نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶۴۷۱
در انتظار بررسی: ۴۴
Iran (Islamic Republic of)
فاران
۲۲:۴۲ ۱۶ مرداد ۱۳۹۸
سلام
سوالم در مورد احکام حقوقی است
۳۱ سال استخدام رسمی کشوری وزارتخانه هستم . کارشناس ارشدم .در حکم استخدام امسال (۹۸) متوجه شدم که پست سازمانی و شماره ان را حذف کرده اند .ولی رسته و رشته ام درج شده است .
سوال:
۱ ایا میتوانند پستم را برای من حذف و به دیگری بدهند.؟
۲ آیا اینکار چه مشکلاتی برای من در الان دارد؟
۳ آیا این کار در بازنشستگی برایم چه مشکلی ایجاد میکند؟
۴ برای جلوگیری از این کار و برگرداندن پیت شماره دارم، چکار باید بکنم؟
اگر ممکن است پاسخ را به ایمیلم نیز ارسال بفرمایید
با تشکر از توجه شما
با تشکر از توجه شما
Iran (Islamic Republic of)
حنانه
۲۱:۵۸ ۱۶ مرداد ۱۳۹۸
برادرم مبتلا به بیماری اعصاب و روان هست. چند روزه با خودرو مفقود شده. برای اینکه محکوم نشود از چه طریقی باید اقدام کرد.
Iran (Islamic Republic of)
م ب
۲۲:۳۹ ۱۵ مرداد ۱۳۹۸
با سلام میخوام بدونم کسی که به علت بدهی فراری.از طریق بیمه ماشین میتونن پیداش کنم.البته ماشین به نام کسی دیگه س.فقط میخواد بیمه رو به نام خودش کنه؟ تشکر
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۹:۲۳ ۱۵ مرداد ۱۳۹۸
سلام خسته نباشید .
ببخشید یک کامیون چند ماهی است جلوی آپارتمان ما پارک می‌کنه صبحها ساعت سه ونیم شب روشن می‌کنه بره سرکار مزاحمت برای تمام همسایه ها ایجاد نموده صحبت هم کردیم فرمودن برو شکایت کن .
چه کار باید کرد.
Iran (Islamic Republic of)
احسانی
۲۰:۵۴ ۱۴ مرداد ۱۳۹۸
از همسرم گوشی و سیمکارت مخفی گرفتم و با خوندن پیامها متوجه شدم با خانمی ماههاست ارتباط داره و بهم خیانت میکنه.از پیامها فیلم هم گرفتم.سوالم اینه که میشه شکایت کنم و برگه برای همسرم بره و بعد شکایت رو پس بگیرم؟ در اینصورت برای همسرم سابقه میشه؟مثلا برای استخدام در جایی؟فقط میخوام برگه براش بره و ببینه که شکایت کردم شاید ۱کم بترسه یا متوجه عواقب کارش بشه. ممنونم از شما
Iran (Islamic Republic of)
هادی صبوری فرد
۱۸:۱۵ ۱۴ مرداد ۱۳۹۸
سلام من ۲۸ فرودین ۹۸ تصادف کردم الان خودرو را درست کردم ولی بیمه میگه من به جای ۸۳ میلیون خسارت ۶۴ میلیون علت را که پرسیدم میگن ۱۰ درصد فرانشیز و مابقی به خاطر اختلاف مبلغ خودرو در اون زمان با سقف بیمه هستش در صورتی که خودرو من طبق مستندات سایتهای خود مدیران خودرو ۱۴۱ میلیون بوده در صورتی که بیمه میگه ۱۶۰ میلیون و به خاطر همین مطلب من باید حدود ۹ میلیون اضافه پرداخت کنم چیکار کنم میشه راهنمایی کنید؟؟
United States of America
ساناز
۰۰:۵۸ ۱۴ مرداد ۱۳۹۸
سلام و خسته نباشید من بابت خرید کالا بیست میلیون به یه نفر دادم که الان 50 روز هست که پولمو پس نمیده و هرروز یک بهانه میاره، ایا میدون پولم پس بگیرم.
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۹:۳۳ ۱۳ مرداد ۱۳۹۸
با سلام . پدر بنده اقدام به خرید کالایی کرده ولی موقع خرید به جای فامیلی خودش فامیلی دیگه ای رو گفته و اون فروشنده بخشی از جنس رو نداده . می خواستم بدونم میشه کاری کرد؟؟
Iran (Islamic Republic of)
نیما
۲۱:۳۶ ۱۲ مرداد ۱۳۹۸
با سلام من در سال 84 محکوم به پرداخت دیه به مبلغ 25 میلیون تومان شدم که توافق به تقسیط شد به پرداخت برجی 150000 تومان تا 14 سال و هر برج هم محکوم له دریافت کرده و اکنون مدت 14 سال تمام شده و میخواهم برای آزاد شدن سند اقدام بکنم آیا اضافه مازاد دیه شامل من میشود یا فقط همان 25میلیون منظور میشود؟با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
بوم
۲۰:۵۱ ۱۲ مرداد ۱۳۹۸
اگر فردی در تصادف دست و پاش بشکنه بعد از چند وقت بر اثر بیماری دیابت از دنیا بره ایا میشود ک دیه ان را بگیریم؟؟ممنون
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۵:۳۳ ۱۲ مرداد ۱۳۹۸
باسلام.فردی 50سال پیش زمینی را از همکارشون میخرن اما مرگ اجازه ی ثبت سند رونمیده.الان خوده اون همکار هم فوت شده وفقط یک پسر معلول داره.هیچ مدرکی هم فرزندان در دست ندارند.تکلیف چیه؟
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۳:۴۶ ۱۱ مرداد ۱۳۹۸
با سلام ببخشید نزدیک 11میلیون اومد ب حساب بنده و بعد پس از سه دقیقه از حساب بنده خارج شده ب حساب نفرات مختلف به شماره کارتونشون واریز شده و بعد یک نفر از تهران از دست بنده شکایت کرده الان قاضی چه حکمی میده
Iran (Islamic Republic of)
مهدی خلیل خالقی
۲۱:۳۴ ۱۱ مرداد ۱۳۹۸
سلام بنده9/97خودرو پراید خریداری نمودم هم سند هم پلاک به نام خودمه ولی پول خودرو پدرم پرداخت کرده و بعد از مدتی ماشین اازمن گرفت حالا من از خانه و خانواده جدا شده ام ایا میتونم ماشین پس بگیرم؟؟
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۵:۲۲ ۰۹ مرداد ۱۳۹۸
سلام من حدود یه هفته پیش به یک خانوم به اشتباهی پیامک دادم و جواب نداد زنگ زدم باهاش حرف زدم در حد ۱۰ ثانیه به اشتباه بهش یه کلمه بد نسبت دادم ازشون عذر خواهی کردم اما گفتن شکایت میکنن جرم این چیه دوما تاثیری بر روی دانشگاه میزاره
Iran (Islamic Republic of)
Masi
۰۲:۳۷ ۰۸ مرداد ۱۳۹۸
سلام اگه یه دختر فوت بشه معاینه بکارت انجام میدن براش یا خیر
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۳:۳۰ ۰۷ مرداد ۱۳۹۸
در آرزوی عدالت علی// در زمین قسمتی از خانه پدرم البته با رضایت پدر خانه درست کردم پس از اتمام خانه بدون اینکه به پدرم اطلاع دهم از خانمم خواستم سند خانه را بنام خودش بزند (ذکر میکنم که خانه در زمین پدرم والبته سند را بدون اطلاع دادن به خانواده خودم ) خانم نامردم هم همان روز که سند تک برگ براش آمد منو از خونه بیرون کرد و صبحش هم رفت دادگاه درخواست طلاق داد وکیل محترم آیا راهی هست که سند رو بر بگردونم و این خانم نامرد و شیطان صفتم در مورد طلا که سرویسی بوده زبانی بهش گفتم برای خودت باز الان میگه فروختم گیچ و لال شدم خواهشمندم جواب دهید -سپاسگذارم
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۴:۳۹ ۰۷ مرداد ۱۳۹۸
با سلام. بنده یک سالن اجاره کردم به متراژ ۲۰۰متر.اما زمانی که سالن راتحویل گرفتم متوجه شدم ۲۴متر کمتر از متراژ ذکر شده در قولنامه هست یعنی۱۷۶ متر هست.متاسفانه صاحب ملک همکاری نمیکنند و حاضر نیستند قرارداد رو فسخ و پول رهن رو برگردونن. حتی با اینکه گفتم تا وقتی مستاجر جدید پیدا بشه کرایه سالن رو خودم پرداخت میکنم. سوالم اینه که آیا میتونم از ایشون شکایت کیفری بکنم ؟بابت تحصیل مال نامشروع؟
Iran (Islamic Republic of)
سلام
۲۲:۱۰ ۰۶ مرداد ۱۳۹۸
با سلام
به تازگی متوجه شدم همسرم از طریق تلفن و همینطور فضای مجازی حدود یک سال و نیم با یک خانم در ارتباط بوده...و مدام در ساعتی که در محل کار بوده با یکدیگر مکالمه تلفنی و نیز اینترنتی و تصویری داشته اند...پیامک های عاشقانه و ....
آیا شکایت از هردو در این خصوص، و با ارائه اسکرین شات از پیامک ها و نیز پرینت تماس های این دونفر ، قابل بررسی در دادسرا می باشد؟آیا نتیجه ای حاصل خواهد شد؟
Iran (Islamic Republic of)
سيدرکن الدين باقري موسوی
۲۰:۳۴ ۰۶ مرداد ۱۳۹۸
با سلام. من مقداری زمین کشاورزی موروثی دارم که در سال1358 بدلیل اینکه بنده کارمند بانک صادرات بودم مشمول قانون کشت موقت قرار گرفت
مقدار زمینی که بعنوان حد نصاب توسط هیات 7نفره در اختیارم ماند16/5هکتار و 19/5 هکتار از زمین هایم بین افراد تقسیم شد.
بر طبق اسناد امور اراضی مقدار16/5 هکتار بنده آبی و 19/5 هکتار مابقی دیم میباشد در حالی که باز طبق اسناد اداره تمامی زمین های منطقه دیم میباشد. با توجه به اینکه حد نصاب دیم دوبرابر آبی است آیا میتوانم مابه التفاوت آنرا درخواست کنم؟
همانطور که ذکر کردم تنها دلیل برای اینکه زمینهای بنده را ببرند این بوده که در آن زمان کارمند بوده ام
آیا با توجه به رای وحدت رویه دیوان عدالت که دقیقآ ذکر شده بدون توجه به تعداد فرزن و مبلغ حقوق دریافتی این دلیل برای گرفتن زمین از مالک مردود است ونیز در فرم 5 هیات اینجانب بعنوان کشاورز معرفی شده ام و با توجه به تعریف کشاورز در قانون آیا میتوانم درخواست از پسگیری زمینهای شوم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۰ ۰۶ مرداد ۱۳۹۸
سلام
Iran (Islamic Republic of)
Zara
۱۹:۴۹ ۰۵ مرداد ۱۳۹۸
سلام،پس از صدور رای اولیه دادگاه ک غیابی بوده و ۲۰روز هم مهلت تجدید نظر داشته الان ۵۰روز گذشته ولی هنوز هیچ پیامکی برام نیومده که رای قطعی شده.ایا الان حکم اجرا میشه یا باید منتظر پیامک باشم بعد پیگیر بشم.
Iran (Islamic Republic of)
مهرداد خسروی دینارعالی
۱۸:۵۸ ۱۸ مرداد ۱۳۹۸
برای رای های صادره غیابی یکبار مهلت 20 روزه واخواهی از زمان ابلاغ و یکبار نیز مهلت 20 روزه تجدیدنظر لحاظ میگردد حال آنکه 50 روز از رای صادره شما گذشته ابتدا میبایست تاریخ ابلاغ رای به طرفین را مدنظر قرار داده شود.لکن جهت اطمینان خاطر از شعبه صدور رای استعلام بگیرید.
ایام بکام
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۸:۵۹ ۰۵ مرداد ۱۳۹۸
سلام ملک وکالت دادیم به همون کسی که خریداری کرده بودم الان ملک فروخته شده توسط وکالت داده شده مابقی پول را پس نمیدهد میشه کاری انجام داد
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۶:۱۰ ۰۴ مرداد ۱۳۹۸
سلام و خسته نباشید یک مغازه هست که پدرم زمانی که زنده بودن به نام برادرم کرده اما سر قفلی که حدودا ۸۰ درصد قیمت ارزش داره به نام پدرم است و رفته به انحصار وراثت اما برادرم زیر بار نمی رود و میگه که وکیل گرفتم و قراره پس گرفته بشه چون جندین ساله اونجا کار کرده ام ایا این امکان وجود داره ؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۶ ۰۴ مرداد ۱۳۹۸
با سلام
در وکالت نامه بلاعزل برای فروش منزل اگر موکل خود مورد وکالت را انجام داده باشد آیا بعد از فوت موکل وکیل میتواند از ورثه او طرح دعوا کند؟
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۲۱:۵۶ ۰۳ مرداد ۱۳۹۸
با سلام بنده یک سند خانه آپارتمانی مسکونی دارم که چند وقت زیادی برای پس دادنش امروز و فردا می کرد وبلاخره بعد از چند ماه پس آورده میشه راهنمایی بفرمایی چطور باید بفهمم سندم به ضمانت رفته یا با اون وام گرفته شده یاخیر ممنون
Iran (Islamic Republic of)
سید محسن ایمانی
۲۳:۲۹ ۰۲ مرداد ۱۳۹۸
بنده به عنوان همکار پرسنل محترم آگاهی برای برادرزاده پدر خانمم سجاد که با یکی از دوستان خود که دوستش از نظر سنی با برادرزاده 21 ساله پدر خانمم اختلاف زیادی دارد به خارج از محدوده شهر رفته بودند که سجاد که اهل هیچ نبود با دوست اهل تسننش در یکی از کافه های طرقبه مشهد به صورت مشکوک فوت میکند بنده با دوست تسننش صحبت تلفنی کردم و شنود تلفنی داشتم که حالا این کار بنده درست بوده، آگاهی گفته صدای ضبط شده رو بیاره تا ببینیم چی گفته.
Iran (Islamic Republic of)
مهدی شیفته
۲۳:۰۹ ۰۲ مرداد ۱۳۹۸
با سلامخدمت کارشناسان عزیز من حدودا یک سال پیش از طریق دوستم با یک نفر آشنا شدم که این آقا خودش رو ماموراطلاعات معرفی کرد و قرار شد برام یه کاری انجام بده و تا الان 14 میلیون ازم کلاهبرداری کرده و هیچ نتیجه ای نگرفتم و فهمیدم که چندتا پرونده داره. من تا حدودی صداهاش رو ضبط کردم و پول هایی که براش کارت به کارت کردم رسیدش موجوده و ازش پیامک هم دارم. لطفا منو راهنمایی کنید که چکارکنم.. ممنون و متشکر..
Iran (Islamic Republic of)
پری
۱۱:۳۱ ۰۲ مرداد ۱۳۹۸
سلام.خسته نباشید..
من به علت مشکل خانوادگی الان بیش از یک ماه است که فرزندم رو ندیدم و شوهرم منو از دیدن پسر۸سالم منع کرده. لطفا منو راهنمایی کنید..
با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۲ ۰۲ مرداد ۱۳۹۸
در ورودی آپارتمان نوساز ما نا امن است و به راحتی از بیرون باز و بسته می شود و سازنده مسئولیتی به عهده نمی گیره کجا باید ازش شکایت کرد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳۱۳۱۳
۰۹:۴۶ ۰۲ مرداد ۱۳۹۸
سلام ماشین شرایطی داشتم فروختم محضری تعهد دادن چهار تا چک پاس کنن وبرای ضمانت یه چک به مبلغ کل چکها دادن . ( پشت چک شماره هر چهار چک نوشتن ونوشتن بابت ضمانت برداختشون) سه تا از چکهارو پاس نکردن ...شکایت کردم هم عدم ایفای تعهد هم چک برگشت زدم
دادگاه نیومدن پیام رای دادگاه اومد ..وقت نکردم برم
الان پیام اومده علیه من دادخواست صادر شده با فلان شماره ثبت ...
چه کار کنم ؟
خریدار که چک پاس نکرده از مهلتشم گذشتهمیتونه شکایتی داشته باشه ؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد شهیدی
۰۸:۱۷ ۰۲ مرداد ۱۳۹۸
ایا شهادت زن و مادر زن در دادگاه مورد قبوله؟شکایتی از من شده که داخل محل رفتن خونه یکی زدم دماغشو شکستم هیچ کس از اهالی محلم ندیده فقط میگه زنمو مادر زنم دیدن
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۰۲:۱۶ ۰۲ مرداد ۱۳۹۸
باسلام.من از سایت دیوار واز روی یک آگهی یک دوچرخه خریداری کردم و با شخص فروشنده تلفنی هماهنگ کردم و پولو واربز کردم اما بعدش دیگه تلفن را جواب نداد. خواستم ببینم چطور باید اقدام کنم؟
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۰:۴۳ ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
سلام شخصی از من شکایت کرده که شب سه نفر با خودرو من کامپیوتر خودروش را دزدین . در حالی که من شبها ماشینم رو توی کوچه پارک می کنم و از دوربین امنیتی همسایه ها تصویر واضحی برای این که ثابت کنم خودر من از جایش تکون نخورده پیدا نکردم. ولی اون شب ما مهمان داشتیم و اونها رو برای شهادت دادن به پاسگاه بردم . چطور بیگناهی خودم را ثابت کنم . ضمنا دادگاه به آگاهی دستور بازدید دوربینهای شهرداری و محل سکونت من را داده
Iran (Islamic Republic of)
شاکری
۱۷:۳۵ ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
ملکی سند به نام داشتم ۴ سال شهرداری بدون هیچ دلیل و مدرکی جلوی ساخت و ساز بنده را گرفت و پرونده ساخت ندادن و الان حکم قطعی از دادگاه گرفتم .آیا می توانم مطالبه خسارت این چند سال را دریافت کنم؟ (جلوی فعالیت اقتصادی بنده را گرفتم.)
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۱۰:۱۳ ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
باسلام ببخشید من در خونه اقام قهرم وشوهرم در شعبه یک خانواده اهواز 8خانواده سابق شکایت کرده ونمیدونم شکایتش در مورد چیه علت حضور هم نوشتن رسیدگی ومیترسم ک برم وعلت شکایتچ طلاقه ولی بعضیا بم میگن براطلاق نیس برا تفاهمه چون این دوماهه پسرشو ندیده بخاطر همین
Iran (Islamic Republic of)
شه بخش
۰۷:۳۰ ۳۱ تير ۱۳۹۸
با سلام
ایا برداشتن مدارک پایان خدمت و.... توسط سر کارگر از کیف کارگر جرم هست و مجازاتش چیه
Iran (Islamic Republic of)
صدف
۲۰:۲۳ ۳۰ تير ۱۳۹۸
با سلام . همسر من خارج از کشور هستن می خوام ببینم حکم جلب ایشون اومده یا خیر چکار باید بکنم ؟ میشه جوالب این سوال رو به ادرس ایمیل من بفرستید؟ چون من زیاد به این سایت نمیام و وقتی جواب داده بشه متوجه نمیشم . با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
Mahtab
۲۲:۰۰ ۲۹ تير ۱۳۹۸
چگونه میتوانیم به قانون دادگاه اعتراض دهیم؟
ایا بغیر دادگستری محلی برای شکایت هست؟
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
مرتضی احمدی
۰۹:۱۶ ۲۸ تير ۱۳۹۸
میخواستم بدونم اگه کسی عکسی از روی چک بانکی بدون تاریخ و بدون اسم حامل داشته باشه میتونه از طرفش پول بگیره یا دادگاه همچین چیزی رو قبول میکنه به عنوان مدرک
باسپاس فراوان از شما مشاورین عزیز
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی حسنی
۰۰:۴۲ ۲۸ تير ۱۳۹۸
باسلام خسته نباشیدمن گوشیم برج 7سال97 قبل به سرقت رفت بعدازاون موقع سه بارابلاغیه اومدولی ازاونجایی که من یادم رفته بودشماره سیم کارتی که به دادسراداده بودم داخل گوشی بندازم توخلاصه پرونده من زده پرونده مختومه شدیعنی دیگه نمیتونم پیگیری کنم شکایتمووبایدچیکارکنم دوباره به جریان بیوفته پروندم ممنون میشم زودجوابموبدین باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
مهدی ریگی
۰۰:۲۲ ۲۸ تير ۱۳۹۸
من به پرداخت دیه توسط بیمه ایران اعتراض دارم چون کمتر از رای دادگاه است چکار باید بکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۳ ۲۷ تير ۱۳۹۸
سلام یه نفر از من شکایت کرده میگه که من سقف خانه آن فرد را خراب کردم اگر آن شخص مدرک نداشته باشه که اثبات کنه که من این سقف خراب کردم خودش محکوم میشه یا من
Iran (Islamic Republic of)
محمدی
۱۹:۲۲ ۲۶ تير ۱۳۹۸
باسلام
من و برخی از دوستانم چند هفته پیش بلیط سمینار یکی از دکترهای روانشناسی . که موسسه خصوصی..... معروف را خریداری کردم و بدون دلیل درستی به من دستور دادن نباید سمینار حاضر شوم و اجازه ورود نمی‌دهند. الان باید از طریق قانون چگونه اقدام کنم؟
ممنون
Iran (Islamic Republic of)
Razi
۰۸:۲۱ ۲۶ تير ۱۳۹۸
سلام خسته نباشید شخصی با سیم کارتی ک ب نام من است در سال ۹۵از شخصی ۶میلیون پول گرفته است حالا دادگاه مرا مجرم دستگیر کرده ۳سال حبس و ۶میلیون پول هم باید ب آن طرف بابت طلبش بدهم آیا این حکم درست است پس کسی ک پول ب حسابش واریز شده حکمش چیست ؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
M
۱۱:۵۲ ۲۵ تير ۱۳۹۸
سلام.من جواز کار ندارم ولی یک نفر ضرری بمن رسونده و من شکایت کردم از ایشون آیا عدم وجود جواز باعث میشه به پرونده من رسیدگی نشه؟
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۱:۵۲ ۲۴ تير ۱۳۹۸
با سلام من بابت چند اتهام که طی شکایت علیه ام انجام شده بود به همراه ۳ نفر دیگر که من در ردیف اتهامی نفر آخر بودم در بازپرسی شعبه ۳۷ تهران از تمامی اتهامات تبرئه شدیم و شاکی اعتراض داد و رفت شعبه ولیعصر و شعبه همون رای دادگاه اول رو عینا تایید کرد و شاکی اینبار علیه نفر اول و دوم اعتراض داد و پرونده ارجاع شد تجدید نظر کل استان تهران شعبه مربوط بدون توجه به رای های قبلی صلاحیت دادگاه تهران رو رد کرد و اعلام کرد پرونده باید در دادگاه شهرستان بررسی میگردید و پرونده مختومه شد منم بابت وثیقه سندهام رو آزاد کردم الان دوباره شاکی از طریق دادگاه شهرستان اقامه دعوی کرده و برای منم ابلاغ اومده تازه این پروسه ۶ سالی طول کشید آیا من نمیتونم استناد کنم به رای دادگاه تهران و از این پرکنده خلاص شم پرونده کیفری هست در خصوص اختلاف در شرکت ساختمانی.چون اعتراض شاکی که پرونده رو مختومه کرد دادگاه بخاطر تبرئه نفرات اول و دوم بود نه بخاطر نفر سوم و آخر که من باشم.لطفا راهنمایی کنید ممنون.
Iran (Islamic Republic of)
احسان کارگر
۲۱:۳۹ ۲۴ تير ۱۳۹۸
سلام ماشین خانمم گرفتم زغال ببرم برای مشتری یه نفرسوارکردم 3/750گرم ندیاک داخل پلاستیک آوردداخل ماشین مرامحکم کردن ماشین راتوقیف زدن خانمم اعتراض به حکم ثالث اجرایی زد رای به نفع خانمم دادن ستادمبارزه باموادمخدراعتراض به حکم زدپرونده به دادگاه تجدیدنظرایتان مازندران رفته ازدادگاه تجدیدنظرزنگزدن به خانمم که بیاجلسه ای پرسش وپاسخ هست یعنی چه
Germany
رضا
۲۱:۱۵ ۲۴ تير ۱۳۹۸
سلام.همسایه من تعمیر کار است وچند بار ماشین من تعمیر کرد ومن پول رابه حساب که مال خواهرش داده بود واریز کردم وچند بار به حساب خودش .الان شوهر خواهرش رفته به جرم رابطه نامشروع شکایت کرده وملاک رو فیش واریزی یا پرینت حساب قرار داده .قاصی 7چ شلاق بریده ایا پرنت ملاکه ؟.درصمن پرینت خط هم گرفتن هیچ تماسی نبوده بین ما .فقط همون 3بار که پول واریز شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۱ ۲۴ تير ۱۳۹۸
با عرض سلام
اهمیت ندادن و بررسی نکردن مدارک متهم و وقت ندادن برای دفاع از خود حتی به وکیل باید چکار کنم
Iran (Islamic Republic of)
امیرواحدی
۰۶:۲۶ ۲۴ تير ۱۳۹۸
سلام شخصی که لوازم من همراه انگشتر طلای من دستش بود ادعا کرد کلانتری گرفتنش من از انگشتر فاکتور ندارم چطور میتونم بفهمم راست گفته یانه
Iran (Islamic Republic of)
اصغری
۰۱:۴۹ ۲۴ تير ۱۳۹۸
سلام آیا مددکار زندان میتواند از طرف مجرمین رضایت نامه ی موقعتی به دادگاه ارائه بدهد و حکم آزادی آنان رو درخواست دهد.
Iran (Islamic Republic of)
فاطمیه بم
۲۱:۴۸ ۲۳ تير ۱۳۹۸
با سلام وخدا قوت
من در سال 84 به یک آقا 4 میلیون پول دادم تعهدداد در قبالش زمینی به من بدهد اون هم طی رسید از زمین های پدرش تعهد داد به من بدهد اما تاسال92 زمینی تحویل نداد من هم شکایت کردم قرار شد که زمین را طی حکم قاضی به من تحویل دهد اما باز هم تا حالا زمین به من تحویل نداده
غیر از آن وقتی گیر میدهم زمینی دیگر که از پدرش نیست می خواهد تحویل بدهد چون من زمینی غیر از زمین پدریش نمی خواهم باز هم مر ااذیت می کنند خواهشمندم شما بگوید با این فرد چکار کنم آیا دوباره شکایت کنم
اگر شکایت کنم با چه مضمونی شکایت کنم خسته شدم از دست این فرد
با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۱۰:۴۵ ۲۳ تير ۱۳۹۸
با عرض سلام وخسته نباشید
سوالی داشتم،
کسی بدون اجازه من با شماره ملی من یک شماره تلفن را به نام من درآورده و از آن سواستفاده کرده است، حکمش چیست چکار کنم.
چون میدونسته من تردد خارج از کشور دارم با آن یک گوشی رجیستری کرده و حدوداً ۶۰۰ هزار تومان به من ضرر زده است
Iran (Islamic Republic of)
نازنین نوروزی
۰۹:۳۱ ۲۳ تير ۱۳۹۸
همسرم چند سال پیش مدرک عمرانش رو داد به یه شرکت تضامنی و حالا براش ۵۵۰ میلیون بدهی مالیاتی بریدن والان مشاور املاک داره و حسابش با وجود اینکه ۶۰ میلیون امانت مردم توش هست مسدود شده،میخوام بدونم راهی واسه برگشت پول امانت از حساب مسدود شده وجود داره؟ و اینکه در رابطه با شرکت که الان مدیر تسویه داره و اون فقط میتونه به پرونده بابت ادعاهاشون که میگن مالیات اشتباه حساب شده رسیدگی کنه ،آیا نیاز هست که ما وکیل بگیریم یا نه چون شرکت تضامنی بوده کاری از دستمون برنمیاد و باید پاسخگو بدهی شرکت باشیم؟ناگفته نماند که یه برگه از داخل شرکت داریم که توش قید شده همسرم تو سود و زیان سهیم نیست و مدیر عامل امضاش کرده و یه شاهد.
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۲۳:۱۴ ۲۲ تير ۱۳۹۸
باسلام و احترام
من مدیر یک بلوک(آپارتمان مسکونی) 32 واحدی هستم که تنها 5 واحد آن سکونت دارند و بقیه واحدها خالی می باشند.
1-آیا واحدهای خالی هم باید شارژ تعیین شده توسط مدیر را بپردازند(شارژ منهای هزینه انشعابات مشاع) یا خیر؟
2-آیا قانونی وجود دارد که برای دریافت شارژ حتماً باید یک سوم مالکین ساکن باشند یا خیر؟ چون یکی از واحدها که خود را وکیل معرفی می کند به این بهانه از پرداخت شارژ امتناع می ورزد.
3--این بلوک از واحدهای شمالی و جنوبی با راه پله مشترک اما پارکینگ های مجزا از هم تشکیل شده آیا واحدهای جنوبی یا شمالی می توانند از پرداخت هزینه های پارکینگ مقابل امتناع ورزند؟(با توجه به اینکه در صورت وجود هرگونه نقصی در درب های ورودی امنیت کل ساختمان تضعیف خواهد شد)
Iran (Islamic Republic of)
خودم تنها
۲۳:۰۱ ۲۲ تير ۱۳۹۸
باسلام
یک نفر از دوستان دخترش رو برای آموزش به دفتر کار من فرستاد ولی بعد از گذشت سه ماه ادعای دریافت حقوق و در غیر اینصورت شکایت نزد اداره کار رو داره. آیا میتونه همچین ادعایی بکنه
Iran (Islamic Republic of)
یوسفی
۲۳:۵۰ ۲۱ تير ۱۳۹۸
باسلام در صورت دادخواست جعل سند غیر دولتی اگر یک در صد نتوانیم اثبات کنیم ایا شخص مقابل میتواند ادعایی بر علیه ما بکند
Iran (Islamic Republic of)
فاطیما
۲۲:۴۷ ۲۱ تير ۱۳۹۸
سلام .ما دو سال پیش شکایتی کردیم علیه خانه ای ک بالای مغازه هست از این بابت ک ابی از منزل وارد مغازه میشود و باعث خسارت و اسیب میشود یک بار شکایت کردیم و رسیدگی نشد .الان باید چطور دوباره دادخواست بدیم
Iran (Islamic Republic of)
رامیار
۱۶:۴۵ ۲۱ تير ۱۳۹۸
سلام . من با دوستم یک زمین کشاورزی که زمین ماله دوستم بودامسال تخم افتابگردان کاشتم ولی بد از در اومدن دانه ها از مین یک هفته نتونستیم به اکنجا برویم و به ما خبر دادان که یک شخص گله کوسفند رو با خراب کردن حریم وارد مزرعه کرده و همه ی افتابگردان ها رو خوردن . من باید چیکار کنم الان !؟
Iran (Islamic Republic of)
jalal
۱۱:۱۰ ۲۱ تير ۱۳۹۸
باسلام چند شب پیش در جاده ساعت دوازده شب به سمت ماشین در حال حرکت سنگ پرتاپ کردن که باعث خورد شدن شیشه و برخورد به چشم راننده شده از انجایی که شاهدی نبوده و محل اتفاق هم جاده بوده ایا میشود تلفن کسایی که به انها مظنون هستیم رو در تاریخ و ساعت خاص از طریق دادگاه بررسی کرد که ایا با هم تماس داشته اند که قرار بزازن یا نه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۸ ۲۱ تير ۱۳۹۸
سلام دوستم به من پیشنهاد کار پیمانکاری داد وبرای خرید اجناس و کالا برای کار مورد نظر کارت عابرمو دستش دادم تا خرید کنه اما بعد از چند وقت فهمیدم همش برداشت شخصی بوده و خرج شخصی کرده الان میتونم شکایت کنم یا نه ؟
Iran (Islamic Republic of)
کارو
۲۰:۱۳ ۱۹ تير ۱۳۹۸
من یه دعوا کردم و بینی یه نفر رو شکستم حالا اونا میخوان من رشته تحصیلی و مدرسه رو قبول نشم در حالی که مدرسه هم ازش دو ماه گذشته
United States of America
ناصر ناظری
۱۹:۱۸ ۱۹ تير ۱۳۹۸
سلام قطه زمینی فروخته بودم که مبلغ دوملیارد تومان بابت تضمین سند به خریدار داده بودم لذا پس از فسخ معامله چک امانی را اقدام قانونی وبنده را به زندان انداخته والاان در دادگاه اضهار میدارد چک را قبل از فسخ اقدام نموده بوده ولی بعد از یک سال ونیم بعد از فسخ معامله اینجانب را زندان نموده وحتی مانع از اعسار من هم شده است لطفا چه راهنمایی میفرمایید
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۱:۲۱ ۱۹ تير ۱۳۹۸
سلام من سال ۸۵ ده ساعت در زندان بودم ایا امروز بعد ۱۳ سال برم سوپیشینه بگیرم سابقه برام درج میشه
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۰:۴۲ ۱۹ تير ۱۳۹۸
فرزنددختری که یه پسر۶ساله داره به دست پدرش به قتل برسه پدرچه جرمی داره
Iran (Islamic Republic of)
بهار
۱۹:۱۱ ۱۸ تير ۱۳۹۸
باسلام ..مادر من یک عمو داشت که نه همسر نه فرزندی داشته بعد از فوت وی تنها ورثه اون خواهر پیر مجردش بوده در حالیکه دو برادر کوچکتر میت و یک خواهر بزرگتر میت قبلا فوت شده بودند ..حالا ارث عموی مادرم که به خواهرش رسید و اون خواهر هم دو سال بعدش فوت کرد به چه صورت بین فرزندان عموها و عمه ها تقسیم میشود..ایا همه وراث از عمه به صورت یکسان ارث میبرند یا فرزندان عموها بیشتر میبرند ..در حالیکه اسناد املاک هنوز به اسم میت ( عمو) بوده ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
حمیدرضا وطنی
۲۰:۲۴ ۱۷ تير ۱۳۹۸
با سلام
بعد از هشت سال از فوت پدر بزرگم یکی از عموها به دلیل زیاده خواهی و با ادعای این امر که در زمان تقسیم اموال بیمار عصبی بوده و ناخواسته تقسیم نامه را امضا کرده از مابقی خواهر و برادر ها شکایت کرده و آن ها را به دادگاه احضار کرده سوال من این است آیا با این ادعا و پس از هشت سال و با توجه به اینکه تقسیم نامه دارای بیش از پانزده امضا و اثر انگشت میباشد ایشان کاری از پیش میبرند؟
India
عرفان
۱۳:۵۳ ۱۷ تير ۱۳۹۸
سلام خسته نباشین ببخشید مقدار وثیقه ای که تعیین میشه برا ازادی موقت مقدار خسارت رو نشون میده؟ مثلا اگه یه وثیقه ۶ میلیاردی تعیین کنن یعنی مقدار خسارت بالاس؟ یعنی رابطه ای بین مقدار وثیقه و شدت جرم وجود داره؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۳:۳۰ ۱۵ تير ۱۳۹۸
سلام ، زن و مردی به مدت 6 ماه ازدواج موقت میکنن خانم مطلقه بوده از تاریخ96/11/29تا 95/5/29مدت ازدواج موقتشونه زن در تاریخ 96/9/13فرزند پسری به دنیا میاره و مرد ادعا میکند ک فرزند به وی متعلق نمی باشد فقط یکبار در دادگاه حضور پیدا کرده و علقه زوجیت را به اثبات رسانده
1=اگر پدرو مادر با گواهی ولادت و برگه اثبات زوجیت به اداره ثبت احوال برن ایا شناسنامه میدن برای طفل یا نه و اینک در صورت بله یا خیر به چه استنادی ؟واینک اگر شناسنامه ندادن باید چیکار کرد و به چه استنادی؟
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۸:۳۷ ۱۵ تير ۱۳۹۸
سلام برادرم توی دعوا به عمد یکنفر رو زده و 27 ملیون دیه براش صادر شده دو سال گذشته و چون بیکاره و هیچ مالی هم نداره میخواد عسار بده
حداقل قسط چقد میتونه باشه براش
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۸:۳۴ ۱۵ تير ۱۳۹۸
با سلام بنده کارکند رسمی یکی از ادارات دولتی میباشم و بنا به دلایلی مدتی به کار دامداری مشغول شدم متاسفانه به علت خشکسالی و نوسانات شدید بازار و بروز یک حادثه بیماری برای دامها تمام سرمایه زندگی بنده از دست رفت و با توجه به اخذ وامهای متعدد و اقداماتی از قبیل رهن واجاره منزل جهت جلوگیری از خسارت و ورشکستگی متاسفانه نتوانستم از پس تعهدات برآیم و اینک در آستانه ورشکستگی کامل قرار گرفته ام خواهشمندم بنده را راهنمایی فرمایید
Iran (Islamic Republic of)
سیامک مدهوران
۲۱:۱۸ ۱۴ تير ۱۳۹۸
سلام مادرم اخیرا برحمت خدا رفته برادر کوچکم که48سالشه درغیاب ما اکثر اموال منقول مادر را برده و من هم بخاطر اینکه بیش از این اموال را نبر نبرد به دادگاه شکایت کردم درنهایت خانه مادری پلمپ شد بعد از یک هفته برادر کوچکم پلمپ را شکسته و وارد خانه شده که سریعا مراتب به 110گزارش و آنهانیز گزازش تهیه کردند و برادر کوچکم عنوان کرده چون پلمپ جعلی بوده بخاطرآن شکستم - الان مراتب تحت پیگیری است - آیا ادعای برادرم مورد قبول مراجع قضایی خواهد بود ؟ عاقبت این پرونده به کجا ختم خواهدشد؟ مدارک مستند مربوط به پلمپ موجود است- لطفا راهنماییم فرمایید چه کنم ؟
Iran (Islamic Republic of)
احمد علی
۱۶:۴۸ ۱۴ تير ۱۳۹۸
سلام وقت بخیر
ببخشید خسارت تاخیر تادیه به قبل اجرای حکم نیز تعلق میگیرد؟
سال ۹۳ شریک بنده بابت حسابرسی شرکت شکایت کرده و امسال بنده محکوم به پرداخت ۱۴۰ میلیون تومان شده و بلافاصله بعد اجرای حکم مبلغ را ب حساب ایشان واریز کردم.
ایشان دوباره شکایتی مبنی بر مطالبه خسارت تاخیر تادیه برای مبلغ دریافتی خود داشته است.
میخواستم ببینم آیا خسارت تاخیر تادیه به قبل اجرای حکم نیز وارد است؟
ممنون
Iran (Islamic Republic of)
مهرآيين
۱۶:۳۰ ۱۳ تير ۱۳۹۸
جواب این سوالها بسلامتی چه وقت داده میشه؟
Iran (Islamic Republic of)
بابایی
۱۴:۲۵ ۱۳ تير ۱۳۹۸
برای رفتن به دادسرا برای رسیدگی به پرونده شکایت ازما فیش حقوقی خواستن اما رسمی نداریم به جای فیش حقوقی رسمی دیگه چی میتونم ببرم ؟
Iran (Islamic Republic of)
علی سیف
۲۳:۵۷ ۱۲ تير ۱۳۹۸
سلام.برادرکوچکم اموال پدررا تصرف کرده وباتحت فشارقراردادنش باندادن غذاوکم محلی بهش چون مریض وناتوانه وازش به همین روشها امضا گرفته. لطفا راهنماهی کنید. متشکر
Germany
حسین خزایی
۲۲:۵۲ ۱۲ تير ۱۳۹۸
شخص هستم که مال مرا با خیانت در امانت خورده اند احکام محکومیت خاین و رد اعسار صادر شده و هر بار بدون دادن قسط دوباره دادخواست تقسیط میدهد و دادخواست وی پذیرفته میشود یعنی این عمل باید تا مرگ خاین و اینجانب مال باخته ادامه داشته باشه , قاضی و وکیل میفرمایند اشتباه از ضعف قانون و سکوت قانون در این خصوص ,چگونه میتوانم از قوه قضایه در این خصوص خواهان پیگیری و رفع سکوت قانون ازین طریق باشم
Iran (Islamic Republic of)
آمنه
۲۱:۱۰ ۱۲ تير ۱۳۹۸
سلام . پیرو شکایت به خاطر هک شدن حساب ابلاغیه اومده که ظرف سه روز به دادسرا مراجعه شود . در مورد مراحل قانونیش می خواستم سوال کنم و اینکه آیا باید شاهد هم همراه باشه و شاهد په ویژگی هایی باید داشته باشه . و اینکه چطور میشه اثبات کرد حساب هک شده و پول توسط من برداشت نشده . با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۸:۵۶ ۱۲ تير ۱۳۹۸
سلام
شخصی از براد بنده به جرم تحصیل مال نامشروع شکایت کرده و حال مشخص شده که بدلیل یک سوئ تفاهم ایجاد شده و صحبت اطرافیان و البته عدم پاسخگویی به تلفن از طرف برادرم، شاکی ترسیده و فک کرده پولی که به عنوان قرض به برادرم داده به طریقی از وی کلاهبرداری شده و شکایت کرده. حالا خود شاکی قبول داره که شکایت اشتباهی انجام داده ولی میترسه اعلام کنه که برای خودش مشکلی ایجاد شود.جالب اینجاست که برای این شکایت برادرم به یک سال و نیم حبس محکوم شده.این حکم با یک جلسه دادگاه و بدون حضور شاکی و وکیل ایشون صادر گردیده و برگه که برادرم پول رو به طرف برگردونده)) قبل از تشکیل اولین جلسه بازپرسی طلب برگزدونده(( روی پرونده بوده.الان باید چیکار کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ارش
۲۱:۲۹ ۱۱ تير ۱۳۹۸
باسلام سه سال پیش بنده بخاطر پرونده قتل 60ملیون به وکیل دادم که برامون پرونده ای رو درست کنه وخود وکیل میگفت پرونده را غیر عمد میکنم .حالا که.سه سال گذشته وپرونده قتل عمد شده وقصاص اثبات شده ایا بنده میتوانم به جرم کلاهبرداری اعمال نفوذ یا حق الوکاله نامتعارف شکایت کنم وچنط درصد امکان داره پول رو بتونم پس بگیرم باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
محمدحسن یعقوبی نسب
۲۰:۳۹ ۱۱ تير ۱۳۹۸
باسلام دو ماه پیش آپارتمانی خریده ام کل مبلغ پرداخت شده الان قبض گازش ۸۳۰.۰۰۰ آمده که فروشنده زیر بارش نمیره مشاور املاک آشنای فروشنده است به کجا باید مراجعه بکنم
United States of America
محبوبه
۱۱:۰۰ ۱۱ تير ۱۳۹۸
سلام ما زمینی خریدیم و پولش را پرداخت کردیم و اقداماتی برای ساختن خانه در زمین انجام دادیم..بعد از چند ماه از خرید زمین پسر فروشنده ادعا میکند که پدرش قبلا زمین را به او فروخته ...پدر میگه من چند سال پیش به شرط ساخت به پسرم دادن ولی پولی نداده پسر به من ...حالا پسر از پدر و هم ما شکایت کرده میخواستم بدونم تکلیف چی میشه ایا پدر میتونه ثابت کنه زمین مال خودش بوده در غیر این صورت ایا پسر میتونه زمین رو ازما بگیره ؟
Iran (Islamic Republic of)
عظیمی
۲۲:۳۹ ۱۰ تير ۱۳۹۸
سلام من با پیمانکار ساختمانی قرار داد بستم که بعه مبلغ کل 115 ملیون شود ومن 75 ملیون دادم. وپیمانکار. فقط 20 ملیون مسالح اورد. ومیگوید من ندارم خرج کنم پول من را جای دیگر خرج کرده چیکار الان باید کنم
Iran (Islamic Republic of)
محمدعلی
۱۸:۱۷ ۱۰ تير ۱۳۹۸
با سلام، درب ضد سرقتی را سفارش دادیم و کمی از مبلغ را قبل از تحویل کالا پرداخت کردیم، زمانی که درب نصب شددرب نوع قفلی رو که با هم توافق کردیم ندارد،چیکار کنیم؟؟من مبلغ باقی مانده را پرداخت نکردم و ایشون میگن شما مدرک ندارین که من به شما قول این نوع قفل را داده ام و از دست شما به صنف شکایت کرده و پول خود را می‌گیرم، چون اصول درست همه ی درب ها همینه قفلی که به ما گفتن مازاد بوده، فاکتور و قراردادی نداریم و فقط فیش واریزی اولیه را داریم.راه حلی هست که درب را پس بدهم و پول رو پس بگیرم؟؟؟
متشکر
Iran (Islamic Republic of)
امید
۰۸:۴۳ ۱۰ تير ۱۳۹۸
سلام، در مبایعه نامه املاک بندی است بدین شرح "در صورتی که معلوم گردد مورد معامله به هر علتی غیر از قوه قاهره مانند رهن و ... قانونا قابل انتقال به خریدار نبوده..."،منظور از عبارت "در صورتی که معلوم گردد" و "قانونا قابل انتقال به خریدار نبوده" چیست؟
آیا فروشنده به این استناد می تواند معامله را فسخ کند؟
Russian Federation
ناشناس
۲۳:۲۳ ۰۹ تير ۱۳۹۸
سلام بنده ۴۰ روز پیش دو نفر موتوری گوشیم رو در حالی که در حال صحبت بودم ازم قاپیدن الان در آگاهی شاپور نفر موتوری اونیکه راننده بود رو شناختم پروندم رو بردم اونجا گفتن از طرف دادسرا برات پیامک بیاد میشه لطف کنید تو دادسرا چه اتفاقی میفته ؟ من عکس و فیلم از نفر ترک نشین موتور دارم چون پیاده شده بود اما راننده رو خودم دیدم و اونروز شناسایی کردم اما عکس و فیلم ندارم ازش میتونه بزنه زیرش و جرمش رو قبول نکنه ؟لطفا توضیح بدین ممنون
Iran (Islamic Republic of)
Srw
۲۳:۱۵ ۰۹ تير ۱۳۹۸
باعرض سلام ببخشید من یک سوال داشتم اگ میشه ج بدین...یک خانومی از آشنایان قرار است ب صورت تفاهمی از شوهرش جدا بشه شوهر ثبات مالی ندارد و از طرفی زن هم بیکار است و یک پسر ۲۵ ساله بیکار هم دارد با یک دختر کنکوری و یک دختر دانش اموز از طرفی پدر این خانوم ک فوت شدن ماهی یک میلیون و هفت صد حقوق داره ک الان ب مادر ایشون تعلق گرفته از طرفی مادر خودش ب صورت مستقل ماهی دو میلیون و نیم درامد دارد و تقریبا نیازی ب این پول ندارد و خانه و...دارد و دیگر فرزندانش هم وضع مالی خوبی دارند این خانوم میخاد بدونه اگ طلاق بگیره با شرایط ذکر شده ماهی چقدر میتونه پول بگیره.ببخشید طولانی شد لطفا ج بدین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۷ ۰۹ تير ۱۳۹۸
سلام هردومون میخایم ازهم جداشیم شوهرم ازترس دادن مهریه مجبور با من زندگی کن ومن به خاطر نداشتن استقلال مالی نمیخام واسه چیزاهای که زحمت کشیدم ازدست بدم من رنج بکشم وهمسرم با یکی جونتر ازمن ازدواج کنه چون حالا وضعش هم خوبه ولی من هیچی ندارم ایا من اقدام به طلاق کنم میتونم مهریه بگیرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۶ ۰۹ تير ۱۳۹۸
سلام من همسرم از اول زندگی به اجباررترس ابرودباهم زندگی میکنیم واصلا خوشبخت نیستیم با هم کارکردیم وحالا وضعمون خوبه همسرم نمیخاد به من چیزی بده ومیخادخودم تقاضای طلاق بدم من هم بیکارم استقلا ل مالی ندارم نمیخام از چیزهای که زحمت کشیدم ازدست بدم نمیخام بدون مهریه طلاق بگیرم درضمن یه بچه ۹ساله هم دارم اونم از دعواهای ما خسته شده باید چه کارکنم
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۱:۱۰ ۰۹ تير ۱۳۹۸
وقتی جنسی به مغازه دار فروخته میشود .. ولی مغازه دار نه پول و نه چک بابتش پرداخت میکند... ولی در فاکتور فروش فروشنده از مغازه دار که جنس را بهش فروخته امضا زیر فاکتور میگیرد به چه صورت میشود از طریق قانون اقدام کرد.. و مراحل قانونی از این طریق به چه صورت است... مدرک فقط فاکتور بدون سربرگ است که خریدار زیرش را امضا نموده است..
Iran (Islamic Republic of)
عبدالحسین
۲۳:۲۱ ۰۸ تير ۱۳۹۸
در صورتیکه جرم سرقت در پنج سال پیش اتفاق افتاده باشد در حال حاضر میتواند طرف شاکی شود
Iran (Islamic Republic of)
رقیه
۲۲:۲۸ ۰۸ تير ۱۳۹۸
باسلام حدود سه ماه پیش همسرم از من شکایت عدم تمکین کرده ودادگاه حکم الزام به تمکین به من داده اما بعداز صدور حکم همسرم دنبال من نیومده وحتی یک زنگ هم به من نزده ومرا به خانه خود نبرده ایا من میتوانم شکایت درخواست نفقه کنم
Iran (Islamic Republic of)
صمدیان
۲۲:۲۴ ۰۸ تير ۱۳۹۸
سوال، کارمندی با سابقه ۲۰ ساله در یکی از ادارات که تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هست، پیس از طی مراحل به وی پست مدیر کل در یک استان ابلاغ میگردد و بعد از ۵ ماه و اندی خدمت بدون هیچ دلیلی و خطایی عزل میگردد.
آیا بجهت قانونی عالیترین مقام آن مجموعه حق چنین کاری را با آن مدیر دارد؟
چگونه میتواند از حقوق خود دفاع کند؟
Iran (Islamic Republic of)
مسلم شهبازی
۱۸:۱۲ ۰۷ تير ۱۳۹۸
سلام خسته نباشی.ی خانمی شکایت کرده که من مزاحمت براش ایجاد کردم .اصلا همچین چیزی اتفاق نیوفتاد.نمیدونم رو چه حساب شکایت داده ایا اشتباه گرفته منو یا ب دروغ داره میگه.من باید چکار کنم واقعا همچین اتفاقی نیوفتاده
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۶:۴۹ ۰۷ تير ۱۳۹۸
سلام خسته نباشید
نظر قاضی بعد از دوبار دادگاه ونیومدن طرف چی میشه آیا حکم رو صادر میکنه دوبار مکان روزنامه شدن وخبری از طرف نیست
Iran (Islamic Republic of)
بهروز
۲۲:۴۸ ۰۶ تير ۱۳۹۸
برای گرفتن نامه زندانی که در زندان حسن آباد قم هست به جز زندان از مددکاری یا ارگانهای نزدیکتر میتوان این نامه را گرفت
Turkey
Abdul Jamil Ghani Zada
۱۶:۰۰ ۰۶ تير ۱۳۹۸
سلام دوست عزیز
یکی از خلاف کار های را که خرید و فروش مواد مخدر میکرد در ترکیه و شهر که من هیتم پولیس دستگیر کرده است
و فعلا در بازداشت پولیس میباشد
ولی اسم ۱۵ نفر را ذکر کرده به پولیس که در آن لیست من هم هستم و به پولیس گفته اینها هم با من دست داشتن
حالی از نظر شما اقدام پولیس با ما های که اسم ما است در لیست چی خواهد بود
و ما باید چیکارکنیم
منتظر هرچی زودتر جواب شما محترم هستم
با احترام
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۱:۲۷ ۰۶ تير ۱۳۹۸
من یه خونه خریدم
Netherlands
یاسمن
۰۹:۴۸ ۰۶ تير ۱۳۹۸
هووی من از من بخاطر مزاحمت تلفنی و اس ام اس شکایت کرده. من هیچ توهینی به ایشون نکردم و فقط درخواست کردم که برگرده به زندگیش. الان هم قرار منع تعقیب اومده پرونده ام. من میتونم از ایشون اعاده حیثیت کنم و به نتیجه برسم؟؟
Iran (Islamic Republic of)
Mostafa
۰۶:۱۹ ۰۶ تير ۱۳۹۸
با سلام خدمت شما دوستان عزیز
بنده دیروز با یک ماشینی در پمپ بنزین تصادف میکنم که مقصر آن طرف بود و خودش هم اعتراف کرد که مقصر است و نیازی نیست که به پلیس راهگر واسه کروکی تایین خسارت مراجعه کنید ولی موقعه جا به جا کردن ماشین طرف مقصر فرار کردو رفت و چون ماشین بنده قابل حرکت نبود نشد به دنبالش برم ولی شماره پلاک ماشینشو دارم و در پمپ بنزین دوربین های مدار بسته ام وجود دارد بعد فرار کردنش با پلیس110 تماس گرفتم شکایت کردمو شماره پلاکش هم دادم خواستم بدونم آیا میشه با همین شماره پلاک طرفو پیدا کنم یا نه خیلی ممنون میشم جواب بدین
با تشکر