نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴۳۲
در انتظار بررسی: ۲
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۲ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
در آینده ای بسیار نزدیک جمعیت ایران منقرض خواهد شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۱ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
این نسخه ای که شما می پیچید فقط مخصوص آقا زاده ها ژن های خوب لاکچری ها و مرفهین بی درد هست ! برید به همونایی که تمام ثروت و قدرت کشور دستشون هست بگید جمعیت رو زیاد کنن نه مردم و جوانان بدبخت فقیر بیکار ضعیف گرسنه که پول نون شبشون هم ندارن ! واقعا خجالت بکشید !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۸ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
ما خودمون هم الان زیادی و اضافی هستیم نون خالی نداریم بخوریم چی میگید شما ؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۷ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
هه نگران نباشید ! 30 سال دیگه هم میگذره و هیچ خبری از ازدواج و فرزند آوری و افزایش جمعیت نمیشه ! به لطف وجود مسئولان بی خیال بی تفاوت !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۵ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
از دولت خواهشمندم مشکلات ازدواج حل کنه من قول میدم 10بچه داشته باشم یارانه هم نمی‌خوام فقط زن میخوام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۹ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
دوستان کمک کنین برای این دوستمون آستین بالا بزنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۳ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
پول میخواد زن گرفتن کاری نداره منم پولدار بودم 10 تا زن میگرفتم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۳ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
با سلام

به نظر بنده دلیل فرزند آوری کم شرایط نا مطلوب اقتصادی است

راهکار بنده هم

موظف کردن مدیران و کسانی که منصب های مهم دارند به فرزند آوری
چون این قشر درآمد خوبی دارن و از مخارج فرزند بر میان

مثلا قانون بزاریم هر مدیری به ازای 1 فرزند میتونه یکسال در همین پست مدیریت بماند

ببینید چگونه رشد جمعیت داریم اون موقع
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۳ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
با سلام

به نظر بنده دلیل فرزند آوری کم شرایط نا مطلوب اقتصادی است

راهکار بنده هم

موظف کردن مدیران و کسانی که منصب های مهم دارند به فرزند آوری
چون این قشر درآمد خوبی دارن و از مخارج فرزند بر میان

مثلا قانون بزاریم هر مدیری به ازای 1 فرزند میتونه یکسال در همین پست مدیریت بماند

ببینید چگونه رشد جمعیت داریم اون موقع
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۶ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
کار ندارم چی فکر می‌کنی ولی پیشنهاد چرتی بود .
این مدیران همین الانشونم خون مردم توشیشه میکنند بعد میخوای به خدمتشون اضافه کنی اونم بچه دارشدنشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۸ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
همین الان در میان سالی پیر شده ایم چرا پیر نشویم به دست آوردن خانه خودرو کار زن درحد رویا شده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۵ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
الان چند ساله که دارید همش از این موضوعات حرف میزنید جمعیت ازدواج فرزندآوری فقط حرف میزنید هیچ اتفاقی هم نمی افته روز به روز هم همه چی بدتر میشه ما رو که خسته کردین با این حرفاتون خودتون واقعا خسته نشدین ؟! یه موضوع تکراری رو بار ها و بار ها تکرار میکنید نه کسی گوش میده نه کسی عمل میکنه فقط حرف حرف حرف ! حرف باد هواست تا صد سال دیگه هم بشینید از این حرفا بزنید هیچی درست نمیشه !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۴ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
الان چند ساله که دارید همش از این موضوعات حرف میزنید جمعیت ازدواج فرزندآوری فقط حرف میزنید هیچ اتفاقی هم نمی افته روز به روز هم همه چی بدتر میشه ما رو که خسته کردین با این حرفاتون خودتون واقعا خسته نشدین ؟! یه موضوع تکراری رو بار ها و بار ها تکرار میکنید نه کسی گوش میده نه کسی عمل میکنه فقط حرف حرف حرف ! حرف باد هواست تا صد سال دیگه هم بشینید از این حرفا بزنید هیچی درست نمیشه !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۴ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
اگه میخواید ی تغییری ایجادبشه یا وام بی سودبدین ب مردم ک خودشون یه کاری راه اندازی کنند تا بعدها زمینه ازدواج فراهم بشه یا دولت خودش کار خونه بزنه کارایجادکنه برا مردم و...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۰ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
چیزی نیست دست می شه زندگی هم 60 سال اولش سخته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۹ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
همین الانش هم کشور پیرمرد هاست خبر ندارید !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۸ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
آرزوی مرگ داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۸ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
مرگ آرزومونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۸ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
مرگ بر این زندگی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۵ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
لابد انتظار دارید با این نرخ تورم و شیب ملایم ۱۰ ۱۰ تا بچه بیاریم
والا عامو
اون از ماشین
این از میوه
لباس پوشاک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۲ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
دیگه کسی نه ازدواج میکنه نه از بچه خبری هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۶ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
با جیب خالی ک از خریدن یه پراید حتی عاجزیم چطور میتونیم ازدواج کنیم آخه. کی بهمون بله میگه اصلا!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۴ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
نکه الان جمعیتمون جوونه اوضاع گل و بلبله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۶ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
با سلام

به نظر بنده دلیل فرزند آوری کم شرایط نا مطلوب اقتصادی است

راهکار بنده هم

موظف کردن مدیران و کسانی که منصب های مهم دارند به فرزند آوری
چون این قشر درآمد خوبی دارن و از مخارج فرزند بر میان

مثلا قانون بزاریم هر مدیری به ازای 1 فرزند میتونه یکسال در همین پست مدیریت بماند

ببینید چگونه رشد جمعیت داریم اون موقع
Iran (Islamic Republic of)
علی زاده
۱۲:۵۵ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
من یک پیرمرد 26 ساله هستم که هرچه تلاش و کار کرد به گرد پای تورم هم نرسید برای امثال من مسکن، خودرو رویا است .در ذهن من جز مرگ راحت دگر آرزویی نیست. صجبت ازدواج و فرزند آوری هم طنزی تلخ که از ما دگر گذشت.
Iran (Islamic Republic of)
علی زاده
۱۲:۵۵ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
من یک پیرمرد 26 ساله هستم که هرچه تلاش و کار کرد به گرد پای تورم هم نرسید برای امثال من مسکن، خودرو رویا است .در ذهن من جز مرگ راحت دگر آرزویی نیست. صجبت ازدواج و فرزند آوری هم طنزی تلخ که از ما دگر گذشت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۵ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
با این فقر و فشار بدبختی برامون درس کردن شکم خودمون نمیتونیم سیر کنیم /
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۵ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
با این فقر و فشار بدبختی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۴ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
با سلام

به نظر بنده دلیل فرزند آوری کم شرایط نا مطلوب اقتصادی است

راهکار بنده هم

موظف کردن مدیران و کسانی که منصب های مهم دارند به فرزند آوری
چون این قشر درآمد خوبی دارن و از مخارج فرزند بر میان

مثلا قانون بزاریم هر مدیری به ازای 1 فرزند میتونه یکسال در همین پست مدیریت بماند

ببینید چگونه رشد جمعیت داریم اون موقع
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۲:۵۰ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
من خودم یک فرزند دارم .علتش هم نبودن امنیت شغلی در محل کار و نبودن درامد کافی وگرانی هزینه های زندگی
هست. ونبودن هبچگونه حمایت از طرف دولت ومسئولان.
البته نگرانی از آینده بچه ها هم وجود داره.
United States of America
ناشناس
۱۵:۳۷ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
شایدم یه روز از اسمون شهاب سنگ بیاد از اینده بچه هامون نگرانیم دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۹ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
علی برکت الله
Iran (Islamic Republic of)
Amin
۱۲:۴۲ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
من خودم بعد از ۴ سال اونم ناخواسته بچه دار شدم خدارو هم شاکرم ولی با این وضعیت مملکت چرا ادم بچه بیاره که هزارتا مشکل براش پیش بیاد تازه خداروشکر من کمتر مشکل مالی دارم وای به حال اون کارگری که ماهی دو نمون هم حقوق نمیگیره
خدا لعنت کنه این مسئولین بی مسئولیتو که این وضع رو برا مردم به وجود اوردن
Iran (Islamic Republic of)
Amin
۱۲:۴۲ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
من خودم بعد از ۴ سال اونم ناخواسته بچه دار شدم خدارو هم شاکرم ولی با این وضعیت مملکت چرا ادم بچه بیاره که هزارتا مشکل براش پیش بیاد تازه خداروشکر من کمتر مشکل مالی دارم وای به حال اون کارگری که ماهی دو نمون هم حقوق نمیگیره
متاسفم این مسئولین بی مسئولیتو که این وضع رو برا مردم به وجود اوردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۲ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
تویی که وضعیتت خوبه باید بچه بیاری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۷ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
معیشت مردم سخت تر میشه. این موانع باید برداشته شود
Iran (Islamic Republic of)
اسی
۱۲:۳۵ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
به نظرتون تو این گرونی و بدبختی میشه بچه آورد بعد مث ما بدبخت بشه .توسیه من این هسته خدا وکیل یه انسان دیگه رو بدبخت نکنیم وقتی بدنیا بیاد اینهمه بدبختی گرونی مصیبت رو ببینه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۳ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
حالا همین جوانانی که هستند برایشان کار ایجاد کنید بعد به فکر افزایش جمعیت باشید
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۲:۱۶ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
بزار تموم شیم راحت بشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۴ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
یادم میاد یه زمانی اینقدر کار بودش که هرکسی چندتا شغل رو براحتی عوض میکرد ولی الان حتی یه شغل هم به سختی گیر میاد. جمعیت زیاد یعنی نیروی کار مفت و ارزان قیمت یعنی همین کم بودن درامدها و بقیه بدبختی ها. اتفاقا هرم جمعیتی داره متناسب و درست بالا میاد اگه کسی دخالت نکنه نسل های بعدی به مراتب زندگی بهتری نسبت به ما خواهند داشت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۴ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
همه که مثل هم زندگی نمی کنند که
United States of America
ناشناس
۱۵:۳۹ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
اونوقت برای اینکه اون 80 ساله ها بتونن زندگی کنن باید جمعیت جوان از کشورهای دیگه تامین بشه
United States of America
ناشناس
۱۲:۰۸ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
قشر فقیر یدونه بچه بسشه زیاد بودنی هم برای خانواده هم برای جامعه درد سر میشه.
United States of America
ناشناس
۱۵:۴۰ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
والا قدیمیا هم هیچی نداشتن 10 بچه رو هم به راحتی بزرگ میکردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۸ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
خوشحالم ازدواج نکردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۲ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
اینقدر از درد دلاتون اینجا نوشتین کی میاد اینجا میخونه!!!!!
مسئولین!!!!!!
خخخخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۴ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
حداقل ک خالی میشیم !!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۱ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
من دو تا پسر دارم لطفا برای شغلش فکری بکنید . من کار خودمو کردم حالا این دولت بیاد براشون امکانات فراهم کنه .موبایل مناسب بالای سه میلیون،خورد و خوراک سرسام آور،هزینه ازدواج مناسب 100 میلیون، هزینه کرایه پیش خونه 100 میلیون و ... حالا برو بچه هم بیار نه یکی بلکه 4 تا 5 تا .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۱ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
کشور پیرمردها؟؟؟؟؟!!!!! پس خانم ها چی؟ یعنی ایران همه مرد هستند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۵ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
حاشیه س
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۱ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
بحثو به حاشیه نبر
Iran (Islamic Republic of)
elf
۰۰:۴۳ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
به حاشیه نبر بحثو!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۰ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
وقتی از فرزندآوری و پیری جمعیت کشور می گید تا حد مرگ حالم به هم می خوره وقتی پسر و دختران پیر دهه ی شصتی و حتی پنجاهی را تو دوست و آشنا و شهر می بینم به دلیل گرانی و نداشتن مسکن و کار و .... مونده اند .
پاسخ شما چیست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۲ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
بچه چینی وارد کنیم
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۳:۰۷ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
اره
کاملا موافق هستم
من خودم دهه شصتی هستم
مثلا واجب بوده که اینا خودشون خودرو ملی بسازن پراید وسمند از توش بیاد بیرون؟؟
ما کلا بیراه رفتیم به خدا قسم که داریم راهو اشتباه میریم ولی نمیدونم چرا نمیفهمن
Iran (Islamic Republic of)
nima
۱۱:۴۹ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
با این شرایطی ک درست کردین بابد هم اینجور بشه
با این قیمتا بالا و حقوق کم کسی جرعت ازدواج کردن یا بچه زایی نداره
Iran (Islamic Republic of)
جابر
۱۱:۴۹ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام ،خب چی کارکنیم ک پیرشده کشورمون ،بیکاری زیاد شده وگرونی روزبه روز بیشتر فسادم رفته بالا بعدشم واسه بچه دارشدن اونایی ک نابارورند واسه درمانش چندمیلیون بدنند وباید دولتم تشویق کنه بگ بچه دار بشین هربچه 1میلیون تومن میدیم .
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۴۹ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
با سلام
اینکه جمعیت به سمت پیر شدن داره حرکت میکنه اصلا خوب نیست
ولی دولت چه حمایتی برای خانواده ها در نظر گرفته ؟
هیچ کمکی که نمیکنه تازه به محدود شدن فضای خانواده ها کمک میکنه...

کارگر و نیروی کار مرتب دارن اخراج میشن

این وسط فقط مردم عادی را به حمایت از کشور و رشد جمعیت تشویق میکنن بدون حمایت از آنها

مقصر اصلی پیر شدن کشور دولت و سیاستهای غلط آنها است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۸ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
نفستون از جای گرم بلند میشه
برید خجالت بکشید بابت این همه گرونی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۱ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
دقیقا ایووول از روز اول بارداری تا بدنیا اومدنش میدونین چقد باید بدن آزمایش وسونو .... بدرک ک جمعیت پیر شه .......اینم تلاش بینظیر مسوولین هر چیزی ۲۰ برابر شه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۷ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
همین خانواده های فقیر زادآورند که زمینه افزایش جرم و جنایت و تبهکاری در نسل بعد را ایجاد میکنند . مگر اینکه در نظر بگیریم هدف و آرزوی ایشان هم همین نکته است.
United States of America
ناشناس
۱۲:۰۷ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
قشر فقیر یدونه بچه بسشه بیش تر بودنی هم برای خانواده و هم برای جامعه دردسر میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۷ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
الان مردم نمیتونن شکم خودشونو سیر کنن چطور بچه بیارن واقعا نمیبینن ملت تو چه وضعی زندگی میکنن آینده خودشوم مشخص نیس حالا بخوان بچه بیارن اونم بدبخت کنن
Iran (Islamic Republic of)
شهاب
۱۱:۴۱ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
شما کار رفاه و درامد بده ب جوان ها خودشون بلدن چطور جمعیت و زیاد کنن نمیسه ک شما بیا برو تو ایشرایط کار کن با این درامد کم و خرجهای گرون بعد ازدواج کن بعد بچه هم بیار خوبم بزرگش کن تحویل جامعه بده ک باز اونم بیکار بگرده چدکاریه اخه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۹ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
نه ازخارجیها ک دولت برا بچه هاشون پرستار مجانی میده نه ازما ک دولت نمیتونه یه شغل برا مردم ایجاد کنه ک بتونند ازدواج کنند بچه داربشن اونوقت هم میگن چر ابچه دارنمیشید مردم کار ندارندخودشونوسیرکنند بچه هم بیارن من خودم یه دوستی دارم میگه نمیتونم بخاطر بیکاری شوهرم بچه داربشم خودش میره تو مغازه کار میکنه باماهی پونصد تومن خودشوشوهرش سرمیکنند اونوقت دولت میگه بچه داربشید اینها واقعا نمیدون مردم مشکلشون چیه یاخودشونوبخواب زدند کارکجا بود بیچاره دوستم میگه ماهمش قرض میکنیم تا اخرماه کم میاریم کارکجا بود ادم دلش خوش میکنه تواین دوره زمونه شوهرکرده ک شوهرخرجشو بده تازه چندبارهم خواسته طلاق بگیره ازفشاراقتصادی حالا بنظرتون میتونه صاحب بچه بشه !!!
Iran (Islamic Republic of)
بردیا
۱۲:۰۹ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
خدا کنه صاحب کارش حداقل نامرد نباشه زیاد دیدم 200 الی 300 می دن و .....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۹ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
خدایا مردم کشورما روازانحرافات فکری دوربفرما!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۴ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
من یه مادرم که همسرم کارگره وبچم۱۴سالشه.جیگرم واسه هرودوشون خون شده.همسرم به سختی کارمیکنه تااجاره خونه و خرج زندگی رو بده از بس به پسرم سرهرچی گفتم پول نداریم نمیتونیم هزینش بالاست خسته شدم.حسرت خیلی چیزا به دل بچم مونده واسه چی یه بچه دیگه هم بیارم تا عذابش بدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۵ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
همون ازدواج کردن و آوردن یک بچه هم اشتباهی بزرگ و جبران نشدنی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۳ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
یادآوری می کنم که کشور ما از زنان هم تشکیل شده اگه مسئولان ما و مردم ایران به این فهم برسن که فقط روی توانایی آقایون حساب نکنن و از هوش و ذکاوت خانم ها استفاده کنند و فقط به زنان به عنوان جنسی که تنها بچه به دنیا میارن نگاه نکنن کشور پیشرفته تری خواهیم داشت البته مسائل اقتصادی هم از همه بدتر
فراموش نکنیم که کشور ما به دلسوزی های مادرانه نیاز دارد
متاسفانه تمام مسئولین ما مرد هستند از هوش و توانایی ها و دلسوزی های زنان هم استفاده کنید تا ببینید کشور به چه پیشرفت و آرامشی خواهد رسید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۳ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
این ایده زیباست ولی اینجا کشور مردسالارهاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۶ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
چی ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۶ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
عجب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۷ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
یه طوری نوشتین ایران کشور پیر مردها که انگار زنان آدم نیستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۷ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
شما ببخشید کشور پیرمردها و پیرزن ها خوبه اصلا ناراحتی نداره
Iran (Islamic Republic of)
رضا جوام
۱۱:۲۷ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
واقعا چشم بسته غیب میگی ...انیشتین بعنی نمیدونی همه دوس دارن بچه داشته باشن ..من شخصا عاشق اینم که 7تا پسر داشته باشم ولی متاسفانه توان ازدواج هم ندارم ..توان اجاره خونه یا سرقفلی هم ندارم .پارسال 100تمن پول پیش دادیم و 1400کرایه امثال گفته 250پول پیش 2300کرایه ..ماهی 10ملیون پسنداز هم داشته باشم سر سال پول یه پراید هم نمیشه حالا هزینهای سربه فلک کشیده بمونه ..
Iran (Islamic Republic of)
ملودي
۱۱:۲۶ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام،من خودم دهه شصتي هستم،با كلاسهاي پنجاه نفره و رو هر نيمكت چهار نفر و ترافيك پشت كنكور و كمبود امكانات بزرگ شدم،الآن كه در شرف مادر شدن هستم بدنم ضعيفه چون زمان ما همه چي كم بود خانواده ها توان مالي نداشتن نه تغذيه خوبي نه امكانات آموزشي ولي جمعيت خيلي زياد بود همه با باري از كمبودهاواسترس و ضعف بزرگ شدن،دنبال چي هستيد مگه جوابگوي جمعيت فعلي و نيازهاشون هستيد كه دنبال جمعيت بيشتريد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۸ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
اشتباه گذشتگان را تکرار نکن هرگز ازدواج نکن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۵ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
به نظرم اصلأ وارد بحث پیری جمعیت نشید،جامعه مثل یک کارخونه ست باید مواد اولیه بهش بدید که کارگرهای اون کارخونه بتونم محصول تولید کنن،این مواد اولیه هم شامل اولأ تقویت حس اعتماد و توکل بر خداوند است که رسانه های ما کلأ در این زمینه تعطیلن،دومأ ارائه تسهیلات درست و حسابی برای ازدواج جوانان و فرزند آوری خانواده ها،ایجاد ثبات اقتصادی برای تقویت اعتماد جامعه به آینده ، کاهش مشکل بیکاری با اصلاح ریشه‌ای نظام بانکی و حمایت عملی و ویژه از کار آفرینان و کارگاه‌ها و بنگاه‌های کوچک زود بازده وشرکتهای دانش بنیان و افراد خلاق ودر آخر هم کار فرهنگی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۹ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
مواد اولیه
United States of America
ناشناس
۱۱:۲۴ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
باید پیرمردها به میدان جنگ بروند مثل سایر کشورها ...
Netherlands
ناشناس
۱۱:۲۴ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
هیشکی مشکل اقتصادی رو بهانه نمیکنه،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۲ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
بدون پول !!!!
Iran (Islamic Republic of)
نا شناس
۱۱:۲۱ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
یعنی یه نفر نیست به داد ما جوان ها برسه از بی کاری داره کمرمون خورد میشه بعد دولت به فکر فرزند آوری
مسئولین تو همین مقدار جوان هم موندن
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۱:۱۸ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
جمعیت ایران داره روز بروز کمتر میشه
ولی
جمعیت لبنان . فلسطین . عراق داره زیاد و زیادتر میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۷ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
به ما چه؟
Iran (Islamic Republic of)
موسوی
۱۱:۱۸ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
۹۰درصد مشکل اقتصادی است .حل کنید تا بلن به حول وتل
Iran (Islamic Republic of)
محسن سیفی
۱۱:۱۶ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
یعنی اون کارشناسا بهد از کلی تحقیق به این نتیجه رسیدن خخخخخخ . وقتی سال هاست که جوان ها اولویت اوشان شده از گرسنگی نمردن با این وضع گرانی و مسئولین میلیاردر کسی به فکر ماها نیست . تازه اوله کاره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۵ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
اکبری در ادامه افزود: در ۳۰ سال آینده ایران جزء ۴ کشور پیر جهان خواهد بود که تنها یک حرکت بسیجی و معنادار می‌تواند این وضعیت را تغییر دهد.( حرکت بسیجی و معنادار؟؟؟؟؟؟؟؟)
Iran (Islamic Republic of)
۹۱۲
۱۳:۳۱ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
یعنی اخ جون....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۰ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
نا سی ساله دیگه کی مردس کی زندس شایدازکرونا مردیم پس توروخدا بحث حالا را بکنید نه سی سال دیگه توی لحظه زندگی کن ن فکراینده باش ....
Austria
محمد نصیری
۱۱:۱۳ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
مشکل اقتصادی بهانه ای برای فرزند نیاوری است ؟ بهانه ؟ یعنی فقط تولید بچه مهمه اینکه چی بشه مهم نیست براتون ... جرات بچه دار شدن نداریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۱ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
داغ دلمون رو تازه نکنید. کی از بچه بدش می یاد؟ ولی کو خونه؟ کو درآمد؟ کو امنیت شغلی؟ خرج بچه از کجا؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۸ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
همین الان هر جا می ریم برای اجاره خونه می گن شرط صاحبخونه اینه که زوج بدون فرزند. اونم با این مبالغ وحشتناک اجاره. بچه؟؟؟!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۶ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
نه خیلی براهمین جونها مسولین کارایجادمیکنه وتورم اینجورچیزها نیست ودلت بفکرشونه حالا مردم ازدواجم میکنندده تا ده تاهم بچه میارن!!!
Iran (Islamic Republic of)
محمد315
۱۱:۰۴ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
من خودم میدونم این نقشه صهیونیزم جهانی است و روش خیلی هزینه و برنامه ریزی کرده تا جمعیت ایران بخصوص تشیع رو تضعیف و کم کنه
اما خودتون قضاوت کنید اونا دارن خوب پیش میرن و یه سری از داخل هم خوب دارن مانور میدن
اما واقعا باید کاری کرد
تورم سر به فلک کشیده با دولت لیبرال گیرین کارتی
قیمت ها روز به روز فرق میکنه ، بیکاری بیداد میکنه ، با خصوصی سازی دارن کارخونه ها رو تعطیل و همرو بی کار میکنن ، با واردات بی رویه دارن کمر اقتصاد رو میشکونن ، یه عده با رانت و انحصارگری دارن به ثروتهای نجومی میرسن ، یه عده حقوق و مزایای بالامیگیرن و کارگران حقوق 1800 ، به نظر شما میشه با درآمد ناکافی و بیکاری به فکر ازدواج افتاد، حتی اگر ازدواج هم کنی به نظر شما میشه از یک فرزند بیشتر داشت با این هزینه ها
اول دولت باید طرح های تشویقی بزاره ووووو بعد به فکر فرزندآوری باشه
الان که جوان ها فقط به فکر لاکچری بازی و اعدای پولدارهارو در میارن به جای ازدواج یه خونه مجردی اجاره میکنن بعد یه سگم میخرن
تا باید رو اینم کار کرد و فرهنگ سازی بشه
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۱:۴۴ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
با همه حرفت موافقم به جز قسمت اخرش که گفتی جوانها دنبال لاکچری بازی اند.اتفاقا نود درصدجوونهت خونه دوهزار متری تو نیاوران نمیخوان و کسی نمیخواد بنز سوار شه .اکثر جوونها با یه خونه 80 متری هم خیلی خوشحال می شن (اگه بتونن بخرن) و ارزوی خیلی ها داشتن خودرو 206 هست که مال 30 پیش فرانسه است.(اگه بتونن بخرن).
توی هیچ جا به خونه 80 متری و ماشین 206 نمی گن زندگی لاکچری.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۶ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
پس اونهایی ک پولدارنیستن ازسگم نگه داری نمیکنند اونها ک حتی کارم ندارن اونها بایدچیکارکنند!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۲ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
با این شرایط اقتصادی، فقط آقا زاده ها باید بچه بیارن و کشور را برای خود نگه دارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۱ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
زمانی که به همسرت میگی بچه؛شکایتدمیکنه مهریه اش رو میزاره اجرا.معلومه جمعیت پیر میشه!@
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۱ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
خوب وقتی شوهریه پول کم کف دست زنش میزاره بچه برا چششه توخرج زنتو ب زور میدی فردا خرج بچتم میخوای بدی تو این گرونی!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۷ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
پول شیرخشک هرسال چهارمیلیون پوا دکتروپوشاک واینها هم جدا حالا بازم بچه میخوای ؟!!!
Netherlands
ناشناس
۱۰:۴۶ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
شما اشتباه نوشتید
کشور پیر زن ها درست هست.بیشترین مخاطرات طبیعی و غیر طبیعی و حوادث مردها در اولویت هستند.مثل سربازی و جنگ و غیره و حتی مشاغل سخت و زیان بار و با شرایط اقتصادی بد طبیعتا امار فشار روحی و روانی را روی مردها دارد و طبیعتا امار سکته ها و مشکلات بدنی در اقایون بیداد میکنه .متاسفانه خانم های بیوه و خانواده های بی سرپرست و طلاق همین حالا بیداد میکنه چه برسه تا سی سال اینده
Germany
ناشناس
۱۲:۵۶ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
شاید اشتباه قصدی بوده نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۲ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
وقتی سن ازدواج دختر ها و پسر ها بالا میرود بخاطر شرایط بسیار بد اقتصادی به نظر شما آیا بیش از این انتظار دارید ! آیا فکر میکنید مسانی که ازدواج کرده اند باید نرخ افزایش جمعیت را بالل ببرند ، آنها همان بک یا دوتا بسه ، بروید نرخ ازدواج جوانان را ببرید بالا این نرخ را بیان کنید نه کاهش جمعیت ، شما ها اگر درست فکر میکردید برای جوانان ۵ سال اول زندگی. ا فراهم میکردید ولی سیستم غلط در آمدی در شهر و دولت باعث تاخیر در ازدواج ها شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۷ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
ببخشید الان دوتا بچه دارم ، فرض کن چهار تا داشتم با این بیکاری و در آمد قوت لایموت و شرایط مسکن که بی داد میکنه چیکار میکردم ، همین الانش باید به خارج از شهر برای سکونت برویم ، وسیله تردد نیاز است که ماشالله به همت همه کمترین خودرو جزو کالای لوکس شده بروید خودتون و مسخره کنید ، بگذار جمعیت کم شه شاید کسانی که با اجاره بالا و قیمت سر سام آور ملک سود های فراوان برده اند مبالغ را پس بدهند ، آری ملک بی صاحب و بی استفاده شهر ارواح
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۶ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
بااین‌شرایط‌چه‌انتظاری‌از‌جوان‌ها‌دارید
هرروز‌گرانی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۵ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
کاری کردید دیگه کسی نمی تونه ازدواج کنه چه انتظاری دارید. نه خونه ای نه شغلی نه بیمه ای نه کاری !!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۲ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
کو شرایط ازدواج ؟
کو پول؟
کو خونه ؟
کو شغل؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۱ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
عروسمون بارداره میگه بچشم پسره میگه من فقط همین یه پسر بیشتر نمیخوام چون اینده میخواد خونه میخواد شغل میخواد برا این یه دونه بچه میارم ک خودمم بتونم پول خرج کنم هم برا خودم خرج کنم هم برا بچم شغل شوهرشم ازاده کارثابتی نداره !!!
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۰:۳۰ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
با این وضعیت معیشت و شغل و خانه و گرانی و تورم مگه میشه به داشتن فرزند فکر کرد.
Iran (Islamic Republic of)
میم.نون
۱۰:۲۷ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
حالا چرا کشور پیرمردها؟؟؟ خانم ها پیر نمیشن؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۰ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
همه چیز رو گرون کنید بهترم میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۲ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
گاهی اوقات وقتی بچه زیاد داری نمیتونی برا خودت لباس بخری نمیتونی برا خودت بری دکتر نمیتونی برا خودت خرج کنی باید بفکربچتم باشی پس هرچی کمتربچه داشخه باشی بیشتربرا خودت میتونی پول خرج کنی!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۸ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
راه حل مشکلات اقصاد است اقصاد است اقصااااد
Iran (Islamic Republic of)
ehsan
۱۰:۱۸ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
وقتی به مردم توجه نمیشه آخرش میشه همین و تازه خیلی زودتر از این چیزها پیر میشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۳ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
چشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۳ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
اقای محترم بنظر شما با این قیمت سکه.ماشین. خونه. بیکاری . من چطوری زن بگیرم که بعدش بچه فرزندی هم داشته باشم. اگه راهی بلدید به ماهم بگید.
والا بیسواد هم نیستیم لیسانس داریم کار بهمون نمیدن.
به یه آدم بیکار کی دختر میده. منی که درآمد ندارم چطور خرج زندگی بدم؟
یه راهی نشون بدید همش که نمیشه بگید بچه بچه .خب بچه هم نون میخواد .رندگی میخواد. من خودم زندگی ندارم بچه رو کجای دلم بزارم؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
زارع
۱۰:۱۰ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
نه اینکه ما امکانت مون خوبه بابا مسئولین ودر درجه بعد خانواده ها سخت گیر شدن الان اقتصاد تو زندگی حرف اوله با این اوضاع مملکت توان ازدواج ومحیا کردن این سنت داره کمرنگ میشه مسئولین فقط راهکار ندن بابا اقتصاد مسکن وشغل اینها فراهم باشه جوان ازدواج می کنه هر چند دهه 60 همچنان مجرد زیاد داریم یکی خود من شرایط عوض شده خیلی فشار روی اقشار مختلف جامعه هست هیچ کس کاری نمی کنه مسئولن فقط حرف وراهکار به درد نمی خوره عمل کنین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۹ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
خرج زیاده کمرشکنه. بچه نمیخوایم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۸ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
آفرین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۲ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
وقتی دولت نمیتونه براهمین جونهای بیکارکار ایجادبکنه لطفا بفکر جونی جامعه نباشع تا اختلاس هست همین اجازه ننیده جمعیت زیادبشه!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۵ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
من ادم میشناسم بخاطر نداری وبخاطرچندتا ازمایش گرون سنگرافی ک نداشته بشه بچش معلول بدنیا امده ادم برا سلامت بچش باید نزدیک پنج شش میلیون هزینه سلامت بچش ودکترشوسنگرافیش بکنه حداقل هزینه سنگرافی رو با دفترچه بیمه حساب کنید نه پولشو ازاد حساب بشه اونوقت میگید مردم بچه بیاررن نفستون ازجای گرم بلندمیشه!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۲ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
انصافا پول سنگرافی بیشترازاین مبلغه من خودم زنم رفته بچم پنج ماهشه تا حالا شده پنج میلیون تازه دکترش گفته باید از این ب بعدم بیاد برا چکاب بچه !!!
Iran (Islamic Republic of)
م ح
۱۰:۰۳ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
بااین بیکاری وگرونی که مسئولین برای مردم درست کردنخدومون هم احساس اضافه بودن داریم چه رسد به اضافه کردن بچه ای دیگر.
Iran (Islamic Republic of)
آقایان فرزند آوری خرج دارد .نیاز به حمایت دارد .الان بنده با ۴ فرزند فقیرم چطور آینده آنها روشن باشد بااین وضعیت.
۰۹:۵۸ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
بسته حمایتی تجویز کنید برای بچه ها بیمه آتیه وضع کنید تا مردن یه کم انیدوار به فرزن آوری شوند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۷ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
اره شیرخشک گرون شده پوشاک گرون ش ه خرج دکتر بچه ک دیگه وا ویلا بعد ایند ه بچه بعد خونه مسکن وشغل بچه دراینده خلاصه مسولین ب جای حرف زدن عمل کنند لطفا!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۷ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
با سلام. در کشور ما شغلهایی که امنیت مالی دارند یا باید دلال باشی یا پزشک یا اینکه وابسته به دولت و بیت المال باشی. برای همین جوانها به خاطر نداشتن یک امنیت مالی حداقلی، ازدواج نمی کنند. این در حالی است که از دلالها (چه واردکننده و چه داخلی) و نیز پزشکها حتی مالیات درست هم گرفته نمی شود و نیز پرسنل وابسته به دولت با حداقل ارزش آفرینی و بهره وری، درآمد و حاشیه مالی مطمئن دارند.
باید از دلالها و پزشکها و نیز سایر پردرآمدها مالیات درست گرفته شود و حقوق وابستگان به بیت المال به حدی شود که این جقوق یک امنیت مالی حداقل به آنها بدهد نه بیشتر از این.
سپس این مالیاتها و صرفه جویی ها حالا یا به صورت یارانه یا موارد دیگر طوری به خود جوانها داده شود که زمینه ازدواج فراهم شود. مثلا گفته شود به جوانی که مقدمات ازدواجش و اجاره منزل را فراهم کند این حقوق داده می شود.
با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ALI
۰۹:۵۳ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
مطمئن باشید با این وضعیت مملکت وگرانی وهزار عامل دیگر خانواده ها حاضر به تولید فرزند نیستند چون دیگر اخطار شما نیز هیچ فایده ای ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۹ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
تا مسئولان جوان نداشته باشیم و اقتصاد فلجی که همیشه هست وضعیت همینه که هست
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۰۹:۴۰ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
اگر یک عروس و داماد اقدام به فرزند اوری کنند ایا تضمینی برای اینده او وجود دارد یا قرار است در بدترین شکل یعنی مستاجر و در ارزوی یک پراید تا اخر عمر زندگی کند!!!!
و ان فرزند هر روز بخاطر نداشته و اختلافات خانوادگی در بدترین شرایط زندگی کند !!!!!!
و همه اینها در ثروتمندترین کشور دنیا!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۸ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
هدف اصلی سیاست جمعیتی چیست ؟ تبدیل ایران به پیرترین کشور ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۸ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
هرچی پول بیشتربدی اش بیشترمیخوری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۴ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
انتظار دارید من بیام توی خونه 50 متری اپارتمانی اجاره ای با این توروم و هزینه های سرسام اور 4نا بچه بیارم بزرگ کنم؟ اصلا الان بری بنگاه بگی من دوتا بچه دارم خونه بهت نمیدن. یه چیزی بگید بگنجه.
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۰۹:۳۳ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
بله بااین اقتصاد وهزاران مشکلات دیگر می خواهید خانواده ها فرزندآوری داشته باشند. امروزه ازروی ناچاری اکثر زنان روی به کارکردن آوردند.. جوان بیکار، بی خانه وووو چطوری میتونه ازدواج کنه وووو که نا گفتنش بهتره
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۰۹:۳۳ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
بله بااین اقتصاد بی دروپیکرتون وهزاران مشکلات دیگر می خواهید خانواده ها فرزندآوری داشته باشند. امروزه ازروی ناچاری اکثر زنان روی به کارکردن آوردند.. جوان بیکار، بی خانه وووو چطوری میتونه ازدواج کنه وووو که نا گفتنش بهتره
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۰۹:۳۲ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
همه چیز در این کشور به مرحله بحران رسیده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۸ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
برای فرزند اوری اول باید ازدواج کرد که در این شرایط اقتصادی جوانان کمتر می توانند ازدواج کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۷ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
خدا وکیلی ما برای چی برنامه داریم که برای این موضوع برنامه داشته باشیم؟
نه شادی، نه آینده ،نه امنیت اقتصادی،
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۹:۲۲ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
من که با 30 سال سن بیکارم به هر دری زدم به خدا به در بسته خوردم نمیدونم چه خاکی سرم بریزم .حتی نمیتونم ازدواج کنم چه برسه به بچدار شدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۹ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
تبعات اوضاع خراب اقتصادی و اثرات آن بر روابط اجتماعی برای دهه ها صدمات جبران ناپذیری به ساختار جمعیت کشور وارد کرده است که به زودی تبدیل به بحران جمعیتی خواهد شد !!!!
البته مسئولین خیلی نگران نیستند و گفته میشه دهه هاست برنامه ای به دلیل ترس از وجود اکثریت مردم ناراضی در جمعیت مردم ایران وجود دارد !
هدف این سیاست دهه هاست که هدفش تبدیل کردن اکثریت ناراضی به اکثریت موافق .
البته این صداهایی که بعضا" هم شنیده میشه دغدغه جمعیتی همه مردم ایران رو ندارند و منظورشون افزایش موافقین !!!!
Iran (Islamic Republic of)
هادى
۰۹:۰۸ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
يا اكبرى در ايران زندگى نميكند
يا اكبرى از اوضاع اقتصادى ايران بى خبر است
يا اكبرى در برج بالاى پانزده ميليون درامد دارد
يا اكبرى فقط دلش ميخواسته اسمش در خبر باشد
يا ما در يك ايران ديگر زندگى ميكنيم !!!!!!!
Germany
ناشناس
۱۳:۰۲ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
آیا اصلا ما رو هم جزو ایران حساب میکنن یا فقط نیاوران و دروس و شهرک غرب و ... جزو ایران هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۷ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
یکی به این دولت بگه وقتی کار نیست چطور ازدواج کنیم که جمعیت به پیری نره وقتی تو خرج عادی موندیم
۱۲۳۴