وقتی ایران می گوید که من به اروپا 60 روز فرصت می دهم تا به توافق عمل کند اما اروپا مهلت 60 روزه را نمی پذیرد چه معنی می دهد این یعنی اینکه اروپا نمی خواهد به تعهداتش در مدت 60 روز عمل نماید پس ایران باید به اروپا بفهماند که جدی است پس باید باز هم از تعهداتش بکاهد تا اروپا متوجه شود که نمی تواند از توافقاتش فرار کند یا اقدام دیگری انجام دهد .
اروپا فقط می خواهد ایران هزینه کند و انها سودش را ببرند به خاطر همین در برجام مانده اند هدف اروپا و امریکا یکی است فقط مسیرشان متفاوت است اروپا می خواهد در برجام بماند تا بتواند بندهای موشکی و قدرت منطقه ای و موارد دیگر را به ان اضافه نماید ولی امریکا از برجام خارج می شود تا دوباره با ایران مذاکره کند و این بار بندهای حقارت امیز را به ایران تحمیل کند در حالی ما چه در برجام بمانیم یا خارج شویم هرگز در مورد مسائل موشکی و قدرت منطقه ای و منافع خودمان مذاکره نخواهیم کرد.
من اگر با اروپا مذاکره می کردم حتی یک شکلات هم به انها نمی دادم که بعد بخواهم پولش را از انها بگیرم چون مطمئن هستم انها پول ان را هم نمی دهند یعنی انقدر بدعهد هستند چطور انرژی هسته ای کشور را به خاطر امریکا و اروپا تباه کردید به امید برداشته شدن تحریمها
ی سوال برای من پیش امده... اقای ریس جمهور ما چرا دیر اقدام میکنند؟... چرا کلا در سکوت بصر میبرند...؟ مگه این ملت ایران نبودن بهش رای دادن ؟چرا نامه ای که به طرفین اروپایی فرستادن سر بسته است و محرمانه؟ اقای عراقچی دیشب در برنامه ای گفت فعلا نمیشه نامه رو نشر داد... شما محکم باشید ملت پاش بیفته تا خود امریکا هم پیاده میره حقشو میگیره...
آخه از اروپای ذلیل شده بوسیله آمریکا چه انتظاری دارید.
این حرومی های غربی رو رها کنید.
توکل بر خدا، با خروج از برجام و ان پی تی تو دهن آمریکا و اروپا بزنید. ما پشتتون هستیم.
تو رو خدا نترسید و این درماندگی رو رها کنید
مرگ بر آمریکا،
ما عاشق در هم کوبیدن استکبار غربیم.
الا ان نصرالله قریب.
به عنوان یک مهندس الکترونیک در حال بومی سازی کلی از محصولات هستیم.
مرگ بر آمریکا .
درود بر غیرت ایرانی.
ما همه جوره با رهبرمون هستیم فقط کاش این مسولین هم با ما باشن ن علیه ما و از آقای ریسی تقاضا داریم با مفسدین برخورد بی رحمانه داشته باشند و حدود الهی رو بصورت قاطعانه و سریع اجرا کنند. چون ملت درشرایطی نیست که هم از خارج و هم از داخل ضربه بخوره.
به امید ظهور امام عدالت
به جهنم که اروپایی ها شرط ما رو نپذیرفتند. ما کار خودمونو میکنیم/ زنده باد ایران . تا الانم خیلی کوتاه اومدیم. ولی دیگه نه. در پاسخ به این نااهلان روزگار فقط میشه این شعر رو براشون خوند " ای مگس عرصه ی سیمرغ نه جولنگه توست/ عرض خود میبری و زحمت ما میداری"
همانگونه که مشاهده فرمودین اروپا صراحتاپاسخ روحانی را در عرض چند دقیقه داد.بنابر این سر انجام برجام هیچ ربطی به تصمیم ایران ندارد.اینطور نیست که دنیا به ایران تضمین داده باشد بلکه این ما بودیم که به دنیا تضمین داده ایم و شرایط ما بسیار بدتر از شرایطی است که قبل از برجام داشته ایم.ودراین شرایط نتیجه ی ساده اندیشیهای دولت مردان بی تدبیر است.شرایط کنونی فقط با اقتدار نظامی قابل حل است.و لا غیر...
اگر سگ بهت حمله کنه .فرار کنی .بیشتر به دنبال ات میاید .باید در مقابل زروگویی ها و سر گردن بگیر ها ایستادگی کرد .
حالا ممکنه بعصی که عاشق و سخن گوی اونور اب هستند .شاید بعهمند .که اونها به دنبال منافع خود و فقط دم از همکاری میزنند که وقت بخرند .به حساب ما
اگر میخواهیم کلاه گشاد اونور اب سرمان نرود .باید واقع بینانه باشیم و خنده و دست دادن اونها را جدی نگیریم .اون خنده واسه گرفتن عکس یادگاری است .به عمل شان تمزکز کنیم
این حرکت اروپا قابل پیش بینی بود و به هیچ وجه تعجب جای نداشت چون از اول هم با آمریکایی ها قرار گذاشته بودند بعد از امضا توافق و با خروج آمریکا از توافق تمام تحریم های آمریکا مجددا اعمال شود وبا ماندن اروپاییها در برجام ایران را در تمام محدودیت های توافق نگه دارند.مسئولین باید هوشیارتر می بودند.
لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم. آمریکا و اروپایی ها هیچ کمکی به ایران نمی کنند. هر چقدر ما دست و پا بزنیم آن ها توی دلشان بیشتر کیف می کنند. ما باید به آن ها نشان دهیم که هیچ انتطاری ازشان نداریم.
بیاید بیرون از این توافق
حالا که گفتند ضرب العجل 60 روزه رو نمی پذیرند یعنی قصد ندارند به این زودی ها حرکتی به نفع ایران انجام بدن و برای همین باید به دو هفته تقلیل می دادید
الانم بعد از 60 روز حداقل کامل بیاید بیرون نه اینکه دو باره 60 روز اروپایی ها برای دیپلماسی ایرانی که فکر می کنند مجبوره به خواسته هاشون تن بدن پشیزی ارزش قائل نیست اینو چطور بگه و چند بار و چند سال ؟ مردم ایران تحت فشارند و شما مهلت 60 روزه می دید ؟!!! چرا زودتر ندادید این مهلت رو ؟!! نمی شد بعد از خروج آمریکا بدید که الان تکلیف روشن باشه ،
آمریکایبها و اروپاییها اصلا" قابل اطمینان نیستند ....یه مشت استعمارگر وحشی صفت هستند ، اینو تاریخ گواهی میده ....اگه تا الان بمب اتمی ساخته نشده باشه به ملت ایران اجحاف شده....باید خیلی قوی و استوار باشیم و این پیچ تاریخی رو رد کنیم تا زیر یوغ این استعمارگران نباشیم...این مهلت ۶۰ روز خیلی زیاده و تو این مدت بیشترین فشار به ملت و اقتصاد میاد و آخرش هم نتیجه ای نداره و اونا وقت دارن از داخل اغتشاش ایجاد کنند و این خرید زمان برای اوناست و خطرناکه !!!!؟؟
در زمان پهلوی فاسد و دزد .ما هیچ اختیاری نداشتم .اونها ارباب و ما رعیت بودیم .رسانه ها را هم در دست داشتند و هر چه میخواستند به خورد مردم میدانند .از مد مو گرفته تا لباس .تا چی بخورید .چی نخورید .و حداکثر استفاده را بردند .ما مصرف کننده شدیم و اونها جهان اول و دوم .از این کشورهای در خواب رفته .سود بردند .و ما اعتماد به نفس را هم از دست دادیم .و رابطه مان در هر سطحی ارباب و نوکر شد .حالا سخته برایشان قبول کنند .ما هم حرفی برای گفتن داریم .عادت به زورگویی و قلدرنمایی دارند ِدر صورتی که کشور ما 250 سال بر نیمی از جهان حکمروایی کرده ایم .
کمی منطقی تر فکر کنیم ، کشورهای اروپایی ، عربی و آمریکا و اسرائیل با صرف منابع دلاری خود در دنیا ، ژورنالهای زیادی را بسیج کرده که تا حقایق برجام مخدوش گردد و اگر ایران پله پله گام برندارد تبعات سختی در دنیا خواهد داشت و کمی هم به این موضوع فکر کنید که اطرائیل و تندروهای امریکایی به دنبال جنگ نیابتی در خلیج فارس و از استین کشورهای عربی علیه ایران هستند پس خرد اندیشی و درنظرگرفتن جمیع تبعات احتمالی لازم است
مگه نمیشه ادم باخرد یا خرد اندیش به خاطر منافع وطنش وارد جنگ بشه؟!!!
ازاده های جهان که سرشون رو فدای ازادگی کردن، خرد اندیش نبودن؟
ناشناس
۲۰:۲۰ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
ریس جمهورووزیر امور خارجه ایران با ید در صدور بیانه ها ودر حرف زدن با این اروپاییها قاطع وجسور باشند وکوچکترین اهمال وکوتاهی نکند تاحالا قاطعیت در رفتار وسخن مسئولان در برخورد با این پرروهای متکبر دیده نشده انها هم سوع استفاده می کنند
بهتره مرحله بعدی را الان شروع کنیم.باید تا آنجا که میشود از این معامله ننگین دور شد.اروپا متحد آمریکا هست .آمریکایی ها دارند به منافع ملی ما حمله میکنند و اروپایی ها هم راه برون رفت را برما بسته اند.
اروپاییا از یک سال گذشته به هیچ کدوم از تعهدات خودشون عمل نکردن در واقع این یک معامله یک طرفه از سوی اونها بوده ضررش رو هم بیشتر مردم ایران به غیر از مسئولین تحمل کردن ما عروسک بازیچه دست اونا نخواهیم بود حالا که چیزی برای از دست دادن نداریم به نظر من به فعالیت هسته ای خودمون ادامه بدیم و اعلام کنیم به بیگانگان اگر مزه برجام برای شما تلخ بود پس بگذار تلخ ترین تلخها را به شما بچشانیم تا از این بازی بازنده بیرون نرویم
سلام ما چه نیازی به اروپا و آمریکای عهد شکن داریم؟ ما منابع و نیروی انسانی را داریم . کشورمون به تنهایی چندین برابر ژاپن وسعت داره . هر استانمون یه ژاپن . خودمون تولید کنیم و خودمون مصرف کنیم و دلار را کلا از اقتصاد خارج کنیم . جنگ نمیشه .
دوست عزیز استفاده از بمب اتم شرعا و وجدانا درست نیست
ناشناس
۰۹:۱۲ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
بمب اتم الان ازاوجب واجباته.
ناشناس
۱۷:۲۳ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
بمب اتم برای استفاده کردن ممکنه شرعا و وجدانا درست نباشه که اونم درمقابل زورگوها طبق ایه قران که گفته تا میتوانید سلاح اماده کنید تا دشمنان خود وخدا را بترسانید ولی برای جلوگیری از حمله دشمنان شرعا و وجدانا نیاز هست شک نکنید
ما 8 سال جلو جهان ایستادیم این ها که از موشم کمترن خودمون باید کار و تلاش کنیم برای ساختن ایرانی قدرتمند تر از قبل . ما اگه روحیه انقلابی و ایثار و جهادی داشته باشیم مثل موشک و پدافند و بدون سر نشین و قایق های تند رو و ..... میتونیم در سایر صنایع هایتک هم به سطح احسنت و تراز انقلاب برسیم . فقط باید مردم تو انتخابشون دقت کنن و درست رای بدن و بعد رای از مسئولان کار و تلاش طلب کنن .
ناشناس
۲۳:۳۰ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
کاملا موافقم
bm
۱۸:۴۹ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
ما باید خیلی زودتر و با قدرت عمل کنیم .. مثلا اینکه بمب اتم میسازیم
و قابل توجه اون ساده لوح هایی که میگفتن اگه ایران زیرشو نزنه امریکا نمیزنه و فکر میکردن دلار میشه هزارتومن متاسفانه متاسفانه متاسفانه ده ها بار باید بگم متاسفانه عده از مردم ما خیلی خیلی ساده لوح هستن و امریکا را که تو هیچ جایی از دنیا ابرو نداره و اروپا هم که دست کمی از امریکا نداره رو نمیشناسن
بالاترازفرهاد
۱۸:۴۲ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد و همچنین خداوند متعال صادق الوعد در قرآن مجید وعده فرموده است که اگر مومنان در مواجه با دشمنان ثابت قدم باشند بر دشمنان و کافران پیروز می شوند
اروپایی ها از آمریکا دستور نمیگیرند . همه شان یکی هستند و با هم هیچ فرقی ندارند .
محمد
۱۸:۳۶ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
ما سرباز و فرمانبر امام خامنه ای هستیم... آمریکا و هم دستاش هیچ غلطی نمیتونن کنن. فقط باید ما جوونا عزممون رو جزم کنیم. من به شخصه برنامه ریزی های زندگیمو دارم عوض میکنم. چون مطمینم این راه مارو به کاروان عشق کربلا میرسونه. به مولامون امام حسین علیه السلام میرسونه...
مگه این اروپایی ها کی هستن که ما اینقد بزرگش میکنیم وقتی از خودشون اختیار ندارن و از امریکا میترسن ما به چی اونا دلخوش کردیم و بزرگشون کردیم ما می توانیم ....
اینها سالهاست که امتحان خود را پس داده اند ، و همیشه مردود بوده اند.
این آزمون هم بیان نوع انسانیت و نوع بشر دوستی و نوع ارتباط با ملتها و کشورها بود، که در این میان همه دیدند که آمریکا چطور با حیله و عوام فریبی و خود برتری از تعهداتش سرباز زد ، و حالا اروپایی ها در تایید کار آمریکا میخواهند ایران را قانع کند که فقط باید ، تنها تو به تعهداتت عمل کنی و ما ها فقط نظاره میکنیم!!!!
پس اینست معنی پایبند بودن؟ اینست معنی همراهی؟
اینست معنی مذاکره و عمل به آن؟
اینها هنوز خود را به احمق یا کم عقل بودن دچارکرده اند.
بد نیست بدانند که ملت بزرگ ایران با تمدن چند هزارساله خود به همه امور آگاه است ، و این بازی ها را با تجربه بالا پشت سر گذاشته اند و به خوبی میدانند که شماها از حقوق انسانیت بدور بوده و فقط مثل دلقکی در میان کشورها خود را بازیچه دست دولت تروریست پرور آمریکا قرار داده، و همراه با آن خود را ذلیل کرده اید ، هر چند که دولت آمریکا خود مهد دلقکان است و هر روز ذلیلتر و خوار تر از گذشته شده است ، و ما را با دلقکان جز تماشا و خنده کاری نیست.
بدانید که ملت بزرگ ایران هرگز ذلت را قبول نخواهد کرد و ما پیروز میدان خواهیم شد.......
واقعابعدازیک سال بازی کردن باایران انتظارضرب العجل راندارند.واقعا این ها چه فکرمیکنند که هرکاری خواستند بکنندولی عکس العمل نبینند.مرگ برانگلیس وفرانسه والمان .مرگ برامریکابزرگه اینها.مرگ برکسانی که چشم امید به این ها دارند.
این نامردهای ادکلن زده و کراوات زده غربی به تعبیر رهبری رو چه کسی تا این حد پررو و وقیح کرده تا اونجا که تمام تحریما رو برگردوندن و تازه امرونهی میکنن که تمام تکالیف برجامو باید موبه مو اجرا کنید
حالا وقتشه بیدارشن و واقعیت اتحاد آمریکا و اروپا رو ببینن،برگردین به قبل برجام
ما می بایست به مانند ژاپن وچین وهند با غرب برخورد کنیم یعنی در عین اینکه به هیچ وجه از عقاید کلی مان عقب نشینی نکنیم واز طرف دیگر نیز با سیاست با انها مقابله کنیم.
مشکل اینه که خیلی از ما مردم به دلیل اینکه دولت را همراه مشکلات معیشتی خود نمیبینیم ،چون مسئولان پولدارند و یکی مثل من معلم امروز چهار هزار تومن پول دارم و چندین سال هست که زجر می کشم زجر ، درصورتی بقیه ی کارمندان از ما معلمان زندگی بهتری دارند ، چطور از ته دل موافق و حمایت کنیم
حمید
۱۷:۱۹ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
اروپاییها ضرب الاجل را رد کردند؟! غلط کردند آمریکا!!! این دنیا دنیای تعامل نیست دنیای مبارزه برای بقاست!!!
راه چاره فقط و فقط ساختن بمب اتم است .همون بمب اتمی که خود غربیها دارند و هیچ اشکالی هم نداره و هیچ اجازه ای هم برای داشتنش از کسی نگرفتند .اینا حرف منطق نمیفهمند .اینا پررو تر از این حرفها هستند . اینا تماما دشمن ایران هستند اینا همون نامردهایی هستند که در جریان ۸ سال جنگ ایران و صدام به دفاع همه جوره ازاو پرداختند و همه نوع تسلیحات را در اختیارش گذاشتند تا مردم ایران را از بین ببره.مگر اون زمان ما پیشینه دشمنی با غربی ها داشتیم؟ از دولت میخواهم که در برابر ظالم مظلوم نباشد . اینا دارن از ظلم کردن به مردم ایران لذت میبرند . لطفا بمب اتم را بسازید و آنوقت خواهید که از ترسشان مثل بره رام خواهند شد . و به ایران و ایرانی تعظیم خواهند کرد.
با اعتماد به دشمن کشوری نداریم، ملتی نداریم، فقیری نداریم. فقر رو نمیشه از بین برد اما میشه فاصله طبقاتی رو از بین برد. هر موقع به دشمن اعتماد کردیم فاصله طبقاتی بیشتر شده.
همون طوری که رهبری گفتن باید وقتی ترامپ برجامو پاره کرد ماهم آتیشش میزدیم
ناشناس
۱۶:۴۴ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
ما قبل از برجام با وجود تحریم ها داشتیم زندگی می کردیم اما حالا با برجامی که مسئولین ناکارامد به مردم تحمیل کردند مردم نفس هم نمی تونن بکشند با این کرونی
درسته چون تا وقتی که ما یک قدم بریم عقب نباید انتظار داشته باشیم اونها هم عقب برن مطمئنا اون ها 10 قدم جلوتر میان. و ما رو تحت فشار قرار میدن تنها راه نجات حرکت رو به جلو و با قدرته و این فقط با اتحاد ما انجام میشه.
منصور
۱۶:۴۲ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
بعد از دو ماه // گام بعدی را بردارید // طبل تو خالی هستن از هیچی نترسید
اتفاقآ بهترین کار همین بود که انجام شد خروج ازبرجام عاقلانه نیست باید جوابگوی برجام باشند توافق بین المللی است چاره ای ندارند صبور باشیم نتیجه میگیریم .
ناشناس
۱۸:۵۰ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
به دشمن نمیشود اعتماد کرد ؛ اجرای طرح های عملیاتی و تحقیقاتی در زمینه بمب های الکتر و مغناطیسی در سطح کلان شهر ها ؛ تقویت پایه های دفاع موشک های بالستیکی چه تحقیقاتی چه عملیاتی ؛ حمایت از جوانان و افسران دفاع سایبری در سراسر کشور و حمایت مالی و عملیاتی بدون بازگو شدن اسامی این عزیزان تحت نظارت نیروهای حفاظتی اطلاعات سپاه و بسیج و وزارت اطلاعات ؛ نیازی به هسته ای و اتمی نداریم
ناشناس
۲۲:۱۳ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
من تعجب میکنم از کسی که میگه صبور باشیم!!!!
قضیه از صبر گذشته، خیلی وقته وارد اهمال و کوتاهی شده. جواب این کوتاهی هارو کی می خواد بده؟ جواب این فشاری که به مردم وارد میشه کی می خواد بده؟
سید
۲۳:۰۲ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
با نظر شما موافقم،آقای عنایت یک جوری میگن توافق بین المللی که انگار ایران داره اونو نقض میکنه
ناشناس
۱۶:۴۱ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
باید از برجام به طور کامل خارج شد و دیگه ام توافقی در مورد موضوع هسته ای انجام نداد و بمب اتمم ساخت تا دهنشون بسته بشه و بیان پابوسی
اگر تاریخ را مطالعه کنیم و کمی به گذشته برگردیم خواهیم دید که کشورهای استعمارگر غرب از جمله انگلیس و فرانسه و آمریکا و... همیشه به فکر چپاول و غارت منطقه خاورمیانه بودن و تنها به فکر منافع خودشون هستن و ما ها را خیلی خیلی از آنچه که هست دست کم گرفتن و همیشه به چشم حقارت به خاورمیانه نگاه کردن.
اگر همسایه های خوبی داشتیم از جمله عربستان و ... الان خاورمیانه میتونست ابرقدرت باشه و غرب را در دستان خودمان بگیریم و رفتاری که اونا با ما میکنن الان ما با اونا میکردیم .
ما باید شرط میگذاشتیم در صورتی که اروپا بخواد به این 60 روز ما اعتزاض کنه اون رو به 30 روز تقلیل میدیم و اگر باز چوب لای چرخ بذاره کلا" شرط نمیذاریم سریع عمل میکنیم
باید باهاشون محکم حرف زد
و به هیچ عنوان مماشات نکرد
همه باید ها باید یرای ما باشه ؟!
یه بار هم برای اونا باید بزارین ببینید چطور کوتاه میان ....
اگه محکم وایسین و شروع به غنی سازی کنیم ،اگه یه پلتفرم اتوموبیل رو که داریم و بعضیه نمیزارن اجرا بشه اجرا کنیم ،اگه یه کم نظارت هارو جدی اجرا کنیم ،بعد مببینیم که تونستیم ....
لبیک یا امام حضرت خامنه ای تا اخرش با شما هستیم امریکا به زانو در میاریم اروپا و امریکا کوچکتر از این هستن که بخواهند با بچه ها حیدر کرات در بی افتند خلاص.... التماس دعا
نزاری خون شهیدان پایمال شود بیرون کنید سفارت اینها راببندی جوانان را فرا خوان کنید برای ساختن هر کس به کشور خیانت کرد با خفت بیرون کنید دیگر شعار بس فقط عمل.....
یاد اون زمان که آقایی میگفت ضرر میکنیم...بعضی ها هم همین رو گفتن شدن دلواپس به خیر...ای کاش سر عقل میومدن به توان داخلی اکتفا میکردن ..متاسفانه ایرانی جماعت تاریخ رو مطالعه نمیکنن و یکی دو دهه دیگه دوباره کلید می گیرید دستون دوباره میخواین مذاکره کنید.
بهتره آقای ظریف و تیم مذاکره کننده ایشون در برجام یک مصاحبه خبری بین المللی راه اندازی کنند و کلا به همه زبان ها چند نکته رو یادآور بشن
اول اینکه دوباره خوانی برجام برای طرفین مقابل (شاید چیزی رو که امضاء کردند یادشون رفته :) )
دوم زمان بندی برجام که در خود برجام زمان بندی اصلی ترین نکته در فرآیند عملیاتی شدن هر مرحله هست.
سوم پایبندی به قوانین و مذاکرات بین المللی که این کشورها پای اون رو امضاء کردند و اینکه اگر قرار نیست کسی به تعهدات بین المللی که امضاء کرده اعتنا و توجه و رعایت نکنه پس هرگونه معاهده بین المللی از درجه اعتبار ساقط و غیر قابل اطمینان است. پس در این نتیجه با یک جامعه بی ثبات در جهان مواجه هستیم که تمامی قراردادهای شرکتی و بین کشوری را شامل می شود و بسیاری از کشورها قطعا از این جریان متضرر می شوند. در این زمینه یادآوری تمامی قعطنامه های شورای امنیت سازمان ملل رو هم متذکر بشند.
چهارم اگر کسی قرار نیست به هیچ قرارداد و تعهد بین المللی و بر اساس قواعد و قوانین بین المللی اطمینان اعتماد و اعتنا کند و هیچگونه رفتار کتبی عملی داشته باشد پس شورای امنیت سازمان ملل که این چند تا کشور اروپایی و آمریکا ساکن اون هستند از درجه اعتبار بین المللی ساقط است و باید از این پس فقط بر اساس رای کلیه اعضای سازمان ملل تصمیم گرفته شود نه بر اساس داشتن بمب های هسته ای در کشورهای عضو که با آن فقط تهدید کنند دیگران حق داشتن را ندارند بهتر است این مورد به رای کلیه کشورها در سازمان ملل برای رعایت برابری و عدالت گذاشته شود.
ضمنا حالا که اونها فهمشون بر اساس بمب هسته ای هست ما هم بسازیم (ببینیم چرا کره شمالی هند پاکستان به راحتی مورد تهدید واقع نمی شوند) لطفا بفرمایند رئیس جمهور چگونه آنها را تهدید به برخورد جدی کرده است.
یا علی مدد
یعنی افزایش غنی سازی ،افزایش تولید آب سنگین و...
پس چرا ما ضرر کردیم؟
فرصت سوزی تا کی؟
این حرومی های غربی رو رها کنید.
توکل بر خدا، با خروج از برجام و ان پی تی تو دهن آمریکا و اروپا بزنید. ما پشتتون هستیم.
تو رو خدا نترسید و این درماندگی رو رها کنید
مرگ بر آمریکا،
ما عاشق در هم کوبیدن استکبار غربیم.
الا ان نصرالله قریب.
به عنوان یک مهندس الکترونیک در حال بومی سازی کلی از محصولات هستیم.
مرگ بر آمریکا .
درود بر غیرت ایرانی.
براتون آرزوی موفقیتهای روز افزون دارم. امیدوارم تلاشتون بزودی زود نتیجه بده
به امید ظهور امام عدالت
چین به تنهایی اقتصاد قوی تری داره
مسئولین حالا لابه لای ساخت بمب اتم حواستون به گرونی ها هم باشه خواهشا
کدوم یکی ؟!
اونی که دل رو به
کدخدا داد.ملت رو به فنا داد.
حالا ممکنه بعصی که عاشق و سخن گوی اونور اب هستند .شاید بعهمند .که اونها به دنبال منافع خود و فقط دم از همکاری میزنند که وقت بخرند .به حساب ما
اگر میخواهیم کلاه گشاد اونور اب سرمان نرود .باید واقع بینانه باشیم و خنده و دست دادن اونها را جدی نگیریم .اون خنده واسه گرفتن عکس یادگاری است .به عمل شان تمزکز کنیم
اقای روحانی خیلی وقت پیش باید اینکار را می کردند نه اینکه بگذارند امریکا خریدن اورانیوم را ممنوع کند.
ایران از همکنون بفکر فردایش باشد.و هر کوتاهی شاید دیگر جبران نشود.
حالا که گفتند ضرب العجل 60 روزه رو نمی پذیرند یعنی قصد ندارند به این زودی ها حرکتی به نفع ایران انجام بدن و برای همین باید به دو هفته تقلیل می دادید
الانم بعد از 60 روز حداقل کامل بیاید بیرون نه اینکه دو باره 60 روز اروپایی ها برای دیپلماسی ایرانی که فکر می کنند مجبوره به خواسته هاشون تن بدن پشیزی ارزش قائل نیست اینو چطور بگه و چند بار و چند سال ؟ مردم ایران تحت فشارند و شما مهلت 60 روزه می دید ؟!!! چرا زودتر ندادید این مهلت رو ؟!! نمی شد بعد از خروج آمریکا بدید که الان تکلیف روشن باشه ،
ازاده های جهان که سرشون رو فدای ازادگی کردن، خرد اندیش نبودن؟
مسئولین در این مورد درنگ نکنید!!!!
این آزمون هم بیان نوع انسانیت و نوع بشر دوستی و نوع ارتباط با ملتها و کشورها بود، که در این میان همه دیدند که آمریکا چطور با حیله و عوام فریبی و خود برتری از تعهداتش سرباز زد ، و حالا اروپایی ها در تایید کار آمریکا میخواهند ایران را قانع کند که فقط باید ، تنها تو به تعهداتت عمل کنی و ما ها فقط نظاره میکنیم!!!!
پس اینست معنی پایبند بودن؟ اینست معنی همراهی؟
اینست معنی مذاکره و عمل به آن؟
اینها هنوز خود را به احمق یا کم عقل بودن دچارکرده اند.
بد نیست بدانند که ملت بزرگ ایران با تمدن چند هزارساله خود به همه امور آگاه است ، و این بازی ها را با تجربه بالا پشت سر گذاشته اند و به خوبی میدانند که شماها از حقوق انسانیت بدور بوده و فقط مثل دلقکی در میان کشورها خود را بازیچه دست دولت تروریست پرور آمریکا قرار داده، و همراه با آن خود را ذلیل کرده اید ، هر چند که دولت آمریکا خود مهد دلقکان است و هر روز ذلیلتر و خوار تر از گذشته شده است ، و ما را با دلقکان جز تماشا و خنده کاری نیست.
بدانید که ملت بزرگ ایران هرگز ذلت را قبول نخواهد کرد و ما پیروز میدان خواهیم شد.......
آنهم بزرگ تری که اهل تقوا و ارتباط با خدا و شهداست
حالا وقتشه بیدارشن و واقعیت اتحاد آمریکا و اروپا رو ببینن،برگردین به قبل برجام
قضیه از صبر گذشته، خیلی وقته وارد اهمال و کوتاهی شده. جواب این کوتاهی هارو کی می خواد بده؟ جواب این فشاری که به مردم وارد میشه کی می خواد بده؟
اگر همسایه های خوبی داشتیم از جمله عربستان و ... الان خاورمیانه میتونست ابرقدرت باشه و غرب را در دستان خودمان بگیریم و رفتاری که اونا با ما میکنن الان ما با اونا میکردیم .
72ساعت کفایت میکرد!
وای به حال اروپایی ها و آمریکایی ها از روزی که رهبرمون دستور ساخت بمب اتم بدهد
باید باهاشون محکم حرف زد
و به هیچ عنوان مماشات نکرد
یه بار هم برای اونا باید بزارین ببینید چطور کوتاه میان ....
اگه محکم وایسین و شروع به غنی سازی کنیم ،اگه یه پلتفرم اتوموبیل رو که داریم و بعضیه نمیزارن اجرا بشه اجرا کنیم ،اگه یه کم نظارت هارو جدی اجرا کنیم ،بعد مببینیم که تونستیم ....
اول اینکه دوباره خوانی برجام برای طرفین مقابل (شاید چیزی رو که امضاء کردند یادشون رفته :) )
دوم زمان بندی برجام که در خود برجام زمان بندی اصلی ترین نکته در فرآیند عملیاتی شدن هر مرحله هست.
سوم پایبندی به قوانین و مذاکرات بین المللی که این کشورها پای اون رو امضاء کردند و اینکه اگر قرار نیست کسی به تعهدات بین المللی که امضاء کرده اعتنا و توجه و رعایت نکنه پس هرگونه معاهده بین المللی از درجه اعتبار ساقط و غیر قابل اطمینان است. پس در این نتیجه با یک جامعه بی ثبات در جهان مواجه هستیم که تمامی قراردادهای شرکتی و بین کشوری را شامل می شود و بسیاری از کشورها قطعا از این جریان متضرر می شوند. در این زمینه یادآوری تمامی قعطنامه های شورای امنیت سازمان ملل رو هم متذکر بشند.
چهارم اگر کسی قرار نیست به هیچ قرارداد و تعهد بین المللی و بر اساس قواعد و قوانین بین المللی اطمینان اعتماد و اعتنا کند و هیچگونه رفتار کتبی عملی داشته باشد پس شورای امنیت سازمان ملل که این چند تا کشور اروپایی و آمریکا ساکن اون هستند از درجه اعتبار بین المللی ساقط است و باید از این پس فقط بر اساس رای کلیه اعضای سازمان ملل تصمیم گرفته شود نه بر اساس داشتن بمب های هسته ای در کشورهای عضو که با آن فقط تهدید کنند دیگران حق داشتن را ندارند بهتر است این مورد به رای کلیه کشورها در سازمان ملل برای رعایت برابری و عدالت گذاشته شود.
ضمنا حالا که اونها فهمشون بر اساس بمب هسته ای هست ما هم بسازیم (ببینیم چرا کره شمالی هند پاکستان به راحتی مورد تهدید واقع نمی شوند) لطفا بفرمایند رئیس جمهور چگونه آنها را تهدید به برخورد جدی کرده است.
یا علی مدد
خواهشنتنگههرمزبستهشودسپاه