شوی و شده ام خارج از تصور است این حجم پستی و فرومایگی و شیطان صفتی مگر هرکسی حقوقش از فرد دیگر بیشتر است باید او را بکشد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۵ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
آخر عاقبت ماهواره یعنی ارتباط ناموست با نامحرم و قتل خودت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۹ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
دیگه یک پای قتل مردان شده خیانت زن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۴ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
حقوق بیشتر می گرفت و من بهش حسادت میکردم! این یعنی چه ؟ من که نمی فهمم.
الله اکبر.خدایا از شر شیطان به تو پناه می برم.
آخرین اخبار