من دلم می خواسته همیشه یک ماشین داشته باشم انم از نوع خودرو های داخلی چون پول کافی برای خرید پراید را هم ندارم از کجا بیست میلیون پول تهیه کنم
افرادی مثل من در جامعه زیاد هستند
لطفا به فکر قشر کارگر هم باشید
آخه تو کدوم کشور برا وارد کردن خودرو تعرفه گذاشتن... تعرفه باید صفر بشه تا تولید کننده داخلی احساس رقابت کنه نه احساس انحصار
آقا نخرییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییید
بي سابقه ترين توهين وزير يك مملكت به مردم فقير و نجيب و بيگناه يك كشور
جناب آقاي نعمت زاده وزير محترم دولت تدبير!!! طي سخناني توهين آميز به مردم شريف و نجيب ايران گفته اند كه كساني كه محصولات بي كيفيت ايران خودرو وسايپا را نميخرند خائن به كشور و ضد انقلاب هستند!!!!!!!!!!!!!
قابل توجه است كه ثروت تخمين زده شده اين جناب وزير محترم بيش از هزار ميليارد تومان برآورد ميشود
با سلام خدمت ملت بزرگ ایران
پیوستن به این کمپین نخریدن خودروی بی کیفیت می تونه شروعی باشه برای پیشرفت هر چه تمام تر علم و صنعت کشورمون.
همگی دست به دست هم بدهیم تا گرانفروش هایی که کالای بی کیفیت می سازند را سرنگون کنیم.
درود بر شما.
دم همه اونایی که نمیخرن گرم .......
ما که سمند مدل 93 گرفتیم حریف خرید سوختش نمیشیم داخل شهر 12 تا 13 لیتر در 100 کیلومتر
خارج شهر با سرعت 90تا 100 9لیتر در 100 کیلومتر وبا سرعت 120 حدود 10 لیتر هر ماه هم در نمایندگی ام بس که از کیفیت جنساش زدن
واقعا انصاف نیست با مردمی که جونشونو پای انقلاب گزاشتن و با تمام وجود از انقلاب دفاع کردند اینطور برخورد شه و ضد انقلاب و خاعن!!!نامیده شن
اقای وزیر شما انتظار دارید یک کارگر با حقوق 800 هزار تومن
بیاد یه لگن 20 ملیونی بخره؟؟؟آیا اصلا این شخص قدرت خرید ماشین بی کیفیت را با این قیمت داره؟
به این گفته توجه کنید:
قائم مقام وزیر صنعت با تأکید بر اینکه درهای کشور را برای ورود خودروهای خارجی باز نمیکنیم، گفت: هدف ما حمایت از خودروسازان است نه این که آنها را به زمین بزنیم.
این نشان از سود بالای دولت در صنعت خودرو است چه از طریق فروش داخلی چه از طریق خارجی وگرفتن عوارض وگمرکی .معامله ای پرسود .مردم این وسط کیلو چند؟؟؟؟
چرا آقای وزیرصنعت ومعدن به فکرجان گرانبهای مردم نیست که روزانه چندین نفر در اثر خودروهای بی کیفیت تولید داخل جانشان را ازدست میدهند
ولی متاسفانه به فکرجیب خودروسازهاهست
یعنی جان مردم کم ارزشتر از سودجیب خودروسازاست
خرید خودرو صفر ممنوع....
با سلام خدمت مسئولین محترم.
من نمی دونم چه جوریه اگه از اونا می پرسی چرا برق گرونه یا فلان چی گرونه میگن قیمت جهانی خیلی بالاتر کشور ما هستش ما از جیب میدیم. حالا چطوریه قیمت محصولاتی که قیمت (به قول خودشون جهانی)پایینه اسمی نمیارن میگن باید بالاتر بره !!!!!!!!!!!! تازه بحث کیفیت وامنیت جانی وخودشون ودوربریاشون سوار نمیشن و...بمونه
داداش بحث دیدن نیمه خالی لیوان هستش نه نیمه پر آن !!!
سعید
۱۴:۱۸ ۱۳ شهريور ۱۳۹۴
وقعا حرفتون حسابه و اینا دارن به مردم ظلم میکنن.اگه یه خورده خدا رو قبول داشتن همچین نمیکردن
مسعود
۱۲:۳۳ ۱۳ شهريور ۱۳۹۴
خودروی داخلی "تولید داخل" است و درصد کمی از آن از واردات متأثر میشود و بر این اساس دلیلی برای کاهش قیمت وجود ندارد.
ایتو از سطر پنجم کپی کردم خب چطور وقتی تحریم شدیم قیمتارو سه برابر کردن حالا پایین نمیارن
خندهداره!!!!!!
گیرم که پراید بشه 3 م به نظرتون کسی میخره
من درامد آن چنانی ندارم ولی دلم میخواد بهترین ماشینها زیر پای مردمم باشه
مردم عزیز اینا به شما با این خودروهای لگنی که ساختن توهین کردن
پس نخرید من بیشتر دوستانم در ایران خودرو و سایپا کار میکنن هنوز حقوق نگرفتن اوضاع خوبی ندارن
یه دوست خارجی داشیم اومد ایران گفت شما چی سوار میشین این چه ماشینی هستش
زماني كه ارز گرون شد گفتن ٨٠ درصد هزينه توليد ماشين ناشي از ارز و تحريم است، حالا ميگن ماشين توليد داخل هست و حداكثر ٢٠ درصد از ارز و تحريم تاثير ميپذيرد
با سلام به ایرانیهای با فرهنگ و باشعور و ممنون از نخریدن خودروهای بی کیفیت و گران میخواستم ببینم چرا این خودرو ها رو ایران خودرو و سا یپا در همین عراق و جاهای دیگه با یک سوم قیمت میفروشه و در ضمن ما ملتی هستیم که گروه1+ 5 رو چون ناحق میگفتند به زانو در آوردیم و حالا چون شما خودرو سازهادارید به این ملت شریف دروغ میگید پس باید تاوانش رو هم بدین.
سلام به همه ی دوستان گلم.همین هفته قبل بود که با برادرم رفتیم نمایندگی سایپا یه پراید صفر گذاشته بودن گفتم چرا تو تعمیر گاه گذاشتبن تعمیر کاره گفت موتورش خرابه حالا شما قضاوت کنین پراید صفر موتورش خراب باشه
همین که مردم خودروهای از رده خارج اروپایی را به نام خودرو سال نخرند بدترین رفتار با آنان است البته دولت هواشان را دارد که مدیران ارشدش بی پاداش نمانند اما بچاره کارگران وچون سهام اصلی آنها در دست دولت است و کسر بودجه ای که بابت ......خرج می شود وباید آن جبران کند و مجبور است که علاوه بر گران کردن ارز و طلا مقداری هم با گران کردن خودرو کسر بودجه را جبران کند
اینها همه درست ولی باید اینقدر مردم روی این موضوع تحریم خودرو به اصطلاح ملی پافشاری کنن تا دولت بعدی یکی از برنامه های اصلیش برای انتخاب شدن حذف تعرفه های واردات خودرو و عوارض مربوطه و همچنین ساماندهی واردات خودرو باشه که بعدا نتونه زیرش بزنه
مجید
۱۲:۱۲ ۱۳ شهريور ۱۳۹۴
با سلام وعرض ادب خدمت زحمت کشان در خودرو سازی . عزیزان باور کنید محصول تولیدی شما از کیفیت بسیار پایین واز قیمت بالا برخورداره واقعا وقت آن نرسیده که با واقعیت روبرو شوید . مردم ایران لیاقتشان خیلی بالا تر از این نوع تولیدات است . وقطعا نیز باید این چنین شود اگر می خواهید مردم از تولید ملی حمایت نمایند واز تولید ملی استفاده نمایند؟ ودر ضمن عزیزان بحث قیمت خودرو را با افزایش دلار در کشور می سنجند در حالی که این نوع خودرو ها با ریال در کشور تولید و دست مزدها وحقوق نیز با ریال برداخت می شود.
من هم یک خودروی اسقاطی داشتم که می توانستم جایگزین کنم با خودروی صفر .ولی چون نمی خاستم خودروهای بیکیفیت این دو کمپانی بی مسدولیت رو بخرم .به مفت دادمش رفت .نمی خریم آقا .الکی هم صغری کبری نچینید.
چندین ساله که هر دولتی که امد میگویند تعرفه ها رو با شیب نزولی پایین میاوریم اما هم مردم میدانند دروغ است هم خودرو سازان لذا خودرو سازان هیچ گاه به فکر ارتقاع کیفیت وهمسان سازی قیمت نبود اند وتا وقتی که دولتی مصمم به چنین برنامه کاهش تدریجی نباشد همین وضع خواهد بود
بخدا خجالت داره....شما اصلا ن از انسانیت بویی بردید ن از حکومت اسلامی.مفت خورا....بی کیفیتا...برید از خونواده هایی خجالت بکشید ک فرزنداشونو ب خاطر خودروی بی کیفیت شما از دست دادن
ما صنعت خودرو را به زمین نمی زنیم بلکه انها بر اثر مفت خوری نمی توانند از زمین بلند شوند و مثل دیگر خودرو ساران دنیا به سمت کیفیت حرکت کنند و هرچه قدر ماتلاش می کنیم دستشان را بگیریم انها عوض دراز کرد دست .پایشان را بلند می کنند
مال بد بیخ ریش صاحبش؛آقای وزیر محترم در جوابتون باید بگم نخریدن خودروی به اسم صفر ولی بی کیفیت و فاقد امنیت کار گناهی نیست و کا رضد انقلابی هم نیست ,این فروش خودرو بی کیفیت و نا امن به مردم با قیمت های آنچنانی و بازی با جون آنها کار گناهی هستش صرفا جهت اطلاع....
آقای وزیر انقلابی اگه خودروهای تولید داخل خوب و استاندارد هستند و قیمتشون مناسبه چرا خودتون یا خانوادتون سوار این ماشین ملی نمیشین.
از خدا بترسین
آقای نعمت زاده وزیر محترم شما دقیقا منظورتون به مردم بود
وزیری که نتونه طرف مردم باشه نمیخوایم
دولت از طرف مردم انتخاب شده و شخصی که به فکر مردم نباشه و به مردم توهین کرده نمیخوایم
دلیلش اینه وقتی مثلا تعداد مثبت ها روی 4هست قبل از اینکه شما لایک کنی و بشه 5تا چند نفر قبل شما(در فاصله زمانی لود شدن صفحه و کلیک برای لایک) لایک کردن و تعداد رفته بالا ولی شما رفرش نمیکنی که ببینی تعداد لایک ها رفته بالا.و این نشون دهنده بازدید بالا از این صفحه هست
ناشناس
۱۴:۳۶ ۱۳ شهريور ۱۳۹۴
تمام سایتها همینه
منفی و مثبت هم نداره
اشتباهی ب شما مثبت دادم
محمد قنبری
۱۱:۵۳ ۱۳ شهريور ۱۳۹۴
بابا یه نواهی به ما مردم بیچاره بکنید اخه انصافه که یه پراید بشه ۲۰میلیون هیچ امکاناتی هم نداره واقعا دیگه شورش در اومده...بذار ید اونجا تو پارکینگتون بمونه خودتون حالشو ببرید
سوال من اینه که مگه فقط خودروسازا تو این ممکلت تولید کننده هستن؟چرا از کشاورزای زحمت کش حمایت نمیشه؟چرا باید حاصل دسترنج کشاورزا رو دلال ها با قیمت مفت بخرن و چند برابر قیمت برسونن دست مردم؟همین الان قیمت بعضی از نحصولات کشاورزی از قیمت 5 سال پیشم ارزونتره،چرا هیچکس به فکر این قشر زحمت کش نیست؟حتما باید زمیناشونو بفروشن و راهی شهرای بزرگتر بشن تا محصولات کشاورزی هم وارداتی بشن و مشکل بیکاری تشدید بشه؟؟؟
گــــــــــاری میخریم اما محصولات ایران خودرو و سایپا رو نمیخریم
تو کشورای دیگه رقابت بین چندین شرکت خودرو سازیه اما تو این سرزمین مقدس فقط این دو تا شرکت با هم رقابت مکینن، آخه مگه رقابت اینجوری هم معنی داره؟
مــــــــــــــــــگه میــــــــــــشه مــــــــــــــــــــگه داریم!!!!!!
با تشکر از باشگاه خبرنگاران جوان بابت پیگیری که انجام میدهند. میخوام به آقای وزیر بگم خودش حاضر هست خانوادشو با پراید یا پژو به مسافرت ببره ا حمایت از خودو ساز به چه قیمتی واقا پراید 20 و پژو 30 میلیون می ارزد ؟ مرم چه گناهی کردن به جز حمایت از شما ؟ آیا خودرو سازهای کره ای و چینی 150 سال قدمت خودرو سازی دارن ؟لطفا اطلاعاتتون رو بالا ببرید !!! قیمت ها باید از نصف کمتر بشه.
گــــــــــاری میخریم اما محصولات ایران خودرو و سایپا رو نمیخریم
تو کشورای دیگه رقابت بین چندین شرکت خودرو سازیه اما تو این سرزمین مقدس فقط این دو تا شرکت با هم رقابت مکینن، آخه مگه رقابت اینجوری هم معنی داره؟
مــــــــــــــــــگه میــــــــــــشه مــــــــــــــــــــگه داریم!!!!!!
بهتر است تعارف را كنار بزاريم. تنها راه حل تعطيلى اين دو كارخانه بنجول سازه و استقبال از خودرو سازان قدره كه اين روزها براى ورود به ايران عظم سبفت از همديكر را دارند.
اخه تا كى اجحاف وتا كى بايد اين مردم مظلوم تاوان سياست كارى غلط مسيولان را بدهند.
گــــــــــاری میخریم اما محصولات ایران خودرو و سایپا رو نمیخریم
تو کشورای دیگه رقابت بین چندین شرکت خودرو سازیه اما تو این سرزمین مقدس فقط این دو تا شرکت با هم رقابت مکینن، آخه مگه رقابت اینجوری هم معنی داره؟
مــــــــــــــــــگه میــــــــــــشه مــــــــــــــــــــگه داریم!!!!!!
دولت باید ماشین های خارجی را با قیمت کم وارد ایران کند تا هم رقابت برای افزایش کیفیت خودرو به وجود آید و درنتیجه این انحصار خودرو شکسته میشود ودیگر اینکه مردم میتوانند خودرو هایی با قیمت مناسب وبا کیفییت خریداری کنند ودرمرحله بعد خدمات پس از فروش خودرو ها نیز به وضعییت الان دچار نمیشود
خودرو 30 سال پیش فرانسه و کره مگر چه چیز شاقی هستند اینجوری مسولا پشتشو گرفتن بجای این این یخچالهای متحرک چهارتا پلت فرم جدید وارد کنید مردم ایران لیاقت بیشتر از اینها دارند گیریم ارزون شه بابا سال 2015 دیگه کی میره سمت این ماشینهای زشت و بنجل. یجاش با تویوتا یا نیسان قرارداد ببندید که لیاقت دارند نه اون فرانسوی های در پیتی
تنها راه مردم مقاومت در برابر خودرو ساز هاست.دولت هیچ کمکی به مردم نمیکنه.تعرفه گمرک پایین نمیاد شورای رقابت هم رفیق خودرو سازهاست.تنها راه.ورشکسته شدن این حلبی سازهاست که ما راحت شیم
آقا وقتی هزینه تولیدتون اینقدر بالاس مگه مجبورین تولید کنین؟؟
بهترین و بروزترین خودروهای دنیا بیاد توی کشور مردم سوارشن با هزینه کمتر
توی صنعتی که نه امکاناتشو دارین نه تخصص هیچ اجباری نیس دست و پا بزنین مردم چه گناهی کردن؟؟؟
کاملا موافقم . هزینه کردن برای خودروی داخلی هیچی نشده و نخواهد هم شد .
ناشناس
۱۱:۱۰ ۱۳ شهريور ۱۳۹۴
کاملا موافقم.
ناشناس
۱۱:۲۳ ۱۳ شهريور ۱۳۹۴
Bravo
مجید
۱۲:۰۷ ۱۳ شهريور ۱۳۹۴
دوست عزیز هیچ فکر کردی اگز خودروهای داخلی جمع بشه مردم با چه وسیله ای به دیار باقی مسافرت کنند؟ برادر من مرگ حقه پراید و سمند و ... وسیله هستند
مسعود
۱۲:۱۳ ۱۳ شهريور ۱۳۹۴
تا الان قیمت بالا و کیفیت کم بهشون حال داده سخت میشه دست بردارن
بردیا
۰۹:۲۷ ۱۴ شهريور ۱۳۹۴
چری و لیفان چین جیزی کمتر از 20 سال خودرو سازاند آن زمان که ما پیکان مونتاژ می کر دیم کره آرزو داشت به پای ایران برسه اما حالا بی کفایتی مدیران و عدم برنامه ریزی وگرفتن شاخ گاو ..... باعث شده ما اینجا بشیم و مالزی و کره رشد آنچنانی داشته باشند.حیف از این همه ثروت خدا داد
کیانا
۱۰:۳۹ ۱۳ شهريور ۱۳۹۴
اگر به تورم مربوط میشه الان که حضرات میگن تورم 40 % رو ما تک رقمی کردیم پس چرا خودرو 30% ارزون نمیشه
دوست عزیز لطفا بیدار بشید. الان دولت تدبیر و امید (دولت راستگویان) هست که داره مردم را مسخره میکنه و از خودروهای بی کیفیت داخلی حمایت میکنه. اگر دولت قبل اشتباه کرده کار دولت راستگویان که اشتباه تره.
قشر پایین
۱۲:۴۷ ۱۳ شهريور ۱۳۹۴
با با حرس نخور ... برای وزیر صنعت این دولت وآن دولت ندارد همه وزرای صنعت فکر صنعت هستند نه ملت. پس پرا توی این دو سال که نصف عمر دولت با تدبیر رفته ارزون نشده که هیچ ...بقیه بماند!!!!!!!!
امین
۱۲:۵۳ ۱۳ شهريور ۱۳۹۴
دولت قبل کاری نکرده.بد بود چند هزار نفرو صاحب خونه کرد؟در ضمن کیفیت پایین این مسکنای مهر ربطی به دولت نداره.اینا همش کم کاری کارگر و پیمانکاره برای سود بیشتر.
صنعت کشور بخاطر بی تدبیری مسولانه ن دولت قبل
حسین
۱۰:۳۴ ۱۳ شهريور ۱۳۹۴
مسئولین محترم که با صدقه سر مردم سر کار هستید لطفا دست از دروغ گویی بردارید.
خرید خودروی صفر ممنوع.
آخه برادر من 206 با جنس درجه 8 چینی چه فایده. البته محصولات چین خوبه اما درجه یک آن.
حسین
۱۰:۲۹ ۱۳ شهريور ۱۳۹۴
نمی خریم تا سال دیگه، تا دولت بوجه اشو بر مبنای ارز ۱۲۵۰تومن ببنده اون موقع میخریم با یک سوم قیمت.
خر مخمونو نجوییده که بخریم.
تا قیمتها به قبل از تحریم برنگردن نمیخریم.
من هم دوست دارم ارزون بشه
اما این که حرف های شما محاله و غیر ممکن
محمدرضا
۱۴:۱۲ ۱۳ شهريور ۱۳۹۴
چرا محاله؟
مگه بعد از تحریمها قیمتها 3 برابر شد محال نبود؟
باید به قبل تحریمها برگرده منم با دوستمون موافقم قیمتها باید برگردن
پارسافر
۱۴:۳۹ ۱۳ شهريور ۱۳۹۴
اگه مردم همت کنند و تحمل کنند به خدا مجبور میشن همون 7 تومن با قسط بدن دست مردم.
حمید
۲۱:۴۶ ۱۳ شهريور ۱۳۹۴
منم با شما موافقم، نمی خرم تا به قیمت قبل تحریما برگرده حتی اگه شده تا سال آینده.
امیر
۱۰:۲۸ ۱۳ شهريور ۱۳۹۴
اول بهبود کیفیت دوم طراحی به روز سوم قیمت مناسب چهارم شرایط واگذاری آسان ....وقتی دولت از این لگن سازها حمایت میکنه خب معلومه اینا پرووتر میشن و به مردم اهانت میکنن فک کنم اگه یکم پروبال هم بهشون بدن با چماق میان در خونه هامون! وجدانا تویوتا رو ببینین چه فراخانی میزنن برا خرابی مثلا یه بوق تازه کلی معذرت خواهی می کنن
ببينيد ملت حالو نيستن تابلو هست كه مسوولان متناسب با موقعيتشون دروغ تحويل ميدن!!موقع تحريم گفتن ارز بري خودرو 70و80درصد است و الان ميگن 20و25درصد!!اينا در مورد ملت چي فك ميكنن؟شما خودروسازا و مسوولان گناهكاريد
افرادی مثل من در جامعه زیاد هستند
لطفا به فکر قشر کارگر هم باشید
مردم با فرهنگ ایران، اتحاد...
تا ایران هست بازیافت چرا؟
آقا نخرییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییید
جناب آقاي نعمت زاده وزير محترم دولت تدبير!!! طي سخناني توهين آميز به مردم شريف و نجيب ايران گفته اند كه كساني كه محصولات بي كيفيت ايران خودرو وسايپا را نميخرند خائن به كشور و ضد انقلاب هستند!!!!!!!!!!!!!
قابل توجه است كه ثروت تخمين زده شده اين جناب وزير محترم بيش از هزار ميليارد تومان برآورد ميشود
پیوستن به این کمپین نخریدن خودروی بی کیفیت می تونه شروعی باشه برای پیشرفت هر چه تمام تر علم و صنعت کشورمون.
همگی دست به دست هم بدهیم تا گرانفروش هایی که کالای بی کیفیت می سازند را سرنگون کنیم.
درود بر شما.
ما که سمند مدل 93 گرفتیم حریف خرید سوختش نمیشیم داخل شهر 12 تا 13 لیتر در 100 کیلومتر
خارج شهر با سرعت 90تا 100 9لیتر در 100 کیلومتر وبا سرعت 120 حدود 10 لیتر هر ماه هم در نمایندگی ام بس که از کیفیت جنساش زدن
اقای وزیر شما انتظار دارید یک کارگر با حقوق 800 هزار تومن
بیاد یه لگن 20 ملیونی بخره؟؟؟آیا اصلا این شخص قدرت خرید ماشین بی کیفیت را با این قیمت داره؟
قائم مقام وزیر صنعت با تأکید بر اینکه درهای کشور را برای ورود خودروهای خارجی باز نمیکنیم، گفت: هدف ما حمایت از خودروسازان است نه این که آنها را به زمین بزنیم.
این نشان از سود بالای دولت در صنعت خودرو است چه از طریق فروش داخلی چه از طریق خارجی وگرفتن عوارض وگمرکی .معامله ای پرسود .مردم این وسط کیلو چند؟؟؟؟
ولی متاسفانه به فکرجیب خودروسازهاهست
یعنی جان مردم کم ارزشتر از سودجیب خودروسازاست
خرید خودرو صفر ممنوع....
من نمی دونم چه جوریه اگه از اونا می پرسی چرا برق گرونه یا فلان چی گرونه میگن قیمت جهانی خیلی بالاتر کشور ما هستش ما از جیب میدیم. حالا چطوریه قیمت محصولاتی که قیمت (به قول خودشون جهانی)پایینه اسمی نمیارن میگن باید بالاتر بره !!!!!!!!!!!! تازه بحث کیفیت وامنیت جانی وخودشون ودوربریاشون سوار نمیشن و...بمونه
ایتو از سطر پنجم کپی کردم خب چطور وقتی تحریم شدیم قیمتارو سه برابر کردن حالا پایین نمیارن
خندهداره!!!!!!
من درامد آن چنانی ندارم ولی دلم میخواد بهترین ماشینها زیر پای مردمم باشه
مردم عزیز اینا به شما با این خودروهای لگنی که ساختن توهین کردن
پس نخرید من بیشتر دوستانم در ایران خودرو و سایپا کار میکنن هنوز حقوق نگرفتن اوضاع خوبی ندارن
یه دوست خارجی داشیم اومد ایران گفت شما چی سوار میشین این چه ماشینی هستش
مردم فقط اتحاد
آقای وزیر انقلابی اگه خودروهای تولید داخل خوب و استاندارد هستند و قیمتشون مناسبه چرا خودتون یا خانوادتون سوار این ماشین ملی نمیشین.
از خدا بترسین
وزیری که نتونه طرف مردم باشه نمیخوایم
دولت از طرف مردم انتخاب شده و شخصی که به فکر مردم نباشه و به مردم توهین کرده نمیخوایم
واقعا ماشیناشون واسه نون خشکی عالیه.خخخ
مثبت نظر میدیم4 یا 5 تا میره بالا!
عجیبه!
فکرکنم میخواید خودروسازها رو ورشکست کنید تا به فکر مردم بیفتند!
منفی و مثبت هم نداره
اشتباهی ب شما مثبت دادم
تو کشورای دیگه رقابت بین چندین شرکت خودرو سازیه اما تو این سرزمین مقدس فقط این دو تا شرکت با هم رقابت مکینن، آخه مگه رقابت اینجوری هم معنی داره؟
مــــــــــــــــــگه میــــــــــــشه مــــــــــــــــــــگه داریم!!!!!!
تو کشورای دیگه رقابت بین چندین شرکت خودرو سازیه اما تو این سرزمین مقدس فقط این دو تا شرکت با هم رقابت مکینن، آخه مگه رقابت اینجوری هم معنی داره؟
مــــــــــــــــــگه میــــــــــــشه مــــــــــــــــــــگه داریم!!!!!!
اخه تا كى اجحاف وتا كى بايد اين مردم مظلوم تاوان سياست كارى غلط مسيولان را بدهند.
تو کشورای دیگه رقابت بین چندین شرکت خودرو سازیه اما تو این سرزمین مقدس فقط این دو تا شرکت با هم رقابت مکینن، آخه مگه رقابت اینجوری هم معنی داره؟
مــــــــــــــــــگه میــــــــــــشه مــــــــــــــــــــگه داریم!!!!!!
اگه رقابت بود چرا کیفیت خودروهای خودروساز باهم افت کرد؟؟؟؟؟؟؟
یادقطعات دسته دومی میافتم که هرازچندگاهی داخل خودروهای نو پیدا میشد(عجب روزگاریه)
سزای خودروی بی کیفیت نخریدن آن است............ برید خودروهاتون رو توی انبارها و پارکینگ هاتون جمعشون کنید واسه خودتون...........
1_ خدا حافظی با خط تولید تمامی 100 مدل پراید برای همیشه!
2_ ارتقا سطح استاندارد تست خودرو در تصادفات از 40 کیلومتر به صد کیلومتر در ساعت
3_ مقاوم سازی بدنه خودرو ها
4_کاهش قیمت خودرو به یک چهارم!
5_ کاهش تعرفه های واردات
6_ خروج از انحصاری بودن تولید خودرو در ایران
و...
بهترین و بروزترین خودروهای دنیا بیاد توی کشور مردم سوارشن با هزینه کمتر
توی صنعتی که نه امکاناتشو دارین نه تخصص هیچ اجباری نیس دست و پا بزنین مردم چه گناهی کردن؟؟؟
صنعت کشور بخاطر بی تدبیری مسولانه ن دولت قبل
خرید خودروی صفر ممنوع.
خر مخمونو نجوییده که بخریم.
تا قیمتها به قبل از تحریم برنگردن نمیخریم.
اما این که حرف های شما محاله و غیر ممکن
مگه بعد از تحریمها قیمتها 3 برابر شد محال نبود؟
باید به قبل تحریمها برگرده منم با دوستمون موافقم قیمتها باید برگردن
چون من حتی توانایی خرید پراید وسیله مرگ است رو هم ندارن