ولی بیشترشان از این کار لذت می برن
خوب چرا حیوونات حیوآن می فهمه خانواده داره متوجه هست چه اتفاقی اطرافش میفته مثل ما چون زبونشون فرق داره یا مو دارن یا عجیب هستن هر چیزی رو روی اونا باید انجام بدیم اونا جون دارن مثل من وتو اگه اینجوری هست ما از هر حیوون عجیب تریم بهتر فهم و شعور داشته باشیم
..
۲۲:۵۷ ۲۷ فروردين ۱۴۰۲
دیوونه آزمایش رو میشه بهتر هم اینجام داد نگاه کن چجوری باهاشون رفتار میکنن این شکنجست نه آزمایش تازه خیلی ازین آزمایشا واسه کارای بیهوده هست بعدشم کی گفته نمیشه
ناشناس
۱۳:۱۸ ۲۷ مهر ۱۳۹۸
از طب سنتی بهره ببرید .
اونهایی که انسولین مصرف می کنند ، می دانند که این انسولین چگونه تولید می شد ؟
یا اونهایی که مار و عقرب می زند ، می دانید پادزهرش چگون ساخته می شود ؟
علم و پیشرفت با پیشرفت منافات ندارد ولی لحاظ کردن انسانیت در اجرای کارها و بخصوص زجر کشیدن حیوانات زبان بسته ، به کمترین حد باید برسد .
مثلا پشه ها و مگسها را داخل یک توری می کنند و زجرشان می دهند ، ولی بری استفاده عامی از آنها استفاده می کنند .
واقعا کاری می شود انجام داد ؟؟
بلی ؟
تجویز طب سنتی و اسلامی بهترین راه حل برای جلوگیری از بیماریها و کم کردن زجر کشی این حیوانات است .
طب سنتی بسیار با طبیعت و حیوانات مهربان است و فقط به عنوان دارو تجویز استفاده از حیوانات را می دهد .
یا برای برطرف کردن مشکل دیابت انسانها ، از طب سنتی دکتر قنبرزاده استفاده کنید .
یا برای مشکلات کبدی و مزاجی از طب سنتی اسلامی حکیم روازاده و خیر اندیش و بقیه افراد دارای معلومات بالا استفاده کنید .
دمت گرم ، این حرفهایی که نوشتید ، بسیار جالب و درست است .
طب سنتی و طب اسلامی بسیار خوب و عالی بود .
بنده برای اینکه هر سال سیستم ایمنی بدنم ضعیفتر می شد و از داروهای چرک خشک کن با تجویز پزشک استفاده میکردم ولی تفاوتی احسای نمی کردم .
جالب اینکه با حجامت و مصرف سیاهدانه و عسل و بخصوص دستورات و آداب طب سنتی و طب اسلامی ، سیستم ایمنی بنده بالا شده است و قریب به 3 سال است که موقع سرماخوردگی فقط 2 روز اذیت می شوم و بقیه روزها سرحال به کارم می رسم .
همچنین میزان قند خونم و فشار خونم نرمال شده است که تعجب پزشکان مطب دار را به همراه داشت .
این طب طبی است که باعث زجر کش کردن حیوانات نمی شود و اتفاقا سود زیادی برای مردم دارد .
ناشناس
۰۰:۲۳ ۲۸ مهر ۱۳۹۸
کاملا با نظر شما موافقم من 3 سال تمام مشکل گوارش داشتم بهترین دارو ها رو میخریدم و مصرف می کردم ولی روز به روز حالم بدتر میشد فشارم همیشه 8 بود و همیشه بیحال بودم به دکتر گفتم میگفت طبیعیه چون عوارض داروهاست. تا اینکه با خودم گفتم طب اسلامی اگه سودی نداشته باشه ضرر که نداره و از نسخه دکتر خیر اندیش در مورد بیماریم استفاده کردم با مصرف دارو فقط در طی یک ماه کاملا حالم خوب شد با اینکه از این جریان 5 سال میگذره ولی هنوز باورم نمیشه که اینقدر طب اسلامی،ایرانی میتونه موثر باشه. درسته طب سنتی زود جواب نمیده ولی درعوض بیماریتون رو تسکین نمیده بطور کامل درمان میکنه.
پیام
۱۸:۱۸ ۲۸ مهر ۱۳۹۸
کلاً باید روی حیوانات آزمایش بشود دیگر اگر نباشه روی چی آزمایش کنند
ناشناس
۱۹:۲۶ ۲۹ مهر ۱۳۹۸
عجب
"دانا"
۱۳:۰۹ ۲۷ مهر ۱۳۹۸
چرا از "بانوان" امروزی برای آزمایشات استفاده نمیکنند؟
چه نظر هوشمندانه ای راست میگیا
اصلا چرا از خودت استفاده نکردن برای ازمایش داروها
ناشناس
۱۴:۵۹ ۲۷ دی ۱۳۹۸
واقعا که
مهدی
۱۳:۱۹ ۲۰ فروردين ۱۳۹۹
داداش گل گفتی
ناشناس
۰۲:۱۸ ۲۰ مرداد ۱۳۹۹
به چه تکیه ای
ناشناس
۱۳:۰۱ ۲۷ مهر ۱۳۹۸
لعنت بر دانش ناقص بشر چقدر خوبه که همچون انیشتین که با فکر سرشار خود به فرمولهای بسیار پیچیده قوانین زمینی و فضایی و کهکشانی رسید این دانشمندان زیستی هم بیشتر از دانش و فرمولهای دانشی بیشتر استفاده میکردند تا آزمایشات بر روی انسانهای بیگناه و یا حیوانهایی زبان بسته.
برای پیشرفت علم ونجات جان بیماران باید این ازمایشات رو برروی حیوانات انجام بدهند احساس ناراحتیتون رو برای کشتار مردم بی گناه سوریه ویمن ولیبی بگذارید که اینگونه انسانهای بی گناه را قتل عام کردند
الاعمال بالنیات براهمین نمیشه نظردادولی من شخصایه مورچه هم نمی تونم بکشم ودوس ندارم البته من تودانشگاه هم دیدم دانشجو حشره باسوزن خشک میکنندمربوط به رشته دانشگاهیش میشد
این ظلم است به حیوان هایی که جز خدا حامی ندارن. باید از عواقب اینکار ترس داشت چون این زبان بسته ها قطعا دارای مراتبی از حقوق و شعور هستند و روزی که بر شعور و درک بشر افزوده بشه و پرده ها کنار زده بشه دستگاهی برای احقاق حقوق برپا میشه...گرچه به نظر من همین دنیا دار مکافاته...به جای ازمایش بر این زبان بسته ها تلاش کنند تا به صورت تئوری به علم برسند نه اینکه از سر راحت طلبی و ثروت اندوزی هر دارویی رو بر این حیوانات تست کنند. افرادی که اعتقاد دارند راهی جز تست بر حیوانات وجود نداره احمق و راحت طلب و تنبل و طماع هستند. موجودات همه مخلوق خدا هستند و خداوند حکیم هرگز راضی به ظلم نیست و قطعا این راهش نیست...هر انسان ازاده ای راصی نیست که سال ها حیوانات اینطوری وحشیانه مورد ظلم قرار بگیرند تا انسان چند سال بیشتر عمر کنه...آقا نخواستیم.
دوستان چرا انقدر بی منطق حرف میزنید؛ به هر حال آزمایش روی حیوانات همه جا انجام میشه؛ خب شما بگید باید چطوری یک دارو رو تست کرد؟ شما بگید چه راهی وجد داره تا تاثیر فلان دارو رو در طولانی مدت یا کوتاه مدت که میتونه جان هزاران مادر و کودک رو حفظ کند تست کرد؟ میشه فقط به جای اعتراض کمی هم راه حل نشان بدید؟ پس لطفا یقه جر ندهید خیلی از دارو هایی که الان مصرف میکنید و به راحتی در دسترس هست حاصل همین آزماشات هست؛ باید بدونید که اسفاده از حیوانات قانون خودش رو داره و طبق اساس نامه اجرا میشه؛
سلام ....جواب منو بدین مگع حیوانات برای آزمایش و بازیچه دست انسان آفریده شدن؟؟؟
ناشناس
۱۱:۵۳ ۲۷ مهر ۱۳۹۸
دانشگاه علوم پزشکی تهران ،دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی .دانشگاه علوم پزشکی ایران و... تشریف ببرید داخل دانشکده داروسازی . مرکز حیوانات آزمایشگاهی . ببینید که چطوری حیوانات سالم(موش،خرگوش و به ندرت شامپانزه) رو سرطانی میکنند که برای این سرطان ها درمان پیدا کنند .
میگید که این کار غیر انسانی یه ؟ غیر شرعی یه ؟
لطفا توضیح بدید که چطور داروهای آزمایشگاهی رو تست کنند ؟
روی انسان بزنند خوبه ؟
چند چندید با خودتون؟ تکلیف خودتو رو مشخص کنید. یا روی حیوانات آزمایش کنن و بعد دارو تولید بشه برای انسان. یا اصلاً دارو رو تست نکنن و بدن مردم همینطور نوش جون کنن؟ یا اصلاً دارویی نسازن؟
دلتون برای مردم و انسان هایی بسوزه که تو جنگ از بین رفته و میرن.
مطمئن باش دارویی که با زجر کش کردن حیوان ، تولید شده تو رو هم زجر کش می کنه. نمونش همین والزارتان هست که رسما اعلام کردن سرطان زاست. در دنیا همه چیز سلسله وار بهم مربوطه. جان حیوان هم مثل جان انسان عزیزه. مطمئن باش گند کارای این دانشمندنماها دامن همه رو می گیره. بیخود نیست سرطان و ام اس و ایدز و هزار بلا این همه فراگیر شده
ناشناس
۱۳:۳۷ ۲۷ مهر ۱۳۹۸
برادر محترم
اولا که به اطلاع شما برسانم که به امار طرفداران حیوانات در المان ۹۰٪ این ازمایشات جهت تست لوازم ارایشی بر روی چشم خرگوش و امثالهم انجام میشه که اصلا ضروری نیستند.
دوما شما یک حیوان زبان بسته را به من نشان بدهید که مانند نوع انسان اینقدر در از بین بردن محیط زندگی خود و فرزندان خودش کوشا باشد. این نوع انسان را شما چرا میخواهید نجات دهید، انسانهاییکه بخاطر خودپرستی و شکم بارگی خود را به انواع و اقسام بیماریها دچار میکنند. تاولن انرا حیوانات بدهند که مخلوق خداوند متعال هستند و مثل من و شما حق حیات دارند.
فرید
۱۱:۳۹ ۲۷ مهر ۱۳۹۸
اینا قدر حیواناتو میدون قابل توجه سلبیرتی زبان نفهمن ایران
اولا ازین موارد زیاده حساسیت فعلی فقط واسه اینه که تا دیروز فیلمشو نمیدیدم امروز دیدیم
دوما راه حل شما چیه؟روی حیوانات تست دارو انجام نشه روی کی انجام بشه؟
سوما هر روز با کشتن میلیون ها راس دام برای تامین خوراک بشر داریم زجرکششون میکنیم ولی اصلا بهش فکر هم نمیکنیم
چهارما میمون رو بستن بالاخره باید میمون در شرایطی باشه که بشه بهش تزریق کرد و تحت کنترل دراوردش
من نمیگم کار خوبیه ولی مجبوریم
بین بد و بدتر
از نظر شرعی هم تست دارو روی حیوان برای کشف دارو برای سلامتی بشر مجازه
دیگه خدا همه رو ببخشه کاریش نمیشه کرد
غربی ها بخصوص امریکاو المان و فرانسه و انگلیس چون دین ندارد پست ترین و قصی القلب ترین و وحشی ترین و خشن ترین موجودات عالم هستند . تمام ابزار های شیمیایی و کشتار جمعی جنگ ناجوانمردانه سعودی علیه یمن یا جنگ صدام علیه ایران را این چهار کشور تامین می کردند . و همین چهار کشور حرامزاده وحشی هم بیشترین داد و فریاد حقوق بشر را سر می دهند . میلیونها کودک در سوریه و عراق یمن و لیبی و فلسطین و لبنان و...توسط اینها و حرامزاده دست نشانده شان ال وهابی سعودی وحشی اتفاق افتاده ولی زنازاده های وحشی سعودی عامل و مامور این چند کشور برای کشتار و قتل عام مسلمانان شده اند . انهم با پول نفت مسلمانان این منطقه
خخخخخخخ کدوم علم دانشمند؟ علم سازنده مکمل های بدرد نخور یا غذاهای تراریخته؟
ناشناس
۱۰:۲۱ ۲۷ مهر ۱۳۹۸
پزشکانی که برای بدست آوردن پول زیاد الکی بیماران را جراحی می کنند باید مثل این حیوانات مورد تست و آزمایش دارو قرار گیرند همچنین محتکرین دارو و فروشندگان داروی تقلبی
اصلا عوض ازمایش روی حیوانات بی زبون ، ازمایشات روی همین ، دزد ها و اختلاص کننده ها رو رشوه بده بگیر ها واحتکار کننده و.... انجام بشه. هم به صرفه تره و هم برای نوع انسان مفید تر.
ناشناس
۰۹:۵۲ ۲۷ مهر ۱۳۹۸
تو همه کشورها از اینجا تا آمریکا و ژاپن و ترکیه ، و اروپا ، همه برای گرفتن سرم از حیوانات برای نجات جان انسانها ، سعی و تلاش می کنند .
شما این فیلمها را برای یک لحظه دیدید و ناراحت شدید ، ولی یک نکته مهم این است که بشر برای بقا باید چه کار کند و چه کای انجام ندهد ؟
اگر این حیوانات یک پروژه علمی باشد ، باز هم ناراحتی دارد یا نه ؟
اگر این حیوانات برای یک پادزهر و یا یک وسیله آرایشی و بهداشتی اینگونه زجر کش می شوند ، آیا این دو با هم تفاوتی با هم دارند یا نه ؟
شما موشهای آزمایشگاهی را که به انها دارو تزریق می کنند را دیده اید ولی چرا هیچ عکس العمل قوی برای ان انجام نمی دهید ، برای اینکه یک روش برای تست داروها حیوانات است .
در واقع میمون و سگ بدنشان نزدیکترین بدن به انسانها است و پس از تست توسط این موجودات ، از بین برده می شوند .
و پس از آن به تست انسانی می روند .
نظر شما چیست ؟؟
با شما کاملا موافقم . در عوض جان هزاران نفر بیمار حفظ میشود . چاره ای جز امتحان این دارو روی حیوانات نیست . نمیشه که رو خودشون امتحان کنند . ولی چه بهتر این کار طوری انجام بشه که کمترین زجر متوجه حیوان تحت آزمایش بشه . لااقل با بیهوش کردن یا بی حسی
نسرین
۱۵:۳۳ ۲۷ مهر ۱۳۹۸
چه کسی ثابت کرده است که نتیجه تست دارو بر روی حیوانات اثری مشابه بر بدن انسان دارد؟!
یک دارو بر دو انسان ممکن است اثر یکسانی نداشته باشد چه رسد به حیوانات
در ضمن دنیای امروز به منظور تجارت بیشتر و به دست گرفتن قدرت بر بیمار نمودن انسان ها گام برمی دارد و سپس داروی آن بیماری را می سازد.
اگر تمرکز بر پیشیگیری باشد نیاز به کارهای از این قبیل نیست.
ناشناس
۲۲:۵۹ ۲۷ مهر ۱۳۹۸
خانم نسرین
هیچ دو موجود زنده ای ژنهای یکسان ندارند
ولی موش و میمون بیشترین شباهت ژنتیکی رو به انسان دارند واسه همین این همه موش و میمون توی ازمایشگاه های پزشکی هست. یکم مطالعه لطفا
Sajad
۰۹:۴۸ ۲۷ مهر ۱۳۹۸
سلام
اینکه اینایی که این کارو انجام میدن چه دلی دارن واقعا این یه طرف ولی این المانی های از خدا بیخبر بیشتر این ازمایشات رو برای تولید سلاح های شیمیایی و عرضه هزاران ویروس ناشناخته به جهان انجام میدن وبعدش پادتن رو میسازن تا درامد زایی کنن(بیشتر یا بگم همه سلاح های شیمیایی دوران جنگ تحمیلی علیه ایران هم المان ساخته بود)
نخبه گرامی من اسم شما رو دادم به اون شرکت المانی تا ازین به بعد روی شما تست دارویی انجام بده
ناشناس
۱۶:۲۹ ۲۷ مهر ۱۳۹۸
اسم هیتلر و کوره های آدم سوزی آمد ، جالب اینکه یک گروه مستقل را اجازه نمی دهند از هولوکاست نمونه برداری کنند .
هولوکاست دروغی بزرگ بود که حتی اروپا به تردید کنندگان آن ، مجازات بسیار سنگینی می دهد .
یعنی اگر شما یک محقق باشید و بخواهید آزمایشات خود را برای اثبات حرفهای انها انجام دهید ، چیزی پیدا نمی کنید .
هیتلر تنها که نبود ، کشورهای دیگر مثل ژاپن و انگلیس و ایتالیا و فرانسه و بخصوص آمریکا در جنایات شریک هستند .
بخصوص آمریکا که بمب اتم زد و بشریت امسانی را نابود کرد .
حتی تو ویتنام هم قتل عام گسترده ای انجام داد که هنوز هم آثار خودش را نشان می دهد .
حق گو
۰۸:۵۹ ۲۷ مهر ۱۳۹۸
واقعا شرم آوره. ناراحت کننده است. سلبریتی هایی که غرب را مهد فرهنگ میدونی ببین و خجالت بکش.. این یک نمونه حیوانی است و باید بدونی با انسان ها هم چنین می کنند.
برای کدام داروها استفاده می شود ؟
این چه کار عجیبی است که بر حیوانات می آورند ؟
آلمان کشوری است که محصولاتش شهره خاص و عام است .
استفاده از حیوانات در امور پزشکی معمول است ، ولی نمی دانم که چرا زجر کش می کنند حیوانات را .
طرفداران محیط زیست و حیوانات باید بیایند و مشخص شود که این کار مشکل دارد یا نه ؟
این فیلم خیلی داغونم کرد . شرکتهایی که اینگونه رعایت حیوانات را نمی کنند را معرفی کنید تا از آنها خرید انجام نشود .
داداش به نظرم مثل این اکانت های مجازی منافقین نظر میدی
مگه فیلم کشتن بچه خرس توی شمال دراومد کسی کاری کرد؟
اونی یکی جنازه سگ رو بسته بود ماشینش تو جاده میکشید فیلمش دراومد کسی کاری کرد؟
منافقانه نظر میدی
عمار
۰۷:۲۶ ۲۷ مهر ۱۳۹۸
قرآن کریم و مقدس سوره التکویر آیه 5 .
أعوذ بالله من الشيطان الرجيم بسم الله الرحمن الرحيم
وَإِذَا الْوُحُوشُ حُشِرَتْ : و هنگامی که وحوش (و طیور نیز به عرصه قیامت) محشور شوند.
" صدق الله العظیم " یا " صدق الله العلی العظیم" . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .
خوب چرا حیوونات حیوآن می فهمه خانواده داره متوجه هست چه اتفاقی اطرافش میفته مثل ما چون زبونشون فرق داره یا مو دارن یا عجیب هستن هر چیزی رو روی اونا باید انجام بدیم اونا جون دارن مثل من وتو اگه اینجوری هست ما از هر حیوون عجیب تریم بهتر فهم و شعور داشته باشیم
اونهایی که انسولین مصرف می کنند ، می دانند که این انسولین چگونه تولید می شد ؟
یا اونهایی که مار و عقرب می زند ، می دانید پادزهرش چگون ساخته می شود ؟
علم و پیشرفت با پیشرفت منافات ندارد ولی لحاظ کردن انسانیت در اجرای کارها و بخصوص زجر کشیدن حیوانات زبان بسته ، به کمترین حد باید برسد .
مثلا پشه ها و مگسها را داخل یک توری می کنند و زجرشان می دهند ، ولی بری استفاده عامی از آنها استفاده می کنند .
واقعا کاری می شود انجام داد ؟؟
بلی ؟
تجویز طب سنتی و اسلامی بهترین راه حل برای جلوگیری از بیماریها و کم کردن زجر کشی این حیوانات است .
طب سنتی بسیار با طبیعت و حیوانات مهربان است و فقط به عنوان دارو تجویز استفاده از حیوانات را می دهد .
یا برای برطرف کردن مشکل دیابت انسانها ، از طب سنتی دکتر قنبرزاده استفاده کنید .
یا برای مشکلات کبدی و مزاجی از طب سنتی اسلامی حکیم روازاده و خیر اندیش و بقیه افراد دارای معلومات بالا استفاده کنید .
طب سنتی و طب اسلامی بسیار خوب و عالی بود .
بنده برای اینکه هر سال سیستم ایمنی بدنم ضعیفتر می شد و از داروهای چرک خشک کن با تجویز پزشک استفاده میکردم ولی تفاوتی احسای نمی کردم .
جالب اینکه با حجامت و مصرف سیاهدانه و عسل و بخصوص دستورات و آداب طب سنتی و طب اسلامی ، سیستم ایمنی بنده بالا شده است و قریب به 3 سال است که موقع سرماخوردگی فقط 2 روز اذیت می شوم و بقیه روزها سرحال به کارم می رسم .
همچنین میزان قند خونم و فشار خونم نرمال شده است که تعجب پزشکان مطب دار را به همراه داشت .
این طب طبی است که باعث زجر کش کردن حیوانات نمی شود و اتفاقا سود زیادی برای مردم دارد .
اصلا چرا از خودت استفاده نکردن برای ازمایش داروها
میگید که این کار غیر انسانی یه ؟ غیر شرعی یه ؟
لطفا توضیح بدید که چطور داروهای آزمایشگاهی رو تست کنند ؟
روی انسان بزنند خوبه ؟
دلتون برای مردم و انسان هایی بسوزه که تو جنگ از بین رفته و میرن.
اولا که به اطلاع شما برسانم که به امار طرفداران حیوانات در المان ۹۰٪ این ازمایشات جهت تست لوازم ارایشی بر روی چشم خرگوش و امثالهم انجام میشه که اصلا ضروری نیستند.
دوما شما یک حیوان زبان بسته را به من نشان بدهید که مانند نوع انسان اینقدر در از بین بردن محیط زندگی خود و فرزندان خودش کوشا باشد. این نوع انسان را شما چرا میخواهید نجات دهید، انسانهاییکه بخاطر خودپرستی و شکم بارگی خود را به انواع و اقسام بیماریها دچار میکنند. تاولن انرا حیوانات بدهند که مخلوق خداوند متعال هستند و مثل من و شما حق حیات دارند.
دوما راه حل شما چیه؟روی حیوانات تست دارو انجام نشه روی کی انجام بشه؟
سوما هر روز با کشتن میلیون ها راس دام برای تامین خوراک بشر داریم زجرکششون میکنیم ولی اصلا بهش فکر هم نمیکنیم
چهارما میمون رو بستن بالاخره باید میمون در شرایطی باشه که بشه بهش تزریق کرد و تحت کنترل دراوردش
من نمیگم کار خوبیه ولی مجبوریم
بین بد و بدتر
از نظر شرعی هم تست دارو روی حیوان برای کشف دارو برای سلامتی بشر مجازه
دیگه خدا همه رو ببخشه کاریش نمیشه کرد
شما این فیلمها را برای یک لحظه دیدید و ناراحت شدید ، ولی یک نکته مهم این است که بشر برای بقا باید چه کار کند و چه کای انجام ندهد ؟
اگر این حیوانات یک پروژه علمی باشد ، باز هم ناراحتی دارد یا نه ؟
اگر این حیوانات برای یک پادزهر و یا یک وسیله آرایشی و بهداشتی اینگونه زجر کش می شوند ، آیا این دو با هم تفاوتی با هم دارند یا نه ؟
شما موشهای آزمایشگاهی را که به انها دارو تزریق می کنند را دیده اید ولی چرا هیچ عکس العمل قوی برای ان انجام نمی دهید ، برای اینکه یک روش برای تست داروها حیوانات است .
در واقع میمون و سگ بدنشان نزدیکترین بدن به انسانها است و پس از تست توسط این موجودات ، از بین برده می شوند .
و پس از آن به تست انسانی می روند .
نظر شما چیست ؟؟
یک دارو بر دو انسان ممکن است اثر یکسانی نداشته باشد چه رسد به حیوانات
در ضمن دنیای امروز به منظور تجارت بیشتر و به دست گرفتن قدرت بر بیمار نمودن انسان ها گام برمی دارد و سپس داروی آن بیماری را می سازد.
اگر تمرکز بر پیشیگیری باشد نیاز به کارهای از این قبیل نیست.
هیچ دو موجود زنده ای ژنهای یکسان ندارند
ولی موش و میمون بیشترین شباهت ژنتیکی رو به انسان دارند واسه همین این همه موش و میمون توی ازمایشگاه های پزشکی هست. یکم مطالعه لطفا
اینکه اینایی که این کارو انجام میدن چه دلی دارن واقعا این یه طرف ولی این المانی های از خدا بیخبر بیشتر این ازمایشات رو برای تولید سلاح های شیمیایی و عرضه هزاران ویروس ناشناخته به جهان انجام میدن وبعدش پادتن رو میسازن تا درامد زایی کنن(بیشتر یا بگم همه سلاح های شیمیایی دوران جنگ تحمیلی علیه ایران هم المان ساخته بود)
هولوکاست دروغی بزرگ بود که حتی اروپا به تردید کنندگان آن ، مجازات بسیار سنگینی می دهد .
یعنی اگر شما یک محقق باشید و بخواهید آزمایشات خود را برای اثبات حرفهای انها انجام دهید ، چیزی پیدا نمی کنید .
هیتلر تنها که نبود ، کشورهای دیگر مثل ژاپن و انگلیس و ایتالیا و فرانسه و بخصوص آمریکا در جنایات شریک هستند .
بخصوص آمریکا که بمب اتم زد و بشریت امسانی را نابود کرد .
حتی تو ویتنام هم قتل عام گسترده ای انجام داد که هنوز هم آثار خودش را نشان می دهد .
این چه کار عجیبی است که بر حیوانات می آورند ؟
آلمان کشوری است که محصولاتش شهره خاص و عام است .
استفاده از حیوانات در امور پزشکی معمول است ، ولی نمی دانم که چرا زجر کش می کنند حیوانات را .
طرفداران محیط زیست و حیوانات باید بیایند و مشخص شود که این کار مشکل دارد یا نه ؟
این فیلم خیلی داغونم کرد . شرکتهایی که اینگونه رعایت حیوانات را نمی کنند را معرفی کنید تا از آنها خرید انجام نشود .
غرب وحشی که میگن یعنی این
مگه فیلم کشتن بچه خرس توی شمال دراومد کسی کاری کرد؟
اونی یکی جنازه سگ رو بسته بود ماشینش تو جاده میکشید فیلمش دراومد کسی کاری کرد؟
منافقانه نظر میدی
أعوذ بالله من الشيطان الرجيم بسم الله الرحمن الرحيم
وَإِذَا الْوُحُوشُ حُشِرَتْ : و هنگامی که وحوش (و طیور نیز به عرصه قیامت) محشور شوند.
" صدق الله العظیم " یا " صدق الله العلی العظیم" . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .
شد داستان طرف که گفت وقتی می رم نونوایی کدوم ایه رو بخونم بهش گفتن بگو - ن وَ الْقَلَمِ -