خجالت بکشید از خدا بیخبرا تا کی مردم بدبخت رو میچاپبد خیلی از این مردم از فشار بیکاری اومدن اینور کارکنن مستاجرن تعطیلات میرن پدر مادراشون سر بزنن قران بزنه کمرتون
این همه مخالف عوارض بالا کامنت گذاشتن باز دولت مثه بنزین کار خودشو میکنه الان به ۵۰ گرفته که اگه ۲۰ اعلام کرد مردم بگن به به عالیه هرچقدر عوارض قطعه چهارم است همونو برای قطعه اول بزارید همین
از پول بیت المال که سهم مردم است خرج کردید پس وظیفه دولت چیه ؟ پس مالیات برای چی میدیم ؟ اینهمه پول مردم را آقازاده هاشون و اقایون بردند حساب نیست حالا برای این مردم که اینقدر تحت فشارهای مختلف هستند تعیین نرخ میکنند تا جیب بچه هاشون خالی نشه!! ۲۰ سال پول ما را حیف و میل کردند حالا منت گذاشتند و باید همه را ما جبران کنیم ، همون جاده قدیم را عشق است
افتتاح این آزاد راه با این نرخ عوارضی که تعیین کردند به سادگی نشان دهنده اینه که مردم عوام حق استفاده از این راه رو ندارن، برعکس عزیزان سرمایه دار ما با ماشینهای لاکچریشون توی این راه بتازند و زمان رسیدن به شمال یکساعت و نیم هم کم بشه و تو مسیر هم ماشینهای مدل پایین مزاحم مانورشون نشه، نرخ عوارض هم که چیزی نیست براشون، پول فقط چند لیتر بنزینه.
واسه یه سفر شمال 200 تومن بنزین 100 تومن هم عوارض، حتما هزینه اقامت و مواد غذایی هم برای تعطیلات عید و حتی تابستون چند برابر میشه، با این اوصاف میمونیم تهران و از خلوتیش لذت می بریم، خدایا شکرت.
درود... ۲۵ سال طول کشیده ساختنش میخواد تو ۲۵ روز پولشو در بیاره منت هم میذاره میگه اگه الان بود میشد ده هزار میلیارد انگار ما دلار رو گرون کردیم یا ما گفتیم ۲۵ سال طولش بده
یعنی ۶۰ تومن بنزین ۱۰۰ رفت و برگشت یه دوربین هم بیخودی بگیرتت ٨٠ تومن >> ۲۴۰ تومن پرداخت کنی فقط از این مسیر رد بشی ای......
من دست وپای ای دولت خدمت گذار را میبوسم که چنین خدمات بزرگی برای ما انجام میدهد واز ان نهایت تشکرو قدر دانی را مینمایم ازخداوند برای شما ارزوی موفقیت روز افزون می نمایم با تشکر ( بی خانومان)
پیشنهاد میدم که مقدار عوارض را خیلی بیشتر کنید! چه معنی داره که هر کسی بتونه از این آزاد راه ها استفاده کنه وباعث شلوغی جاده ومزاحمت از ما بهتران بشه بقیه چشمشان کور از طریق کرج تردد نمایند!
خجالت آور هست که هنوز به بار ننشسته حرف از عوارض وپول کنند .باید برای این که چندین سال پول وسرمایه کشور رو در این پروژه معطل و اسراف کردنند عذر خواهی کنند...ودر ضمن امیدوارم این آزادراه باعث فاجعه ودردسر مردم نشه.
آره والله ما هم میگیم، شمال کلا شده جاده وخونه ،این پول ها صرف ساخت مکانهای گردشگری در جاهای دیگه کنین ،شمال دیگه جایی برای زیبایی نداره ،مگر چند درصد برای کار میان شمال یا از شمال میرن تهران
بابا خودتونید ...
این پروژه ۲۰ سال پیش با پول این ملت شروع شده، حالا دوباره می خواهند با نرخ امروز مجدداً همون پول ها را از مردم بگیرند!!! این یعنی اینکه ملّت پ پ ...
اگر سرمایهگذار یک شخص یا یک شرکت خصوصی بود ، می توانست تعریف داشته باشد، ولی خودشان می گویند این یک پروژه ملّی است که رئیس جمهور می خواهد افتتاح کند ثانیا این پروژه توسط دولت و بنیاد مستضعفان؟؟؟!!! ساخته شده است مگر پول دولت و بنیاد از جیب مردم نیست پس برای چه عوارض وضع می کنید؟!!!
اگر اینطور مردم را ... فرض می کنید پس از فردا برای عبور و مرور خیابان های سطح شهرها هم عوارض کنید .
به نظر من همون ۷ هزار تومن معقوله . دلیلی نداره زیادتر بگیرن ، مگر اینکه با پول و بوجه شخصی درست کرده باشن ، که اونم بعیده ،
پس وقتی با بوجه بیت المال درست شده ، عوارضش هم باید مثل سایر بزرگراه ها باشه .
این ازادراه باعث نابودی محیط زیست شده خدا میدونه که چقدر برای ساخت این ازادراه درخت قطع کردند جنگل نابود کردن هم زیبایی جاده چالوس گرفتند هم گند زدن به اکوسیستم اون منطقه زیبا این ازادراه باید از جای دیگه رد می کردن دور از جاده چالوس خدا داند چقدر کشته بده این ازادراه نشست داشته باشه ولی هیچکی از ازادراه مرگ تردد نمی کنه همه مردم توریست فقط بخاطره جاده چالوس میاد
خخخ، نخیر خبر را اگر خوب خونده باشید نوشته بنیاد. مستضعفین انجام داده و4300میلیارد خرج کرده، فقط کسی نیست به من بگه کار این بنیاد چیه اگر اینقدر ازاین پول ها داره چرا اینهمه مستضعف تو ایران تموم نمی شه، اصلا تا بحال مردم فکر کردن این بنیاد چقدر ثروت جمع کرده با مصادره اموال در اوایل. انقلاب وبعد انقلاب چی شدن درامدشون صرف چی می کنند
ناشناس
۱۲:۰۳ ۲۳ بهمن ۱۳۹۸
این طرح تا کامل نشود جز رنج بیشتر برای مردم دستاوردی نخواهد داشت
اگر قرار. باشد پنجاه هزار تومان هزینه عوارض آن باشد ،چه بهتر که افتتاح نمیشد،
فکر کنم آزاد را بخاطر رفاه مردم نیست ،مال یه قشر خاص که اسمش همان چهار درصد ی هاست
با سلام
مگه ۴ قطعه از آزادراه تهران به شمال را افتتاح کردند که بخواهند ۵۰ هزار تومان عوارض بگیرند طول مسیر همش ۳۲ کیلومتره بیشتر از ۱۰ هزار تومان خیلی گران است.
از کرج تا شهرستانک ۱۰ لیتر اگه بنزین مصرف بشه یعنی ۳۰ هزار تومن . چرا زیر ۵۰ هزار تومن؟ چرا نمی نویسید زیر ۲۰ هزار تومن؟ یعنی ۴۵ هزار تومن؟ از جیب مردم به جیب خودتان
روزی اگه در روزهای تعطیلی ۳ میلیون شاید هم بیشتر عبور ماشین داشته باشیم ؛درآمد خیلی بالایی خواهند داشت؟ حتما قطعه دوم هم ۲۰ هزار تومن. تا به چالوس طرف برسه باید فقط جیب شماها را سیر کنه. وجبی چند کیلویی چتد؟ چرا از قم تا تهران ۵۰۰ تومن؟
سر گزدنه است دیگه ماهم صبح زود خرکت میکنیم به ترافیک کرج نخوریم پول زورم نمیدیم چه خبره اگه تا شمال و کشیده بودن حاضر بوذم بدم ولی الان 10تومانم زیاده 30کیلومتر باید راه بریم فقط بیفتیم تو جادش
ناشناس
۱۰:۵۰ ۲۳ بهمن ۱۳۹۸
ته تهش 10 هزار تومان تازه اونم زیاده اگر بخواد 50 هزار تومان باشه بهتره بگید یه راه ویژه برای آقازاده ها درست کردید که بدون اینکه آب تو دلشون تکون بخوره برند شمال و برگردند وگرنه کسی که زیر 5 میلیون حقوق داره مگه دیوانست برای یه بزرگراه رفت و برگشت 100 هزار تومن پول بده
افرین به این مدیریت
بودجه ای که میتونسته صرف معیشت مردم کل ایران باشه صرف یه عده تهرانی شده که اخر هفته هاشونو راحت برن شمال واسه خوشگذرانی از مردم تهران یکسری سالی یکبار استفاده میکنند و عدهای کمی حدود 10 درصد هفته ای یکبار پس واسه 10 درصدد مردم تهران ساخته شده نه همه مردم
این جاده چه به درد دیگر استانها میخوره که مردمانشون حتی تا اخر عمر هم یکبار از اون استفاده نخواهند کرد در حالی که از بودجه عمرانی کل کشور واسه این پروژه استفاده شده
بنیاد که برای همه مردم ایرانه
دولت هم که برای همه مردم ایرانه
پس بخش خصوصیش کجاس که میخواد عوارض بگیره
این همه مالیات میدیم ما تهرانیای بدبخت حالا سالی دوروز هم بخوایم بریم شمال صد تومن هم پول عوارض اتوبان بدیم
بعد از 25 سال قطعه 1 را ساختند و منت هم بر مظلومان ایران می گذارن. شما باید به جهت طولانی کردن و ناتمام ماندن کل پروژه که موجبات خسارات سنگین مالی و جانی به مظلومان ایرانی شده است نتنها خسارت دهید بلکه محاکمه نیر شوید، نه آنکه طلبکارانه بگویید عوارض زیر50هزارتومان.
((قرار بود در سال56 توسط شرکت فرانسوی 5ساله به بهره برداری برسد و فقط از ایران عوارض 10 ساله بگیرد)).
با این نرخ عوارض به نظرتون چند نفر حاضرند از این بزرگراه استفاده کنند ؟! یعنی از همون اول هم مشخص بود این بزرگراه را برای مایه دارا درست می کنند . چقدر کارشناسای رشته های مختلف با ساخت این آزاد راه مخالفت کردند ولی کو گوش شنوا . بعدشم مگه همه ایران باید همه تعطیلاتشون را راه بیافتند برن شمال که این آزاد راه باید ساخته می شد ، ایران به این بزرگی با اینهمه جاهای زیبا ، بالاخره بقیه استان ها هم باید سهمی از گردشگرا را از آن خود کنند یا نه ؟! به خدا خود ساکنین سه استان خزر هم از این سیل بی امان و لجام گسیخته مسافر به ستوه اومدن . اگه به گردشگری در بقیه استان ها هم توجه کافی میشد انوقت همون جاده های موجود شمال هم برای مسافرا هم برای کامیون ها کافی بود ، ظرفیت مغفول مانده راه آهن که دیگه بماند .
۵۰ تمن اگه روزانه ۱۰۰۰ خودرو عبور کنه روزانه ۵۰ میلیون تومان درامد ودر ماه یکو نیم میلیارد و در سال 18 میلیارد تومان میباشد که البته این بصورت میانگین میباشد
1000تا؟
1000 تا که مال 4 ساعته
من خودم یه بار پشت عوارضی تهران ساوه ,منتظر کسی بودم ،حوصلم سر رفت گفتم بذا بشمارم ببینم چندتا ماشین میره،
تو 2ساعت نزدیک 1000 تا ماشین رد شد !
البته تو ایام عید بود
ناشناس
۰۹:۲۷ ۲۳ بهمن ۱۳۹۸
۵۰ تمن اگه روزانه ۱۰۰۰ خودرو عبور کنه روزانه ۵۰ میلیون تومان درامد ودر ماه یکو نیم میلیارد و در سال 18 میلیارد تومان میباشد که البته این بصورت میانگین میباشد
چه نرخ خوبی
50 تومن چبزی نیست یارانه یک نفره هست
دم دولت و بنیاد مستضعفین گرم
خدا حافظتون باشه
مثلا یک بیمار شمالی به همراه همراهش اگر بخواد بره تهران برای درمان
میتونه با پرداخت یارانه اش بابت عوارض خودشو به تهران برسونه و با یارانه همراهش بابت پرداخت عوارض خودشو به خونشون
پول یارانه بچه محلاشم میشه خرج بیمارستان
خداوند از بالا تا پایین همه خدمت گزاران جان برکف مومن و مسلمان و متعهد به ارمان های انقلاب را حفظ بفرماید
دم محمود احمدی نژاد گرم که با افتتاح فاز ۴ این اتوبان این جو راه انداختن اتوبانو بوجود اورد چون تا قبلش هرکسی رییس جمهور میشد فقط وعده الکی میداد و خبری از افتتاح نبود ، من ب شخصه از عوارض ۳۰ هزارتومنی هم راضیم چون کار بزرگی بود و خیلی راه تهران شمالو راحت میکنه این اتوبان
بعد از ۲۴ سال ۳۲ کیلومتر راه دارید تحویل مردم میدید که در زمان پیک سفرها هیچ گره ای از ترافیک حل نخواهد کرد بلکه ترافیک و راه بندانها سنگین تر و زمان سفر طولانی تر خواهد شد آن وقت نقشه گرفتن عوارض کشیده اید
جاده قدیم چالوس وعشقه..
65 کیلومتر کوتاه کرده و حدود 2 ساعت تو زمان برامون صرفه جویی میکنه و بعلاوه امنیت اتوبان نیز داره.50.000 نمیصرفه؟؟
صنعت پیمانکاری اصولاً در کشور نمیتونه محور اصلی توسعه باشه و معمولا در بازه کم بازده تا بسیار بسیار کم بازده قرار می گیره
آزادراه. ساخته شده همان بهتر که تو ترافیک جاده قدیم بمانید خلایق هرچه لایق.
یعنی ۶۰ تومن بنزین ۱۰۰ رفت و برگشت یه دوربین هم بیخودی بگیرتت ٨٠ تومن >> ۲۴۰ تومن پرداخت کنی فقط از این مسیر رد بشی ای......
هر کیلومتر میشه ۷۵۰۰
ترجیح میدی با هواپیما شخصی بری و برگردی
این پروژه ۲۰ سال پیش با پول این ملت شروع شده، حالا دوباره می خواهند با نرخ امروز مجدداً همون پول ها را از مردم بگیرند!!! این یعنی اینکه ملّت پ پ ...
اگر سرمایهگذار یک شخص یا یک شرکت خصوصی بود ، می توانست تعریف داشته باشد، ولی خودشان می گویند این یک پروژه ملّی است که رئیس جمهور می خواهد افتتاح کند ثانیا این پروژه توسط دولت و بنیاد مستضعفان؟؟؟!!! ساخته شده است مگر پول دولت و بنیاد از جیب مردم نیست پس برای چه عوارض وضع می کنید؟!!!
اگر اینطور مردم را ... فرض می کنید پس از فردا برای عبور و مرور خیابان های سطح شهرها هم عوارض کنید .
لطفا بفرماييد حقوق مارا نيز به نرخ امروز پرداخت كنند
من قبلا با 200 هزارتومان 4 سكه مي خريدم الان با 5 ميليون نمي تونم بخرم
پس وقتی با بوجه بیت المال درست شده ، عوارضش هم باید مثل سایر بزرگراه ها باشه .
فکر کنم آزاد را بخاطر رفاه مردم نیست ،مال یه قشر خاص که اسمش همان چهار درصد ی هاست
مگه ۴ قطعه از آزادراه تهران به شمال را افتتاح کردند که بخواهند ۵۰ هزار تومان عوارض بگیرند طول مسیر همش ۳۲ کیلومتره بیشتر از ۱۰ هزار تومان خیلی گران است.
روزی اگه در روزهای تعطیلی ۳ میلیون شاید هم بیشتر عبور ماشین داشته باشیم ؛درآمد خیلی بالایی خواهند داشت؟ حتما قطعه دوم هم ۲۰ هزار تومن. تا به چالوس طرف برسه باید فقط جیب شماها را سیر کنه. وجبی چند کیلویی چتد؟ چرا از قم تا تهران ۵۰۰ تومن؟
بودجه ای که میتونسته صرف معیشت مردم کل ایران باشه صرف یه عده تهرانی شده که اخر هفته هاشونو راحت برن شمال واسه خوشگذرانی از مردم تهران یکسری سالی یکبار استفاده میکنند و عدهای کمی حدود 10 درصد هفته ای یکبار پس واسه 10 درصدد مردم تهران ساخته شده نه همه مردم
این جاده چه به درد دیگر استانها میخوره که مردمانشون حتی تا اخر عمر هم یکبار از اون استفاده نخواهند کرد در حالی که از بودجه عمرانی کل کشور واسه این پروژه استفاده شده
دولت هم که برای همه مردم ایرانه
پس بخش خصوصیش کجاس که میخواد عوارض بگیره
این همه مالیات میدیم ما تهرانیای بدبخت حالا سالی دوروز هم بخوایم بریم شمال صد تومن هم پول عوارض اتوبان بدیم
((قرار بود در سال56 توسط شرکت فرانسوی 5ساله به بهره برداری برسد و فقط از ایران عوارض 10 ساله بگیرد)).
دیگه تهران کرج اومدند شمال هم ترافیک شد
برای شما ترافیک عادت کردین ما عادت نداریم
1000 تا که مال 4 ساعته
من خودم یه بار پشت عوارضی تهران ساوه ,منتظر کسی بودم ،حوصلم سر رفت گفتم بذا بشمارم ببینم چندتا ماشین میره،
تو 2ساعت نزدیک 1000 تا ماشین رد شد !
البته تو ایام عید بود
50 تومن چبزی نیست یارانه یک نفره هست
دم دولت و بنیاد مستضعفین گرم
خدا حافظتون باشه
مثلا یک بیمار شمالی به همراه همراهش اگر بخواد بره تهران برای درمان
میتونه با پرداخت یارانه اش بابت عوارض خودشو به تهران برسونه و با یارانه همراهش بابت پرداخت عوارض خودشو به خونشون
پول یارانه بچه محلاشم میشه خرج بیمارستان
خداوند از بالا تا پایین همه خدمت گزاران جان برکف مومن و مسلمان و متعهد به ارمان های انقلاب را حفظ بفرماید
بیشتر از 3 هزار تومان نمی دم!
نکنه فقط برای یک قطعه است؟
چه خبرتونه !! چه خبرتووووونـــــــــــه؟