رفتار ظلی پور صرفا برای معروف شدن بود ولی ظلی پور باید بدونه بزرگ شدنهای اینجوری زیاد دوام نمیاره و یه زمانی یه جوان بی ادب دیگری مثل خودت همه اون بزرگی پوشالیتو میریزه زمین -جوانک مواظب باش دنیا آینه توست- هرآنچه بکاری درو میکنی
توجیهات تهیه کننده برنامه عذر بدتر از گناه است بنظر می آید نه تنها آرش ظلی پور بلکه هم کسانی که در آن اطاق فکر حضور داشتند و هم تهیه کننده برنامه می بایست احراج شوند
مهمون برنامه رو به بدترین شکل ممکن تخربب کردن، اونوقت میگن از فراستی بعید برنامه رو ترک کنن!
ادب داشته باشید اقا... میلیون بیننده تماشاچی شماست. هنوز تفاوت انتقاد و توهین رو نمیخواید بپذیرید.
تازه میگن چون بزرگتری میگیم ببخشید
بی ادب
چقدر بی ادب " از آتجا که شما حکم بزرگتر را برای ما دارید از شما عذر می خواهم" !!!! نه بخاطر توهین و بی ادبی و بکار بردن کلمه خود شیفته و عنوان نمودن مسائل شخصی شما روی آنتن،
چه توقعی!!!
حالا معلوم شد که چرا اون مجری بی ادب اون رفتار زشت و زننده رو انجام داد ! با خواندن صحبت ها و توجیهات و عذر بدتر از گناه این تهیه کننده پی به رفتار مجری می بریم چرا که تهیه کننده دقیقا همان سبک و سیاقی رو داره که مجریش داره ! با عرض معذرت هم پررو و هم بی ادب
مجری دقیقا عین مرام و منش تهیه کننده عمل کرده و کاملا مشخصه که مجری دستورات تهیه کننده رو اجرا کرده
به نظر من هر تنبیهی که برای مجری در نظر میگیرن باید ده برابرش رو برای تهیه کننده در نظر بگیرن
حالا معلوم شد که چرا اون مجری بی ادب اون رفتار زشت و زننده رو انجام داد ! با خواندن صحبت ها و توجیهات و عذر بدتر از گناه این تهیه کننده پی به رفتار مجری می بریم چرا که تهیه کننده دقیقا همان سبک و سیاقی رو داره که مجریش داره ! با عرض معذرت هم پررو و هم بی ادب
مجری دقیقا عین مرام و منش تهیه کننده عمل کرده و کاملا مشخصه که مجری دستورات تهیه کننده رو اجرا کرده
به نظر من هر تنبیهی که برای مجری در نظر میگیرن باید ده برابرش رو برای تهیه کننده در نظر بگیرن
من که در نامه ظلی پور اثری از عذرخواهی نمی بینم. فقط اشاره کرده به اینکه آقای فراستی بزرگتره و احترامش واجب
رفتار ظلی پور صرفا عقده گشایی شخصی بوده برای تخریب میهمان برنامه که خوشبختانه نتیجه عکس داد
چه انتظار بیهوده ای دارن آقای قندی ببینم اگر کسی بیاد هر چی دهنش بیاد بهت بگه خودت می ایستی اونجا ؟ من به نوبه خودم هر برنامه ای که این مجری به عهده بگیره نگاه نمیکنم واقعآ متآسفم .
اما بدونید خیلی از مردم برای خودشان احترام قائلن و حداقل دیگه این برنامه را نخواهند دید من خودم این مجری را تو خیابون ببینم مطمئن باشید از خجالتش در میام چون به بینندگان هم بی احترامی کرد و اینجور آدمها هرگز محترم نیستند
چه انتظار بیهوده ای دارن آقای قندی ببینم اگر کسی بیاد هر چی دهنش بیاد بهت بگه خودت می ایستی اونجا ؟ من به نوبه خودم هر برنامه ای که این مجری به عهده بگیره نگاه نمیکنم واقعآ متآسفم .
اما بدونید خیلی از مردم برای خودشان احترام قائلن و حداقل دیگه این برنامه را نخواهند دید من خودم این مجری را تو خیابون ببینم مطمئن باشید از خجالتش در میام چون به بینندگان هم بی احترامی کرد و اینجور آدمها هرگز محترم نیستند
آخه پسره از خود راضی بی ادب به تو مربوطه نمیشه که میهمان برنامه جچند ساله که یک کت را میپوشه ، از همین سوال مزخرف و بی فکرت متوجه شدم که این نشست پایانی نداره و هر کس دیگه ای جای ایشان بود پشت همون دوربین حرفی بهت میزد که بری خودتو بد بشه. اونوقت میای بجای اینکه بیای از آقای فراستی که سن پدرت را داره و محاطبین برنامه عذر خواهی کنی
"هرگز دلمان نمیحواست که کم تحملی شما را ببینیم"
درود اما بهتر بود مستقیم و بدون وقفه صحبت نمی کردید و بین هر صحبت که کمی سنگین هست یک فرصت آنالیز به مهمان می دادید شاید بهتر بود فکر می کردید و به ازای هر صحبت اجازه و فرصت می دادید وقتی پشت سر هم صحبت کنید و از صحبت مهمان هم جلوگیری کنید شاید بحث فقط تحمل نباشه به هر حال هر کسی غرور داره و نباید به راحتی خوردش کرد و ما در مقامی نیستیم که همدیگر رو قضاوت و به غرور هم لطمه بزنیم ، من همون دو سه دقیقه رو دیدم شاید در کل طور دیگری بوده اما مطمئنا کمی با تندی برخورد شد از سمت مجری و آستانه تحمل خیلیا کمتر از این هاست.
امیدوارم مردم قضاوت بد نکنند در مورد یکدیگه اتفاقی بوده که افتاده ، ولی دل مخاطبین و آقای فراستی باید به دست اورده بشه مخاطبین هم کمی ناراحت شدند و توقع متانت بالاتری رو داشتند ، خارج از بحث این مورد اگر دقت کنیم متاسفانه خیلیامون اشتباهات خودمون رو نه می بینیم و نه تحمل می کنیم کسی به رومون بیاره و یا میبینیم اما انکار و قبول نمی کنیم اما همین ما در دیگران به دنبال کوچکترین اشتباهی به سرعت می دویم.
خودمم متاسفانه فکر می کنم تا حدی دچاز این اتفاق هستم و سعی میکنم اشتباهاتم رو توجیه کنم و شاید بعضی وقت ها خودم رو به اشتباه محق می دونم بعضی وقت ها اینقدر از درون انکار می کنیم که اشتباه کردیم یا برعکس طرف مقابل اشتباهاتش بیشتره که باورمون میشه اما در واقعیت اگر خودمون رو جای طرف مقابل بذاریم بهتر درکش می کنیم و چقدر خوبه که بتونیم در هر موقعیتی خودمون رو جای طرفی که قضاوتش می کنیم بگذاریم بهتره که اینکارو کنیم تا رفتارمون از مثبت مثبت تر و روحمون سبک تر و شخصیتمون بالاتر بره.
خدا ان شاءالله کمک کنه بتونیم بیشتر ببخشیم و کمتر توقع داشته باشیم ،
و بیشتر به رفتارهامون بین دوستان ، خانواده و به قضاوت هامون فکر کنیم
خیلی خوبه ، یه رازه مهمه اینکه خودمون رو در هر موقعیتی بتونیم جای طرف مقابلی که قضاوتش می کنیم قرار بدیم و هرآنجه را که به خود نمی پسندیم به دیگران نیز مپسندیم.
بهتره به این مسائل زیاد دامن نزنیم ، حتی اگر ناراحت شدیم با دیدن این برنامه ببخشیم و مابیشتر از این ناراحتی رو به مقصران این مورد تحمیل نکنیم به هر حال بخشندگی خودش بزرگی میاره مگه نه ؟ بعضی وقت ها بعضی چیزها اینقدر سخت نیست که نشه به راحتی بخشید ، طعم بخشش بسیار شیرین تر از کینست و بخشش یه شیرینیه دائمی و کینه یه مبارزه دائمی هست و افکارمون رو بهتره پاک زلال نگه داریم
با نهايت تاسف. در بعضي از برنامه ها به جاي اينكه در بالا بردن سطح اگاهي مردم تلاش كند و نشان دهد كه اين رسانه عمومي به وظيفه خود به خوبي عمل ميكند تبديل به صحنه مشاجره و بي ادبي علني شده و با پايين بودن سطح ادب و فزهنگ چطور مي خواهيد در برابر مردم فهيم ايران. مدعي باشيد براي اتاق فكرتون از متفكران صاحب عقل و فرهنگ استفاده كنيد
به نظرم بدتر از این جوون، تهبه کننده این برنامه هست... از حرف های تهیه کننده مشخصه که فوق العاده کم عمق و سطحی نگره و هنوز نمیونه بین نقد مودبانه و توهین فرق قایل بشه و از خروج آقای فراستی اظهار تعجب کرده... چرا چند جلسه آموزش اخلاق کاری برای این افراد پیش از شروع کار تنظیم نمیشه
فکر نکنم آقای فراستی حرف نا مربوطی زده باشد
۱- اگر با خانواده فیلم های روی پرده سینما را ببینیم و در برابر خانواده خجالت نکشیم مشکلی داریم به نام بی غیرتی.
و اگر غیرت داریم باید حرف جناب فراستی تایید شود
۲- بحث نوع پوشش هر شخص به خود او مربوط است و بهتر است در زندگی مردم تجسس نکنیم چرا که از قبل بر نامه ریزی شده بوده و تصاویر شناسایی شده و به نمایش گذاشته شده
(به قول یک سری استیون جابز که یک نوع لباس میپوشد چی)
۳- یک مجری را میلیون ها نفر مشاهده میکنند نوع رفتارش تاثیر گذار است شخص رو برو هر چقدر هم بد باشد ادب و احترامش واجب است. صد البته اگر او بزرگ تر باشد.نوع رفتار یک مجری متاسفانه....
۴- و در آخر یک شخص اشتباهی کند و آدمی رو بکشد آبرویی را ببرد حال با یک بیانیه و عذر خواهی مگر میشود جبران کرد
#بعضی_سلبریتی_های_بیسواد
باسلام خدمت همگی من بعضی وقتها این برنامه رادنبال کرده ام اینکه به جوانها بها بدهیم که خودشون رانشان دهند یک مسئله قابل تامل است واینکه این جوان ظرفیت وپختگی لازم راندارد یک موضوع دیگر است واصل مقصر تهیه کننده محترم است که این موضوع راازاول میفهمیده چون بادیدن دویاسه بار این برنامه مشخص میشد که این مجری پختگی لازم ندارد درگفتار صادق نیست ومجریگریش هم شبیه سازی است باتشکر
به نظرم، کمترین کاری که مسؤول و مدیر محترم شبکه و مسؤول بالادستی این مثلاً مجری می تواند انجام دهد، اخراج این آقا از شبکه است. این فرد، نه تنها ادبیات و شیوه دیالوگ با هنرمندان را نمی داند و مسبوق به سابقه است این رفتارش، در این مورد اخیر هم بیشرمانه تاخت می کند و حرف های بی ربط و کنایه آمیز و نیش داری به آقای فراستی می زند که جایش حداقل آنجا و جلوی میلیون ها بیننده نبود. این مجری متاسفانه با برخورد غلطش آنهم در آنتن زنده به مخاطبان این برنامه هم اندک توجهی نکرده و درواقع حرکاتش توهین آمیز بوده و نهایت بی اخلاقی و بداخلاقی بود این رفتارش. من تعجب می کنم از مسؤولانی که برای یک چنین برنامه های پرمحتوایی که مخاطبانش اکثراً اصحاب فرهنگ و هنر هستند، چنین مجری های ضعیفی را انتخاب می کنن و همه را دلگیر می کنند؟! آیا مجری نیست؟ کمبود مجری داریم؟ با این برنامه ها چه چیزی را به مردم منتقل می کنیم؟ نوجوان و جوان ما چه چیزی از این نوع برنامه ها و برخوردها یاد خواهد گرفت؟ ما چرا غیرمستقیم و مستقیم بددهنی و خشونت را در جامعه رواج می دهیم؟!وقتی رجل نداشته باشیم مجبوریم از شخصی که رشته تحصیلی غیرمرتبط دارد و مکانیک خونده و در روزنامه ورزشی خبرنگار بوده، برای چنین برنامه هایی که فرهنگی بوده و با مکانیک که یک کار خشنی است، هیچ ارتباطی ندارد، استفاده کنیم...کاش همه در جای خود قرار می گرفتند. امیدوارم این برنامه با فراست و دوراندیشی مسؤولان و مدیران شبکه، آخرین حضور و برنامه این آقای آرش خان ظلی پور بوده باشد نه اینکه مثل بیشتر مواقع که معموله، باعث پیشرفتش بشه! این مجری یکی از ضعیف ترین مجری هایی است که تا حالا دیده ام. بعد رفتن مهمان برنامه، خودشو بدجوری گم کرد انگار خودش هم فهمید که چه قدر خراب شده و به کارش صدمه زده و چه قدر خرد و تحقیر شده جلوی بینندگان. مدیران محترم صدا و سیما باور کنید این جور آدما و این تیپ آدما جاشون در صدا و سیما نیست...
آقای باقرپور (دوست آقای فراستی)!!!!!!
اگر کار آقای ظلّی پور اشتباه بوده ، کار جناب فراستی اشتباه تر بوده!
ضمنا" شما که به کار آقای ظلّی پور انتقاد می کنید ، چرا خودتان به قشر شریف مکانیک اهانت می کنید؟
البته ، به نظر میرسد مسئولین رسانه ملی نبایستی از افرادی که فاقد جنبه و فاقد شرایط هستند در برنامه های زنده دعوت بعمل آورند!!!
محمدرضا باقرپور
۰۸:۲۷ ۱۲ آذر ۱۳۹۷
جناب آقای ناشناس که هویتتان را هم مشخص ننموده اید، به نوشته اینجانب دوباره دقت نمایید؛ به شغل یا رشته مکانیکی توهینی نشده است؛ من عرض کرده ام ای کاش همه در جای خود قرار می گرفتند. اینجانب نه آقای فراستی را می شناسم نه با ایشان همزبان هستم و نه دوستم هست آنطور که شما تشخیص داده اید. همشهری هم نیستیم. شما یک سرچی در اینترنت بکنید با چند نفر خواص همصحبت بشوید ببینید چند درصد مثل شما هستند که کار اخیر ظلی پور را تأئید می کنند؟ و چند درصد آقای فراستی را؟
ناشناس
۱۸:۲۷ ۱۱ آذر ۱۳۹۷
آقای ظلی پور دمت گرم.
خسته نباشید. خیلی تز اجراهات را دیدم .جوان خوب و با فر هنگ و ادب هستید!
با نظر شما موافقم. کسی که خودش منتقد درجه یک هست! با آستانه تحمل بیشتری داشته باشه!
انتقاد پذیر هم باشه.
توجه کنید اقای فراستی مهمان بوذند و هم از مجری مسن ترو بزرگتر در فرهنک ما احترام در این شرایط واجب است
ناشناس
۱۵:۱۰ ۱۲ آذر ۱۳۹۷
دقیقا . آقای فراستی که جنبه ی نقد رو نداره ، برای چی خودش منتقده ؟ منتقد کسیه که انتقاد پذیر باشه
خانم ف
۱۶:۵۷ ۱۱ آذر ۱۳۹۷
عاشق همه تونم....چرا حدوسط ندارین؟؟؟ مجری کم تجربه بود مهمان بی اعصاب...تصویر کاملی ازحرف زدنهای ما باهم....چرا نتیجه هراتفاقی باید اخراج یکی از طرفین دعوا باشه؟ نمیشه حرف بزنن وهرکدوم کوتاهی خودشونوهم درکنار اشتباه طرف مقابلشون بپذیرن؟
ظلی پور یک عقده داشت از جناب فراستی و برنامه را محیط شخصی خود دید تا شاید بتواند با بی ادبیش خریدار پیدا کند ... ام حالا بالعکس شد خودش نابود شد نه مسعود فراستی
ناشناس
۱۴:۵۹ ۱۱ آذر ۱۳۹۷
من کامل اون 32و خرده ای ثانیه رو دیدم و از همون اول که آقای فراستی حضور داشتن مجری شروع به توهین کردن ; از لباس گرفته تا شما سلیقه ندارید و شما با این نقد هاتون هیچ کاری نکردین و مطالبی از زندگی خصوصی ایشون وآقای فراستی باز هم با این همه توهینی که به ایشون شد با سعه صدرشون میخواستن صحبت کنن که مجری تعمدا در صحبت ایشون میپرید و نمیگذاشت ایشان صحبت کنن و بله آقای فراستی در مورد تخصص خودشون یک فرد توانا هستن من برنامه هفت ایشون رو دیدم ودر قسمت هایی که تماشا کردم; ندیدم به غیر از نقد فیلمی که ساخته شده حرفی در مورد زندگی شخصی افراد یا نوع سرو وضعشون بزن به نظر من مجری از نوع نگاه و از نوع نشستن و از نوع لحن صحبتشون مشخصه که یک فرد بی ادب وببخشید این لفظ رو در اینجا به کار میبرم یک فرد پورو در نظر من مخاطب آمدو یه چیز دیگه این نوع معذرت خواهی زورکی که تهیه کننده و عوامل برنامه به خاطر قطع نشدن برنامه مجری رو هول میدن که بگو معذرت میخوام
اگه جای آقای فراستی بودم همونجا ادبش می کردم آقای فراست خیلی مرد بود که جلوی این همه توهین این بی ادب و جلو مردم اینقدر متین بلند شد مجری باید بشدت ادب شود
با اینکه آقای فراستی منتقد قوی هستش و هرکسی توان دریافت نداره و دوس داره باهاش بجنگه واقعا انسان باشریفی هستن چیزی که بنده از ایشون در برنامه دریافتم. در مقابل ایشون یه مجری در این حد وقیح!!
ناشناس
۲۳:۰۸ ۱۱ آذر ۱۳۹۷
دوست آقای فراستی!!!!
خیلی تند نرو!!!!!
کریم
۱۴:۵۷ ۱۱ آذر ۱۳۹۷
اگه جای آقای فراستی بودم همونجا ادبش می کردم آقای فراست خیلی مرد بود که جلوی این همه توهین این بی ادب و جلو مردم اینقدر متین بلند شد مجری باید بشدت ادب شود
باسلام مجری برنامه بسیاربی ادب هستندانتقادبا بیتربیتی تفاوت زیادی داره مجری بی ادب انتقادبشه ولی احترم ریش سفیدکجااحترام بزرگتری گجا جای پدربزرگش بودخداوندانشاالله خجالتش که تهیه کننده هم بایستی درانتخاب مجری دقت زیادی داشته باشن هرجوان بی حوصله وبی ادبی رونبایدپشت میزمجری گری نشوندهرموقع به این برنامه فکرمیکنم حالم بدمیشه
سلام
فقط اخراج بهترین درمان هس
کدوم اتاق فکر ؟ اتاق فکری ک مو به مو به مسایل خصوصی یک منتقد رو به بیرون بکشه " ..." بهتره منحل بشه
این مجری روش اداره یک بحث و نداره
منم به نوبه خودم از آقای فراستی تشکر میکنم ک برنامه رو ترک کردم
با سلام
اینکه آقای فراستی برنامه های زیادی را نقد می کنند بسیار به جا است . چون اکثر فیلم ها انتقادهای زیادی را دارا هستند که باید با این نقد و بررسی ها خوب شوند .
مجری برنامه خیلی بی ادبانه سوال را مطرح کرد و ربطی به انتقاد پذیری آقای فراستی ندارد و در واقع ایشان بسیار تحمل بالایی دارند و بیشتر از طرز بیان مجری ناراحت شد که بسیار به جا بود . مجری می توانست همان سوالات که چرا شما این همه نقد دارید را خیلی مودبانه مطرح می کرد و آقای فراستی هم نظرشان را می گفت . من بعنوان یک فرد بی طرف واقعا از رفتار و طرح سوال مجری ناراحت شدم . و به نظر من متن عذر خواهی خوبی را هم نداشت
آقای ظلی پور خیلی کار درستی کردی، بنده همیشه مخاطب برنامه هفت بودم بخش کوچکی از رفتار آقای فراستی این بار با خودش تکرار شد! خوبکه که بفهمه با تخریب شخصیت کسی منتقد نمیشه! کارت خیلییییییییییییییییی درست بود آقای ظلی پور.
خیلی بی ادب بود خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییی بی ادب
بهرام
۱۵:۳۸ ۱۱ آذر ۱۳۹۷
سال ها این کارو کرد این بارم خودش حالش گرفته شد
ناشناس
۱۵:۳۹ ۱۱ آذر ۱۳۹۷
فکر کنم خود ظلی پوری ، هیچ شکی در بی ادبی مجری نیست
ناشناس
۱۳:۳۵ ۱۱ آذر ۱۳۹۷
مجری داشت از روی بغض و کینه و غضب صحبت میکرد و قصد داشت شخصیت مهمان را زیر سوال ببرد. به نظر من هم فیلم های سینمایی اکثرا مزخرف هستند و مردم از روی ناچاری میروند سینما
آیا اینکه مهمان دعوت کنی اون هم تو یه برنامه زنده و پربیننده
و به مهمان بگویید که من عکسهای چند سال قبل شما را دیدم و چند تا کت بیشتر نداری انتقاده یا توهین؟؟؟
این توهین نیست اسمش چیه
به دور از هرگونه پیش داوری میگم که این کار یه سناریو برای تخریب شخصیت آقای فراستی بود که خیلی از کارگردان های سینما و بازیگران بدنبال اون بودن که توسط این مجری انجام شد خودشون جرات اینکارو نداشتن و پشت این مجری بی ادب پنهان شدند
من تمام نظرات کاربران محترم را دیدم ؛ آقای تهیه کننده وآقای مجری که بیش از هرچیری شما جلب نظر میکرد ؛ هیچ یک از کاربران توجیهات شما را باور نکردند ؛ همگی اثفاق قول داشتند که مجری شخصی خود خواه وپر رویی بود
اینهمه جوان مستعد و مودب برای مجری گری وجود داره، چرا باید یه جوان بی ادب و غیرمنطقی با پارتی وارد صدا و سیما بشه. لطفاً این مجری رو ممنوع الکار کنید تا حساب کار دست دیگر مجری ها بیاد
باید در برنامه زنده از فراستی عذر خواهی کنه تهیه کننده هم باید از این پیر مرد عذر خواهی کنه چون فراستی اگر نقدی میکنه به این دلیله که مردم در سینما فیلم خوب ببینند
بهترین و کمترین کار و احترام به جامعه اخراج مجری و تعطیلی این برنامه هستش
ناشناس
۱۲:۱۳ ۱۱ آذر ۱۳۹۷
وقتی جایی بین دو نفر دعوا میشه آدمهای دلسوز میانجگری میکنن مردم باید با حالت بهتری قضاوت خود را بیان کنن نه بخاطر ابن ماجرا که حتما تنبیهی برای مجری دارد
خجالت آوره واقعا ، مجری به این بی ادبی تاحالا توی صدا و سیما ندیده بودن،همون فرزاد حسنی هم تکه میپروند به مهمونها ولی دیگه به تیپ و لباس و ساعت مهمونا کار نداشت. متاسفانه خیلیها فرق نقد و بی ادبی رو متوجه نمیشن
من فیلم رو دیدم واقعا واقعا مجری خیلی بی ادب بود من از پشت مانیتور خجالت کشیدم نمیدونم این طرف چطور جلو دوربین تو برنامه زنده اون طوری با آقای فراستی که واقعا بزرگوار بود ، برخورد کرد! اگه من بودم جای آقای فراستی ممکن بود کار دیگه ای بکنم ، آقای فراستی خیلییی خوب برخورد کردن با این بی ادب
علی
۱۱:۳۰ ۱۱ آذر ۱۳۹۷
از اون روز تا حالا به خودم نیامدم مجری بی ادب باید اخراج بشه
سلام
آقای مجری بطور کاملا رسمی و از پیش تعین شده به مهمان برنامه توهین می کرد و کاملا بی ادبانه برنامه را پیش می برد ، آقای راستی خیلی بزرگواری کرد که از مردم خداحافظی و صحنه را ترک کرد .
نقادی که تحمل شنیدن نقد ندارد نقاد نیست و اقای فراستی هم بی تقصیر نبود . همیشه داره نقد میکنه و پشت سر دیگران حرفمیزنه حالا یکی روبروش حرف زده براش تلخه؟
اون نقدی که شما میگی با این نقدی که مجری انجام داد قابل مقایسه نیست اصلا مجری نقد نکرد به صراحت تمام توهین کرد من شرم کردم از شنیدن چنین سخنانی نسبت به آقای فراستی
ناشناس
۱۰:۳۷ ۱۱ آذر ۱۳۹۷
نقادی که تحمل شنیدن نقد ندارد نقاد نیست و اقای فراستی هم بی تقصیر نبود . همیشه داره نقد میکنه و پشت سر دیگران حرفمیزنه حالا یکی روبروش حرف زده براش تلخه؟
کجای این توجیهات عذرخواهی بود؟ اتفاقا این توجیه های تهیه کننده نشون میده مجری برنامه از طرف ایشان پشتیبانی می شده و در واقع تهیه کننده بیشتر از مجری در این هتاکی مقصره. بهترین راهکار محرومیت این دو از برنامه سازی است.
احترام به بزرگتر ، احترام به مهمان ، توی برنامه زنده موقع حرف زدن به آسمان نگاه می کنه ، چقدر پورو ، چقدر بی ادب ، از او بدتر تهیه کننده اوست که کار مجری را توجیه می کنه .
اینها اهانت را با نقد اشتباه گرفته اند. برای خنداندن مردم در شأن مردم ایران نیست. ولی اگر دقت کرده باشید بنای مجری از اول توهین بود چون مدام خمیازه می کشید
محمد
۰۹:۵۵ ۱۱ آذر ۱۳۹۷
به نظر من مجری بی تجربه برنامه همان طور که از در برنامه اشاره کرد این سوالات از قبل در اتاق به اصطلاح فکر بیان شده بود.در واقع در همان جلسه بیان شده بود که بحث ازدواج مجدد آقای فراستی پیش افتد که باعث برهم زدن اعصاب میهمان گردد و اینگونه از نظر آن تیم به اصطلاح کارشناس که میتوان گفت از قبل هم دلخوشی از آقای فراستی نداشتن میهمان برنامه را در نزد عموم رسوا کنند.....!!!
آیا برنامه زنده که در تمام کشور پخش میشود مکان خوبی برای تسویه حساب و از بین بردن آبروی اشخاص است؟؟؟!!!؟؟؟!!
به نظرم کل تیم باید اخراج بشن تا بفهمن دیگه تسویه حساب شخصی نکنن تو یه برنامه زنده ای یه طرف داره فیلم رو نقد میکنه طرف دیگه داره زندگی شخصی و خود شخص رو به سخره میگیره و توهین میکنه بهش
.با ادامه این رفتاربه مخاطبان خودتون هم بی احترامی کردید.معنی عذرخواهی مردانه رو هم فهمیدیم!!!!!
جناب فراستی از شما هم ممنون که برنامه رو با احترام ترک کردی و به این کلاس اموزشی پایان دادی.
ادب و اخلاق اصل اول است ، عذرخواهی موذیانه که در آن هم باز آثار بی ادبی مشهود است ، هیچ فایده ای ندارد .
-- اقدام صحیح :: اخراج همیشگی این افراد از صدا وسیما است.
متاسفانه اينگونه رفتارها در بين بعضي از مجري ها مد شده و اسمش رو هم ميزارن مصاحبه چالشي !!! دوست عزيز سوالات بدون تعارف يا چالشي با هتاكي خيلي تفاوت داره . رفتار اين آقا منو ياد آقاي فرزاد حسني ميندازه ايشون هم كاملا از خود متشكر و خود شيفته بودن و با ديگران همينطور برخورد ميكردن. ميشه گفت بنيانگذار اين سبك بودن
این مجری بی ادب طی برنامه حالت تهاجمی داشته وهنوزهم بجای عذرخواهی محظ ،،عذربدترازگناه میاره،،، وسعی درذهنیت سازی درموردترک برنامه و50 پنجاه کردن گناه وخطای خودش رادارد!،،چه کسی حاضره درقبال توهین مستقیم واشاره به ازدواج مجددکه حریم خصوصی اشخاص است دربرابریک الف بچه بی ادب برنامه راادامه بدهد؟
این مجری بی ادب طی برنامه حالت تهاجمی داشته وهنوزهم بجای عذرخواهی محظ ،،عذربدترازگناه میاره،،، وسعی درذهنیت سازی درموردترک برنامه و50 پنجاه کردن گناه وخطای خودش رادارد!،،چه کسی حاضره درقبال توهین مستقیم واشاره به ازدواج مجددکه حریم خصوصی اشخاص است دربرابریک الف بچه بی ادب برنامه راادامه بدهد؟
جناب آقاي قندي كسي قصد ندار در ارتباط با يك دقيقه از برنامه شما اظهار نظر كند . برخورد و استفاد از كلمات مجري برنامه شما آقاي ظلي پور بسيار زشت و زننده بود اگر آقاي فراصتي برنامه را ترك نميكرد شايد همه شاهد بدترين جملات تاريخ ميبشدند . مجري شما گويا به قصد جدل برنامه اجرا ميكرد .
سلام- مجری خیلی بی ادب و مغرور بود مهمان هم کار شایسته ایی کرد جلسه رو ترک کرد - مجری باید تنبیه شود البته نه فقط توبیخ - میبینید که مجری در عذرخواهی هم مغرورانه نوشته - دقت کنید حرکات مجری را در مصاحبه و حتی نوع نشستن بی ادبانه ایشان مقابل مهمان را
اگر حرفهای مجری مغرور وبی ادب این برنامه را دقت کنید. متوجه نگاه از بالا نه فقط به اقای فراستی ،بلکه به تمام مخاطبان می شویم. من نمیدونم تو شبکه سه چه خبره ، اهای مدیرا ی عزبز اهای مجری زیبا ، ، بهذخاطذ وجود مل و امثال فراستی وووو.. است که راس کا هستید ما رو وی فرض کردید این طرز تفکر بیشتر از مخاطبانتون میکاهد ، رسم ازادی و ازادگی این نیست برادر من،
ادب داشته باشید اقا... میلیون بیننده تماشاچی شماست. هنوز تفاوت انتقاد و توهین رو نمیخواید بپذیرید.
تازه میگن چون بزرگتری میگیم ببخشید
بی ادب
چه توقعی!!!
مجری دقیقا عین مرام و منش تهیه کننده عمل کرده و کاملا مشخصه که مجری دستورات تهیه کننده رو اجرا کرده
به نظر من هر تنبیهی که برای مجری در نظر میگیرن باید ده برابرش رو برای تهیه کننده در نظر بگیرن
مجری دقیقا عین مرام و منش تهیه کننده عمل کرده و کاملا مشخصه که مجری دستورات تهیه کننده رو اجرا کرده
به نظر من هر تنبیهی که برای مجری در نظر میگیرن باید ده برابرش رو برای تهیه کننده در نظر بگیرن
رفتار ظلی پور صرفا عقده گشایی شخصی بوده برای تخریب میهمان برنامه که خوشبختانه نتیجه عکس داد
اما بدونید خیلی از مردم برای خودشان احترام قائلن و حداقل دیگه این برنامه را نخواهند دید من خودم این مجری را تو خیابون ببینم مطمئن باشید از خجالتش در میام چون به بینندگان هم بی احترامی کرد و اینجور آدمها هرگز محترم نیستند
اما بدونید خیلی از مردم برای خودشان احترام قائلن و حداقل دیگه این برنامه را نخواهند دید من خودم این مجری را تو خیابون ببینم مطمئن باشید از خجالتش در میام چون به بینندگان هم بی احترامی کرد و اینجور آدمها هرگز محترم نیستند
درود اما بهتر بود مستقیم و بدون وقفه صحبت نمی کردید و بین هر صحبت که کمی سنگین هست یک فرصت آنالیز به مهمان می دادید شاید بهتر بود فکر می کردید و به ازای هر صحبت اجازه و فرصت می دادید وقتی پشت سر هم صحبت کنید و از صحبت مهمان هم جلوگیری کنید شاید بحث فقط تحمل نباشه به هر حال هر کسی غرور داره و نباید به راحتی خوردش کرد و ما در مقامی نیستیم که همدیگر رو قضاوت و به غرور هم لطمه بزنیم ، من همون دو سه دقیقه رو دیدم شاید در کل طور دیگری بوده اما مطمئنا کمی با تندی برخورد شد از سمت مجری و آستانه تحمل خیلیا کمتر از این هاست.
امیدوارم مردم قضاوت بد نکنند در مورد یکدیگه اتفاقی بوده که افتاده ، ولی دل مخاطبین و آقای فراستی باید به دست اورده بشه مخاطبین هم کمی ناراحت شدند و توقع متانت بالاتری رو داشتند ، خارج از بحث این مورد اگر دقت کنیم متاسفانه خیلیامون اشتباهات خودمون رو نه می بینیم و نه تحمل می کنیم کسی به رومون بیاره و یا میبینیم اما انکار و قبول نمی کنیم اما همین ما در دیگران به دنبال کوچکترین اشتباهی به سرعت می دویم.
خودمم متاسفانه فکر می کنم تا حدی دچاز این اتفاق هستم و سعی میکنم اشتباهاتم رو توجیه کنم و شاید بعضی وقت ها خودم رو به اشتباه محق می دونم بعضی وقت ها اینقدر از درون انکار می کنیم که اشتباه کردیم یا برعکس طرف مقابل اشتباهاتش بیشتره که باورمون میشه اما در واقعیت اگر خودمون رو جای طرف مقابل بذاریم بهتر درکش می کنیم و چقدر خوبه که بتونیم در هر موقعیتی خودمون رو جای طرفی که قضاوتش می کنیم بگذاریم بهتره که اینکارو کنیم تا رفتارمون از مثبت مثبت تر و روحمون سبک تر و شخصیتمون بالاتر بره.
خدا ان شاءالله کمک کنه بتونیم بیشتر ببخشیم و کمتر توقع داشته باشیم ،
و بیشتر به رفتارهامون بین دوستان ، خانواده و به قضاوت هامون فکر کنیم
خیلی خوبه ، یه رازه مهمه اینکه خودمون رو در هر موقعیتی بتونیم جای طرف مقابلی که قضاوتش می کنیم قرار بدیم و هرآنجه را که به خود نمی پسندیم به دیگران نیز مپسندیم.
بهتره به این مسائل زیاد دامن نزنیم ، حتی اگر ناراحت شدیم با دیدن این برنامه ببخشیم و مابیشتر از این ناراحتی رو به مقصران این مورد تحمیل نکنیم به هر حال بخشندگی خودش بزرگی میاره مگه نه ؟ بعضی وقت ها بعضی چیزها اینقدر سخت نیست که نشه به راحتی بخشید ، طعم بخشش بسیار شیرین تر از کینست و بخشش یه شیرینیه دائمی و کینه یه مبارزه دائمی هست و افکارمون رو بهتره پاک زلال نگه داریم
معلوم شد چقدر ، بعضیها به کار شما حسادت می کنند!!!!
۱- اگر با خانواده فیلم های روی پرده سینما را ببینیم و در برابر خانواده خجالت نکشیم مشکلی داریم به نام بی غیرتی.
و اگر غیرت داریم باید حرف جناب فراستی تایید شود
۲- بحث نوع پوشش هر شخص به خود او مربوط است و بهتر است در زندگی مردم تجسس نکنیم چرا که از قبل بر نامه ریزی شده بوده و تصاویر شناسایی شده و به نمایش گذاشته شده
(به قول یک سری استیون جابز که یک نوع لباس میپوشد چی)
۳- یک مجری را میلیون ها نفر مشاهده میکنند نوع رفتارش تاثیر گذار است شخص رو برو هر چقدر هم بد باشد ادب و احترامش واجب است. صد البته اگر او بزرگ تر باشد.نوع رفتار یک مجری متاسفانه....
۴- و در آخر یک شخص اشتباهی کند و آدمی رو بکشد آبرویی را ببرد حال با یک بیانیه و عذر خواهی مگر میشود جبران کرد
#بعضی_سلبریتی_های_بیسواد
اگر کار آقای ظلّی پور اشتباه بوده ، کار جناب فراستی اشتباه تر بوده!
ضمنا" شما که به کار آقای ظلّی پور انتقاد می کنید ، چرا خودتان به قشر شریف مکانیک اهانت می کنید؟
البته ، به نظر میرسد مسئولین رسانه ملی نبایستی از افرادی که فاقد جنبه و فاقد شرایط هستند در برنامه های زنده دعوت بعمل آورند!!!
خسته نباشید. خیلی تز اجراهات را دیدم .جوان خوب و با فر هنگ و ادب هستید!
با نظر شما موافقم. کسی که خودش منتقد درجه یک هست! با آستانه تحمل بیشتری داشته باشه!
انتقاد پذیر هم باشه.
داره ادای مجریای خیلی با جرات و در میاره
بی ادب
داره ادای مجریای خیلی با جرات و در میاره
بی ادب
خیلی تند نرو!!!!!
فقط اخراج بهترین درمان هس
کدوم اتاق فکر ؟ اتاق فکری ک مو به مو به مسایل خصوصی یک منتقد رو به بیرون بکشه " ..." بهتره منحل بشه
این مجری روش اداره یک بحث و نداره
منم به نوبه خودم از آقای فراستی تشکر میکنم ک برنامه رو ترک کردم
اینکه آقای فراستی برنامه های زیادی را نقد می کنند بسیار به جا است . چون اکثر فیلم ها انتقادهای زیادی را دارا هستند که باید با این نقد و بررسی ها خوب شوند .
مجری برنامه خیلی بی ادبانه سوال را مطرح کرد و ربطی به انتقاد پذیری آقای فراستی ندارد و در واقع ایشان بسیار تحمل بالایی دارند و بیشتر از طرز بیان مجری ناراحت شد که بسیار به جا بود . مجری می توانست همان سوالات که چرا شما این همه نقد دارید را خیلی مودبانه مطرح می کرد و آقای فراستی هم نظرشان را می گفت . من بعنوان یک فرد بی طرف واقعا از رفتار و طرح سوال مجری ناراحت شدم . و به نظر من متن عذر خواهی خوبی را هم نداشت
و به مهمان بگویید که من عکسهای چند سال قبل شما را دیدم و چند تا کت بیشتر نداری انتقاده یا توهین؟؟؟
این توهین نیست اسمش چیه
بیادبانهاینهکهبرایخرابکردنشخصزندگیشخصیراتوی
برنامهزندهبیاریوسط.....
آقای مجری بطور کاملا رسمی و از پیش تعین شده به مهمان برنامه توهین می کرد و کاملا بی ادبانه برنامه را پیش می برد ، آقای راستی خیلی بزرگواری کرد که از مردم خداحافظی و صحنه را ترک کرد .
فقط همین....
آیا برنامه زنده که در تمام کشور پخش میشود مکان خوبی برای تسویه حساب و از بین بردن آبروی اشخاص است؟؟؟!!!؟؟؟!!
ازقبلاینحرکتآخر،بازهممجریخامومغرورحرفهایبدی
زدهبودوگفتهبوداینلباسهاییکهپوشیدهایمالچندسالقبله.
تهیهکنندهمیبایستبهاوتذکربدهدولیندادشایدهمهماهنگبودن.
شایداگهکسیدیگرجایفراستیبودواکنشدیگریانجاممیداد.
اینبرنامهتعطیلبشه بهتره!!!!!
جناب فراستی از شما هم ممنون که برنامه رو با احترام ترک کردی و به این کلاس اموزشی پایان دادی.
-- اقدام صحیح :: اخراج همیشگی این افراد از صدا وسیما است.
مگرباباش تهیه کننده بود؟
مگرباباش تهیه کننده بود؟