مدیر عامل شرکت فولاد اکسین خوزستان:

برگ برنده جنگ رسانه‌ای امروز امید آفرینی است

محمدی گفت: برگ برنده جنگ رسانه‌ای امروز امیدآفرینی و معرفی دستاورد‌های انقلاب اسلامی ایران است.

علی محمدی  مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان در جام رسانه امید گفت: جام رسانه امید با راهبرد امید آفرینی در جامعه، برجسته‌سازی دستاوردهای انقلاب اسلامی و جلوگیری از تحریف تاریخ، تولید و نشر هنرمندانه آثار سمعی و بصری، کمک به ایجاد جبهه رسانه‌ای انقلاب اسلامی و رویکرد تولید محتوای فاخر با مشارکت رسانه‌های بین‌المللی و داخلی برگزار شده است که این مهم می‌تواند برگ برنده‌ای در جنگ رسانه‌ای امروز برای کشورمان باشد.

او افزود: سیاه نمایی‌های دشمنان و رسانه‌های برون مرزی با بیان و اطلاع‌رسانی توانمندی‌های کشور در عرصه‌های مختلف، بی‌اثر و زمینه امید آفرینی در جامع فراهم می‌شود.

آقای محمدی با بیان اینکه اهمیت حضور رسانه‌ها در جوامع و نقش بی‌بدیل آنها بر هیچ کس پوشیده نیست، توضیح داد: رسانه‌ها تاثیرگذاری غیرقابل انکاری در شکل گیری امید در جامعه دارند.

مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان در خصوص سودآوری این شرکت گفت: فولاد اکسین خوزستان در فروردین امسال با ثبت رکورد ۴۰ روز بدون توقف و تولید بیش از ۸۳ هزارتن ورق، توانست ۱۲ هزار تن تولید بیشتر را نسبت به سال گذشته ثبت کند؛ این مجموعه با ثبت رکورد فروش ۷۰ هزار تنی ورق فولادی در یک ماه، شعار ما می‌توانیم را عملیاتی کرد.

این مقام مسئول با اشاره به ثبت ۵۹ هزار میلیارد ریال سود در سال ۱۴۰۲ در این شرکت افزود: سود شرکت در سال ۱۴۰۱ حدود ۳۴ هزار میلیارد ریال ثبت شد در واقع رشد سود ۷۳ درصدی در تاریخ اکسین بی سابقه است.

محمدی یادآور شد: همزمان با افزایش میزان تولید، درآمد شرکت در سال ۱۴۰۲ به ۱۶۹ هزار میلیارد ریال رسید که با توجه به درآمد ۱۰۱ هزار میلیارد ریالی مدت مشابه سال قبل، رشد ۶۶ درصدی را تجربه کرد.

او می گوید: میزان سوددهی شرکت فولاد اکسین با ثبت همه رکوردها و با تلاش کارکنان و تعریف ساز و کارهای جدید و تغییر رویکرد در فروش و توسعه سبد محصولات به ۵۹ هزار میلیارد ریال رسید، که نسبت به پارسال ۲۵ هزار میلیارد ریال رشد داشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.