ضرورت جایگزینی تجهیزات پیشرفته با روش‌های سنتی برای پیشگیری از سرقت‌ها

رییس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی اصفهان به شهروندان توصیه کرد که برای پیشگیری از وقوع سرقت‌ها، تجهیزات پیشرفته و جدید را جایگزین روش‌های سنتی کنند.

رییس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی اصفهان با اشاره به تاثیر به کار بردن تجهیزات ایمنی پیشرفته توسط مردم در کاهش سرقت‌ها گفت: همزمان با پیشرفت فناوری‌های روز دنیا، متخصصان و مهندسان حرفه‌ای با استفاده از دانش، تجربه و هوش بالای خود ابزار‌ها و تجهیزاتی را برای جلوگیری از سرقت اموال و دارایی‌های مردم طراحی و تولید کردند.

سرهنگ بهزاد ثابت راسخ افزود: شاید برای برخی از مردم پرداخت هزینه برای تهیه این ابزار‌ها و تجهیزات سخت باشد، اما این افراد باید بدانند که اگر اموال و دارایی‌های با ارزش بالایی را در منزل، مغازه یا باغ خود نگهداری می‌کنند و اگر خودروی گرانقیمتی دارند بایستی برای حفظ آنها نیز هزینه کنند.

او به موارد دیگری از جمله مجهز کردن خودرو‌ها به لوازم ایمنی شامل سوئیچ مخفی، قفل سوئیچی، دزدگیر، قفل پدال و فرمان و دیگر تجهیزات به منظور پیشگیری از سرقت خودرو اشاره کرد.

سرهنگ ثابت راسخ، استفاده از سیستم‌های دزدگیر، آژیر خطر، آیفون‌های تصویری هوشمند با قابلیت ضبط تصویر و در‌های ضد سرقت و آکاردئونی برای آپارتمان‌ها را در پیشگیری از سرقت اموال و دارایی‌های شهروندان ضروری دانست.

او بر به کاربردن قفل‌های ضد برش برای دروازه‌های ورودی ساختمان یا مجتمع‌های مسکونی، چراغ‌های زمان‌دار ضد سرقت و نصب ردیاب بر روی اموال از جمله خودرو تاکید کرد.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.