من یه یخچال خریدم بعد از یک سال و نیم حالا میگن مشکل سیم پیچی داره میخوام برم شکایت کنم که چرا یخچال نو باید بعد از یک سال و نیم تو تعمیر بیوفته کسی هست راهنماییم کنه که برا شروع باید چبکار کنم
سلام من ماه پيش منزل را بازسازي و درب سفارش دادن از شركت پرستيژ ارايه دهنده كلبه خدمات ساختماني واقع در بلوار كوهسار بعد از تاخير در ارايه سفارش دربي تحويل داد كه با طرح ارايه و مكتوب در كاغذ خريد مغاير بود فروشنده تمام سعي خود را بكار برد تا مرا قانع كند اين طرح بهتر است كه من قبول نكردم و كالا را برگرداندم براي بار دوم دري ارسال كرد كه با رنگ درخواست مغاير بود و من هرچه اعتراض كردم كار به جايي نرسيد قرار بود از كارخانه بيايند بازديد كه نيامدند و اين در نه تنها نو نيست بلكه خش دار و رنگ خورده روي در ديگري ايت كه قبلا رنگ داشته و اعتراضات من بجايي نرسيده است البته از ايشان شكليا خواهم كرد به نظر من جلوي اين نوع فروشندگان كه شرط تحويل كالا پرداخت كامل است بايد گرفته شود
سلام خسته نباشید
دیسک صفحه پراید خریدم بردم تعمیرگاه روی ماشین نصب کرد کار نمیکنه بعدش بردم به فروشنده اقای علیرضا عرب احمدی واقع در خیابان انقلاب گرگان میدم میگم جنست خرابه میگه پس نمیگیرم میگم تعویض کن میگه این کارم نمیشه رفتم صنف صنف هم به حمایت از اونها هیچ کاری نکرد جالب اینجاست اقای عرب احمدی ( فروشنده) میگه برو پیش هر کس میخوای من باهمه ردیفم کسی بهم تو نمیگه اخه این چه قانونی هست تو این وضع بازار گرانی اومده جنس خراب هم تحویل میده بعد پس نمیگیره رسید بانکی هم بهش نشان دادم چون میگفت از من نخریدی چطور ازش نخریدم که ار کارت بنده به کارت خوان مغازش پول واریز شده خواهشن این وضع رو رسیدگی کنین
سلام من شب عید سشوار همسرمو بردم درست کردم موتورش رو عوض کرد دوماه نشد دوباره خراب شد بردم تعمیر کردم بازم دوهفته کار نکرد بردم درست کردم دوباره خراب شد الان تعمیر کاره میگه بمن چه من که تو موتورش نبودم ۸۰ هزار تومن همهی بابت تعمیر گرفته ازم فردا صب میخوامبرماتحادیه ازش شکایت کنم اینکه اینقد مغررو بوده واقعا عذابم میده حداقل یه عذر خواهی همنکرده پرو پرو گفته بمن چه
با سلام من ی یخچال خریداری کردم فروشنده کل پول رو از ما گرفت و قرار شد تا دو روز بعد یخچال رو برا ما ارسال کنه. بعد دو روز میگه من نتونستم اون و تهیه کنم و ما گفتیم پس لطفا پول رو برگردون. بعد از کسر سیصد هزار تومن از کل پول اون رو برگردونده. حالا ما چکار کنیم میگه این قانونه
با سلام
ماه گذشته برای پسرم از فروشگاه کت خریدیم آستینش کمی کوتاه بود فروشنده گفت می تونیم آستینو دو سانت بلند کنیم. بعد از پرداخت قرار شد باما تماس بگیرند . متاسفانه بعد از مراجعت دوباره و تحویل کالا آستین کت اصلا بلند نشده بود بعد از مراجعت دوباره فهمیدیم امکان بلند شدن آستین نیست . ولی فروشنده حاضر نیست پول کت را بدهد و می گوید باید بجای آن جنس دیگری بخریم. ولی هیچ کت دیگری را پسرم نمیپسندد و همه ی آنها آستینشان کوتاه است. حالا باید چکار کنیم؟؟
باسلام دو دستگاه گوشی موبایل تبلت را به فروشگاهی واقع در کن خ زینعلی شمالی جهت تعمیر دادم، علاوه بر عدم تعمیر کل گوشی و. قسمتی از تبلت خراب کرده، تقاضای اعزام بازرس وبررسی موضوع را دارم تا خسارت وارده را جبران نماید با تشکر
رونوشت، اتحادیه صنف تعمیرکاران استان تهران
با سلام، من آیفون تصویری خونم خراب شده بود دادم تعمیر گفتن ال سی دیش سوخته باید عوض شه ، ۱۲۰ هزارتمنم گرفتن. بعد که تحویل دادن یه روز سالم بود از دو روز بعدش خونه نبودم تا بعد ۱۰ روز اومدم دیدم از کار افتاده. الانم پاسخگو نیستن میگن ما تو رسیدی که بهتون دادیم اولا نوشتیم که تعمیرات شامل ضمانت نمیشه دوما یه روز براتون کار کرده!!!! جایی میشه این موضوع رو پیگیری کرد؟! کجا؟
یک کولر گازی هیمورا ۲۴هزار اینورتداراز فروشگاه خریدم موقع تحویل دیدم دستگاه کمپرسور بصورت باز بدون کارن واکبند است اعتراض کردم صاحب کالا اعلام نمود کارتن ندارد جنس را تحویل نگرفتم الان پولمو نمیده از کجا پیگیری و شکایت کنم با تشکر از راهنما
یک کولر گازی عینک را ۲۴هزار اینورتداراز فروشگاه خریدم موقع تحویل دیدم دستگاه کمپرسور بصورت باز بدون کارن واکبند است اعتراض کردم صاحب کالا اهان نمود کارتن ندارد جنس را تحویل نگرفتم الان پولمو نمیده از کجا پیگیری و شکایت کنم با تشکر از راهنما
بهترین راه برای گرفتن حق از مبل فروش یا هر صنف دیگه اینه که هنگام خرید فاکتور معتبر مهردار ازش بگیرید.
اگه فاکتور یا رسید کارتخوان ازش دارید ابتدا برید اتحادیه اون صنف و شکایت کنید . اگه به جایی نرسیدید به اتحادیه بگید که شکایتم رو بفرستید تعزیرات. اگه شکایتتون. بره تعزیرات حکومتی, دیگه ردخور نداره و پوست طرف رو میکنن در حد پلمپ و جریمه به شرط گرفتن رضایت از شما.
یک دستگاه بادکش از داروخانه به مبلغ ۱۳۰۰۰ هزارتومان خریداری کردم وقتی که خواستم استفاده کنم متوجه شدم خراب است . بردم پس بدم که مورد تمسخر واقع شدم . سراغ مسئول داروخانه را گرفتم ، گفتند حضور ندارد . همان بادکش را از جای دیگری خریداری کردم به مبلغ ۵۰۰۰ هزارتومان یعنی ۸۰۰۰ هزارتومان ارزانتر و البته سالم .به کجا باید شکایت کنم ؟
من یه تلویزیون 50 اینچ بردم برای تعمیر، تعمیر کار گفت کل بک ال ای دی هات رو عوض کردم و مدار پاورت رو تقویت کردم و 750 هزار تومن از من گرفت،
بعد سه ماه دوباره ال ای دی ها سوخت وقتی در تلویزیون رو باز کردم متوجه شدم که از 36 عدد ال ای دی فقط 4 تاش تعویض شده و برد پاور هم تغییراتی روش ایجاد نشده ، بردم بهش نشون دادم میگ من با فوت تلویزیونت رو درست کردم برو شکایت کن!!!!
من میخوام شکایت کنم ازش تاثیری داره اصلا ؟؟؟
من به فروشگاه بهمن ماه ٩٦. سفارش درب ورودي ساده اي دادم كه ضد سرقت هم نبود اول از ما ٤٠٠ تومن بابت شيشه اي كه روي در ميخورد گرفتن جمعا ١٥٥٠٠٠٠ تومان بعد از كلي بدقولي و اذيت درب رو در تاريخ اول خرداد ٩٧ اوردن كه كلا با مدلي كه ما درخواست داديم متفاوت بود اعتراض هم كرديم گفتن هفتصد هزار تومن ديگه بديد تا ببريم درستش كنيم اين همينه گفتم ميرم شكايت ميكنم
من به فروشگاه بهمن ماه ٩٦. سفارش درب ورودي ساده اي دادم كه ضد سرقت هم نبود اول از ما ٤٠٠ تومن بابت شيشه اي كه روي در ميخورد گرفتن جمعا ١٥٥٠٠٠٠ تومان بعد از كلي بدقولي و اذيت درب رو در تاريخ اول خرداد ٩٧ اوردن كه كلا با مدلي كه ما درخواست داديم متفاوت بود اعتراض هم كرديم گفتن هفتصد هزار تومن ديگه بديد تا ببريم درستش كنيم اين همينه گفتم ميرم شكايت ميكنم
سلام، وقت بخیر
من یه یخچال ساید سامسونگ خریدم بعد دو روز متوجه شدم قسمت فریزرش انجماد نمیکنه مواد غذایی رو زنگ زدم به فروشنده میگه من وظیفه ای ندارم با گارانتی برو تعمیرش کن ولی من نمیخوام یخچال دو روزه رو تعمیر کنم که آیا درست بشه یا نشه میخوام یا پولمو پس بگیرم یا برام تعویض کنه خواستم راهنماییم کنی چطوری میشه اینکارو کرد فروشنده هارو که میشناسین به هر عناوینی فقط میخوان پول بگیرن.
تشکر
ناشناس
۱۲:۲۰ ۰۱ خرداد ۱۳۹۷
الان حدود یکماه است یک ماشین ظرف شویی کندی خریدم درزمان نصب متوجه شدیم دستگاه خراب است الان هر چی میدویم نه پولم رو میدن نه دستگاه رو درست میکنن
با سلام
قبل از عید ۹۷ از مغازه ای در بندر سیراف استان بوشهر که لوازم خانگی بفروش میرساند ، قابلمه ای خریداری کردم که کاملاً پلمپ بود و داخل کارتن قرار داشت وقتی که به تهران اومدم و کاران رو باز کردم از پشت نایلون پلمپ شکستگی در بدنه قابلمه دیدم که کاملاً مشخصه که موقع ساخت و بر اثر کشش فلز ، این اتفاق افتاده و ظاهراً کنترل کیفیت کارخانه سازنده این مشکل رو ندیده و قابلمه رو پلمپ کرده و در بازار عرضه کرده
وقتی به صاحب مغازه عنوان و اعتراض کردم که این مسئله در قابلمه خریداری شده وجود داره نپذیرفته ومیگوید احتمالاً از دست خودتان افتاده و شکسته درصورتیکه نه روی کارتن و نه در پلمپ جنس هیچگونه دفورمگی و آثاری از ضربه وفشار وجود نداره و حتی بدنه قابلمه کاملاً صاف و یکدسته و فقط در دیواره آن ترکی افقی وجود دارد
مغازه دار حتی حاضر نشده مبلغی رو بعنوان فروش جنس معیوب برگشت بده
البته اولش که مشکل رو دید گفت مبلغی رو عودت میده ولی انقدر کشش آورده تا الان که حدود سه ماه از خرید میگذره و هر وقت که تماس میگیرم و یا پیام میدم میگه نمیدم و به من ربطی نداره
به نظر شما باید چه کار کنم؟؟
من از عطاری یه کرم پاکستانی خریدم برای لکه های صورتم وقتی رفتم خونه درش باز کردم پلمپش باز شده بود کمی ازش روی دستم تست کردم بعد از چند روز پوستم جوش زد و قرمز شد بردم بهش نشون دادم گفت مشکل از پوستته از کرم نیست،منم به مرکز بهداشت گزارش دادم تا جلوی توزیع این کرم ها رو بگیرن، البته خودمونم مقصریم که بدون تحقیق و بررسی کالا در محل خرید، همچین کالایی رو میخریم.
سلام.۱۶ اردیبهشت۹۷ لباس عروس که به مزون سفارش داده بودم بدوزن رو تحویل گرفتم وقتی آوردمش منزل کاور باز کردم بوی شدید عرق میداد تماس گرفتم با مزون گفتن خواستی بیار لکه گیری کنیم برات لباس نو که به طور کامل یعنی کل لباس بو گرفته رو آیا میشه لکه گیری گرد چند وقت دیگه عروسیمه لطفا کمکم کنید
سلام.تلفن و مکانهای اتهادیه ها برای شکایات در کجا اطلاع رسانی میشود تا از سر در گمی نجات پیدا کنیم و دیگه اینکه بعد کلی پرسش و معتلی شماره تعزیرات رباط کریم رو پیدا کردم هرچی زنگ میزنم فقط صدای منشی تلفن داخلی رو میشه شنید و کسی جواب نمیده. بارسیدگی مسئولین به شکایات منطقی مصرف کنندگان گام مهمی برای حمایت از تولیدات داخلی و کارگران ایرانی برداشته خواهد شد
سلام تقریبا ده ماه پیش با یه کابینت سازی جهت ساخت کابینت صحبت کردم ولی قراردادی ننوشتیم مبلغ پنج میلیون تومان بیعانه دادم اون هم چندتا عکس وچندتا طراحی برام فرستاد همسرم از کار طراحی ایشان خوشش نیامد گفتم صبر کنیم شاید بجای کابینت یه وسیله دیگه ای بگیم درست کنه که اون هم بخاطر گرونی میسر نشد حالا که بهش زنگ زدم میگم پول بیعانه را پس بده تحت هیچ شرایطی قبول نمیکنه میگه کارمن خدماتی هستش اگه قرار بیعانه بگیرم وبعدش پس بدم که نمیشه لطفا بنده را راهنمایی کنید چطوری از لحاظ قانونی اقدام کنم
اولش دنبال مدرک مثل شاهد یا صدای ضبط شده یا تصویر از پولی ک بهش داید باشید.
برید و اونجا سرو صدا کنید و اگه نزدیک بود درگیر بشید زنگ بزنید 110 و بید میخوان منو بزنن تا بیاد دم مغازش. پلیس ک بیاد خود بخود طرف نرم میشه.
اگه نشد شکایت کنید به اتحادیه کابینت سازان.
فریدون امیراصلانپور
۱۸:۰۳ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
برا فرزندم یک بالگردچهارپره .خریداری کردیم ..درمنزل یک موتورانکارنکرد.فروشنده نمیپذیره .درحالی که دوساعت ازخریدش نگدشته بود.وجنس معیوب. را فروخته ...حالا چطور میتوانم شکایت کنم .
سلام علیکم
شرکت مینو در رابطه با بیسکویتهای ساقه طلائی که مورد مصرف بیشتر مبتلایان بخه دیابت نیز هست در روزهای اخیر علاوه بر افزایش قیمت از 1200 تومان به 1500 تومان، ضخامت و مقدار حجمی بیسکویت ها را هم کم کرده است. این اقدام که نوعی سرقت و کلاهبرداری است سبب بی اعتمادی جامعه به تولیدکنندگان داخلی و در مغایرت کامل به سیاست اقتصاد مقاومتی است.
سلام چرافقط حق بایدبه مصرف کننده داده بشه.زشته آبرویزی واسم بردن ازاسم وبرندفروشگاهها.شایدمابه عنوان مصرف کننده درست ازکالا استفاده نکردیم.باباروزاول که جنس میخاین بخریدبادقت کامل خریدکنیدتانه خودتان اذیت بشین نه فروشنده.اغلب مامصرف کننده دمدمی مزاج هستم وپای انتخابمون نیستم وبانظرشخص دیگه ای صدرصدنظرمون برمیگرده
سلام چرافقط حق بایدبه مصرف کننده داده بشه.زشته آبرویزی واسم بردن ازاسم وبرندفروشگاهها.شایدمابه عنوان مصرف کننده درست ازکالا استفاده نکردیم.باباروزاول که جنس میخاین بخریدبادقت کامل خریدکنیدتانه خودتان اذیت بشین نه فروشنده.اغلب مامصرف کننده دمدمی مزاج هستم وپای انتخابمون نیستم وبانظرشخص دیگه ای صدرصدنظرمون برمیگرده
من 20 ساله که از شامپو فکس استفاده میکنم برای موی سرم متاسفانه نسخه تقلبی این شامپو داره تولید میشه از لحاظ ظاهری و برچسب کاملا شبیه هستش ولی شامپو معلوم نیست چیه و چه بلایی سر مو میاره .از کیفیت پلاستیکی که شامپو هست با نسخه اصلی تطبیق بدی مشخص می شه .با تشکر
من 20 ساله که از شامپو فکس استفاده میکنم برای موی سرم متاسفانه نسخه تقلبی این شامپو داره تولید میشه از لحاظ ظاهری و برچسب کاملا شبیه هستش ولی شامپو معلوم نیست چیه و چه بلایی سر مو میاره .از کیفیت پلاستیکی که شامپو هست با نسخه اصلی تطبیق بدی مشخص می شه .با تشکر
با سلام و عرض ادب برای طرح شکایت از یک مجتمع فنی، به دلیل عدم ارایه مدرکی که ادعای تحویل آن را بعداز گذراندن دوره داشته ،و پول گزافی بابت ارایه آن از تعدادی دانشجویان خود گرفته ،به کجا باید مراجعه کرد.با سپاس از راهنمایی شما
با سلام ماشین ظرفشویی خریدم تکنسین اومد نصب کرد دید کستگی داخلی داره حالا فروشنده میگه به من ربطی نداره گارانتی داره میان تعمیر میکنن
با توجه به اینکه من پول جنس سالم و نو رو دادم و هنوز ازش استفاده نکردم ایا میتونم ا فروشنده شکایت کنم
ممنون مشم راهنمایی کنین
امید وارم خدا به همه سلامتی بده ، اگر فقط پرده مشکل بود یا کالا های دیگه از این قبیل باز خوب بود، من بیمار adhd هستم و هر بار که میخوام قرص هام رو بخرم به جز پولش و ... باید کل تهران رو بگردم و تقریبا تمام دارو خانه ها یک بار در میون از دادن دارو به من اجتناب میکنن و هر طور که بتونن بهانه میارن (داروتون رو نداریم، بیمتون خوب نیست، بد نوشته شده،دکتر اسم دارو رو اشتباه نوشته،مسعولش نیست تا یک هفته ، تو این داروخانه پخش نمیشه و ...) وقتی هم به مرکز اطلاع رسانی دارو ها زنگ میزنم اگر موفق شم با کارشناسی صحبت کنم بهم میگه که دور تا دور خونتون و محلتون کلی داروخانه هست که بهشون این دارو داده میشه! دکترم هم نمیدونه باید از کجا بگیرم خسته شدم ...
بنده يك پرده به عرض ١/٥ متر براي اتاق فرزندم از پرده فروشي ديپلمات در عبدل آباد خريدم.
اولا كه در حساب كردن قيمت خيلي سرمو كلاه گذاشتن.
بعدشم پارچه اي و ميل پرده اي كه تحويل دادن همون پارچه و ميل پرده نبود، آخرشم پول اتو رو ميخواستن اضافه بگيرن كه من زيربار نرفتم.
به همه اينها اخلاق و برخورد بدشونم بايد اضافه كرد. واقعا حلال و حروم سرشون نميشه
سلام. یه پرده از یه مغازه تو عبدل اباد خریدم. از روی پرده های دوخته شده پارچه اش رو انتخاب کردم. بعد از تحویل دیدم با رنگ انتخابی من تفاوت داره و مغازا دار گفت چون اونو نداشته رنگ مشابه زده. ایا حق همچین کاری رو دارن که بدون اطلاع به مشتری اینکارو کنن؟
ضمنا بهد از تحویل بالاجبار میگن باید هزینه اتو رو بدی درحالیکه قبلش طی نکردن که اصلا اتو میخوای یا نه؟ یا اینکه اتو پولش با پول دوختی که دادی نیست.
کاش واقعا میشد این شکایات رو رسیدگی کنن تا یه سری افراد سودجو به خوشون همچین اجازه ای ندن.
سلام بنده يك عدد وان جكوزى خريد كردم فروشنده كلايي رو اورده نصب كرده كه جلوى ويترين بود و نصفش زد شده وكلاى خود را اورنس المان معرفى كرده كه بعد از خريدن ونصب ديدم كالا چينيه چيكار بايد بكنم تازه پرو رو بازى هم در مياره كارشناس از شركت اومده ديده اونهم نظرش افتاب بوده ممنون ميشم راهنماييم كنيد
با سلام من یک موبایل خریدم از موبایل فروشی یک میکن از موبایل فروشی بخر که هیچ ایرادی نداشته باشه هنگ میکنه تلفنی گفتم میکه گوشی گارانتی داده به بر درست کن موبایل ۶۵۰ پول دادم ولی قبول نمیکنه؟ که من رو می پیچونه خدا میگه ما تا ۴۸ ساعت حق تست میدیم باید چکار کرد
با سلام من 27 بهمن دو تخته فرش دستباف را براي اولين بار دادم شسشتو به قاليشويي با اينكه مجوز داشت قيمت را متري 28 هزار تومان اعلام كرد علاوه بر اون موقع تحويل فرش دستباف كه چه عرض كنم به عبارتي موكت تحويلم داد قضيه از اين قراره كه دستگاه شان را سرويس كرده بودند و فرش ما در چند نقطه سياه و گريس مالي شده و به هيچ عنوان هم پاك نميشه با اينكه يكبار فرش را برگشت زدن ولي متاسفانه با همان ايراد ها برگردوند الان ما مونديم دو تا فرش كهنه و سياه با بوي بد گازوييل تروخدا اطلاع رساني كنيد كه اين شركت هاي پول پرست بي مسئوليت با اموال مردم بازي نكنند فرشي كه بعد از سالها زحمت و با حقوق كارمندي تهيه شده اتحاديه هم پاسخگو نيست
سلام وانت مزدا کارا خریدم ۲۰۰۰تا کار نکرده دریچه گازش خراب شوده بردم نمایندگی مرکزی مزدا کیلومتر ۱۳ جاده مخصوص در تاریخ ۷/١٢درتارخ نهم مراجعه کردم برای دریافت ماشین به من گفتن هنوز از شرکت سازنده نیو مدن بازدید و تا چند روزه دیگه باید بمونه اگر بیرون میدادم ۵ دقیقه تعویضش کار داش فقط بخواطر گارانتینمی شود من ماشینو ۶چکه خریدم وروزی ۱۰۰هزارتوممان قسطشه ازکجا بیارم کمکم کنید مرسی
من یک ماه پیش یک سرویس خواب دو نفره خرید کردم به من تو فاکتور قول ۱۰ روز رو دادن اما بعد از گذشت ۴۵ روز با کلی دوندگی و پیگیری کار منو نصفه شب ساعت ۳ اوردن که ای کاش نمی اوردن چه کاری همه جای سرویس خورده بود رنگ کار من هم طبق قرار داد نبود راننده هر کدوم رو که پیاده کرد هی گفت اشکال نداره براتون درست میکنم منم دیدم دیر وقته گفتم اشکال نداره کار رو میبریم بالا درست میکنه ولی وقتی آورد داخل خانه گفت کار من نیست فردا کسی رو میفرستم درست کنه اما از اون روز ۱۵ روز میگذره هیچ کاری نکردن هیچ کلی بابت تلفن و دوندگی ضرر کردم فردا که تخت رو نگاه کردم تو نور کل کاری که تو کارگاه نگاه کردم زمین تا آسمون با کاری که اوردن فرق داشت یک کثافت کاری کرده بودن که هر چی بگم کم گفتم انقدر هم تبلیغ تو اینستاگرام دارن که فکر میکنی چه کار لوکسی تحویلت میدن کشو هاش اصلا باز نمیشه چوبش انگار یکی نشسته ساتور زده بهش چوب راش تبدیل شده چوب سفید درختی خلاصه خواستم بگم به این تبلیغات دروغ اینستا اعتماد نکنید الکی هم میگن ما ۴ تا شعبه داریم ولی به همه آدرس یه جایی رو میدن تو چهاردانگه اصلا معلوم نیست کجاست خلاصه سرتون رو درد نیارم نمیدونم چی کار کنم مثل خوره شده برام سه میلیون پولم رو انگار ریختم تو جوب آدرس سایتشون تخت طاووس هستش لطفا ازش خرید نکنید
سلام من از یک شرکت وسایل برقی د غیره گرفتم الان حدود ۳ ماه هست که واشر زودپز من خراب شده به نمایندگی تعمیرات که تماس میگیرند میگویند مربوط به ما نیست به تهران هم زنگ میز نیم میگویند ارسال کردیم ولی به دروغ واقعا چرا در ایران مفهوم گارنتی اصلا درست اجرا نمی شود خوب ما کلی پول همین گارانتی بی ارزش را داده ایم
از خیابان بهار لباس گرفتم برای بچه .جنس چینی رو به اسم ترک فروخته با کلی ایراد کار .گردن نمیگیره و پول رو پس نمیده .جنس بدردبخوریم نداره برای تعویض.اسم مغازش شیکان هست روبروی برج چهلستون
سلام.
دوربین مدار بسته خریدم و نمایندگی نصب کرد دوربینها دائما خراب میشوند الان ۶ ماه از زمان گارانتی گذشته و فروشنده میگه ربطی به ما نداره و تنها کمکی که میتونم بکنم اینه که دوربین دیگری به قیمت فاکتور خریدم به شما بفروشم.
تعداد دوربینها زیاد هست و جنسش واقعا بد هست این کار کلاهبرداری نیست؟ نمیشه ازشون شکایت کرد؟
با سلام بنده از یافت آباد پاساژ کاسپین خرید داشتم که سری اول ارسال مبل ها با تاخیر بود و بعد از ان وقتی که ارسال شد نه کوسن داشت و موارد کنترل کیفیتی رو اصلا رعایت نکرده بودند اعم از پایه کمکی مبل 1سانت بیشتر بود و مبل 2.10سانتی میچرخید نخ دوخت متفاوت دو نوع پارچه بکار رفته بود گارانتی 5سالهوعده دادن 2ساله فرستادن ،دروغگویی جهت ارسال کالا خیلی مدارا کردم ولی کسی که احترام خودش رو نگه نمیاره بایستی ازش شکایت کرد دسته های مبل ایی که تاشو هستش کلا کج بودن جنس فوم توی کار با نمونه نمایشگاهی فرق میکرد بردن تعویض کردن اوردن بازهم مشکل داره اسیر شدن و کلا تو ذوقم خورده (مبلیرانvip) 3 ماه گذشته یه نیم ست مبل تحویل ندادن مبلغ 3میلیون هم از ما گرفتن
من شومینه دیواری مشکی از شرکت اوالون خریداری کردم به قیمت دو میلیون تومان با فاکتور خریداری کردم .بعد از نصب دو ساعت روشن کردم .رنگ داخل شومینه رفته و کاملا سفید شده .وفروشنده علیرغم تعریف از جنس مورد نظر پاسخگو نمیباشند .
نوار تست قند خریدم 50 هزار تومان از داروخانه که متوجه شدم 12 هزار تومان گرانتر از جاهای دیگر فروختند حالا کجا میتوانم گزارش این گرانفروشی را بدهم؟ هنوز هم به همین قیمت میفروشه
سلام من چند روز پيش سرويس خواب براي بچه هام خريدم اوردن تحويل دادن داراي اشكال بود قرار شد بيان اصلاحش كنن ولي نيامدن و تلفن رو هم جواب نميدن كجا بايد ازشون شكايت كنم
فاكتور خريد و اگر دفترچه گارانتي داريد بهمراه كارت ملي به اتاق اصناف واحد بازرسي مراجعه و شكايت نماييد و اگر به صورت توافقي حل شد ، نه اينكه پرونده بعد از بازديد كارشناس اتحاديه به تعزيرات ارسال ميشود.
رضا
۱۶:۵۶ ۲۶ دی ۱۳۹۶
با سلام.
چند مدت پیش یخچال سانا رو خریداری کردم.بعد چند روز متوجه شدیم داخل یخچال عرق میکنه و همچنین اب از مخزن پشت یخچال بیرون میریزه و کل فرش اشپزخونمونو خیس کرده.با نمایندگی تماس گرفتیم گفتن وسیله نمیدن از شرکت.با شرکت تماس گرفتیم چندین بار عکس فرستادیم و بالاخره وسیله فرستادن واسه نمایندگی ولی باز اقای بهروزیان نماینده سانا در شهرستان تنکابن نمیاد تعویض کنه.هر چی زنگم میزنیم اصلا عین خیالشون نیست.نزدیک یه سال هم میگزره.
باسلام
خانمی هستم سرپرست خانواده پس از طی یکسال دوندگی و مشقات زیاد از یک نهاد دولتی تحت پوشش وامی جهت خود اشتغالی گرفتم که وام مربوطه برای خرید خودرو به من واگذار شد.درتاریخ 96/8/25 به یکی از نمایندگی های مجاز سایپا واقع در کمپلو به نام چینی کار مراجعه کردم وبا عدم اطلاع از نحوه ی خرید خودررو برای ثبت نام و خرید نقدی رفته بودم که با پیشنهاد وبه اصطلاح راهنمایی شخصی آقای چینی کار وبه این عنوان که هیچ تفاوتی بین خرید فوری وثبت نام یک ماهه نیست فقط مبلغ 300 هزارتومان.ومن نیز بدون آگاهی قبول کردم وبه فاصله زمانی یکساعت خودرو درب نمایندگی تحویل من داده و یه خانه بردم و در مورخ 96/8/27 کمتر از 20 ساعت بعد از تحویل خودرو در ساعت یک شب فقط به منظور جابجایی در پارکینگ برای چند لحظه خودرو را روشن کرده وپس از پارک ماشین به خانه در طبقه سوم ساختمان رفتم وپس از گذشت یکساعت با صدای انفجار ودود غلیظ به پارکینگ رفتم و با ماشین درحال شعله ور شدن روبرو شدم وسریعا به آتش نشانی نشانی گذارش شد همچنین به ماموران 110 نیز گذارش شد که پس از مهار کردن آتش وکار شناسی آتش نشانی عامل حادثه را اتصالی برق خودرو اعلام کردند واز آنجا که در سایت اینترنتی هم قبلا فراخوان سایپا جهت برسی ورسیدگی نقص فنی خودرو تیبا و اشکال در رله برق ماشین بوده اعلام کردند ولی نمایندگی نپذیرفت و من به صنعت معدن شکایت نموده وبه درخواست این سازمان کارشناس رسمی دادگستری نیز خودور را بازدید کرد ونظر آتش نشانی را تایید نمود ولی از این سازمان با گذشت یکماه پرونده هیچ اقدامی صورت نگرفت وپرونده به درخواست من به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع شد وبا گذشت 20روز همچنان اقدامی صورت نگرفته ومن با وجود اعتراض ساکنین مجتمع مجبور به تحویل خودرو به نمایندگی شدم
من یخچال و لباسشویی گرفتم ولی مدل چینی و مدل غیر از درخواستی هر دو تاش رو فرستادن منم تحویل نگرفتم حالا یک میلیون پیش پرداخت منو نمیده چطور و کجا شکایت کنم
من یخچال و لباسشویی گرفتم ولی مدل چینی و مدل غیر از درخواستی هر دو تاش رو فرستادن منم تحویل نگرفتم حالا یک میلیون پیش پرداخت منو نمیده چطور و کجا شکایت کنم
برای خرید یکدستگاه فر گازی برقی بهیکی از فروشگاه ها رجوع کردم و نظرم یک برند خارجی بود ولی فروشنده از برند داخلی آنقدر تعریف کرد و آپشنهای زیاد آنرا مطرح کرد که نظرم عوض شد و از اینترنت این برند را بررسی کردم و آنرا خریدم ولی نقص های زیادی داشت پیگیر این موضوع شدم ولی کسی پاسخگو نبود لطفا بگویید چکار کنم تشکر
برای خرید یکدستگاه فر گازی برقی بهیکی از فروشگاه ها رجوع کردم و نظرم یک برند خارجی بود ولی فروشنده از برند داخلی آنقدر تعریف کرد و آپشنهای زیاد آنرا مطرح کرد که نظرم عوض شد و از اینترنت این برند را بررسی کردم و آنرا خریدم ولی نقص های زیادی داشت پیگیر این موضوع شدم ولی کسی پاسخگو نبود لطفا بگویید چکار کنم تشکر
سلام.من از یکی از شرکت های خدمات رسان شکایت دارم.این شرکت قسمتی از پکیج ما رو شکسته ولی شرکت زیر بار نمیره و قبول نمیکنه و به من تهمت میزنه که خود من شکستم.تو رو خدا مشکل منو پیگیری کنید.تازه تکنسین معتاد هم فرستاده بودن برا تعمیر که زد شکوند بجای تعمیر
سلام من یه کیف کمری چرم ازاینترنت انتخاب کردم و سفارش دادم
اما اون خانوم مثل کیف رو برای ندوخت و ناقص تحویل دادن
و گفتن فعلاببر نشون بده وبیارکاملش کنم من خیلی ناراحتم چون ب هرکسی نشون دادم گفتن اصلا مثل عکس نیست ونمیشه و به قیمتشم نمیرزه.من ب اون خانوم گفتم اونم گفت پسش بیار و شماره کارت بده،حالاام یک ماه گذشته کیف نفروخته پول منم نمیده حتی سفارشیم ک دادمم برام درستش نمیکنه.
من چیکارکنم؟
سلام من یه کیف کمری چرم ازاینترنت انتخاب کردم و سفارش دادم
اما اون خانوم مثل کیف رو برای ندوخت و ناقص تحویل دادن
و گفتن فعلاببر نشون بده وبیارکاملش کنم من خیلی ناراحتم چون ب هرکسی نشون دادم گفتن اصلا مثل عکس نیست ونمیشه و به قیمتشم نمیرزه.من ب اون خانوم گفتم اونم گفت پسش بیار و شماره کارت بده،حالاام یک ماه گذشته کیف نفروخته پول منم نمیده حتی سفارشیم ک دادمم برام درستش نمیکنه.
من چیکارکنم؟
درود بنده يك تخت يكنفره لمسه از طريق اينترنت سفارش دادم به مبلغ٧٥٠هزار تومان و١٠٠هزار تومان كارت به كارت كردم اول بمن گفتن سه روزه تحويل ميديم بعد از گذشت ١٠روز تختي كه براي من آوردن از اون سايزي كه من سفارش دادم كوچكتره يعني عرض تشك ١٩٥سانت در صورتي كه استاندارد تشك ٢ سر تخت به ته تخت نميرسه وقتي تشكو گذاشتين روي تخت الان همينطوره مونده بهش هم زنگ ميزنم منو ريجكت كرده
اين پولي كه از من گرفتي با كلك نميتوني بخوريش مطمعن باش ضرر خواهي كرد
خاهش ميكنم اينترنتي خريد نكنيد حتمن حضوري برين و جا و مكانو از نزديك ببينين
سلام وقت بخیر من یک میز نهار خوری خریداری کردم که دچار مشکل بود و نو نبود در صورتی که من سفارش یک میز نهار خوری نو داده بودن و مبلغ را کامل پرداخت کرده بودم کار به شکایت به صنف و اداره تعزیرات کشید بعد از امدن کارشناسان و نظریه کارشناسی مشخص شد که نهار خوری استفاده شده است ..حالا بعد از گذشت تقریبا یکماه از روند شکایت از اداره اتعزیرات تماس گرفتند که این ها مشمول خصارت نمیشود .
با سلام خدمت همگي بند يك دستگاه موتورسيكلت صفر كيلومتر خريدم كه بهم فروشنده گفت ٦٥٠٠قيمتش هست و بنده خريدم جدا از اين ٢٠٠تومان هزينه ي پلاك ازم گرفت كه به گفته ي دوستانم اصلا همچين هزينه اي براي موتور صفر نداريم و موتور تو بازار قيمتش ٥٨٠٠هستش حالا نميدونم به كي شكايت كنم
سلام و خسته نباید من تو یک مرکز دیالیز دیالیز می کنم هفته سه جلسه متاسفانه دز اینجا الان حدود یک سال میشه تخت های را برای مریض ها خریدلری کردند متاسفانه تخت ها همشو مشکل داره ترمز چرخاشون و اینکع جای پای که مریض بتونه پاهاشو بذار روی جای پای این تخت افتضاح ترین تخت هست با اینکه ترمز چرخاشو می زنیم بازم می خواهیم روی تخت بخوابی متاسفانه یک مرتبه از زیر تن مریض حرکت می کنه وباعث خوردن مریض در زمین میشه و بارها اعلام کردیدم ولی متاسفاته هیچ اقدامی نشده وباعث اذیت مریض شده
توروخدا یکس بداد بزسه اینا چطور می توانند جواب بدهند
ما از مبلمان مبل گرفتیم .به قیمت 14 میلیون تومان .فروشنده گفت همه متریالش ترکه . وقتی آوردن به شدت بوی مواد شیمیایی میداد تماس گرفتیم اصلا زیر بار نمیرن. میگن بوی مواد نمیده . تازه الان میگن اسفنجش ایرانه و فقط تسمه و رنگ چوبش ترکه ! پس ما این همه پول واسه چی دادیم .الان چند روزه بوی بد این مبلا روهم تحمل میکنیم اگر بوی بد نمیداد دلمون نمی سوخت.
من از کانال فروشگاهی مزون شاپرک (هرمزگان_بستک)دوتا کاپشن سفارش دادن یکیش دوسایز بزرگه یکیش کوچیک وپاره به نظرخیلی کهنه میان مسئولش هم جوابگو نیست و بلاک میکنه
سلام این طرح خوبه ولی از کجا میشه شروع کرد؟؟؟
ما ی ماکروویو سفید سفارش داده بودیم به یه مغازه دار بعد از دو هفته ی ماکروویو مشکی رو رنگ سفید زده بود و برامون فرستاد.چجوری میشه شکایت کرد.تو کرج این اتفاق افتاد.ممنون میشم راهنمایی کنید
با سلام چند زوز پیش یه ماشین پرشیا خریدم وکارت کشیدم و چون شب بود قرار شد فردا ماشین رو به مکانیک نشون بدم وایرادی نداشته باشه وردارم ولی بعد ۲ ساعت با متوجه شدن به این که ماشین رو به من گرون دادن ماشین رو پس دادم ،و بنگاهی پولم رو به من نداد من نقد داده بودم و صد هزار تومان ازم گرفت با یه چک دو میلیون تومانی بابت اینکه تو اون چند ساعت اگه خلافی با ماشین افتاده باشه ازش کسر کنه وپول مرا با چک داد برا ۴ روز بعد و یه روز مونده به موعد چکش زنگ زده و میگه پول ندارم هر کاری میکنی بکن لطفا راهنمایم کنین
6 مهر یک دستگاه لباسشویی دوو از دیجی کالا با کلی تاخیر تحویل گرفتم که اولا به جای نقره ای سفید فرستاده بودند دوما دیگ داخلی دستگاه زنگ زده بود. هنوز بعد از گذشت 72 ساعت کسی پاسخگو نیست. متاسفانه انتخاب سرویس نه رفتار درستی با مشتری داره و نه خدمات درست.
من دیروز به مغازه ای در پاساژ نصر مراجعه کردم برای خرید ریمل مارک doucceبعد از بازگشت و مقایسه متوجه شدم این ریمل کلا تقلبیه و 60 هزار تومان پول من هم به فنا رفته. این واقعا مایه تاسفه.
با سلام خدمت همگي بند يك دستگاه موتورسيكلت صفر كيلومتر خريدم كه بهم فروشنده گفت ٦٥٠٠قيمتش هست و بنده خريدم جدا از اين ٢٠٠تومان هزينه ي پلاك ازم گرفت كه به گفته ي دوستانم اصلا همچين هزينه اي براي موتور صفر نداريم و موتور تو بازار قيمتش ٥٨٠٠هستش حالا نميدونم به كي شكايت كنم
با سلام خدمت همگي بند يك دستگاه موتورسيكلت صفر كيلومتر خريدم كه بهم فروشنده گفت ٦٥٠٠قيمتش هست و بنده خريدم جدا از اين ٢٠٠تومان هزينه ي پلاك ازم گرفت كه به گفته ي دوستانم اصلا همچين هزينه اي براي موتور صفر نداريم و موتور تو بازار قيمتش ٥٨٠٠هستش حالا نميدونم به كي شكايت كنم
با سلام خدمت همگي بند يك دستگاه موتورسيكلت صفر كيلومتر خريدم كه بهم فروشنده گفت ٦٥٠٠قيمتش هست و بنده خريدم جدا از اين ٢٠٠تومان هزينه ي پلاك ازم گرفت كه به گفته ي دوستانم اصلا همچين هزينه اي براي موتور صفر نداريم و موتور تو بازار قيمتش ٥٨٠٠هستش حالا نميدونم به كي شكايت كنم
سلام بنده يك اگهي در رابطه با فروش ويلا به سايت ديوار دادم ، انها در رديف فروش ويلا يا خانه قرار ندادن من متعجب شدم هرچه گشتم پيدا نكردم ، از طريق كد ارسالي متوجه شدم دريك صفحه مجازي گمنام وتكي ثبت شده ، اكهي كه خودم در رديف مربوطه پيدا نميكنم چه طور ديگران پيدا كنن با اعتراض به پشتيباني اونها جواب قانع كننده ندادن ، بنده در اون زمان كه ديوار مدعي ثبت بود رديفهاي مربوطه را فيلم برداري كردم كه بيانگر تاييد نظرم مي باشد وعلي رغم تاكيد باز هم تصييح نكردن ، بنده عرض كردم اگهي وقتي ٨ ساعت منتظر مي مونه براي اين است كه كاملا برسي ورفع ايراد بشه ، بنده همانطور كه بهشان گفتم اين مورد را پيگيري ميكنم هرچند براي من هزينه وقت ومادي داشته باشه استدعي راهنمايي دارم كه از طريق ثبت شركتها شكايت كنم يا راه ديگري وجود دارد
ممنون
سلام من از شهر فرش دو عدد فرش گرفتم که یکی از اونها زده داشت .به اسم فرش آکبند فرشی که روی رگال بود رو به من فروختن ومدیر اونجا پاسخگو نیستن ومیگن دیگه از این فرش نداریم.کجا باید شکایت کنم
من یه پرده به یکی از مغازه های پرده فروشی به نام ایلیا توی عبدل آباد سفارش دادم اصلا با مدل زمین تا آسمون فرق میکنه برای کناره ها که آویز والانه پارچه رو از وسط نصف کرده به حدی زشته که ترجیح دادم فقط از اون پرده ساده استفاده کنم واز خیر والان و بقیه تزئینات بگذرم جالبه هرچی هم میگفتم راه حل غیر منطقی برای نصب پرده تحویلم میداد وهر دفعه متراژ پارچه تغییر میکرد به این میگن دزدی خیلی دوست داشتم میتونستم ازش شکایت کنم ولی نمیدونم چطور میشه این کارو کرد
من يه مبل از يه كارگاه مبلمان و صندلي خريدم توي كيش ،٣ميليون و نهصد هزار پول دادم بعد دو ماه دسته هاش فرو رفت و چندين جاش دچار شكستگي شد الان بعد سه سال كلا نابود شده همه جاش وا رفته و خميده شده،
من يه مبل از يه كارگاه مبلمان و صندلي خريدم توي كيش ،٣ميليون و نهصد هزار پول دادم بعد دو ماه دسته هاش فرو رفت و چندين جاش دچار شكستگي شد الان بعد سه سال كلا نابود شده همه جاش وا رفته و خميده شده،
بهمن ۹۵ مبل راحتی الدورادو خریدم (ده میلیون تومان ) بعد از گذشت ۳ ماه همه هفت تکه مبل از لحاظ نشیمن و پشتی دچار مشکل شد و مبل سه نفره رو برای تعمیر بردند و وقتی آوردند فوم بدتری کار گذاشته بودند و پارچه مبل هم پاره شده بود و من از اردیبهشت با این مجموعه در تماس هستم ولی به هیچ عنوان پاسخگو نیستند اصلا فکر می کنم مدیریتی نداره و هر شخص بنا به میل خود کار انجام میده
چهار روز پیش یخچال فریزر 27 الکترواستیل گرفتم فقط 3ساعت کار کرد، الان چند روزه از کار و زندگی افتادم، نمایندگی میگه من به کارخونه اطلاع دادم کارخونه زنگ میزنم میفرمایند زنگ بزنید نمایندگی. به اصرار بچه محل ها یخچالو بردم فروشگاهی که از اونجا خریده بودم، گفتم یا یخچالو میگیره پولمو میده یا وسط مغازش یخچالو آتیش میزنم آخه موقع خرید قشنگ گفته بودم اگه خراب باشه من نمایندگی و کارخونه نمیشناسم، شکر خدا پولمو گرفتم یه جنرال قدیمی داشتیم تعمیر کردم با همون میسازیم. عزیزان با فروشنده موقع خرید اتمام حجت کنید
سلام من حدود چهارماه پیش تو کرج یه تاکسی پراید خطی مدل ۸۸ خریدم ۲۷میلیون تومان حالا فهمیدم که دو سه میلیون بهم گران فروخته آیا الآن میتونم شکایت کنم و ممنون میشم بگید برای شکایت به کجا باید مراجعه کنم؟
فروشگاههای... گوشتهای وارداتی تنظیم بازار را بدون لیبل تنظیم بازار و خارجی به اسم رفاه وایرانی وبه قیمت بالاتر از ایرانی میفروشند وحتی در اکثر موارد تاریخ گذشته .خواهشا تعزیرات رسیدگی کند
دیسک صفحه پراید خریدم بردم تعمیرگاه روی ماشین نصب کرد کار نمیکنه بعدش بردم به فروشنده اقای علیرضا عرب احمدی واقع در خیابان انقلاب گرگان میدم میگم جنست خرابه میگه پس نمیگیرم میگم تعویض کن میگه این کارم نمیشه رفتم صنف صنف هم به حمایت از اونها هیچ کاری نکرد جالب اینجاست اقای عرب احمدی ( فروشنده) میگه برو پیش هر کس میخوای من باهمه ردیفم کسی بهم تو نمیگه اخه این چه قانونی هست تو این وضع بازار گرانی اومده جنس خراب هم تحویل میده بعد پس نمیگیره رسید بانکی هم بهش نشان دادم چون میگفت از من نخریدی چطور ازش نخریدم که ار کارت بنده به کارت خوان مغازش پول واریز شده خواهشن این وضع رو رسیدگی کنین
ماه گذشته برای پسرم از فروشگاه کت خریدیم آستینش کمی کوتاه بود فروشنده گفت می تونیم آستینو دو سانت بلند کنیم. بعد از پرداخت قرار شد باما تماس بگیرند . متاسفانه بعد از مراجعت دوباره و تحویل کالا آستین کت اصلا بلند نشده بود بعد از مراجعت دوباره فهمیدیم امکان بلند شدن آستین نیست . ولی فروشنده حاضر نیست پول کت را بدهد و می گوید باید بجای آن جنس دیگری بخریم. ولی هیچ کت دیگری را پسرم نمیپسندد و همه ی آنها آستینشان کوتاه است. حالا باید چکار کنیم؟؟
رونوشت، اتحادیه صنف تعمیرکاران استان تهران
اگه فاکتور یا رسید کارتخوان ازش دارید ابتدا برید اتحادیه اون صنف و شکایت کنید . اگه به جایی نرسیدید به اتحادیه بگید که شکایتم رو بفرستید تعزیرات. اگه شکایتتون. بره تعزیرات حکومتی, دیگه ردخور نداره و پوست طرف رو میکنن در حد پلمپ و جریمه به شرط گرفتن رضایت از شما.
بعد سه ماه دوباره ال ای دی ها سوخت وقتی در تلویزیون رو باز کردم متوجه شدم که از 36 عدد ال ای دی فقط 4 تاش تعویض شده و برد پاور هم تغییراتی روش ایجاد نشده ، بردم بهش نشون دادم میگ من با فوت تلویزیونت رو درست کردم برو شکایت کن!!!!
من میخوام شکایت کنم ازش تاثیری داره اصلا ؟؟؟
اول به اتحادیه اون صنف مراجعه و شکایت کنید و اگه ب نتیجه نرسیدید بگید شکایتمو بفرستید تعزیرات.
من یه یخچال ساید سامسونگ خریدم بعد دو روز متوجه شدم قسمت فریزرش انجماد نمیکنه مواد غذایی رو زنگ زدم به فروشنده میگه من وظیفه ای ندارم با گارانتی برو تعمیرش کن ولی من نمیخوام یخچال دو روزه رو تعمیر کنم که آیا درست بشه یا نشه میخوام یا پولمو پس بگیرم یا برام تعویض کنه خواستم راهنماییم کنی چطوری میشه اینکارو کرد فروشنده هارو که میشناسین به هر عناوینی فقط میخوان پول بگیرن.
تشکر
قبل از عید ۹۷ از مغازه ای در بندر سیراف استان بوشهر که لوازم خانگی بفروش میرساند ، قابلمه ای خریداری کردم که کاملاً پلمپ بود و داخل کارتن قرار داشت وقتی که به تهران اومدم و کاران رو باز کردم از پشت نایلون پلمپ شکستگی در بدنه قابلمه دیدم که کاملاً مشخصه که موقع ساخت و بر اثر کشش فلز ، این اتفاق افتاده و ظاهراً کنترل کیفیت کارخانه سازنده این مشکل رو ندیده و قابلمه رو پلمپ کرده و در بازار عرضه کرده
وقتی به صاحب مغازه عنوان و اعتراض کردم که این مسئله در قابلمه خریداری شده وجود داره نپذیرفته ومیگوید احتمالاً از دست خودتان افتاده و شکسته درصورتیکه نه روی کارتن و نه در پلمپ جنس هیچگونه دفورمگی و آثاری از ضربه وفشار وجود نداره و حتی بدنه قابلمه کاملاً صاف و یکدسته و فقط در دیواره آن ترکی افقی وجود دارد
مغازه دار حتی حاضر نشده مبلغی رو بعنوان فروش جنس معیوب برگشت بده
البته اولش که مشکل رو دید گفت مبلغی رو عودت میده ولی انقدر کشش آورده تا الان که حدود سه ماه از خرید میگذره و هر وقت که تماس میگیرم و یا پیام میدم میگه نمیدم و به من ربطی نداره
به نظر شما باید چه کار کنم؟؟
برید و اونجا سرو صدا کنید و اگه نزدیک بود درگیر بشید زنگ بزنید 110 و بید میخوان منو بزنن تا بیاد دم مغازش. پلیس ک بیاد خود بخود طرف نرم میشه.
اگه نشد شکایت کنید به اتحادیه کابینت سازان.
شرکت مینو در رابطه با بیسکویتهای ساقه طلائی که مورد مصرف بیشتر مبتلایان بخه دیابت نیز هست در روزهای اخیر علاوه بر افزایش قیمت از 1200 تومان به 1500 تومان، ضخامت و مقدار حجمی بیسکویت ها را هم کم کرده است. این اقدام که نوعی سرقت و کلاهبرداری است سبب بی اعتمادی جامعه به تولیدکنندگان داخلی و در مغایرت کامل به سیاست اقتصاد مقاومتی است.
با توجه به اینکه من پول جنس سالم و نو رو دادم و هنوز ازش استفاده نکردم ایا میتونم ا فروشنده شکایت کنم
ممنون مشم راهنمایی کنین
اولا كه در حساب كردن قيمت خيلي سرمو كلاه گذاشتن.
بعدشم پارچه اي و ميل پرده اي كه تحويل دادن همون پارچه و ميل پرده نبود، آخرشم پول اتو رو ميخواستن اضافه بگيرن كه من زيربار نرفتم.
به همه اينها اخلاق و برخورد بدشونم بايد اضافه كرد. واقعا حلال و حروم سرشون نميشه
ضمنا بهد از تحویل بالاجبار میگن باید هزینه اتو رو بدی درحالیکه قبلش طی نکردن که اصلا اتو میخوای یا نه؟ یا اینکه اتو پولش با پول دوختی که دادی نیست.
کاش واقعا میشد این شکایات رو رسیدگی کنن تا یه سری افراد سودجو به خوشون همچین اجازه ای ندن.
دوربین مدار بسته خریدم و نمایندگی نصب کرد دوربینها دائما خراب میشوند الان ۶ ماه از زمان گارانتی گذشته و فروشنده میگه ربطی به ما نداره و تنها کمکی که میتونم بکنم اینه که دوربین دیگری به قیمت فاکتور خریدم به شما بفروشم.
تعداد دوربینها زیاد هست و جنسش واقعا بد هست این کار کلاهبرداری نیست؟ نمیشه ازشون شکایت کرد؟
نوار تست قند خریدم 50 هزار تومان از داروخانه که متوجه شدم 12 هزار تومان گرانتر از جاهای دیگر فروختند حالا کجا میتوانم گزارش این گرانفروشی را بدهم؟ هنوز هم به همین قیمت میفروشه
چند مدت پیش یخچال سانا رو خریداری کردم.بعد چند روز متوجه شدیم داخل یخچال عرق میکنه و همچنین اب از مخزن پشت یخچال بیرون میریزه و کل فرش اشپزخونمونو خیس کرده.با نمایندگی تماس گرفتیم گفتن وسیله نمیدن از شرکت.با شرکت تماس گرفتیم چندین بار عکس فرستادیم و بالاخره وسیله فرستادن واسه نمایندگی ولی باز اقای بهروزیان نماینده سانا در شهرستان تنکابن نمیاد تعویض کنه.هر چی زنگم میزنیم اصلا عین خیالشون نیست.نزدیک یه سال هم میگزره.
خانمی هستم سرپرست خانواده پس از طی یکسال دوندگی و مشقات زیاد از یک نهاد دولتی تحت پوشش وامی جهت خود اشتغالی گرفتم که وام مربوطه برای خرید خودرو به من واگذار شد.درتاریخ 96/8/25 به یکی از نمایندگی های مجاز سایپا واقع در کمپلو به نام چینی کار مراجعه کردم وبا عدم اطلاع از نحوه ی خرید خودررو برای ثبت نام و خرید نقدی رفته بودم که با پیشنهاد وبه اصطلاح راهنمایی شخصی آقای چینی کار وبه این عنوان که هیچ تفاوتی بین خرید فوری وثبت نام یک ماهه نیست فقط مبلغ 300 هزارتومان.ومن نیز بدون آگاهی قبول کردم وبه فاصله زمانی یکساعت خودرو درب نمایندگی تحویل من داده و یه خانه بردم و در مورخ 96/8/27 کمتر از 20 ساعت بعد از تحویل خودرو در ساعت یک شب فقط به منظور جابجایی در پارکینگ برای چند لحظه خودرو را روشن کرده وپس از پارک ماشین به خانه در طبقه سوم ساختمان رفتم وپس از گذشت یکساعت با صدای انفجار ودود غلیظ به پارکینگ رفتم و با ماشین درحال شعله ور شدن روبرو شدم وسریعا به آتش نشانی نشانی گذارش شد همچنین به ماموران 110 نیز گذارش شد که پس از مهار کردن آتش وکار شناسی آتش نشانی عامل حادثه را اتصالی برق خودرو اعلام کردند واز آنجا که در سایت اینترنتی هم قبلا فراخوان سایپا جهت برسی ورسیدگی نقص فنی خودرو تیبا و اشکال در رله برق ماشین بوده اعلام کردند ولی نمایندگی نپذیرفت و من به صنعت معدن شکایت نموده وبه درخواست این سازمان کارشناس رسمی دادگستری نیز خودور را بازدید کرد ونظر آتش نشانی را تایید نمود ولی از این سازمان با گذشت یکماه پرونده هیچ اقدامی صورت نگرفت وپرونده به درخواست من به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع شد وبا گذشت 20روز همچنان اقدامی صورت نگرفته ومن با وجود اعتراض ساکنین مجتمع مجبور به تحویل خودرو به نمایندگی شدم
اما اون خانوم مثل کیف رو برای ندوخت و ناقص تحویل دادن
و گفتن فعلاببر نشون بده وبیارکاملش کنم من خیلی ناراحتم چون ب هرکسی نشون دادم گفتن اصلا مثل عکس نیست ونمیشه و به قیمتشم نمیرزه.من ب اون خانوم گفتم اونم گفت پسش بیار و شماره کارت بده،حالاام یک ماه گذشته کیف نفروخته پول منم نمیده حتی سفارشیم ک دادمم برام درستش نمیکنه.
من چیکارکنم؟
اما اون خانوم مثل کیف رو برای ندوخت و ناقص تحویل دادن
و گفتن فعلاببر نشون بده وبیارکاملش کنم من خیلی ناراحتم چون ب هرکسی نشون دادم گفتن اصلا مثل عکس نیست ونمیشه و به قیمتشم نمیرزه.من ب اون خانوم گفتم اونم گفت پسش بیار و شماره کارت بده،حالاام یک ماه گذشته کیف نفروخته پول منم نمیده حتی سفارشیم ک دادمم برام درستش نمیکنه.
من چیکارکنم؟
اين پولي كه از من گرفتي با كلك نميتوني بخوريش مطمعن باش ضرر خواهي كرد
خاهش ميكنم اينترنتي خريد نكنيد حتمن حضوري برين و جا و مكانو از نزديك ببينين
یک دست مبل خریدم به قیمت 15ملیون
ولی الان متوجه شدم که مبل که خریدم چهارملیون و پونصد قیمت داره .
باید چکار کنم ؟
راهنمایی کنید لطفا
توروخدا یکس بداد بزسه اینا چطور می توانند جواب بدهند
ما ی ماکروویو سفید سفارش داده بودیم به یه مغازه دار بعد از دو هفته ی ماکروویو مشکی رو رنگ سفید زده بود و برامون فرستاد.چجوری میشه شکایت کرد.تو کرج این اتفاق افتاد.ممنون میشم راهنمایی کنید
من یه یخچال ساید از نمایندگی سامسونگ خریدم ، قرار بود ۴۸ ساعته تحویل بدن و هنوز این کارو نکردن ، چطور میتونم از نمایندگی شکایت کنم ؟؟؟
ممنون