با سلام.دوست عزیز حرفتون خنده داره.این ماشین الان ایمش دیگه مشخص شده و شده تارا.این k132 در واقع اسم پلتفرم این ماشین هست که پلتفرم k هست و یک کراس اوور و یک هاچبک هم داره براش طراحی میشه.پلتفرم شاهین هم sp100 بود.یعنی شما واقعا فکر کردی شاهین قرار بوده اسمش مثلا سایپا sp100باشه؟
خواهشمندم بدونه اطلاعات صحبت نکنید تا دیگران هم گمراه شن.با تشکر
Abbas
۱۵:۰۸ ۳۱ شهريور ۱۳۹۹
س.واقعا خجالت اوره قیمت کارخانه و قیمت بازار چرا باید این باشه تو بلاد کفر اینطوری نیست .مشکل ضعف مدیریتی است و .....خدا کنه درست شه واسه آیندگان افتضاحه الان کاش این پیش فروش ها و اصلاح شرایط از خیلی سالها پیش میشد یه کارمند ساده بعد از سی سال زحمت هم نمیتونه بخره بقیه که پیشکش.متاسفم کسانی رو که مسؤلن و میتونن کاری کنند واسه مردم و نمیکنن.یا حق
دوستان باید انواع اتومبیل با قیمتهای گوناگون توی کشور تولید بشود یا وارد شود و هر کسی با توجه به بودجه اش از ۲۰ میلیون تا چند میلیارد تومانی حق انتخاب داشته باشد.
چرا یک فرد کم درآمد باید ماشینی سوار شود که از خودش پیر تر هست؟
کاش مثل قدیم ماشینهایی ارزان قیمت - مثل ژیان مهاری و ژیان سواری - برای کم توانها هم با همکاری مجلس محترم و سپاه توانمند مان تولید می شد و خیلی از خانواده های ضعیف حسرت داشتن یک اتومبیل را نمی کشیدند .
ایران خودرو و سایپا
شما دیگه ابرویی پیش مردم ایران ندارید.
بیایید و ادم شوید.از دانشمندان و مهندسین نخبه کشورمان استفاده کنید.باور کنید ضرر نمی کنید ،نترسید.
ما بهترین و خلاقترین طراحان را داریم.اگر از صنعتی شریف استفاده کنید از المان هم جلو می زنیم.
خجالت نمی کشید این همه دروغ و کلک
با اینکه می دونیم بدنه این کامل چینی هست ولی باز هم عقبش زشته
دوست عزیز
با همه ی حرفاتون موافقم جز بدنه چینی
ببین دوست عزیز طبق تحقیقاتی که من کردم و درست هم از آب در اومده این خودرو 92 درصد خودکفایی داشته که این خودش یه امتیازه برا ما
حرفتو قبول دارم که باید طراحای بهتری بیان ولی حمایت هم یادتون نره
ناشناس
۱۷:۲۷ ۲۰ تير ۱۳۹۹
والا همه جای دنیا وقتی تولید خودرو ملی میشه قیمت ها میاد پایین اینجا قیمت ارابه های داخلی رو فقط با فراری میشه مقایسه کرد
چرا همتون تو فاز منفی هستید
این ماشین 4 ستاره امنیتو از شرکت های آلمانی گرفته
چرا فکر میکنید ما ایرانی ها بی عرضه هستیمو فقط بی ام و و بنز بلدن ماشین طراحی کنن!!!!!!!
امثال شما ها اگه حمایت نکنید وضع بدتر از این هم میشه
تازه این از بقیه ماشینای ایرانی طراحیش خیلی بهتره
ما اگه ماشین شبیه بوگاتی هم درست کنیم شما ها راضی نمیشید
تو تا حالا رفتی تو اینترنت بزنی ببینی طراحای ما چه ماشینای قشنگی زدن که حتی از فورد و شلبی خوشگل ترن!!!!
مثلا همین مرتضی آلاد
چقد طرح مفهومی سمند هاچبک و سمند شاسی بلند(گنو)رو قشنگ طراحی کرده!!!!!
داداش مشکل از طراحای ما نیست مشکل از مافیای خودرو و ایرانخودرو آشغاله که این طرح ها رو قبول نمیکنه
علیرضا
۱۶:۲۶ ۲۰ تير ۱۳۹۹
با سلام اینایی که اینقدر بد گفتند همشون تو ثبت نام شرکت میکنند الکی اینجا شعار ندید.
عجب ماشینیه دو روز بعد میگن ما با مشکل وارد قطعات روبه رو شدیم باید از تولید ملی حمایت بشه بعد چند روز دیگه مثل پراید با ده برابر قیمت واقعی به مردم میندازن
به تازگی یاد گرفتند که قالبهای ماشین های ازرده خارج کشورهای دیگه را کامل و زیر قیمت ازشون می خرند و ارم خودشون را می چسباننده میگن طراحی خودمون هست.اینها دروغگو هستند
ناشناس
۱۴:۰۱ ۲۰ تير ۱۳۹۹
این ماشین همون ماشینایی که تو قرعه کشی دفعه پیش فروختن. فقط ظاهرش فرق داره. میشینن فکر میکنن چطوری ماشیناشون را بفروشن، موتور و قطعاتش را در ظاهر یک ماشین دیگه میندازن به مردم
واقعا مردم رو مسخره کردن چند ساله که میگن خودرو ارزون قیمت هر چی اومد بیرون چیزیی ار ارزونی ندیدیم تازه دقیقا این گرونی بازار هم کار خودشونه خوردویی که ۹۵ درصدش ایرونیه چرا باید حدود ۳۰۰ میلیون باشه یا همینطور بقیه ماشینا
همونطور که الان بعد از گذشت سی سال تبلیغ وانت پیکان و پراید رو مسخره میکنیم قطعا سی سال دیگه این تبلیغ رو میخره میکنیم . چون اونموقع کشورهای دیگه خودرو نمیسازن بلکه هواپیمای کوچک شخصی میسازن و ایران خودرو همچنان این خودرو رو داره میسازه
سلام.تا کی این همه گرانی،دلال بازی،احتکار،انحصار طلبی دو شرکت ایران خودرو و سایپا که با سیاست لابی گری خودشان در حال گرانفروشی بیش از پنج برابری هستند.اللهم عجل لولیک الفرج
حتما اول قیمت کارخونه ایش 70 میلیونه بعد از یکی دو ماه توی بازار میشه 170 میلیون. کارخونه از خداشه که ماشین رو به دلال بده تا پول بیشتر گیرش بیاد چون خودش نمیتونه گرون بفروشه
به به به!!
موتور سمند روی یک بدنه سنگین دیگه، فقط قیافه داره شتاب ۰ تا ۱۰۰ دست کم ۱۴ و نیم ثانیه
تا کی به لگن ساختن میخان ادامه بدن. الان شرکت های خودروسازیِ ضعیف هم خودروی هیبریدی و با توان بالا تولید میکنن.
بیش ازنیم قرن خودروسازی چه غلطی کردیدمدیران ارشدایران خودرووسایپا؟فقط دست کجی ودزدی؟ یااینکه به جای تکیه به داخل تاکمر مثل توسریخورها تعظیم میکردیدجلوی شرکت پژو فرانسه؟خاک برسرتون که ننگ تاریخ ایران شما هستید!هردوتاخانه فساد بایدتعطیل بشه وکارگران زحمتکشش بیان زیرنظر مرکزدانش بنیان خودرو سازی سپاه
یه ایرادی که همه طراحی های داخلی داره و خیلی تابلوعه عرض خودرو هستش
طراحی عرض خودرو خیلی داغونه و منحنی های کنار خودرو افتضاحهه من نمیدونم چرا روی این موضوع کار نمیکنن تا بهتر بشه طراحی.
همه خودروهای داخلی منحنی های کنار خودرو یه شکله و از بس جمع شده مثل دمپایی میمونه.
طراح خودرو داخلی با ذهن فعال کم نداریم لطفا از متخصص این کار استفاده کنید.
خواهشمندم بدونه اطلاعات صحبت نکنید تا دیگران هم گمراه شن.با تشکر
چرا یک فرد کم درآمد باید ماشینی سوار شود که از خودش پیر تر هست؟
بنز این شعارو نمیده
تو عصر تکنولوژی ماشین ساندروف نداره
اتفاقا این خودرو هم سیستم پایداری داره هم واسه امثال شماها سانرئف هم داره
طراحی داخلی این ماشین فاجعه است
ترجیح میدم 206 سوار بشم تا این ماشین جدید!
چون که ماشین ایرانیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
عزیزم امثال شما هست که باعث میشه ما نتونیم ماشین های خوب بسازیم
اگه امثال شما ابلح ها بیان حمایت بکنن تولیدمون خوب میشه
درضمن شما اگه حمایت نکنید لایق همین پرایدید
شما دیگه ابرویی پیش مردم ایران ندارید.
بیایید و ادم شوید.از دانشمندان و مهندسین نخبه کشورمان استفاده کنید.باور کنید ضرر نمی کنید ،نترسید.
ما بهترین و خلاقترین طراحان را داریم.اگر از صنعتی شریف استفاده کنید از المان هم جلو می زنیم.
خجالت نمی کشید این همه دروغ و کلک
با اینکه می دونیم بدنه این کامل چینی هست ولی باز هم عقبش زشته
با همه ی حرفاتون موافقم جز بدنه چینی
ببین دوست عزیز طبق تحقیقاتی که من کردم و درست هم از آب در اومده این خودرو 92 درصد خودکفایی داشته که این خودش یه امتیازه برا ما
حرفتو قبول دارم که باید طراحای بهتری بیان ولی حمایت هم یادتون نره
این ماشین 4 ستاره امنیتو از شرکت های آلمانی گرفته
چرا فکر میکنید ما ایرانی ها بی عرضه هستیمو فقط بی ام و و بنز بلدن ماشین طراحی کنن!!!!!!!
امثال شما ها اگه حمایت نکنید وضع بدتر از این هم میشه
تازه این از بقیه ماشینای ایرانی طراحیش خیلی بهتره
ما اگه ماشین شبیه بوگاتی هم درست کنیم شما ها راضی نمیشید
یاعلی
تو تا حالا رفتی تو اینترنت بزنی ببینی طراحای ما چه ماشینای قشنگی زدن که حتی از فورد و شلبی خوشگل ترن!!!!
مثلا همین مرتضی آلاد
چقد طرح مفهومی سمند هاچبک و سمند شاسی بلند(گنو)رو قشنگ طراحی کرده!!!!!
داداش مشکل از طراحای ما نیست مشکل از مافیای خودرو و ایرانخودرو آشغاله که این طرح ها رو قبول نمیکنه
تولیدات سایپا موتور ارابه مرگ(پراید) ولی بدنه بشکلهای متفاوت وقیمتهای متفاوت.
الانهم یکم هولش می دادین کمی راه بره ملت بدونن توش موتور هست ...
مسخره کردین ملت رو ...
موتور سمند روی یک بدنه سنگین دیگه، فقط قیافه داره شتاب ۰ تا ۱۰۰ دست کم ۱۴ و نیم ثانیه
تا کی به لگن ساختن میخان ادامه بدن. الان شرکت های خودروسازیِ ضعیف هم خودروی هیبریدی و با توان بالا تولید میکنن.
از کشتار پراید جا نمی مانی !!
طراحی عرض خودرو خیلی داغونه و منحنی های کنار خودرو افتضاحهه من نمیدونم چرا روی این موضوع کار نمیکنن تا بهتر بشه طراحی.
همه خودروهای داخلی منحنی های کنار خودرو یه شکله و از بس جمع شده مثل دمپایی میمونه.
طراح خودرو داخلی با ذهن فعال کم نداریم لطفا از متخصص این کار استفاده کنید.
سبحان الله
سبحان الله
بابا این که شبه ۲۰۶ صندوق داره بعدش هم
یکم از چینی ها یاد بگیرن حداقل چنتا ابشن جدید میزاشتن
به کجا چنین شتابان؟ واقعا داریم به کجا میریم
یه خورده خلاقیت هم به خرج ندادن