کشورهای به اصطلاح پیشرفته دلشان برای ما نمیسوزد ما خودمان مهد فرهنگ و علم و اموزش و معرفت هستیم. نکند خدای نکرده گول کشورهای از خدا بیخبرها را بخوریم و تن به اجرای این جور قطعنامه ها بدهیم ؟
اون انسان هایی که دارن اشتباهات روحانی رو درمورد سند 2030 و برجام میپوشونن باید یدونن که خیلی تو جهل به سر میبرن.اخه ادمای عاقل یه عده امریکایی تو یونسکو بشینن برا کل جهان نسخه بپیچن درسته؟؟اینا همینایی هستن که هم جنس بازی رو قانونی میدونن.اینا زنا و فاحشگی رو حقوق بشر میدونن.اینا عربستان رو نماد حقوق بشر میدونن.اینا خوار و پست کردن زنان و دختران رو حقوق بشر میدونن.شما اینا رو ادم حساب کردید؟؟شما اینا رو متفکر حساب کردید؟؟این یعنی احمقی.امثال روحانی امریکا رو کل جهان حساب کردن.بابا بیشتر کشور های جهان به حق هسته ایی ایران احترام میذارن.بعد شماها امریکا رو در نظر گرفتید!!؟؟به نظرم باید به کدخدا احترام گذاشت.اینا امریکا رو کدخدای دنیا میدونن.اینا میگن کلید یعنی آمریکا.تازه بعد کلیدشون تو قفل شکسته شد!!!قفل که باز نشد هیچ کلیدم توش گیر کرد!!چه قدر میدان های نفتی ما رو به حراج گذاشتن واسه شرکت بدنام شیل.امریکا به یک تعهدش درست عمل نکرده تازه بیشتر تحریم کرده.بابا آهای اصلاح طلبا تا کی میخوان جلو آمریکا سر خم کنین؟؟تا کی میترسین بگین سند 2030 لغو شد؟؟تا کی میخواین بگین به رهبر اطلاعات درست ندادن؟؟تا کی میخواین بگین رسانه ها بر خلاف ما هستند؟؟برجام یک توافق یک طرفه است.سیاست روحانی برد-برد نبوده بلکه باخت-برد بوده.نیروگاه با 50000 سانترفیوژ تعطیل شد.کی دم زد؟؟کی اعتراض کرد؟؟حالا تحریم میشیم برا تحکیم بنیه دفاعی!!یعنی ما حق دفاع از خودمون رو نداریم!!بیاید کمی فکر کنیم.......
سلام
نویسنده محترم لطفا در مورد اینکه سند با بیشتر چیزهایی که در کشور ما وجود دارد تناقض دارد بیشتر توضیح بفرمایید. چون من متوجه مورد مخالف عرف جامعه و دین نشدم
اعاولا این سند بر اساس چه دیدگاه و تفکری تنظیم شده علوم انسانی مثل علوم طبیعی نیستتند، علوم انسانی از روح و تفکر انسانها که دو صورت بد و خوب را در خود دارد تنظیم می شود مثل این شعر سعدی، تو که از محنت دیگران بی غمی نشاید که نامت نهند آدمی، پس دیدگاه های مختلف به تربیت متفاوت هم خواهند رسید. همانطور که آدم مثبت و منفی از روز خلقت تا امروز داشتیم.
سوال اینجانست که تعالیم این سند بر چه شالوده ای است صرف بیان مشکلات و دادن راه حل ها
این سند زایده ی فکر اومانیسم است که علم و تجربه بشری را محور حرکتی خود می داند و علم بشر هم در تشخیص پدیده ها نقص دارد از این رو تربیت انسان را نمی توان صرفا به علم بشری سپرد بلکه عقل متواضع که حقیقت انسان که همان عشق، محبت، دوری از حسادت، ظلم، خشم.... و رذالت است ملاک است که این تربیت مخصوص پیامبران و کتب آسمانی است، البته کتب آسمانی ما را به علم اندوزی دعوت و توصیه کرده اما تا قبل از اینکه به علم هر پدیده برسیم باید تابع کتب آسمانی و ادیانمان باشیم. که در این سند فقط به تجربه ودیدگاه های بشری منحصر شده پس ناقص است و نقص هم آسیب زا آن هم در تربیت انسان
امیدوارم یک روزی نیادکه ازاسلامی وایرانی بودن خودخجالت بکشیم وبگوییم فقط نقطه نظرغربیهاوفقط سند2030!یعنی علوم پایه مثل ریاضی شیمی فیزیک و...غربی بوده پس جابربن حیان دکترحسابی ابن سیناخیام و..کشک بودند!یعنی اگر،گیرم ،!این علوم راواردکشورکرد،2030 هم بایدواردکند؟!چه ربطی داره؟!
این سند 2030 اصلا چیزی خوبی نیست ما هیچ نیازی نداریم کشور های خارجی برای ما تصمیم بگیرن اینجا ایران بر مبنای قرآن. خیلی چیز ها تو این متن نیامده مثل مسائل آموزش جنسی در مدارس ابتدایی
بنیان خانواده در کشورهای امریکایی و ارو پایی از بین رفته و امضای این سند به حال اونا تاثیری نداره و هدف اونا نابود کردن بنیان خانواده در کشور ما و از بین بردن دین و مذهب و غیرت در کشور ما است سالها تلاش و کار فرهنگی و ماهواره ای جواب نداد اما اکنون با یک قرارداد و امضای ان توسط دولت روحانی به کل اهداف و زحمات چهل ساله شان دست یافتند مرحبا بر ظریف و روحانی که ریشه ی اموزش و پرورش را به خواست انها اجرا میکنند مرحبا
با سلام من این سند ۳۶۹ صفحه ای را به طور کامل مطالعه کردم و رشته من هم زبان و ادبیات فارسی است این سند با نهایت هنرمندی طراحی شده و بسیار ماهرانه مین واژه هایی در ان تعبیه شده که اصل متعهد شدن کشورها برای اجرای دقیق ان مین واژه هاست وگرنه بقیه مطالب ان نیازی به گرفتن تعهد نداره و شما هم می بایست با وقت و کارشناسی بیشتر به این سند بپردازید من فهرست وار این مین واژه ها را نام می برم توضیح انها نیازمند زمان بسیار طولانی هست که اینجا مجال ان نبست
۱_در سطح جهانی تدوین و تصویب می شود و در سطح ملی تدوین و اجرا می شود سهم حضرات جهانی تصویب و سهم سطح ملی اجراء!!!!!
۲_اموزش صلح (تسلیم و عدم دفاع از حقمان)
۳_اموزش حقوق بشر (به زعم امریکا)
۴_اموزش پرهیز از خشونت و افراطی گری(حذف مفاهیم جهاد و ایثار و فرهنگ شهادت طلبی)
۵ _برابری جنسیتی (نقطه مقابل عدالت جنسیتی)
۶_تغییر محتوای اموزشی و حذف کلیه کلیشه های جنسیتی (هدف اصلی حجاب و عفاف)
با سلام من این سند ۳۶۹ صفحه ای را به طور کامل مطالعه کردم و رشته من هم زبان و ادبیات فارسی است این سند با نهایت هنرمندی طراحی شده و بسیار ماهرانه مین واژه هایی در ان تعبیه شده که اصل متعهد شدن کشورها برای اجرای دقیق ان مین واژه هاست وگرنه بقیه مطالب ان نیازی به گرفتن تعهد نداره و شما هم می بایست با وقت و کارشناسی بیشتر به این سند بپردازید من فهرست وار این مین واژه ها را نام می برم توضیح انها نیازمند زمان بسیار طولانی هست که اینجا مجال ان نبست
۱_در سطح جهانی تدوین و تصویب می شود و در سطح ملی تدوین و اجرا می شود سهم حضرات جهانی تصویب و سهم سطح ملی اجراء!!!!!
۲_اموزش صلح (تسلیم و عدم دفاع از حقمان)
۳_اموزش حقوق بشر (به زعم امریکا)
۴_اموزش پرهیز از خشونت و افراطی گری(حذف مفاهیم جهاد و ایثار و فرهنگ شهادت طلبی)
۵ _برابری جنسیتی (نقطه مقابل عدالت جنسیتی)
۶_تغییر محتوای اموزشی و حذف کلیه کلیشه های جنسیتی (هدف اصلی حجاب و عفاف)
مرحبا...چه خوب نظرات خودتون رو به جای بندهای سند گفتید. خوبه گفتن طبق عرف اون کشور اجرا بشه پس نظراتتون عاقلانه نیست.
ناشناس
۰۹:۴۵ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
چرا برداشتهای خودتون رو نوشتین؟
حسن
۰۲:۰۵ ۰۹ خرداد ۱۳۹۶
کاری به خوب یا بد بودنش ندارم و چون همه ی بند های سند به صورت کامل در اینجا ذکر نشده نمیشه نظر داد که خوبه یا بده
با این موضوع هم که کسی حق نداره بای ما تعیین تکلیف کنه کاملا موافقم
اما این قسمتش که گفته "-ترویج آموزشهای دوزبانه و چندزبانه در جوامع چندزبانه. " شدیدا برای جامعه ما لازمه! مخصوصا ایران عزیزمون که از قومیت های مختلف تشکیل شده و به نظرم برای اتحاد بیشتر باید عدالت برای قومیت ها رعایت بشه
جالب ما این همه صاحب نظر و عالم داریم نمیدونم چرا هیچی نشدیم فکر میکنم یونسکو حق ما را خورده در فرهنگ آموزش و پرورش صفر در فرهنگ راهنمایی و رانندگی صفر در آداب صحبت صفر بعد داریم در رابطه با طرح جهانی یونسکو نظر میدیم واقعا جالب جالب خیلی جالب در گیر اعتماد به نفس این ملت غیور همیشه در صحنه هستم
اقاایون وخانوم های عزیز خواهش میکنم با انصاف قضاوت کنیم ایا دین اسلام کامل ترین دین نیست؟؟؟
وانیکه مگر خداوندنویسنده این کتاب نیست؟؟
وایا از خداوند کسی عالم تر است؟؟؟
وایا غیر از این است که دین برنامه سعادت دنیا و اخرت است؟؟؟
پس چرا ما نمی اییم وهمین برنامه برتری را که از ان برنامه ای بالا تر نیست و خداوند ان را تنظیم نموده در مدارس اجرا نمی کنیم ؟؟؟
واینکه چرا فرهتگ ناب اسلامی را به فرزندان این سرزمین نیاموزیم ؟؟؟
واقعا متاسفم برای اونایی که فکر میکنن آمریکا و اروپا به فکر اینه که ما و بچه های ما بهتر از این زندگی بکنیم اونا به هر کشوری که پا گذتشتن به فساد و فلاکت رو به ارمغان آوردن برید یه کم تحقیق کنید
سلام بله ازبالا بهش نگاه کنی خیلی هم سندخوبیه ولی اگه واردجزئیاتش که بشی میفهمی چه خبره نمونش نوشتن حمایت از خانواده اره ازبالاکه بهش نگاه میکنی ماهم بهش احترام میزاریم ولی ازنظراوناطبق قانونشون سه نوع خانواده وجود داره ازدواج مردبازن،مردبامردوزن بازن که ازنظرمامسلموناحرام هستش نمونه دیگش نوشتن حمایت ازقشرضعیف وآسیب پذیرجامعه ظاهراچیزبدی به نظرنمیادولی ازنظراوناقشرآسیب پذیروضعیف همجنس بازان هستند
قابل توجه اونایی که ظاهرقضییه رومیبینند.
انشالله که آقای روحانی اعلام برائت کنه وازمردم معذرت خواهی کنه واین سندروپاره کنه مااحتیاج به هیچ کسی نداریم هرچند خوب باشه مگه ماخودمون نمیتونیم تصمیم بگیریم که اونابیان برای ما تصمیم بگیرن که چکاربکنیم چکارنکنیم.
آقای روحانی شماجدا ازفامیلتون خودتون هم روحانی هستید واین چیزهارو بهترازمامیفهمید ما کتابی داریم به اسم قرآن که طبق اون کتاب عمل میکنیم وکنارقرآن هزاران کتاب دیگه ازائمه که مابایدبه غربیها سندبدیم وطبق سندماپیش برن که براشون بهتره . درآخرآقای روحانی به عنوان رئیس جمهورهشتادمیلیون ایرانی بااقتدارعمل کنید وهنگامی که سندی امضاء میکنید به فکرکنیدکه نماینده هشتادمیلیون نفرهستید. باتشکریک شهروند
سند 2030 که فقط اینا نیست که. چیز های دیگه هم هست. مثلا: کتاب "لک لکی در کار نیست" این کتاب به کودکان آموزش جنسی یاد میده اونم توی سن 4 تا 5 سالگی. ببینم تو حاضری بچه ات وقتی 5 سالش شد این چیزارو بهش یاد بدن؟ که اونم ذهنش توی 5 سالگی درگیر این نوع موضوعات شه؟ ( فساد خیلی زیاد میشه با این کتاب )
با سلام به همه دوستان و با احترام به نظرات جمیع عزیزان، فقط میخوام به این نکته توجه داشته باشیم که یونسکو یک نهاد بین المللی هست و این سند رو تا اونجا که بنده اطلاع دارم با نظر تمام کشورهای عضو سازمان ملل که حدود ۲۰۰ کشور هستند تهیه شده. بنده هم از مفاد سند چیزی نمیدونم پس قضاوت نمیکنم اما اینو میدونم که هیچ کشوری هیچ کشوری دوست نداره و نمیذاره که برنامه ای در کشورش اجرا بشه که بنیان خانواده و انسانیت رو از بین ببره چون در این صورت اون جامعه نابود میشه. حتی همین کشور شیطان بزرگ هم با هزار ضرب و زور میخواد که خانواده رو سالم نگهداره، هنوز بعد از شصت سال فقط پنج ایالت عمل شنیع همجنس بازی رو به رسمیت شناختن که باز با این وجود عموم مردمش از این کار تنفر دارن. اینو من به این دلیل میگم که خودم اینجا زندگی میکنم البته دانشجو هستم و ان شاء الله به ایران اسلامی عزیزم بر میگردم. اما نمیشه گفت عقل جمعی نخبه های فرهنگی دویست کشور اشتباه میکنه. البته ممکنه نکاتی باشه که با فرهنگ عمومی یک جامعه در تقابل باشه اما نمیشه گفت این سند سند بی بند و باری و ... مسایلی از این قبیل هست. ان شاء الله که محتوای ریز به ریز سند رو بشه و اون موقع مورد قضاوت قرار بگیره، دوستان بیایید در قضاوت عجول نباشیم.
سند 2030 اگر خوب بود در کشور فرانسه که بزرگترین مرکز فساد و فحشا در دنیا است اجرا می شد پس اینقدر از این سند2030 که شرم آور و ننگین است دفاع و حمایت نکنید
محتوای سند 2030 چیست و چه منافعی برای مردم ایران دارد :
با امضای سند 2030 از این به بعد همجنس بازی و فساد و فحشا در بین تمام مهدهای کودک و دبستان ها و مدارس به رسمیت شناخته خواهد شد
با امضاء سند 2030 هر نوع تربیت اسلامی و دینی در مدارس ایران تعطیل و ممنوع می شود.
با امضاء سند 2030 در تمام مهدهای کودک و مدارس تدریس و یادگیری قرآن و نماز ممنوع خواهد شد
با امضاء سند 2030 در تمام کتب درسی دانش آموزان اسم امام حسین (ع) و اسم شهدا حذف و کسی حق ندارد درباره روز عاشورا و امام حسین (ع) صحبت کند
با امضاء سند 2030 تمام پدران و مادران ایرانی موظف هستند تا کودکان شان را به طور عملی با سکس و آموزش های جنسی و خودارضایی آشنا کنند (علی الخصوص مهدهای کودک و مدرسه ها) و اگر کسی بپرسد چرا باید این کار را بکنیم می گویند برای بهداشت و سلامتی کودکان باید این کار را انجام دهیم
با امضاء سند 2030 همه مردم ایران باید همجنس گرایان و فرقه ضاله مانند بهاییت را به رسمیت بشناسند.
آقای روحانی شما که می گفتید من مسلمان هستم و انقلابی و خود را یار و یاور حضرت امام خمینی و ولایت فقیه معرفی می کردید و همیشه می گفتید من ذخیره نظام و اسلام و انقلاب هستم
آقای روحانی شما که می گفتید من همیشه در جنگ تحمیلی در خط مقدم جبهه بودم و همیشه به نفع اسلام و مسلمین قدم بر می دارم
آقای روحانی شما که دم از خدا و پیغمبر اسلام و 14 معصوم و اسلام و مسلمانی و شهدا و شرافت - آزادی و غیرت حرف می زنید پس چرا با دین مردم بازی می کنید
افرادی که سند بی شرمانه و ننگ آور2030 را امضا کرده و از آن دفاع و پیروی می کنند دشمن خدا و پیغمبر خدا و اسلام و انقلاب و نظام جمهوری اسلامی و خون شهدا هستند و علنا به جنگ با خدا رفته اند و در آینده ای نزدیک نابود خواهند شد این افراد شب اول قبر باید پاسخ گو باشند
البته خدمت همه دوستان عرض شود:1) سخنگوی دولت و خود ریاست جمهوری گفتند که کسی این سند را امضاء نکرده و نماینده ایران تنها کسی در اون جلسه بوده که اشاره کرده به مغایرت اون با آموزه های دینی وفرهنگی ما 2)این موضوع همانطور که می بینید مربوط به سپتامبر 2015 است حالا آقایان چرا همینطور یهویی حالا یادش افتادن؟توی این 17 18 ماه چرا کسی چیزی نگفت ؟ چرا مخالفتی نشد؟ دست بردارید.
کاش مثل سند برجام که گروهی تشکیل شد آن را بند به بند بررسی کردند و نقاط ضعف را بیان کردند ، صدا و سیما پیگیر قضیه باشد و با تشکیل گروهی آگاه به مسائل از هر دو طیف مطرح جامعه ، آن را بند به بند بررسی کنند تا مشخص شود واقعا کجای این سند با منافع ما در تضاد است ؟
این یعنی خریت به تمام معنی جالب اینجاست به حرف رهبرم که گوش نمی ده دیگه نمیدونه کشورهای غربی چه آشی برایش پختن ازاین که به روحانی رای دادم خیلی متاسفم چون فکر نمی کنم بخوان برای سر افرازی ایران فکر کنند
با سلام من کارشناس ارشد تحقیقات آموزشی هستم سند را چند بار خواندم جز چند مورد قسمت هایش دیگر درکشور ما با سند بالا دستی همخوانی دارد و در حال اجرا است اما قسمت هابی مانند حقوق بشر و موضوعات آموزش بخش جنسی و قسمت دیگرش آموزش صلح و،،،،،،چند مورد دیگر با تغییرات به قابل اجرا هست این سرو صدا ها سیاسی هستمتاسفانه اصول گرایان عزیز از هر وسیله ای برای رسیدن به هدف استفاده میکنند با تاسف فراوان با روحانی عزیزی صحبت میکردم مادام از این سند صحبت میکرد از او پرسیدم ماجرا چه هست دیدم عزیز روحانی میگوید میخواهند مواردفلان و فلان را در کلاس آموزش دهند بعد که مواردی را برایش گفتم با تعجب گفت ما که سند را ندیدیم خود حدیث مفصل بخوانید از این مکمل
لطفا با ادب نظرتونو بگید.
خود شما از کجا یاد گرفتی این مسائل رو؟این شیوه یاد گرفتنت صحیح بوده؟
قوانین خوب سایر ملل هم اجرا بشه باعث بیگانه پرستی میشه. فرهنگ ملت الان رو با دهه 60 مقایسه کنید چقدر پیشرفت کردیم؟
مجید
۱۹:۲۳ ۰۵ خرداد ۱۳۹۶
فرار مالیاتی روحانی
ایا میشود با فروش تمام انقلاب قهرمان شد ایا میشود با فروش ترس رای اورد ایا میشود با فروش دروغ رییس جمهور شدایا میشود با فروش خون پیروز شد میگویم اری اگر فروشنده قابلی باشی میشود -- چطور ؟؟
میشود با فرو ش تمام اندوخته هسته ای ملت ایران برای دشمنی با دولت قبل و با نام فرار از جنگ نعره قهرمانی زد میشود همه داریی مردم از موشک وصنعت فضایی ... را به ته دره فرستاد تا برای بالا اوردن ان از مردم طلبکار شد مردم تمام هستی ملی خود را به مدعیان خدمت میدهند برای خدمت مگر دولتها از اموال پدری خود خرج میکنند که هر دولت ساخته های دولت قبل را اموال ملی را دور میریزد به ته دره میریزد--- افتخار شما اینست که فروش اب سنگین داشته اید دروغ چرا اجازه ذخیره را نداریم ما کیک زرد میخریم چون اجازه تولید نداریم میشود با فروش ایات الهی در مورد حجاب وازادی محبوب شد و برای دفاع ازا ن بدعت ها را مخلوط و منشور شهروندی رونمایی کرد - میشود برای تعامل با دنیا فران را عفت فرزندان ایران را فروخت به سند2030 یونسکو میشود با فروش دروغ در مورد مدافعان امنیت - سپاه وارتش و قوه قضاییه رییس جمهور شد ویک روز بعد از پیروزی پیام دوستون دارم صادر کرد میشود با فروش امام امت به رقیب اتهام جنایت زد مگر نه اینکه اعدام منافقین جنایتگار بدستور امام بود مگر نه اینکه اقای رییسی معاون دادستان و بابای معتوی شماموسوی خوئینی ها دادستان بوده چرا نمیکویید مشاورتان مجید انصاری ان زمان چکاره بوده که این دونفر اخیر تنها کار خوب تمام زنگیشان اجرای فرمان امام بود البته بعدا از این فرمان امام تبری جستند میتوان با فروش خون 12 هزار شهید نفاق و شهدای مرصاد برای منافقین اعدامی دل سوزاند و پایه گذاران امنیت فعلی گشور را جناینکار اعلام کرد و رای فریب جمع کرد میشود برعکس رهبر گفت - از رفع حصر گفت از فتنه با زیرکی دفاع کرد واز محاسن کسانی گفت که در دورانشان با نام ازادی از به خاکسپاری استخوان شهدایمان هم نگذشتند نیمی از اصلاح طلبان به خارج رفنند ودشمن شدند از کسی که حتی نمیداند از جه توبه کند دفاع کنید ودر اولین پیام بعد از پیروزی بیانیه مطیع امر رهبر صادر کنید 4 سال دیگر برای فروش وقت هست شما بعنوان یک اصلااخ طلب ملیس به لباس وظیفه نشر اسلام و اصلاح امور مردم رادارید ولی مشغول هرس شاخه وبرگ احکام الهی به نفع افکارتان هستید
گفتید یعنی ما هیج خوبی نداشتیم میگوییم داشتید - ایا دولت قبل هیچ خوبی نداشت -خودتان را به اب و اتش زدید خدمت کنید قرار بود رییس جمهور همه باشید برای حسرت بدور مانده از قدرت 8 ساله پست معاونت و.و.و. رفتید غذا بیارید یک لیوان اب گرم اوردید فرار بود خدمت گذار باشید ارباب شدید ثروت پرستان و مفتخواران مدیران نجومی بگیر شدند -گفتید مدیران دزد سرمایه ملی ا ند - و از مردم ضعیف معترض با الفاظ لایق مدیرانتان نام بردید - تفسیر انقلابی بودن رهبر را با جمله من میگویم انقلابی یعنی ازادی -استقلال -جمهوری اسلامی به سگ بازان وکشف حجابان و ثروتمندان ملیاردی قاچاقچی واقا زاده ها و یقه سفیدهای رانت خوار مدال انقلابی دادید اقا روحانی شما حیلی فروش داشتید اما مالیات انرا ندادید شما فرار مالیاتی دارید---م-م--ج
خدایا ما را از نادانی برهان و بسوی روشنایی راهنمایی فرما!!
دوستان عزیزان اندیشمندان خردورزان چرا تحقیق نمیکنید؟؟ای خدا مخفیانه چیه؟؟نمیدونید ایران از قانون حق تحفظش استفاده کرده؟؟؟؟؟؟؟؟؟نمیدونید دیگه بخدا نمیدونید چیه!!صاحب سبک شدید حالا؟؟؟کتاب لک لکی در کار نیست کجاست؟؟؟کجای این سند بود؟بود؟باشه بوداما مگر ایران نگفت طبق حق نحفظ ار هز مورد که مغایر با شئونات ایرانه اجتناب و دوری میکنه و اجرا نمیکنه؟؟بابا نبود بخدا نیست این کتاب چرا اینقد نا اگاهید اخه چرا شایعه پراکنی میکنید؟تا شماها توی مملکت هستید باید هم جهان سومی باشیم!!از همه دنیا عقب باشیم
واقعا به ظاهر زیبای سند نگاه نکنیم در کل خاورمیانه هیچ کشوری امضا نکرده این در حالی است که ایران به عنوان داوطلب ان را قبوا کرده .حتی فرانسه این رو هم رد کرده .اگر درست بود چرا انه قبول نکردند. خود امریکا این سند رو اجرا نمیکنه.در ضمن یونسکو در پایان هر سال گزارش میخواهد تا برنامه براشون تنظیم کنند این منطقی نیست کسی که خودش سند را قبول نکرده برا کشور دیگر دلش بسوزه برنامه بده این خود جاسوسی اشکار هستش مگر کشور ما نمیتواند برا خودش برنامه بریزه که دیگران کاسه داغ تر از اش شده اند.انها با جنگ و.. نتوانستند بر کشور ما غلبه کند حالا با فکرهایی که به نظر بعضی ها روشنفکرانه هس میخوان بر علیه کشور ما تجاوز کنند. خوبه انسان یه کم بصیرتشو ببره بالا
من مطمأنم کسایی که با این سند مخالفت میکنن نه غم دین دارن نه نگران جامعه ان ، این ها دو گروهن ، گروه اول تفکر سیاسی دارن و به نظرشون خر سندی که این دولت با سازمان های بین المللی امضا کنه رو باید بد نشون بدن این افراد با سیاه نمایی و بزرگنمایی قصد ضربه زدن به دولت رو دارن ، این افراد همیشه از دایره انصاف خارجن ، حتا اینو نمیبینن که تو این سند گفته شده که جوامع بر اساس عرف و فرهنگشون مفاد رو اجرا میکنن ، گروه دوم کسایی هستن که کمن این گروه بیشتر حرفاشون توسط افراد دیگه به خصوص گروه اول کپی میشه ، این افراد یا صاحبان مدارس خصوصی هستن یا افرادی که همیشه دنبال کلاس اجتماعی بالا هستن و با هرگونه عدالت آموزشی مخالفن این افراد در مخالفت با ۲۰۳۰ مسایلی مثل سند چشم انداز رو پیش میکشن یا اصل ۴۴ که پیش زمینه فعالیت های خصوصی و تجاری اون هاست ، هردو این گروه دلایل شخصی خودشون رو دارن ولی دلم به حال کسایی میسوزه که حرفای این هارو کپی میکنن و با فریاد وادینا ومذهبا دوباره همون ماجرای تاریخی پیراهن عثمان رو تکرار میکنن
آنهایی که به دنبال آزادی جنسی هستندازاین سندبسیارخوشحالن چه کاربه دین دارن به دنبال استعمار وغربزدگی وبه قول ترامپ گاوشیرده هستند اصلا دنبال نوکری و آقابالاسرهستن
در این سند مطالب بصورت کلی آمده و متاسفانه اینجا بطور کامل نوشته نشده لازم به ذکر است در قسمتی بیان شده که لازم نیست که دولتها تمام قسمتهای این سند را اجرا کنند و هرکجا که مغایرت با فرهنگ و رسوم مردم آن کشور است لازم به اجرا نیست مثل ایران که دختر و پسرها جدا هستند و روزنامه نگاران مخالف دولت هم با زیرکی تمام مثلا sexuality که به معنی جنسیت هست یعنی مذکر و مونث را به کلمه جنسی تغییر معنی داده اند و یه عده هم چشم و گوش بسته این را قبول میکنند شما هایی که میگین آموزش جنسی گفته برید تو سایت های خارجی متن اصلی را دانلود کنید ترجمه کنید ببینید کجا نوشته آموزش جنسی ، توی این سند آمده کلیه امکانات آموزشی فارق از جنسیت کودکان فراهم کنند یعنی همان قدر که برای پسرها امکانات میزارن برای دخترها نیز به همان مقدار امکانات بزارن اگر میگه خشونت منظور تنبیه بدنی هست که بعضی وقتها معلمان عصبانی میشن و دانش آموزان را کتک میزنند بدبختی ما اینه که هرکی هرچی گفت باور میکنیم و تعصب بیهوده داریم ناگفته نماند تعصب داشتن به معنی غیرت داشتن نیست و آدمی که تعصبی هست نمیشه گفت که آدم باغیرتی هست و آدمی که تعصبی نیست نمیشه گفت بی غیرت هست
سلام دوستان.معلوم نیست ما ملت ایران تا چه زمانی باید چوب بی سوادی،ناکارآمدی،تنبلی،غرب پرستی و سیاست مدار نبودن مسئولان کشورمان را بخوریم.مگر فرهنگ،هنر،آموزش و پرورش همه کشورهای کره خاکی یکسان است که بتوان در تمام کشورها با یک شیوه سیاست گذاری آموزشی و هنری کرد.هر کشور آداب آموزشی و تربیتی،مردم،رسوم و آیین های خاص خود را دارد که ممکن است در هیچ نقطه دیگری از جهان مشابهی نداشته باشد.مگر ما در کشورمان اندیشمند،روشنفکر،پژوهشگر و متخصص امور آموزشی و تربیتی کم داریم که غربیها باید برای ما نسخه آموزشی بپیچند.واقعا جای تاسف دارد که هر بار به دام و چاله توطئه غربیها و دشمنان ملت و نظام می افتیم و درس عبرتی برای ما و مسئولین نمیشود.در طول 39 سالی که از پیروزی انقلاب میگذرد بارها و بارها به همه ثابت شده که غربیها علاوه بر دشمنی دیرینه ای که با ما دارند،بدقول و عهدشکن نیز هستند و هر جا که مواردی از این دست پیش بیاید فقط یک برنامه ریزی کوتاه یا بلند مدت بر علیه ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران است.چرا باید رشادت و فداکاری یک نوجوان 13 ساله همانند شهید حسین فهمیده از کتاب های درسی مدارس حذف بشود.چرا باید حماسه های ملی و مذهبی ما که همگی حس غرور را در ما تقویت میکنند از کتابهای درسی مدارس حذف بشوند.چه کسی گفته یا تشخیص داده که بیان حماسه های قهرمانان ما برای نسل های بعد خشونت آور است.امیدوارم همه ما دست از ساده لوحی و شاید هم بی اعتنایی به سرنوشت کشور و فرزندانمان برداریم و همانگونه که مرحوم امام خمینی و مقام معظم رهبری از ما انتظار دارند فقط روی پای خودمان بایستیم و هرگز فریب خدعه و نیرنگ دشمنان را نخوریم.والسلام
اقا اینها یعنی دشمنان اسلام خیلی زرنگند نشستند فکر کردند مشورت کردند گفتند با جهان اسلام جنگ نمیشه کرد چون اونها واژه هایی مانند شهادت و جهاد دارند و وقتی پای اسلام و وطن میاد از جانشون می گذرند این نامردا دارند ریشه ای کار می کنند و اهداف دراز مدت 20 ساله دارند گفتند دروس شهادت و جهاد رو حذف کنند خب بچه ای که هیچی از شهادت و جهاد ندونه وقتی بزرگ شد چه می دونه شهادت چیه جهاد در راه خدا چیه اونوقت دشمن به راحتی میاد و کشور رو تصاحب می کنه سند دو هزار و سی یا همان 2030 در کل باطله
ی سوال به نظر شما باید بچه رو گول زد... من تا 18 سالگیم نمیدونستم جنس مخالف چیه و اصلا به چه کار میاد؟؟؟!!!
و به جای اینکه ذهنم مشغول درس و پیشرفت باشه دنبال کشف حقایق پنهان شده بودم...
حالا بازم خوبه به بعضی ها گفتن که لک لکها بچه رو میارن ولا به ما همینم نگفتن و من برام سوال بود...
به نظر شما خوبه که همه چیر رو جور دیگه بهمون بگن و یا به تعبیری از بچگی بچپونن تو مخ بچه هامون...
کی میخواید یاد بگیرید که حقیقت خوبه نه بد
یا براتون اینطور جا افتاده که حقیقت همان دروغه که فقط بارها تکرار شده!!!؟؟؟
با سلام واقعا احسنت یه افرادی که نظر شان اگه موفق رهبر نیست با ادبانه بیان می کنند نظر خودتون را بدهید از کسی مایه نگذارید
اما نظر بنده : هرچیز خوبی و بدی دارد خوبیها را بگیریم بومی کنیم و اچرای صحیح
خیلی قوانین خوب است که اینقدر بد اجرا می شوند که.......................
ولی سیاسی کردن این موضوع سم
چرا این همه مخالفت؟ شیوه های نوین آموزشی این سند (منظورم آموزش های جنسیتی و غیردینی نیست) را در کشور اجرا کنیم ولی آموزش های دینی و فرهنگی خودمون سرجاش باشه
اگه قرار بود دل بخواهی باشه که سند بین المللیش نمی کردن
اینی که شما می گید خیلی خوبه ولی هر وقت گفتید فلانی ما هواپیماهامون کهنه است لطف کنید هواپیمای خوب بهمون بفروشید به راحتی بهتون دادند
ان موقع
باور کنید این کشور ها نگران نظام آموزشی تون شدند و قصدشون خیره نه شر
ناشناس
۰۸:۴۲ ۲۷ تير ۱۳۹۶
مثالتون اصلا خوب نبود.
ناشناس
۱۶:۱۸ ۰۴ خرداد ۱۳۹۶
,باسلام. واقعا چقدرباید یک مسیول عقب مانده، توخالی وبی اعتقادو ذلیل باشد که این سند دشمنی علیه کشورش راامضا کند.
من که همشو خوندم هیچ مشکلی نداشت فقط تنها مشکلش اینه که میخواد فهم و سواد مردم رو ارتقا بده و بعضی حکومت ها میترسن که مردم اگاه بشن یه وقتی نکه که دیگه نرن نماز جمعه و ...
خیلی ها این متن رو میخونند و میگن عجب طرح قشنگی، مشکلش چیه؟ اجراش کنیم.
ولی از نحوه اجراش آگاه نیستند.
بعضی از موارد خلاف این سند:
آموزش مفهیم جنسی برای کودکان بالای چهار سال هستش (کابش هم مخفیانه ترجمه و چاپ شد) که به من تو سن 21 سالکی تو در تنظیم خانواده دانشگاه این ها رو به ما نگفتن.
حذف درس آمادگی دفایی پسران چهت جلوگیری از خشونت.
جدف درس دهگان فداکار و حسین فهمیده(که امام این شهید را رهبر خود اعلام کرد) جلو گیری از خود گزشتگی و خشونت و بیاری مسائل دیگر.
قرار نیست چون یه چیزی تعریف قشنگی داشت و رنگرارنگ بود چیز خوبی باشده.
واقعا متاسفم برای برخی از افراد که فقط نگاهشون به دهن بقیه اس و چون گفتن که این سند معایرت داره با دین و همه هم باور کردن این هیچ ربطی به کشور ایران نداره این یک چیز همگانیه برای همه کشور ها و ما بدون مطالعه کامل فقط قضاوت کردیم که حتی این هم شنیدم که برخی میگن آزادی و سلب میکنه اخه چه سلبی هر کس زندگیو خودشو داره ایران هم جز کشورهایی که آزادی و امنیت بالایی رو حتی در برابر کشورهای پیشرفته دیگه و این را هم شنیدیم که گفتن که میخوان ائمه و دین و از ما بگیرن با این سند واقعا جای تاسف داره .
بخش سوم بند هشتم. مبارزه با کلیشه های جنسی! یعنی همون که بگی عمو جون لک لک ها داشتن پرواز می کردن تو منقارشون کیسه های کوچولو بود و توی اون کیسه ها بچه های کوچولو... یکی از اون لک لکا یه روز اومد خونه ی شما... ممنوع! یعنی به جای قصه گفتن باید برای بچه بخش حوادث روزنامه رو بخونی!
پيشنويس سنده اصل سند را لطفا بذاريد
كلا اين سازمانها ميخواهند كشورهاي در حال توسعه را بيچاره نشان دهند كه توانايي وضع قانون هم ندارند ميدانيد مشكل ما چيه؟ اينه كه قوانين خوب داريم اما چون عمل به آن از مقامات بالاي كشور هم اجرا نميشه ما را كشورهاي متوحش ميبينند كه برايمان قانون اموزش وضع ميكنند مگر در قانون ما تحصيل رايگان نبود؟ من تا الان هفتاد ميليون فقط خرج كردم تا بچم در مدرسه اي باشه كه مواد پخش نشه و .....هنوزم ديپلمه نشده البته بازم بايد بپردازم ، در مورد آموزش مسائل جنسي اين بر عهده مربيان پرورشي گذاشته شده بود در كشور ما بر اساس فرهنگ بلوغ و ... اموزش داده شود كه اشكال هم نداشت ما نبايد مثل انگليس رفتار كنيم كه! ساير موارد را كامل نياوردند اما به نظر من نيازي به امضاي اين سند نبود كشورهايي مثل كنيا و سومالي بايد اين را بخوانند و امضا كنند چون ممكنه نياز داشته باشند.
واقعا برای اون افراد تنگ نظری که فکر میکنند هر چه از غرب بیاد بد است متاسفم چون انها به اسلامی که پیامبرش می فرماید .اطلبوا العلم ولو بالصین . اعتقادی ندارند دیگر اینکه چه کسی گفته قراره بندهایی که با اموزه های دینی ما مغایرت داره اجرا بشه و بعدش اینکه بعضی از افراد می خواهند بجای حل مشکل صورت مسئله را پاک کنند که این میشود همان که در مورد عدم اگاهی به جوانان در مورد ایدز بود که الان با واقعیت ایدز در کشور مواجه هستیم
نباید سند بدی باشه مشکل از چیه، مفاد ش که خوبه ماهم باید سیستم آموزشی مان را مثل کشور های پیشرفته اروپایی همچو فنلاند ودیگر کشور های پیشرفته بالا ببریم
سند خوبیه اصلا این دروغهایی که در موردش می گویند را باور نکنید بروید آن را از سایت یونسکو بگیرید ترجمه فارسی آن هم در ویکی پدیا به صورت پی دی اف موجوده و کاملا منطبق با متن انگلیس آن بعد کامل مطالعه اش کنید هیچ کلمه ای از هم جنس بازی یا این مسائلی که مطرح می کنند درش نیست.
ناشناس
۲۱:۱۹ ۰۱ خرداد ۱۳۹۶
نظرمن اینه کاشکی این سندخودکشورامضا میکردوربطی به خارج نداشت اینطورنظرم مردم بهترمیتونن تاغزیبه تصمیم بگیره خودکفاباشیم مث الان
من یه خواهر 5 ساله دارم که میپرسه چرا اول باید دخترا عروسی کنند بعد بچه دار شن؟
یا خودم وقتی کوچیک بودم میپرسیدم.مادر و پدر ها که نمیدونن در این مواقع چی بگن!
خب اگه از اولش بهمون دروغ نمی گفتند جامعه ای دروغ گو بار نمی آومدیم یاد گرفتیم برای هر مسئله ساده ای دروغ بگیم و بترسیم از راست گویی مگه ائمه نمی گویند نجات در راست گویی هست!؟
هانيه
۲۱:۲۰ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
نظر من رو چرا قرار نداديد؟ خوب بزاريد كه اونايي كه گفتن كجاي اين سند بده بدونن ديگه. تشكر
ما چقدر باید بدبخت شده باشیم که آموزه های دینی خودمون که جامع ترین و کاملترین شیوه ها از هر نظر هستند رو نبینیم ، اونوقت بریم از روی دست این و اون سر مشق برداریم .
یا خدااا .
اینا میدونن اگه این قرارداد اجرا شه کشور ما آسیب پذیر می شه چون ذهن کودکان و جوانان اونجور پرورش می یابه که اونا می خوان
کشورمون بیشتر قدرتش تو ایمانه مردمشه اگه دین و قران آموزش داده نشه ایمانی وجود نداره ..
این قرارداد در ظاهر خوبه...کمی تأمل کمی تفکر
این سند خون شهدای مارو پایمال میکنه این سند نباید باشه
#نه_به_سند۲۰۳۰
باید نظام آموزشی از ریشه اصلاح و دگرگون بشه و الا تا دنیا دنیاس وضع مملکت درست بشو نیس
آخه چقدر افراطی گری....
من برای موافقان این سند فقط میتونم بگم متاسفم خیلی زیاد.
نویسنده محترم لطفا در مورد اینکه سند با بیشتر چیزهایی که در کشور ما وجود دارد تناقض دارد بیشتر توضیح بفرمایید. چون من متوجه مورد مخالف عرف جامعه و دین نشدم
سوال اینجانست که تعالیم این سند بر چه شالوده ای است صرف بیان مشکلات و دادن راه حل ها
این سند زایده ی فکر اومانیسم است که علم و تجربه بشری را محور حرکتی خود می داند و علم بشر هم در تشخیص پدیده ها نقص دارد از این رو تربیت انسان را نمی توان صرفا به علم بشری سپرد بلکه عقل متواضع که حقیقت انسان که همان عشق، محبت، دوری از حسادت، ظلم، خشم.... و رذالت است ملاک است که این تربیت مخصوص پیامبران و کتب آسمانی است، البته کتب آسمانی ما را به علم اندوزی دعوت و توصیه کرده اما تا قبل از اینکه به علم هر پدیده برسیم باید تابع کتب آسمانی و ادیانمان باشیم. که در این سند فقط به تجربه ودیدگاه های بشری منحصر شده پس ناقص است و نقص هم آسیب زا آن هم در تربیت انسان
۱_در سطح جهانی تدوین و تصویب می شود و در سطح ملی تدوین و اجرا می شود سهم حضرات جهانی تصویب و سهم سطح ملی اجراء!!!!!
۲_اموزش صلح (تسلیم و عدم دفاع از حقمان)
۳_اموزش حقوق بشر (به زعم امریکا)
۴_اموزش پرهیز از خشونت و افراطی گری(حذف مفاهیم جهاد و ایثار و فرهنگ شهادت طلبی)
۵ _برابری جنسیتی (نقطه مقابل عدالت جنسیتی)
۶_تغییر محتوای اموزشی و حذف کلیه کلیشه های جنسیتی (هدف اصلی حجاب و عفاف)
۱_در سطح جهانی تدوین و تصویب می شود و در سطح ملی تدوین و اجرا می شود سهم حضرات جهانی تصویب و سهم سطح ملی اجراء!!!!!
۲_اموزش صلح (تسلیم و عدم دفاع از حقمان)
۳_اموزش حقوق بشر (به زعم امریکا)
۴_اموزش پرهیز از خشونت و افراطی گری(حذف مفاهیم جهاد و ایثار و فرهنگ شهادت طلبی)
۵ _برابری جنسیتی (نقطه مقابل عدالت جنسیتی)
۶_تغییر محتوای اموزشی و حذف کلیه کلیشه های جنسیتی (هدف اصلی حجاب و عفاف)
با این موضوع هم که کسی حق نداره بای ما تعیین تکلیف کنه کاملا موافقم
اما این قسمتش که گفته "-ترویج آموزشهای دوزبانه و چندزبانه در جوامع چندزبانه. " شدیدا برای جامعه ما لازمه! مخصوصا ایران عزیزمون که از قومیت های مختلف تشکیل شده و به نظرم برای اتحاد بیشتر باید عدالت برای قومیت ها رعایت بشه
وانیکه مگر خداوندنویسنده این کتاب نیست؟؟
وایا از خداوند کسی عالم تر است؟؟؟
وایا غیر از این است که دین برنامه سعادت دنیا و اخرت است؟؟؟
پس چرا ما نمی اییم وهمین برنامه برتری را که از ان برنامه ای بالا تر نیست و خداوند ان را تنظیم نموده در مدارس اجرا نمی کنیم ؟؟؟
واینکه چرا فرهتگ ناب اسلامی را به فرزندان این سرزمین نیاموزیم ؟؟؟
قابل توجه اونایی که ظاهرقضییه رومیبینند.
انشالله که آقای روحانی اعلام برائت کنه وازمردم معذرت خواهی کنه واین سندروپاره کنه مااحتیاج به هیچ کسی نداریم هرچند خوب باشه مگه ماخودمون نمیتونیم تصمیم بگیریم که اونابیان برای ما تصمیم بگیرن که چکاربکنیم چکارنکنیم.
آقای روحانی شماجدا ازفامیلتون خودتون هم روحانی هستید واین چیزهارو بهترازمامیفهمید ما کتابی داریم به اسم قرآن که طبق اون کتاب عمل میکنیم وکنارقرآن هزاران کتاب دیگه ازائمه که مابایدبه غربیها سندبدیم وطبق سندماپیش برن که براشون بهتره . درآخرآقای روحانی به عنوان رئیس جمهورهشتادمیلیون ایرانی بااقتدارعمل کنید وهنگامی که سندی امضاء میکنید به فکرکنیدکه نماینده هشتادمیلیون نفرهستید. باتشکریک شهروند
محتوای سند 2030 چیست و چه منافعی برای مردم ایران دارد :
با امضای سند 2030 از این به بعد همجنس بازی و فساد و فحشا در بین تمام مهدهای کودک و دبستان ها و مدارس به رسمیت شناخته خواهد شد
با امضاء سند 2030 هر نوع تربیت اسلامی و دینی در مدارس ایران تعطیل و ممنوع می شود.
با امضاء سند 2030 در تمام مهدهای کودک و مدارس تدریس و یادگیری قرآن و نماز ممنوع خواهد شد
با امضاء سند 2030 در تمام کتب درسی دانش آموزان اسم امام حسین (ع) و اسم شهدا حذف و کسی حق ندارد درباره روز عاشورا و امام حسین (ع) صحبت کند
با امضاء سند 2030 تمام پدران و مادران ایرانی موظف هستند تا کودکان شان را به طور عملی با سکس و آموزش های جنسی و خودارضایی آشنا کنند (علی الخصوص مهدهای کودک و مدرسه ها) و اگر کسی بپرسد چرا باید این کار را بکنیم می گویند برای بهداشت و سلامتی کودکان باید این کار را انجام دهیم
با امضاء سند 2030 همه مردم ایران باید همجنس گرایان و فرقه ضاله مانند بهاییت را به رسمیت بشناسند.
آقای روحانی شما که می گفتید من مسلمان هستم و انقلابی و خود را یار و یاور حضرت امام خمینی و ولایت فقیه معرفی می کردید و همیشه می گفتید من ذخیره نظام و اسلام و انقلاب هستم
آقای روحانی شما که می گفتید من همیشه در جنگ تحمیلی در خط مقدم جبهه بودم و همیشه به نفع اسلام و مسلمین قدم بر می دارم
آقای روحانی شما که دم از خدا و پیغمبر اسلام و 14 معصوم و اسلام و مسلمانی و شهدا و شرافت - آزادی و غیرت حرف می زنید پس چرا با دین مردم بازی می کنید
افرادی که سند بی شرمانه و ننگ آور2030 را امضا کرده و از آن دفاع و پیروی می کنند دشمن خدا و پیغمبر خدا و اسلام و انقلاب و نظام جمهوری اسلامی و خون شهدا هستند و علنا به جنگ با خدا رفته اند و در آینده ای نزدیک نابود خواهند شد این افراد شب اول قبر باید پاسخ گو باشند
امان از تحجر
یعنی تو حاضری سر کلاس جلوی همه شاگردها یه استاد به دخترت سکس کردن یادبده یا همجنسگرایی یادش بده ؟؟؟؟
خیلی جالبه
بعضیها ازمردانگی قیافشو یدک میکشن
میدونید چرا به بعضیها میگن خوک صفت
خوک تنها حیوانیه که روی جسم خودش و جفتش غیرت نداره و اگه یه خوک نر بهش نزدیک بشه جفتش راتحویل اون میده و خودش نظاره گر میشه
پس ما که انسانیم و مدعی هستیم اشرف مخلوقاتیم باید ثابت کنیم که خوک صفت نیستیم
۲۰۳۰قانونی هست برای خوک صفتها
برای کسانی که غیرت ندارن
برای کسانی که جسم و ناموسشون را آزادانه دراختیاردیگران میگذارند
فقط یه خوک صفت میتونه ۲۰۳۰رابپذیره و اجازه بده یه مرد غریبه به کودکش اموزش س.ک.س و همجنسگرایی بده
فقط یه خوک صفت میتونه بپذیره که یه اشغال تحت عنوان استاد اعضای بدن دخترش را ببینه یا لمس کنه
انسان بودن به شعار و قیافه گرفتن و پز روشنفکری دادن نیست
والسلام
خود شما از کجا یاد گرفتی این مسائل رو؟این شیوه یاد گرفتنت صحیح بوده؟
قوانین خوب سایر ملل هم اجرا بشه باعث بیگانه پرستی میشه. فرهنگ ملت الان رو با دهه 60 مقایسه کنید چقدر پیشرفت کردیم؟
ایا میشود با فروش تمام انقلاب قهرمان شد ایا میشود با فروش ترس رای اورد ایا میشود با فروش دروغ رییس جمهور شدایا میشود با فروش خون پیروز شد میگویم اری اگر فروشنده قابلی باشی میشود -- چطور ؟؟
میشود با فرو ش تمام اندوخته هسته ای ملت ایران برای دشمنی با دولت قبل و با نام فرار از جنگ نعره قهرمانی زد میشود همه داریی مردم از موشک وصنعت فضایی ... را به ته دره فرستاد تا برای بالا اوردن ان از مردم طلبکار شد مردم تمام هستی ملی خود را به مدعیان خدمت میدهند برای خدمت مگر دولتها از اموال پدری خود خرج میکنند که هر دولت ساخته های دولت قبل را اموال ملی را دور میریزد به ته دره میریزد--- افتخار شما اینست که فروش اب سنگین داشته اید دروغ چرا اجازه ذخیره را نداریم ما کیک زرد میخریم چون اجازه تولید نداریم میشود با فروش ایات الهی در مورد حجاب وازادی محبوب شد و برای دفاع ازا ن بدعت ها را مخلوط و منشور شهروندی رونمایی کرد - میشود برای تعامل با دنیا فران را عفت فرزندان ایران را فروخت به سند2030 یونسکو میشود با فروش دروغ در مورد مدافعان امنیت - سپاه وارتش و قوه قضاییه رییس جمهور شد ویک روز بعد از پیروزی پیام دوستون دارم صادر کرد میشود با فروش امام امت به رقیب اتهام جنایت زد مگر نه اینکه اعدام منافقین جنایتگار بدستور امام بود مگر نه اینکه اقای رییسی معاون دادستان و بابای معتوی شماموسوی خوئینی ها دادستان بوده چرا نمیکویید مشاورتان مجید انصاری ان زمان چکاره بوده که این دونفر اخیر تنها کار خوب تمام زنگیشان اجرای فرمان امام بود البته بعدا از این فرمان امام تبری جستند میتوان با فروش خون 12 هزار شهید نفاق و شهدای مرصاد برای منافقین اعدامی دل سوزاند و پایه گذاران امنیت فعلی گشور را جناینکار اعلام کرد و رای فریب جمع کرد میشود برعکس رهبر گفت - از رفع حصر گفت از فتنه با زیرکی دفاع کرد واز محاسن کسانی گفت که در دورانشان با نام ازادی از به خاکسپاری استخوان شهدایمان هم نگذشتند نیمی از اصلاح طلبان به خارج رفنند ودشمن شدند از کسی که حتی نمیداند از جه توبه کند دفاع کنید ودر اولین پیام بعد از پیروزی بیانیه مطیع امر رهبر صادر کنید 4 سال دیگر برای فروش وقت هست شما بعنوان یک اصلااخ طلب ملیس به لباس وظیفه نشر اسلام و اصلاح امور مردم رادارید ولی مشغول هرس شاخه وبرگ احکام الهی به نفع افکارتان هستید
گفتید یعنی ما هیج خوبی نداشتیم میگوییم داشتید - ایا دولت قبل هیچ خوبی نداشت -خودتان را به اب و اتش زدید خدمت کنید قرار بود رییس جمهور همه باشید برای حسرت بدور مانده از قدرت 8 ساله پست معاونت و.و.و. رفتید غذا بیارید یک لیوان اب گرم اوردید فرار بود خدمت گذار باشید ارباب شدید ثروت پرستان و مفتخواران مدیران نجومی بگیر شدند -گفتید مدیران دزد سرمایه ملی ا ند - و از مردم ضعیف معترض با الفاظ لایق مدیرانتان نام بردید - تفسیر انقلابی بودن رهبر را با جمله من میگویم انقلابی یعنی ازادی -استقلال -جمهوری اسلامی به سگ بازان وکشف حجابان و ثروتمندان ملیاردی قاچاقچی واقا زاده ها و یقه سفیدهای رانت خوار مدال انقلابی دادید اقا روحانی شما حیلی فروش داشتید اما مالیات انرا ندادید شما فرار مالیاتی دارید---م-م--ج
دوستان عزیزان اندیشمندان خردورزان چرا تحقیق نمیکنید؟؟ای خدا مخفیانه چیه؟؟نمیدونید ایران از قانون حق تحفظش استفاده کرده؟؟؟؟؟؟؟؟؟نمیدونید دیگه بخدا نمیدونید چیه!!صاحب سبک شدید حالا؟؟؟کتاب لک لکی در کار نیست کجاست؟؟؟کجای این سند بود؟بود؟باشه بوداما مگر ایران نگفت طبق حق نحفظ ار هز مورد که مغایر با شئونات ایرانه اجتناب و دوری میکنه و اجرا نمیکنه؟؟بابا نبود بخدا نیست این کتاب چرا اینقد نا اگاهید اخه چرا شایعه پراکنی میکنید؟تا شماها توی مملکت هستید باید هم جهان سومی باشیم!!از همه دنیا عقب باشیم
و به جای اینکه ذهنم مشغول درس و پیشرفت باشه دنبال کشف حقایق پنهان شده بودم...
حالا بازم خوبه به بعضی ها گفتن که لک لکها بچه رو میارن ولا به ما همینم نگفتن و من برام سوال بود...
به نظر شما خوبه که همه چیر رو جور دیگه بهمون بگن و یا به تعبیری از بچگی بچپونن تو مخ بچه هامون...
کی میخواید یاد بگیرید که حقیقت خوبه نه بد
یا براتون اینطور جا افتاده که حقیقت همان دروغه که فقط بارها تکرار شده!!!؟؟؟
اما نظر بنده : هرچیز خوبی و بدی دارد خوبیها را بگیریم بومی کنیم و اچرای صحیح
خیلی قوانین خوب است که اینقدر بد اجرا می شوند که.......................
ولی سیاسی کردن این موضوع سم
اینی که شما می گید خیلی خوبه ولی هر وقت گفتید فلانی ما هواپیماهامون کهنه است لطف کنید هواپیمای خوب بهمون بفروشید به راحتی بهتون دادند
ان موقع
باور کنید این کشور ها نگران نظام آموزشی تون شدند و قصدشون خیره نه شر
آن هم از سر آگاهی ... تکرار می کنم از سر آگاهی و دینداری
چقدر تاسف بار که یه عده اینقدر راحت دیگران رو قضاوت و به عقایدشون بی حرمتی می کنند.
ولی از نحوه اجراش آگاه نیستند.
بعضی از موارد خلاف این سند:
آموزش مفهیم جنسی برای کودکان بالای چهار سال هستش (کابش هم مخفیانه ترجمه و چاپ شد) که به من تو سن 21 سالکی تو در تنظیم خانواده دانشگاه این ها رو به ما نگفتن.
حذف درس آمادگی دفایی پسران چهت جلوگیری از خشونت.
جدف درس دهگان فداکار و حسین فهمیده(که امام این شهید را رهبر خود اعلام کرد) جلو گیری از خود گزشتگی و خشونت و بیاری مسائل دیگر.
قرار نیست چون یه چیزی تعریف قشنگی داشت و رنگرارنگ بود چیز خوبی باشده.
كلا اين سازمانها ميخواهند كشورهاي در حال توسعه را بيچاره نشان دهند كه توانايي وضع قانون هم ندارند ميدانيد مشكل ما چيه؟ اينه كه قوانين خوب داريم اما چون عمل به آن از مقامات بالاي كشور هم اجرا نميشه ما را كشورهاي متوحش ميبينند كه برايمان قانون اموزش وضع ميكنند مگر در قانون ما تحصيل رايگان نبود؟ من تا الان هفتاد ميليون فقط خرج كردم تا بچم در مدرسه اي باشه كه مواد پخش نشه و .....هنوزم ديپلمه نشده البته بازم بايد بپردازم ، در مورد آموزش مسائل جنسي اين بر عهده مربيان پرورشي گذاشته شده بود در كشور ما بر اساس فرهنگ بلوغ و ... اموزش داده شود كه اشكال هم نداشت ما نبايد مثل انگليس رفتار كنيم كه! ساير موارد را كامل نياوردند اما به نظر من نيازي به امضاي اين سند نبود كشورهايي مثل كنيا و سومالي بايد اين را بخوانند و امضا كنند چون ممكنه نياز داشته باشند.
یا خودم وقتی کوچیک بودم میپرسیدم.مادر و پدر ها که نمیدونن در این مواقع چی بگن!
دلم خوش است که نامم کبوتر حرم است .
ویلُ للمطففین
اینا میدونن اگه این قرارداد اجرا شه کشور ما آسیب پذیر می شه چون ذهن کودکان و جوانان اونجور پرورش می یابه که اونا می خوان
کشورمون بیشتر قدرتش تو ایمانه مردمشه اگه دین و قران آموزش داده نشه ایمانی وجود نداره ..
این قرارداد در ظاهر خوبه...کمی تأمل کمی تفکر