سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بلاتکلیفی عجیب قهرمان جام حذفی فوتبال ایران

تیم فوتبال فولاد خوزستان پس از قهرمانی در جام حذفی ایران شرایط خوبی را تجربه نمی‌کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال فولاد خوزستان در دومین فصل حضور جواد نکونام در این تیم موفق شد برای اولین بار در تاریخ خود قهرمان جام حذفی فوتبال ایران شود. جامی که نشان از بازگشت این تیم خوزستانی به سطح اول فوتبال ایران می‌داد، اما گمانه زنی‌های روز‌های اخیر درباره جدایی مدیرعامل، سرمربی و بازیکنان مطرح فولاد این امید را از هواداران این تیم گرفته است.

فولاد برخلاف لیگ نوزدهم در لیگ بیستم با وجود شانس زیاد نتوانست سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند، به همین دلیل تیم نکونام با تمام وجود پا به رقابت‌های جام حذفی گذاشت و توانست با قهرمانی در این رقابت‌ها علاوه بر کسب اولین جام حذفی خود سهمیه لیگ قهرمانان را این بار به صورت مستقیم کسب کند.

 

البته مشکلات فولادی ها، قبل از فینال جام حذفی آغاز شده بود. جایی که جواد نکونام سرمربی این تیم به دلیل مشکلات و انتقاد‌های تند برخی از هواداران و پیشکسوتان جدایی از فولاد را به ماندن در این تیم ترجیح و سخن از جدایی پس از فینال جام حذفی داد.

در طرف دیگر سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان هم که موافقان و مخالفان خود را در این باشگاه دارد بعد از کسب عنوان قهرمانی جام حذفی علاقه دارد به زندگی شخصی خود برسد و قصدی برای کار مدیریتی در فوتبال و حضور در تیم فولاد خوزستان ندارد.

تیم فوتبال فولاد خوزستان که در ۲ سال اخیر همیشه یکی از تیم‌های مدعی لیگ برتر بوده اکنون و درست پس از قهرمانی در جام حذفی در بلاتکلیفی سختی قرار گرفته است. اکنون نه سرمربی و نه مدیرعامل تیم فولاد خوزستان  مشخص نیست. هر روز هم خبر از جدایی یکی از ستاره‌های این تیم منتشر می‌شود. به نظر می‌رسد که مدیران فولاد باید هر چه سریعتر تکلیف مدیریت این باشگاه را مشخص کنند تا این تیم پر طرفدار که نماینده ایران در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا است تمرینات خود را در زمان مقرر آغاز کند و نسبت به سایر تیم‌های مدعی عقب نماند.

فولادی‌ها در این هفته روز‌های سرنوشت سازی را پشت سر خواهند گذاشت و مدیران این تیم تصمیمات مهمی را خواهند گرفت. تصمیماتی که مشخص خواهد کرد که سعید آذری و جواد نکونام لیگ بیست و یکم در اهواز حضور خواهند داشت یا خیر.


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.