نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷۵۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۳ ۰۸ شهريور ۱۳۹۵
ان شاء الله مسئولین مربوطه فقط برگه سبز را تایید کنند و کمی به فکر برطرف سازی مشکلات مردم و کاهش هزینه آنها باشند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۳ ۰۸ شهريور ۱۳۹۵
برگ سبز کافی می باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۷ ۰۸ شهريور ۱۳۹۵
بیچاره مردم که برای خرید پراید کلی هزینه جانبی به جز قیمت خود خودرو بدن!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۵ ۰۸ شهريور ۱۳۹۵
باتشکر از شما خرنگاران عزیز.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۸ ۰۸ شهريور ۱۳۹۵
برگ سبز.
نظر مردم مهمتره یا دفتر خانه ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Pakistan
ناشناس
۲۳:۱۰ ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
سند قطعی که محضر صادر میشه و حذف تعویض پلاک که نخوایم چند ساعت تو صف وایسیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۸ ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
فقط برگ سبزکافیه هدف ثبت اسناد پر کردن جیب خودشون از خون مردم بیچاره است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۸ ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
فقط سند رسمی .آقای اژه ای سخنگوی قضاییه با سخنانش مهر تایید بر سند رسمی دفاتر زد.و نیروی انتظامی یا راهگشا باید به قانونی که توسط نمایندگان ملت تصویب شده تمکین کنند.کسانی که صحبت از برگ سبز میکنن فقط یه عده نمایشگاه دارن که هدفشان پر کردن جیب خودشانه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۸ ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
به نظر من برگ سبز کافیست انتقال سند در دفترخانه هزینه ی اضافی برای دفاتر ثبت اسناد است چون در این مورد با یکی اختلافی داشتیم دادگاه فقط برای برگ سبز که در راهنمایی و رانندگی انتقال انجام شده بود بسنده کرد .
Iraq
ناشناس
۲۲:۲۶ ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
خبر ساعت ۹ امروز مورخ ۷ شهریور:
آقای اژه ای سخنگوی قوه قضاییه اعلام کرد: برگ سبز نیروی انتظامی برای سند خودرو کافی نیست و باید سند دفتر خانه ها به ثبت برسد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۱ ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
اقای اژ ه ای تکلیف روشن کرد ..دفتر خانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۲ ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
سند دفترخانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۸ ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
برگ سبز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۸ ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
برگ سبز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۸ ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
برگ سبز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۸ ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
برگ سبز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۴ ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
فقط برگ سبز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۱ ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
سند رسمی دفترخونه، کار را باید به کاردان سپرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۱ ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
هر سندی باید رسمیت داشته باشه و رسمیت اسناد توسط مامور ثبت اسناد انجام میشود
بنگاه ها ، مشاور املاکها و پلیس راهور مامور ثبت و رسمیت اسناد نیستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۱ ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
هر سندی باید رسمیت داشته باشه و رسمیت اسناد توسط مامور ثبت اسناد انجام میشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۷ ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
سلام
من با سندرسمی موافقم
نیروی انتظامی وظیفش حفظ امنیت جاده هاست و امنیت جان مردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۴ ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
جامعه سردفتران و دفتریاران در سراسر کشور آماده خدمات به مشتریان گرامی میباشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۴ ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
جامعه سردفتران و دفتریاران در سراسر کشور آماده خدمات به مشتریان گرامی میباشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۰ ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
فقط دفاتر اسناد رسمی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۰ ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
فقط دفاتر اسناد رسمی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۰ ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
دفتر اسناد رسمی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۵ ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
جناب آقا اژه ای سخنگو محترم قوه قضائیه گفت
ثبت سند باید در دفاتر ثبت اسناد رسمی انجام شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۴ ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
سخنگوی قوه قضاییه تکلیف رو روشن کرد در نشست خبری امروز گفتند که سند رسمی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۴ ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
به نظر من با اظهار نظر امروز جناب اژه ای و جناب ابوترابی میشه گفت سند رسمی فقط معتبره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۵ ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
برگ سبز و تمام....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۹ ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
۹۵/۰۶/۰۷ :: ۱۵:۳۷
صد و یکمین نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه/۶
اختلاف برداشت درباره ثبت سند خودرو وجود دارد/ برگ سبز ناجا کافی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۷ ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
برگ سبز كافيه والسلام.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۲ ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
فقط سند رسمی دفترخانه.
برگ سبز صادر کردن منسوخ شده کل دنیا. پلاک عوض کردن کار اضافه است .یک سرمشق اضافه از روی برگه کمپانی میدن دست ملت. ملت از همه جا بیخبر هم فکر میکنن هزینه کمتره .نخیر خبر ندارید عوض کردن یک پلا ک از این ماشین به اون ماشین بیهوده ترین کار دنیاست که الان دیگه هیچکجا انجام نمیدن جز ایران عزیزمون.... دکان باز کردن بعضی ها باعنوان تعویض پلاک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۷ ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
سند زدن کار دفترخونه است وارزش قانونی وقضایی داردواین تعویض پلاک یک کار اضافی است میشه همون پلاک تو سامانه دفتر خونه به خریدار انتقال بشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۳ ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
معلومه ك سند رسمي توسط دفتر
چرا ؟؟؟
مراكز تعويض پلاك فقط مسئول تعويض پلاك هستند و بس .
شمايي ك ميگييد تعويض پلاك همون سند قطعيه و مراكز تعويض پلاك مسئول تنظيم سند رسمي وسائل نقليه موتوري هستند من ي سوال دارم از شما ج بده لطفا . من مالك يك دستگاه بيل مكانيكي كوماتسو پي سي ٤٠٠ هستم لطفا راهنمايي بفرماييد براي انتقال سند كجا بايد برم ؟؟؟؟؟؟
در ضمن اونايي ك ميگن سند رسمي توسط دفترخونه هزينه اضافي داره خب اداره دارايي و اداره ثبت به دفاتر اسناد رسمي اعلام كنند ما از حقوقدولتي خودمون ميگذريم ببينيد توي دفاتر بعدش هزينها به يكصدم تقليل پيدا ميكنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۷ ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
برگ سبز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۹ ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
مطمئنا سند دفاتر اسناد رسمی چون امروز نیروی انتظامی با مظلوم نمایی و اینکه هزینه مردم کم بشه میگه برگ سبز همون سنده ولی وقتی کار دستش بیوفته هم مالیات رو میگیره هم حق الثبت دولتی رو هم ارزش افزوده رو هم اینکه تا حالا فقط برای صدور برگ سبز 60 هزار تومن میگیره بعد از اون مطمئنا برای خودش هم حق و حقوقی قائل خواهد شد مثل تمام کارهای ناقصی که تا حالا انجام داده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۰ ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
فقط سند دفترخانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۸ ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
خب برگه سبز
چون از مراجع بالاتری ثبت میشه
در دفترخونه ها درصد اشتباه و کلاهبرداریا خیلی بیشتره
و اینکه هم در زمان و هم هزینه صرفه جویی میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۷ ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
والله ما موندیم آخرش باید چیکار کینم سند بزنیم یا نزنیم !!!!!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۳ ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
برگ سبز بهتر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۲ ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
برگ سبز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۹ ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
برگ سبز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۹ ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
تعویض پلاک باید چهار ساعت بری تو صف اما دفترخانه پنج دقیقه کار داره اینقدر هم دفترخانه زیاده همیشه خلوته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۲ ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
مردم عزیزمان اگر ازتوالی فاسدحذف سنددردفاتراسنادرسمی بااطلاع باشندقطعا"به حذف برگ سبز نظرموافق خواهندداشت.که درسیستم نوین جهان این امرزاید تعویض پلاک جایی ندارد.
درضمن مسولين ماباید بنابه فرمایش مقام معظم رهبری به قانون تمکین کنند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۶ ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
نظر آقای پیری صحیح است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۵ ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
سند کار حقوقیه ...کار پلیس نیست باعث تشکیل پرونده در دادگاه میشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۰ ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
با نظر آقای پیری و افشان موافقم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۶ ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
برگ سبز سند محضری پول الکی هستش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۶ ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
دفاتر وقت کمتری صرف میشه و بهتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۲ ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
سند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۴ ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
برگه سبز- زیرا دریک جا منسجم رصد وانتقال مییابد.واگه کسی هم نظر مثبت به ثبت بده مطمئناً ازمالکین دفترخانه ها میباشند. ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۳ ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
به نظر من سند دفترخانه مطمعن تر هست
من دوستانی دادم اقایان پیری افشان رحمتی بهاری کا همشون ینگاه دارن ولی سند در دفترخانه را تایید میکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۵ ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
سند دفتری
Turkey
ناشناس
۱۳:۴۲ ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
برگ سبز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۰ ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
با سلام خسته نباشید خدمت تمامی دوستان گرامی اگر نیروی انتظامی به فکر مردم هست بیاید جلوی این کشتار سالیانه مردم در جادهای کشور را بگیرد وماشین های که ایمنی ندارند را شماره گذاری نکند اما در بحث سند خودرو نیروی انتظامی به فکر گرفتن سند از دفاتر اسناد رسمی هست وبعد از این که اگر موفق شد سند ا از دفاتر بگیرد خودش مامور وصول هزینهای دولتی باشد نیروی انتظامی اصلا به فکر مردم نیست انها برای پولهای مردم کیسه دوختن اصلا نییروی انتظامی صلاحیت تنظیم اسناد خودرو را ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۷ ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
بهتره شماره پلاک رو بنام خریدار منتقل کنند و برگ سبز کلا حذف شود چون هیچ کاربردی ندارد و سند بنام خریدار باشد با تشکر.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۱ ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
برگ سبز رفاه بیشتری و هزینه کمتر برای مردم دارد ولی درد سرهای بعدی ان را هم برای مالک دارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۹ ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
برگ سبز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۵ ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
سند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۳ ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
تعویض پلاک شلوغه..منطقی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۵ ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
فقط سند توسط پلیس +10 به نام خریدار منتقل شود.اینم نظر من.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۲ ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
سند دفترخانه..پول میدیم اما دیگه مطمئن هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۰ ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
سبز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۵ ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
سند دفترخونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۰ ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
من هم برگه سبز رو قبول دارم برگه سبز خوبه بهترین کار اینکه بلا فاسله انتقال سند انجام بشه و برگه سبز و پلاک هم مثل کارت سوخت بنام صاحب قبلی باشد.مثلا اگه مالک قبلی فوت شوند شما یک مسیر طولانی رو باید برای طی مراحل قانونی سپری کنید ++++++؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۵ ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
برگه سبز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۵ ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
برگه سبز
Saudi Arabia
ناشناس
۱۱:۵۴ ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
برگ سبز چونکه قدیم که برای فروش خودرو پلاک و کارت و برگ سبز تعویض نمیشد و خودرو با همان پلاک فروخته میشد رفتن به دفتر خانه لازم بود ولی اکنون اینکار با توجه به تغویض پلاک و.... لزومی به رفتن به دفتر خانه نباید باشد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۰ ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
سلام
سند دفتر اسناد رسمی
اجرای قانون نیازی به نظر سنجی ندارد، سنددفترخانه معتبر وسند رسمی ست، درصورتیکه برگ سبز درمراجع قضایی اعتباری ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۳ ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
وقتی قوه قضاییه و شورای نگهبان میگن سند محضری باید باشه دیگه حرفی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۶ ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
سند محضری اطمینان خاطر.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۲ ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
باید ملاک فقط برگ سبز باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۸ ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
سند سبز به خودی خود کفایت میکنه، سند ‌محضری باعث افزایش هزینه ها میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۰ ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
برگ سبز اعتباری نداره هر چند هزینه کمتری داره..پلیس اگه لطف کنه جریمه ها رو هم کم کنه ممنون میشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۴ ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
سند دفترخانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۰ ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
سند محضری .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۰ ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
برگ سبز کفایت میکنه مگه خودروی صفر کیلومتر که از کمپانی درمیاد نیاز به محضر رفتن داره ؟ محضر رفتن فقط هزینه اضافی هستش وبس بنده پارسال یه تویوتا کمری فروختم هزینه برگ سبزش شد 75 هزار تومان یه مبلغ معقول ولی هزینه دفترخانه شد نزدیک 700هزار تومان این انصاف نیستش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۷ ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
آن زمان که پلاک خودرو تعویض نمی شد و صاحب خودرو مشخص نبود سند دفتر خانه ها مالک خودرو را در آخرین برگ سند روی کاغذ مشخص می کرد. اما توان فنی یک پلیس در مورد تشخیص شماره بدنه یا موتور یا شاسی ماشین را نداشت و حالا هم ندارد .وهمه این موارد به عهده پلیس میباشد . اگر اتومبیل تصادف کند یا سرقت شود یا دیگر جرائم با خودرو صورت بگیرد، تشخیص ورفع مشکل با پلیس هست .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۹ ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
وقتی که دادگاه مالکیت ماشین رو با یک قولنامه دستی و دو نفر شاهد قبول داره و میگه که خودرو مثل طلا میمونه که مالکیتش با اونی هست در اختیارش باشه و غیر از این رو باید ثابت کرد سند رسمی مشکلی حل نمیکنه.
بنده پارسال توی دادگاه ماشینم رو با چک جعلی قولنامه کردن و وقتی شکایت کردیم گفتن چون قولنامه هست مالک ماشین اون کلاهبردار هستش و سندش کامل به نام من و دست من بود پس چه نیازی هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۷ ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
دفتر خانه پول اضافه می گیره ، توی یک شهر مردم اصلا به دفتر خانه نمی روند و فقط به برگ سبز اکتفا می کنند هیچ مشکلی هم براشون پیش نیومده فقط هزینه اضافی نمی کنند برای دفتر خانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۶ ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
برگ سبز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۵ ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
برگ سبز بهتر .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۴ ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
باتشکر از انتشار کامنت ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۱ ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
برگ سبز بهتره وموافقم .باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۱ ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
با تشکر از باشگاه خبرنگاران مخصوصا گروه اجتماعی .از بابت انتشار نظرات مردم کمال تشکر را دارم .خسته نباشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۱ ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
رای با اکثریت مردم است .فقط برگ سبز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۰ ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
نظر پلیس کاملا درسته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۰ ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
من با نظر پلیس کاملا موافقم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۸ ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
برگ سبز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۷ ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
......برگ سبز.............. به شرط اصلاح قانون نقل و انتقال و دادن ارزش قانونی به آن و در نتیجه صرف هزینه و وقت کمتر مردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۷ ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
برگ سبز سند رسمی هر خودرو می باشد
دفاتر ثبت اسناد صرفا به خاطر هزینه اضافه گرفتن از مردم است
خواهشمندیم به فکر مردم وطنمان باشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۵ ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
اصلا چرا باید هر که ماشین خرید بره تعویض پلاک کنه ؟چرا پلاک رو به خودرو اختصاص نمیدن ؟فقط مختص آن خودرو . این روش تعویض پلاک در دنیا دیگه منسوخ شده .مطمئن باشید بعد که گفتند برگ سبز سند باشه دیگه همون هزینه هایی کا الان میگن دفترخونه ها زیاد میگیرند باید پلیس بگیره .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۴ ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
سند سبز نیروی انتظامی کفایت میکنه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۲ ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
برگ سبز "
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۱ ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
برگ سبز باید کفایت کنه هم از لحاظ قانونی درست و هم اینکه خودرو در زمان انتقال از طرف راهور کاملا کارشناسی میشه برای خریدار اطمینان خاطر به وجود میاد. تایید اصالت خودرو با راهور
Germany
ناشناس
۱۰:۱۱ ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
سند دفترخانه معتبرتره
از نظر هزينه که فرقی نداره ,
برای مشین ما که باید پول مالیات وحق الثبت رو بدیم چه به محضر چه راهور, پس هرچه که قانون گفته رو قبول می کنم و روزه شک دار نمی گیرم،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۰ ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
برگ سبز.....ثبت فقط پول اضافی میگیرن چرا باید این همه هزینه بالا داد؟؟؟ مثل پلیس هزینه کمی بگیرن قراره همه خرج ثبت را مابدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۰ ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
فقط برگ سبز قبوله.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۶ ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
برگ سبز چون ارزونتره دردسرشم کمتره