توزیع هزار بسته گوشت گوسفند بین عزتمندان بویراحمد و مارگون

هزار بسته گوشت گوسفند معادل هزار و ۵۰۰ کیلو بین عزتمندان مسجدی استان کهگیلویه و بویراحمد توزیع می‌شود.

کریم لایقی اصل در نشست برنامه‌های دهه کرامت و توزیع بسته‌های گوشت گرم بین کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان گفت: امسال به مناسبت دهه کرامت هزار بسته گوشت گوسفند معادل هزار و ۵۰۰ کیلو بین عزتمندان مسجدی استان کهگیلویه و بویراحمد توزیع می‌شود.
 
مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان گفت: در این مرحله این تعداد گوشت قرمز بین عزتمندان شهرستان‌های بویراحمد و مارگون توزیع و تلاش می شود به صورت منظم هر سه ماه یک بار این سهمیه به استان اختصاص یابد.
 
وی با اشاره به اینکه این دوره متفاوت‌تر از دوره‌های گذشته است، ادامه داد: در این دوره درصد بیشتری از کانون‌ها در زمینه توزیع این گوشت‌های گوسفندی همکاری دارند و حداقل ۴۰ کانون برای شناسایی افراد عزتمند مناطق و محلات مختلف در جوار مساجد فعالیت می کنند.
 
لایقی اصل بیان کرد: در دوره‌های بعد تلاش می‌کنیم که تعداد کانون‌های پیگیری شناسایی عزتمندان افزایش پیدا کند و به درستی بتوانند این بسته‌های گوشت گوسفندی را توزیع کنند.
 
مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان به نحوه نظارت بر توزیع این گوشت‌ها اشاره کرد و افزود: بخشی از نظارت بر عهده موسسه خیریه حضرت خدیجه سلام الله علیها در قم بوده و افراد مسئول با دریافت کنندگان این بسته‌ها در تماس بوده و صحت و سقم آن را تایید می‌کنند.
 
وی بیان کرد: بخشی از کار نظارتی نیز بر عهده ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان بوده و اعضای کانون‌هایی که برای این کار معرفی شده‌اند، ادعای آنها صحت سنجی می‌شود و با سرکشی و تلفنی پیگیر رسیدن بسته‌های گوشت گوسفندی به عزتمندان خواهیم بود.
 
لایقی اصل افزود: چنانچه خدای ناکرده افراد در این زمینه خطایی انجام داده باشند در مراحل بعد از همکاری در این زمینه کنار گذاشته خواهند شد، ولی وضعیت تاکنون به گونه‌ای بوده که بچه‌های مسجد به بهترین نحو در این زمینه همکاری لازم را داشته‌اند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.