سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یورو ۲۰۲۰ / ستارگانی که تنها به علت مصدومیت جام ملت‌های اروپا را از دست دادند

فوتبالیست‌های بزرگی در جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۰ حاضر نیستند، اما تعداد معدودی از آن‌ها تنها به دلیل مصدومیت این مسابقات را از دست داده‌اند.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جام ملت‌های اروپا (یورو ۲۰۲۰) فردا شب و با دیدار تیم‌های ملی ایتالیا و ترکیه در ورزشگاه المپیک رم آغاز می‌شود و بار دیگر هیجان در فوتبال جهان به نقطه اوج خود خواهد رسید.

جام ملت‌های اروپا این بار به علت شیوع ویروس کرونا با یک سال تاخیر برگزار می‌شود و خیلی از بازیکنان بزرگ دنیای فوتبال به علت‌های مختلف مانند ابتلا به ویروس کرونا، اختلاف با مربی تیم و مصدومیت، حضور در این رقابت‌ها را از دست داده اند و شرایط را هم برای تیم‌های خود سخت‌ تر کرده اند و شاید نبود آن‌ها جذابیت بازی‌ها را نیز کمی پایین‌ بیاورد.

ستارگان بزرگی این مسابقات را به علت مصدومیت از دست داده اند که می‌توان به "زلاتان ابراهیموویچ" ستاره و کاپیتان تیم ملی سوئد، سرخیو راموس کاپیتان تیم ملی اسپانیا و فن دایک کاپیتان تیم ملی هلند اشاره کرد.

بازیکنان دیگری نیز مانند آنسو فاتی از تیم ملی اسپانیا، فن ده بیک از تیم ملی هلند و الکساندر آرلوند ستاره انگلیسی‌ها نیز رقابت‌های یورو را تنها به علت مصدومیت از دست داده اند که بودن آن‌ها نیز می‌توانست به جذابیت جام ملت‌های اروپا کمک کند و این بازی‌ها را برای هواداران فوتبال جذاب کند.

جام ملت‌های اروپا (یورو ۲۰۲۱) فردا شب از ساعت ۲۳:۳۰ و با دیدار تیم‌های ایتالیا و ترکیه در ورزشگاه المپیک رم آغاز خواهد شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.