ماجرای ادعای شلیک افراد ناشناس به منزل سرپرست شهرداری ایذه چه بود؟

صبح روز گذشته (جمعه)، مجاهد شیخ سرپرست شهرداری ایذه با انتشار تصویری در فضای مجازی از حمله مسلحانه عده‌ای ناشناس به منزل خود خبر داد.

صبح روز گذشته (جمعه)، مجاهد شیخ سرپرست شهرداری ایذه با انتشار تصویری در فضای مجازی از حمله مسلحانه عده‌ای ناشناس به منزل خود خبر داد و در گفتگو با رسانه‌های محلی این حادثه را پاسخی تهدید آمیز برای عقب‌نشینی از اقدامات انجام شده برای مبارزه با فساد در مجموعه شهرداری ایذه دانست.

به گزارش روز شنبه ایرنا، از ساعات اولیه انتشار خبر حمله افراد ناشناس به منزل سرپرست شهرداری ایذه در روز گذشته، خبرنگار ایرنا به منظور بررسی بیشتر ابعاد این حادثه برای ارتباط با فرماندار ایذه به عنوان رییس شورای تامین، دادستان و سرپرست شهرداری ایذه تلاش کرد.

در جریان پیگیری‌های انجام شده، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ایذه در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنگار ایرنا بیان کرد: صبح روز گذشته (جمعه) تماسی با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ صورت گرفته که از تیراندازی به خانه‌ای در یکی از محلات شهر حکایت داشت.

سرهنگ رمضان گورویی ادامه داد: بررسی هرچه بیشتر این حادثه نیاز به زمان و اقدامات فنی پلیسی دارد.

باتوجه به عدم پاسخگویی برخی منابع از جمله خود "مجاهد شیخ"، پیگیری‌های خبرنگار ایرنا ادامه داشت که نتیجه بررسی‌های اولیه از برخی منابع آگاه محلی حاکی است؛ منزل مذکور، متعلق به پدر سرپرست شهرداری ایذه است.

یک منبع آگاه که خواست نامش فاش نشود در این خصوص گفت: زمان تیراندازی، منزل پدری شهردار خالی از اهالی آن بوده و این حادثه خوشبختانه تلفاتی نداشته است.

این منبع آگاه افزود: مسئولان مربوطه در حال انجام تحقیقات لازم هستند تا مشخص شود که این حادثه جنبه شخصی و خانوادگی دارد یا اینکه این موضوع به مسائل شهرداری ایذه مرتبط است.

مجاهد شیخ سرپرست شهرداری ایذه پس از وقوع این حادثه در اولین اظهارنظر بیان کرد: «با توجه به شرایط حاکم بر شهرداری ایذه و اقداماتی که در راستای مبارزه با مفاسد مالی و اقتصادی در این مجموعه طی یک ماه گذشته آغاز شده، بار‌ها مورد تهدید قرار گرفتم و سرانجام این تهدید صبحگاه جمعه به اقدام منجر شد و به منزل شخصی من چهار و پنج گلوله توسط افراد ناشناس شلیک شد».

وی این اقدام را به موضوعات مرتبط با مسایل شهرداری ایذه مرتبط دانست و یادآورشد: طی یکی دو هفته گذشته که به صورت جدی پیگیر بررسی پرونده‌های مفاسد مالی در شهرداری و شورای شهر بودیم توسط یک نیسان آبی بار‌ها مورد تهدید قرار گرفتم.

شیخ بدون اشاره به اینکه این منزل متعلق به پدر وی است و در زمان حادثه خالی از سکنه بوده گفت: امیدوارم روند رسیدگی به پرونده‌های جرائم مالی توسط دستگاه قضایی در شهرداری و شورای شهر ایذه سرعت بیشتری بگیرد تا مردم در جریان وقایع موجود در شهرداری قرار بگیرند.

منبع:ایرنا

بر اساس این گزارش، تا لحظه مخابره این خبر، به‌رغم پیگیری‌های صورت گرفته خبرنگار ایرنا، دستگاه قضایی و فرماندار شهرستان ایذه در خصوص این حادثه اظهارنظر رسمی نداشته اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار