اغا بنظر من فرمالیته بیش نیس این بندایی ک اینا تصویب کردن من جمله کسی ک ثبت نام کرده نمیتونه مجدد تا ۳ سال ثبت نام کنه و سند در رهن کارخونه و ...قبلاهم بود فقط وعده باز بودن سایت هارو داد اونم ب مدت یک هفته قیمت ۲۳ درصد محصولات سایپا افزایش داره ک با این احتساب سایپا ماشین زیر ۶۰ ملیون در کارخانه نخواهد داشت چون کم ترین قیمت الان برای تیباس ک ۵۰ تومنه....بازارم ک الی برکت الله...!!!!!
الان مردم مشکلشون چیه!؟!؟ آیانحوه فروش نشکل بوده یا قیمت خودرو!؟!؟ چراخودرابه نفهمی می زنید،!!؟؟ چرازبان دوردهان می چرخانید!!؟ ؟؟ دوباره که قیمتها تغییری نکرد!؟!؟ قیمت سال 98 که خود دچار قیمتهای حبابی بود!؟!؟ هیچ کارازدستتون برنمیاد!! ؟؟؟
جرابااعصاب وروان مردم بازی می کنی!؟!؟ الان شما مشکل گرانی خو رو راحل گردید یامشکل جیب خودروسازان!!؟؟؟
10 درصد خیلی زیاد است و همان تعریف کالای سرمایه ای را حفظ می کند . چون سود دارد . کالای مصرفی را باید هر وقت زمانش رسید به راحتی عوض کرد . بعضی ها واقعا نمی فهمند چه می گویند یا مردم را را ابله فرض کردن ؟
اگر خودرو یک کالای قابل فروش است چرا مانند سایر کالاها ، اتیکت فروش ندارد . همه نمایشگاه داران را ملزم کنند یک اتیکت فروش یکسان با ابعاد یکسان ،شامل مشخصات خودرو و قیمت خودرو زیر شیشه هر خودرو داخل نمایشگاه بچسبانند تا هم مردم و هم بازرسان به راحتی آن را ببینند.
باید محدودیت در خرید :
1 - هر 5 سال یکبار
2 محدودیت برای هر خانواده
3- محدویت برای دارندگان خودرو با عمر کمتر از 5 سال
4 - ....
وضع بشه تا توضیع عادلانه تر بشه البته احتمالا خودروسازان عدالت را دوست ندارن و برعکس طرفدار التهاب در بازار هستند چون به نفع اونهاست!و هر بار میتونن گرانتر کنند!!!
من با نظرت موافق هستم چون یک عده دارند از کارت ملی و گواهینامه دیگران خرید می کنند و اگر 5 ساله شود دیگر کسی کارت ملی خود را در اختیار دیگران قرار نمی دهد
محمد
۱۳:۵۱ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
باید محدودیت در خرید :
1 - هر 5 سال یکبار
2 محدودیت برای هر خانواده
3- محدویت برای دارندگان خودرو با عمر کمتر از 5 سال
4 - ....
وضع بشه تا توضیع عادلانه تر بشه البته احتمالا خودروسازان عدالت را دوست ندارن و برعکس طرفدار التهاب در بازار هستند چون به نفع اونهاست!و هر بار میتونن گرانتر کنند!!!
خودروسازی های ما دقیقا خودروسازی خارجی اند. کار ما مونتاژ پژو یا رنو و... است. این صنایع به هیچ عنوان داخلی نیستند. برای همین باید اجازه داد خودروهای خارجی از گمرک وارد کشور شوند . و با این خودروها که از رانت و عنوان"داخلی بودن" برخوردارند بتوانند رقابت کنند. در شرایط حاضر این رویه درسترین کار خواهد بود البته تا مادامی که دولتها به این نتیجه برسند که ما باید صنعت خودروسازی داخلی واقعی داشته باشیم. مثل صنایع موشکیمان و مثل صنایع نظامی مان.
چرا فکر می کنی خودروی وارداتی (بدون هیچ هزینه اضافی ) ارزونه ؟
ناشناس
۱۵:۵۰ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
ارزون هست نمی گذارید ارزون بیاید. یک خودرو2500 دلاری خودرو نسبتا خوبی است که به پول ما تقریبا می شود 40 میلیون. اما موقع ورود می شود 400 میلیون
ناشناس
۱۶:۰۵ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
قیمتهای اتومبیلهای خارجی را نگاه کن خودروهای 2020 دارند آن هم با قیمتهای 3000 یا 4000 دلار. که به پول ما می شود 50 میلیون تومان. مثلا آدرس cheapest-cars
ناشناس
۱۷:۰۰ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
آقا اصلا خودرو داخلی را تعطیل کنید. مگر چقدر کارگر دارند. 50 هزار تا بیشتر نمی شود که. از پول همین خودروهای وارداتی اگر یکی دو درصد رویش بکشند می توان حقوق تمام این کارگرها را داد و کلا بروند در خانه بخوابند یادنبال کار دیگر روند
ناشناس
۱۳:۲۰ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
آقا این چه وضعیه ؟! ما چهل سال است صنعت خودروسازی داریم که قابل رقابت با صنعت اجنبی شود. بعد از چهل سال باز همان آش و همان کاسه است. بعد از چهل سال نه قیمتش قابل رقابت است نه کیفیتش. این اصلا خودروی داخلی نیست آخه. تولیدات سایپا و ایران خودرو دقیقا تولید کشور خارجی است. کجایش ایرانی است؟! همه اش مونتاژ کاری است. دغدغه مسئولین این است که مثلا چرا رنو یا پژو از ایران خارج شد؟! و...
صنعت خودروسازی داخلی نداریم. این خودروسازی ها خارجی اند
لطفا بر عملکرد نمایندگیهای مجاز هم نظارت کافی به عمل بیاید چون بسیاری از این نمایندگیها بیشتر نقش بنگاهها را دارند بیشتر این نمایندگیها وقتی سایت ثبت نام باز می شود خودشان ثبت نام می کنند وبعد ماشین داخل نمایندگی به قیمت بازار به فروش میرود و از این راه وخون مردم را در شیشه کردن ثروت های هنگفتی به جیب زده اند امیدوارم این موضوع بررسی شود
اقا یعنی چی سایپا ۲۳ درصد شرکت سایپا زامیادشو بیشتر از ایرانخودرو که گرانکرده یعنی چی پرایدشو کم گران کرده بود درست ولی نیسان وانتشو که خیلی بیشتر از ایرانخودرو گرون کرده باز ۲۳ درصد دیگه گرون کنه اخه یعنی چی؟؟؟
خوب که چی ....؟؟!!!
چرا صراحتاً قیمت رو اعلام نیمکند تا تکلیف مردم روشن بشه .بی انضافا چقدر یه کارگر باید کار کنه تا بتونه یه چرخ پراید بخره ..............
جرابااعصاب وروان مردم بازی می کنی!؟!؟ الان شما مشکل گرانی خو رو راحل گردید یامشکل جیب خودروسازان!!؟؟؟
می خواهید مثل ماجرای بنزین مردم را دیوانه کنید بکشید توی خیابان؟
اگر خودرو یک کالای قابل فروش است چرا مانند سایر کالاها ، اتیکت فروش ندارد . همه نمایشگاه داران را ملزم کنند یک اتیکت فروش یکسان با ابعاد یکسان ،شامل مشخصات خودرو و قیمت خودرو زیر شیشه هر خودرو داخل نمایشگاه بچسبانند تا هم مردم و هم بازرسان به راحتی آن را ببینند.
باورکنید اون موقع قیافه خودروسازها تماشایی میشه!
1 - هر 5 سال یکبار
2 محدودیت برای هر خانواده
3- محدویت برای دارندگان خودرو با عمر کمتر از 5 سال
4 - ....
وضع بشه تا توضیع عادلانه تر بشه البته احتمالا خودروسازان عدالت را دوست ندارن و برعکس طرفدار التهاب در بازار هستند چون به نفع اونهاست!و هر بار میتونن گرانتر کنند!!!
1 - هر 5 سال یکبار
2 محدودیت برای هر خانواده
3- محدویت برای دارندگان خودرو با عمر کمتر از 5 سال
4 - ....
وضع بشه تا توضیع عادلانه تر بشه البته احتمالا خودروسازان عدالت را دوست ندارن و برعکس طرفدار التهاب در بازار هستند چون به نفع اونهاست!و هر بار میتونن گرانتر کنند!!!
اول منشا گرانی خودرو رو محاکمه کنید
صنعت خودروسازی داخلی نداریم. این خودروسازی ها خارجی اند
چهار تا محتکر که محاکمه بشه خودرو ارزون میشه
در حال ارزیابی یعنی چی؟
چرا صراحتاً قیمت رو اعلام نیمکند تا تکلیف مردم روشن بشه .بی انضافا چقدر یه کارگر باید کار کنه تا بتونه یه چرخ پراید بخره ..............