نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۹۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جان به لب
۱۳:۱۹ ۲۰ تير ۱۳۹۹
حضرت اقا به حق فرمودند تا ۲۵ سال دیگه اثری از اسرائیل نیست،میترسم با این کاری که شما میکنید تا ۲۵ سال دیگه اثری از ایران نباشه.
Iran (Islamic Republic of)
....
۱۵:۳۸ ۲۰ تير ۱۳۹۹
قرار بود کاخ سفید بشه حسینیه ولی میترسم اینجا بشه معبد شائولین
United States of America
ناشناس
۱۵:۴۵ ۲۰ تير ۱۳۹۹
انشاالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۰ ۲۰ تير ۱۳۹۹
کمتر از ۲۵ سال آینده قطعاً اثری از اسرائیل نخواهد بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۵ ۲۰ تير ۱۳۹۹
ناشناس۱۵:۴۵ چرا زیر همه کامنتا مینویسی انشالله؟؟ و کلا هم مخالفی؟ برو خدا روزیتو جای دیگه بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۶ ۲۰ تير ۱۳۹۹
همون جریان هنگ کنگ پیش میاد که صد سال به انگلیس واگذار شد که پس از صد سال چین مشکلات زیادی پیدا کرد و انگار و نفوذش رو تو هنگ کنگ از دست داد و یا دچار زحمت شد
Iran (Islamic Republic of)
شاگرد
۱۳:۱۶ ۲۰ تير ۱۳۹۹
برادر بزرگوار ، استاد عزیز ، هیچکس مخالف تعامل و تبادل و روابط بین المللی نیست ، اما یک نکته ساده و عامه فهم ، آیا کالاهای صادراتی چین به کشورهای غربی دارای استاندارد یکسان با کالاهای وارادتی به کشور ما می باشد؟ همه می دانند که اینگونه نیست ، غرب هم با چین ارتباط تنگاتنگ دارد ، ولی ارتباط با استانداردهای رتبه یک ، از هر که بپرسی عین ضرب المثل شده ، «کالای بنجل چینی» ، از همین نکته خیلی چیزها کسب می شود ، برادر از قدیم گفتن « از ماست که بر ماست» ، تعامل و ارتباط با هر کشوری می تواند بسیار مفید و کارساز باشد و نیازی هم به گوشزد کردن این موضوع نیست ، مردم ما بسیار درک بالایی داشته و دارند ، اما گاه ، افسوس دستشان از کسب حق کوتاه است ‌ . گذشت زمان و ضررهای هنگفت همین کسب و کارهای داخلی از کالاهای بنجل چینی کم نبوده و مردم نیازی به اخبار داخلی و یا خارجی ندارند ، چرا که با چشم خود دیده و می بینند ، تفاهم نامه بنویسید ، شرایط را مشخص کنید ، دقیق و با نظارت اجرا کنید ، اما طبق قانون اساسی مردم و نمایندگان را کامل و دقیق و روشن ، مطلع فرمایید. انشااله.
United States of America
ناشناس
۱۵:۴۸ ۲۰ تير ۱۳۹۹
انشاالله مردم ما بسیار درک بالایی داشته و دارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۵ ۲۰ تير ۱۳۹۹
والله اون موقع هم میگفتن برجام یه قرداد برد برده
نتیجه شو هم دیدیم
United States of America
ناشناس
۱۵:۴۸ ۲۰ تير ۱۳۹۹
انشاالله قرداد برد برده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۵ ۲۰ تير ۱۳۹۹
والله اون موقع هم میگفتن برجام یه قرداد برد برده
نتیجه شو هم دیدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۲ ۲۰ تير ۱۳۹۹
در مورد خزر از نقطه ضعف وارد مذاکره شدید خزر را دادید رفت حالا نوبت چین شده
United States of America
ناشناس
۱۵:۴۹ ۲۰ تير ۱۳۹۹
انشاالله ندادند
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۱۳:۰۸ ۲۰ تير ۱۳۹۹
شهدا شرمنده ایم
United States of America
ناشناس
۱۵:۵۰ ۲۰ تير ۱۳۹۹
انشاالله
Germany
محمد
۱۳:۰۴ ۲۰ تير ۱۳۹۹
جالبه که این آقای استاد اینهمه صحبت کردن و در عین حال بجز یکمقدار کلیشه هیچ چیز در مورد مفاد این قرارداد نگفتن جز شعارهای همیشگی.
Germany
محمد
۱۳:۰۴ ۲۰ تير ۱۳۹۹
جالبه که این آقای استاد اینهمه صحبت کردن و در عین حال بجز یکمقدار کلیشه هیچ چیز در مورد مفاد این قرارداد نگفتن جز شعارهای همیشگی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۰ ۲۰ تير ۱۳۹۹
نه شرقی نه غربی چی شد پس؟؟؟؟؟؟
هم شرقی هم غربی...نه مردم
United States of America
ناشناس
۱۵:۵۰ ۲۰ تير ۱۳۹۹
انشاالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۷ ۲۰ تير ۱۳۹۹
مردم مخالفن....به چه زبونی بگن؟ اگر مردم برای شما اهمیت داشت مفاد قرارداد رو میگفتید.....ترکمنچاینا.......
United States of America
ناشناس
۱۵:۵۲ ۲۰ تير ۱۳۹۹
انشاالله مردم مخالف نیستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۰ ۲۰ تير ۱۳۹۹
هی میگی انشالله با شما هستم ناشناس با پرچم امریکایی فقط همینو بلدی بگی.چقدم خوش خیالی سکه شد ۱۰ میلیون گرانی و بدبختی بازم بگو انشالله فازت چیه؟
Iran (Islamic Republic of)
امیررضا
۱۲:۵۵ ۲۰ تير ۱۳۹۹
خانواده ما برای ایران شهید داده اونم دوتا پس ما مردم حق داریم از مفاد این قرار داد که 25 سال هستش با خبر باشیم اگر خدایی نکرده خدایی نکرده محتویات این قرار داد اونی باشه که اویل پرایس منتشر کرده به خدا قسم به خون شهدا قسم خانواده شهدا دیگه پشت شما نخواهند بود و مقابلتون قرار خواهند گرفت.
««نه شرقی،نه غربی،جمهوری اسلامی»
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۲ ۲۰ تير ۱۳۹۹
نه شرقی نه غربی چه شد؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۱ ۲۰ تير ۱۳۹۹
الان با قبل انقلاب چه فرقی کردیم؟ایران شده مستعمره چین و روسیه
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۴:۲۴ ۲۰ تير ۱۳۹۹
ببخشید گمان نکنم پیش از انقلاب مستعمره بودیم.اندکی درباره ی تعامل با غرب دچار کج برداشتی شدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۸ ۲۰ تير ۱۳۹۹
قبل از انقلاب همه از ایران حساب میبردن تا جایی که کره جنوبی آرزوش این بوده که مثل ایران بشه الان چی منزوی از همه جا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۹ ۲۰ تير ۱۳۹۹
قبل از انقلاب کلی تو دنیا ارزش و اعتبار داشتیم .همه از ایران حساب میبردن ارزش پاسپورت ایرانی برابر با پاسپورت امریکا بود و هزارتا چیز خوب دیگه
United States of America
ناشناس
۱۵:۵۲ ۲۰ تير ۱۳۹۹
انشاالله فرق کردیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۸ ۲۰ تير ۱۳۹۹
ناشناس ۱۵:۸و۱۵:۳۹قبل انقلاب هم همچین گل و بلبلی نبوده وگرنه چرا مردم انقلاب کردن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۵ ۲۰ تير ۱۳۹۹
کشور مال مردم ایران هست مال نسلهای بعد هست اما ما ملت نمیدونیم چرا هر دولتی میاید روی کار باید قرار داهایش باکشورهای بیگانه مخفیانه باشه کشور چین معروف هست به کشور اژدها بااین جمعیت یک میلیاردو چند صد میلیونی اصلا حرفهای اقایون که پنج شنبه شب درشبکه دو به عنوان کارشناس بودند اصلا قانع کننده نبود
Iran (Islamic Republic of)
.....
۱۵:۳۵ ۲۰ تير ۱۳۹۹
مقصر خودمونیم چون خودمون انتخاب کردیم...........از ماست که بر ماست...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۵ ۲۱ تير ۱۳۹۹
بله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۵ ۲۰ تير ۱۳۹۹
برجام هم برد برد بود ولی جز بدبختی حاصلی برای ما مردم واقعی نداشته.لطفا بفکر ایران و ایرانی وطن پرست باشید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۹ ۲۰ تير ۱۳۹۹
تیم مذاکره کننده برجام همون تیمی هستند که الان دارن قرارداد 25 ساله را با چین میبندن نتیجشم معلومه دیگ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۲ ۲۱ تير ۱۳۹۹
ما فقط همدیگه رو داریم نه چین نه آمریکا نه وزرا نه ...
Iran (Islamic Republic of)
کوید19
۱۲:۳۹ ۲۰ تير ۱۳۹۹
باشگاه جوان ایران فروشی نیست امام خمینی فرمودن نه شرقی نه غربی حالاچی شده شرق ارجیت دارشده
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۳:۰۶ ۲۰ تير ۱۳۹۹
دوست عزیز برای پیشرفت باید با بقیه کشورای دنیا همکاری کرد.نمیتونیم که تمام کارامونو خودمون انجام بدیم،الان گوشی که شما باهاش اینو نوشتی ایرانیه؟نه مطمعنا تو چین ساخته شده.منظور امامم این نبوده که کلا رابطه تونو قطع کنین با کل دنیا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۰ ۲۰ تير ۱۳۹۹
آیا قرار است همیشه ما گوشی را از خارج وارد کنیم. شماها پشت میز نشسته اید و انگار نه انگار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۹ ۲۰ تير ۱۳۹۹
رابطه اقتصادی با مستعمره شدن زمین تا اسمون فرق میکنه این قرداد فرقی با قرداد های قاجار نداره در حالی که استعمار وتصاحب خاک دیگه به کلی از بین رفته
United States of America
ناشناس
۱۵:۵۶ ۲۰ تير ۱۳۹۹
انشاالله نشده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۷ ۲۰ تير ۱۳۹۹
این برد برد رو که میگن آدم تن و بدنش میلرزه و میفهمه که بدبختمون کردن الان سر قضیه زعفرون چین داره زعفرون ایران رو نابود میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۲ ۲۰ تير ۱۳۹۹
حق بااقایون هست خلیج فارس 25سال واگذار کردن به چینی ها ازته جاروب میکنه از نظر اقایون برد برد هست
Iran (Islamic Republic of)
علی اکبری
۱۲:۲۷ ۲۰ تير ۱۳۹۹
مصاحبه مسخره و مضحکی بود به جای این کلی گویی و حرفای عوام فریبانه متن قرارداد را برای مردم شفاف منتشر کنید
Iran (Islamic Republic of)
شهيد زنده
۱۲:۱۳ ۲۰ تير ۱۳۹۹
من فقط مى گويم شهدا شرمنده ايم شما رفتيد وفقط مانشسته ايم واز دست رفتن وطن را نگاه مىكنيم وهيچ كاري نمي كنيم ،،،،،شرمنده عزيزان ،،شرمندة
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۹ ۲۰ تير ۱۳۹۹
خب این چیزهایی که این استاد دانشگاه بود همش واگذاری امتیازات ایران بود. در مورد اینکه چین چه کاری برای ایران انجام میده گفته نشد. اگر هم نفت ما رو میخره در اصل داره باج میگیره.
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۴:۲۸ ۲۰ تير ۱۳۹۹
چین از ما نمیخره.چون بی نهایت توان برداشت را دارند و به جاش یوهان چین میدهند نه دلار که بتواند زخم کمبود ارز را بپوشاند و دوباره با یوهان چین باید کالای چینی بخریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۸ ۲۰ تير ۱۳۹۹
بنظرم اینقد بدبین نباشیم .اکثر ماها با همین موبایل های آسیای شرقی چین و بقیه .تو فضای مجازی هستیم داریم خبر می خونیم و بقیه برنامه ها رو...خداوکیلی تو این شرایط کیا اپل و مک بوک دارن .به غیر از چین کشور دیگه ی حاضر نیس به ایران تجهیزات بده ..تعامل با امریکا هم بد نیست ولی آمریکا شرط تعامل گذاشته ایران باید خلع سلاح بشه هرچه دستور بگیره بگه چشم از اسراییل حمایت کنه و بقیه ماجرا ..۲۵ سال تکیه کردن به چین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۶ ۲۰ تير ۱۳۹۹
چنین قرار داده‌ای باید طبق قانون اساسی به تصویب مجلس برسد چینی هآ. مدتهاست در آبهای جنوب مشغول صید هستند وهمه دریا وذخایر ژنتیکی آنرا جارو کردند همین کار هم با بقیه مملکت میکنند سالهاست با ورود کالاهای اشغال چینی اقتصاد کشور به لبه پرتگاه رفته کارگر بیکار شده و تولید کننده بیچاره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۷ ۲۰ تير ۱۳۹۹
مجلس؟ منتظر باش همچین تصویبش کنن که نادر تصویبش کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۳ ۲۱ تير ۱۳۹۹
بله کاملا درسته شما تولیدی یه قلم فقط یه قلم کفش را ببینید که چطور تولید کنندگان ما به خاک سیاه نشستند و کفش چینی فراوا ن وپولش هم توی جیب اقا زاده ها می رود که ارز دولتی دریافت کردنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۵ ۲۰ تير ۱۳۹۹
برد برد فقط خوب بلد شدن ههههههه
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۲:۰۴ ۲۰ تير ۱۳۹۹
چرا براش رفراندوم نمیزارن؟؟؟؟؟
دیگه مساله از این مهمتر؟ مگه کشور ما تحت حاکمیت مردم سالار دینی نیست؟ خب رفراندوم بذارن براش.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۳ ۲۰ تير ۱۳۹۹
اینا کلا از رفراندوم میترسن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۲ ۲۰ تير ۱۳۹۹
اگه رفراندوم بزارن که همشون باید از این مملکت برن چون نظر مردم کاملا مشخصه هیچکس از اینا راضی نیست
Iran (Islamic Republic of)
دانشجو
۱۱:۵۵ ۲۰ تير ۱۳۹۹
پس شعار نه شرقی نه غربی کجا رفت؟! خوب دارین مملکت رو مدیریت میکنید.گرونی تورم بدبختی و فقر ! مفاد این توافق نامه رو بگین مردم هم بدونن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۴ ۲۰ تير ۱۳۹۹
جنس بنجل چینی پدرمردمو درآورده یه لنت المانی می خریدی یکسال کار می کرد لنت چینی هرهفته یکی باید عوض کنی
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۴:۵۴ ۲۰ تير ۱۳۹۹
مقصر تجار خودمون هستن که جنس بنجل سفارش میدن.وگرنه جنس با کیفیت چینی به امریکا و اروپا داره صادرمیشه ..قطعات شرکت خودروسازی هیوندای کره جنرال موتورز امریکا و نیسان ژاپن در چین ساخته می شوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۲ ۲۰ تير ۱۳۹۹
متاسفم. مطمن باشید تموم نفت کشورمون رو میبرن. روزی بشه که از چین نفت بخیریم. آنوقت پولم نداریم بهمون نمیدن!!!
Azerbaijan
ناشناس
۱۱:۴۸ ۲۰ تير ۱۳۹۹
بجاى اينكه به مردم اعتماد كنيم و اونها رو نيروى محركه قرار بديم و از فرار مغزها جلو گيرى كنيم، هر رييس جمهور كه مياد بايد يه تيكه از مملكتو بده تا كارش راه بيفته. تا ببينيم رييس جمهور بعدى كجا رو به كى ميخواد بده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۵ ۲۰ تير ۱۳۹۹
یه سؤال : حالا هر کی از این مملکت میره یعنی مغزه؟!!!!! اون مغزی که میره که به غرب خدمت کنه همون بهتر که بره .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۰ ۲۰ تير ۱۳۹۹
تو این چهل سال، کدوم تیکه مملکت رو دادن که این دوميش باشه ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۲ ۲۰ تير ۱۳۹۹
ناشناس۱۳:۵۵ افرین موافقم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۸ ۲۱ تير ۱۳۹۹
منظور این بنده خدا بخشیدن خاک سرزمین ما نیست بلکه بیت المال سرزمین ماست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۶ ۲۰ تير ۱۳۹۹
یعنی ما خودمون نمیتونیم ازمنابعمون ایتفاده کنیم که منتظر مثل چین هستیم که بیاد سود منابع کشور مارا ببره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۳ ۲۰ تير ۱۳۹۹
با قاجار الان چه تفاوتی داریم اونام همین پیشه اششون بود فروش کشور
به کجا داریم میریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۴ ۲۰ تير ۱۳۹۹
دوققوزآباد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۵ ۲۰ تير ۱۳۹۹
روابط تجاری گسترده با چین و یا هر کشور دیگری ،نهایتأ ایران را به استقلال اقتصادی و تجاری با وارد کردن تاسیسات زیربنایی آن ،برساند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۸ ۲۱ تير ۱۳۹۹
پس شما خبر ندارین که تاسیسات زیر بنایی برای اینده خود چین است چون بعد مالک می شود وبرای خودش ساخته نه برای ما لطفا درمورد قرادادهای چین با کشور های دیگه مطالعه کنید تازه اونها تحریم هم نبودند
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۱:۲۴ ۲۰ تير ۱۳۹۹
بدبخت ملت زیر فشار اقتصادی بسوزن بعد شما هر کار خواستین بکنین اونم ۲۵ سال دیگه تو فردا هم نمیدونی چی اتفاقی میوفته اصلا یکم توضیح دادی این بردبرد یعنی چی... جون این مملکت کار نداره درآمد نداره یه وجب از این خاک به جوانانی که میتونن مملکت خودشون بسازن نمیدن
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۱:۲۲ ۲۰ تير ۱۳۹۹
سلام.اگه یک ارتباط راهبردی برد برد باشه هیچ ایرادی نداره فقط جلو این تاجرها رو بگیرن که میرن جنس بنجل میارن واسه مردم واز تحریم سو استفاده میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۳ ۲۰ تير ۱۳۹۹
سلام عزیزان مدافع چین وروسیه در بخشی ازبیاناتتان اشاره داشته که‌ چین از ما نفت میخرد امامیگویین به چه قیمتی ازظاهر امر پیداست که به قیمتی خیلی نازل، البته امیدوارم این برد برد منافع ملت ایران وچین واقعیت داشته باشد نه همچون برجام که همه اش برد طرف مقابل وباخت ملت ستم کشیده ایران فقط دراین میان باز هم اختلاس های نجومی برای دولتیان کاسبکارتازه بدوران رسیده وبدتر گدا زاده های نوظهور شان حتماً هم همین پیش خواهد آمد.
Iran (Islamic Republic of)
Reza
۱۱:۰۸ ۲۰ تير ۱۳۹۹
چین یک کشور کومونیستی مخالف دین هست خدااااا

روی کی دارین حساب باز میکنید

متاسفم برای این مملکت اینجوری اعتبارش رو بین مردم خودش از دست میده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۳ ۲۰ تير ۱۳۹۹
دقیقا. بعد دم از خدا و پیغمبرو جمهوری اسلامی میزنن. ادم نمیدونه قسم حضرت عباسشونو باور کنه یا دم خروسشونو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۶ ۲۰ تير ۱۳۹۹
تو این معامله چه سودی برای مردم ایران داره؟ مردم نه مسولین !!!! آیا هنوز همون یارانه ۴۵تومانی و تورم ۵۰۰درصد برای ما و برد برای امثال طبری؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۰ ۲۰ تير ۱۳۹۹
همین که کشورو 25 سال اجاره میدن و مفادشو به مردمش نمیگن، تا تهش معلومه...
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۰:۵۸ ۲۰ تير ۱۳۹۹
مطمئن هستم که این قرارداد ۷۰ درصد به نفع چین و۳۰ درصد به نفع ایران تا حالا معامله با چین همینجور بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۱ ۲۱ تير ۱۳۹۹
این ۳۰ درصد و از کجا آوردی اگر یک درصد هم به نفع ایران بود کلاه تون را بیندازید هوا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۹ ۲۰ تير ۱۳۹۹
آقای خبرگزاری جوان چرا نظر من رو نمیزارید آمریکا تا حالا برای حمایت از مسلمانان چین چند تا بیانیه داده چرا جمهوری اسلامی هیچ بیانیه ای رو صادر نمیکنه تازه داره یک قرار داد با چین امضا می‌کنه چینی که در لبه تاریک داره حرکت می‌کنه چین هیچ وقت نمیتونه جای آمریکا رو در دنیا بگیره یعنی کشورها قبولش نمی‌کنند اول بخاطر حقوق بشرش و کمونیستی بودنش لطفاً یا نظر من رو بزارید یا تو همین خبرگزاری جواب بدهید مخصوص در مورد مسلمانان چین که در اردوگاه نگهداری میکنند نمیشه هم با امام حسین بود هم با شمر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۱ ۲۰ تير ۱۳۹۹
اینجا اصلا بحث امام حسین نیست. اینجا هر طور بخوان تفسیر می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۳ ۲۰ تير ۱۳۹۹
چرا آمریکا در رابطه با نسل‌کشی روهینگیا سکوت کرده حالا شما اینجا میای از کشوری که حتی به مردم خودش رحم نمیکنه حمایت میکنی؟؟؟
Italy
ناشناس
۱۱:۵۶ ۲۰ تير ۱۳۹۹
کی میگه اعلامیه نداده؟! اعلامیه داده خوبش هم داده و گفته چین کار خوبی میکنه و داره با تروریسم مبارزه میکنه! و اما در رابطه با چین، آینده جهان با چین و اوراسیاست اگر وسعت پروژه جاده ابریشم چین و خطوط ریلی آن در تمام کشورهای اروپا و آسیا رو در نظر بکیرید
Iran (Islamic Republic of)
شهاب
۱۲:۱۴ ۲۰ تير ۱۳۹۹
ای گفتی دمت گرم یکی نیس بگه همین چین و روسیه قبلا حتی جلو امریکا ن ایستادن تا تحریم کرد پاشدن رفتن حتی ماشیناشونم بردن حتی 4سال قبل ب تحریم ایران ن نگفتن یکی نیس بگه اخه چین چ داره جز کپی محصولات غربی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۳ ۲۰ تير ۱۳۹۹
مدت هاست فکر منم راجع به این موضوع مشغوله چین در حال نسل کشی مسلمانان اویغور هست و مسئولانی که در هر موضوعی خودشون رو صاحب نظر میدونن هیچی نمیگن.
Netherlands
ناشناس
۱۹:۲۲ ۲۰ تير ۱۳۹۹
درود بر تو
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۰:۴۹ ۲۰ تير ۱۳۹۹
یک کلام نه مملکت رو نفروشید
Iran (Islamic Republic of)
یحیی
۱۰:۴۰ ۲۰ تير ۱۳۹۹
از روزی که "کرونای چینی" اومده ،نمیشه به چین اعتماد کرد چون فک کنم چین و آمریکا هیچ فرقی با هم ندارن...یکی با جنگ و فتنه گری جهان رو غارت میکنه و اون یکی با مکر و حیله و...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۷ ۲۰ تير ۱۳۹۹
باهات موافقم100%
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۶ ۲۰ تير ۱۳۹۹
خیلی خوبه از فردا دیگه نسل موش سوسک تو ایران منقرض میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۶ ۲۰ تير ۱۳۹۹
چرا مدیریت ایران را به طور کامل به چین نمیسپارید؟
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۰:۱۹ ۲۰ تير ۱۳۹۹
چرا قراردادو افشا نمیکین همه ببینن؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۷ ۲۰ تير ۱۳۹۹
هیچ کشوری با هیچ کشور دیگه ای دوست نیست همه به فکر منافع خودشون هستن فکر می کنید چینی ها دلشون به حال ما سوخته شما برید تاریخ حاکمان چین رو بخونید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۲ ۲۰ تير ۱۳۹۹
مردم اجازه نخواهند داد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۱ ۲۰ تير ۱۳۹۹
ما مردم ایران وطن پرست هستیم اجازه نمی دهیم ذره ای از خاک ما دست بیگانگان بیفتد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۰ ۲۰ تير ۱۳۹۹
چرا مفاد قرار داد ترکمنچای رو منتشر نمی کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۹ ۲۰ تير ۱۳۹۹
ما منتظر واکنش رهبری هستیم
Iran (Islamic Republic of)
فقط برد برد
۱۰:۳۵ ۲۰ تير ۱۳۹۹
رهبری همیشه از راهبردهای برد برد دفاع کرده اند وبا آن ها اعلام مخالفت نمی کنند. ایشان ومردم ومسٔولین ما با راهبرد چماق وهویج مخالفند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۷ ۲۰ تير ۱۳۹۹
طبق قانون اساسی بستن قراردادهای بین اللملی جز وظایف رهبری نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۰ ۲۰ تير ۱۳۹۹
کسایی که گند زدن به کشور هیچ واکنشی ندارن
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۲:۴۳ ۲۰ تير ۱۳۹۹
رهبری نه موافق هستن و نه مخالف.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۳ ۲۰ تير ۱۳۹۹
موافقت کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس ۱
۱۵:۳۶ ۲۰ تير ۱۳۹۹
والا اینطور که ظریف میگفت تو مجلس ،همه کاراش شده و در این مورد من و رهبر حرفامونا زدیم و موافقت جدی بااین قرارداد ۲۵ ساله دارن
پس کسایی که میگن رهبر مخالف ،یه کم جاشونا عوض کنند
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل
۱۵:۴۳ ۲۰ تير ۱۳۹۹
رهبری با قرارداد موافقت کردن ایشان فرموده اند همکاری با چین حکمت آمیز و صحیح است مطمئنم این شایعات معاندین دروغی بیش نیس هیچ جایی از کشور قرار نیست فروخته شود لطفا زود قضاوت نکنیم هنوز توافق نامه بطور کامل بسته نشده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۲ ۲۰ تير ۱۳۹۹
این قرارداد باجی است که به چین وروسیه میدهند تا تحریمهای جدید علیه ایران را وتو کنندچین وروسیه الکی از ایران دفاع نمیکنند هیچ گربه ای محض رضای خدا موش نمیگیره .شعار الکی زیاد توی خیابون داده شد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۵ ۲۱ تير ۱۳۹۹
امام زمان هم بیان بگن این کارونکنیدبازاین خودسرهاکلرخودشونومیکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۶ ۲۱ تير ۱۳۹۹
ظریف هرکاری میکنه بعد می گه رهبران گفته
در قضیه برجام رهبرمان مخالف بودند صراحتا هم فرمودند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۹ ۲۰ تير ۱۳۹۹
دلم به حال خانواده های شهدا می سوزه که فرزندانشونو تقدیم کشور کردند تا حتی یک وجب از خاک ایران از دست نرود
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۰:۰۶ ۲۰ تير ۱۳۹۹
چرا منفی بافی میکنید رک و پوست کنده گفت چین مجبوره برا حفظ منافعش تو کشورمااز ما حمایت سیاسی واقتصادی بکنه.با این قرارداد اقتصادی دیگه نیاز نیست نفت رو تا چین بفرستیم چین با تاسیس پتروشیمی و پالایشگاه در ایران این نفت رو میخره وهمینجا به فرآورده های مورد نیازش تبدیل میکنه .یادتون نره چین دارای حق وتو در سازمان ملل میباشد.این قرارداد بسیار هوشمندانه است چون برای ما برد برد وبرای چین یک برد دارد.دراین شرایط که امربکا وغرب بیشترین فشار را روی ایران وارد کرده اندبهترین تصمیم است.لطفا با امریکا و اروپای ناراحت همگام نشوید چون اونا از این روابط با چین عصبانی هستند.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۵:۳۸ ۲۰ تير ۱۳۹۹
تا حالا از این حق وِتو در مورد ایران استفاده کرده
اگه بله یه موردشو بگو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۶ ۲۱ تير ۱۳۹۹
پس خبر نداری که چین حق وتو نداره فکر کنم شما به خوش بینی اقای ظریف هستید
Netherlands
ناشناس
۱۰:۰۰ ۲۰ تير ۱۳۹۹
چین یه استان جدید به اسم چنوب ایران به کشورش اضافه شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۸ ۲۰ تير ۱۳۹۹
به نظر من فعلا تا اتمام دوره این دولت هیچ کاری نشه بهتره ملتم از اینا چیزی نمیخوان فقط یه جا ساکت بشینید
Iran (Islamic Republic of)
سلام
۰۹:۵۸ ۲۰ تير ۱۳۹۹
بعضی بنادر آفریقا هم از این قرار داد ها نوشتن برای توسعه از پس اقساط بر نیامدن تقریبا به انحصار کامل کشیده شد ه شدن تازه براشون مثلا اگر جاده ریلی کشیدن تا اون منطقه از تکنولوژی قدیمی و تولیدات که داره منسوخ میشه استفاده شده مثلا نوع واگن... ریل...
نوع قرار داد خیلی مهمه اینکه چه بند هایی داشته باشه برای
محکم کاری .. خدا میدونه چقدر کارشناسی کردن.
Iran (Islamic Republic of)
Ferry
۰۹:۵۷ ۲۰ تير ۱۳۹۹
جادارد امروز کسانیکه سنگ وجب به وجب خاک ایران را به سینه میزنند قرادادترکمنچای که 100ساله بود خاکهای ازدست داده را به ایران برگردانند نه اینکه کاری مشابه ترکمنچای را امضاکنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۰ ۲۰ تير ۱۳۹۹
دقیقاً
Netherlands
ناشناس
۰۹:۵۶ ۲۰ تير ۱۳۹۹
آره ملت ما فراموش نمیکنه هرچی جنس بنجله از چین اومده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۴ ۲۰ تير ۱۳۹۹
کسی نخره نمیارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۷ ۲۰ تير ۱۳۹۹
چرا میخرین ؟!!!! جنس ایرانی بخرین .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۴ ۲۰ تير ۱۳۹۹
ناشناس۱۱:۱۴موافقم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۲ ۲۰ تير ۱۳۹۹
منم مشکل دارم با واردات به خصوص اگه بشه تو کشور تولید کرد ولی یه سوالی: خدا وکیلی تو خودت تا حالا جنس چینی نخریدی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۳ ۲۰ تير ۱۳۹۹
بدبخت مردم ایران بخصوص مردم هرمزگان و بوشهر که نزدیک این جزایر هستند اما بی نصیب.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۵ ۲۰ تير ۱۳۹۹
هرکه به فکر جیب خودشه کی به فکر مردمه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۶ ۲۰ تير ۱۳۹۹
نه شرقی نه غربی این بود ؟ آمریکا سلطه سیاسی داشت چین سلطه اقتصادی
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۰۹:۳۷ ۲۰ تير ۱۳۹۹
بدون این داشتن توی دریای خزر صید و چکارها میکردند خدا رحم کند به کشور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۷ ۲۰ تير ۱۳۹۹
آره برد برد مثل برجام...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۴ ۲۰ تير ۱۳۹۹
عهدنامه ترکمانچای روسی شده چینی فقط اسمش عوض شده نکنید!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۲ ۲۰ تير ۱۳۹۹
ایران و دارید میدید به چین الکی تکذیب نکنید چین چه منفعتی برای ما داشته اد این چند سال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۸ ۲۰ تير ۱۳۹۹
آی آدم بی چشم و رو، بشکنه دست چین که نمک نداشت !!! این همه تو مجامع جهانی از ما دفاع کرد، قطعنامه های آمریکا رو وتو کرد، ......... آی آی آی.............
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۲ ۲۰ تير ۱۳۹۹
چرا مقام معظم رهبری عزیزمان در این مسائل خاک فروشی و گرانی های اخیر عکس العملی نشان نمیدهند؟
قطعا سخنان ایشان میتواند الگوی درست را مشخص و بسیاری از مشکلات و معماهارا حل کند.
منتظر فرمانتان هستیم آقاااااا
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۵:۴۰ ۲۰ تير ۱۳۹۹
اینطور که معلومه انگار خودش این طور خواسته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۱ ۲۰ تير ۱۳۹۹
باز عنایت فرمودند قرارداد " برد برد " خدا رحم کنه
آخرش ختم به خیر تموم بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۹ ۲۰ تير ۱۳۹۹
برد بردتونم دیدیم داداچ واقعا برجام رو انگار یه بچه دوساله نوشته
Iran (Islamic Republic of)
تحلیگرماهر
۱۰:۴۵ ۲۰ تير ۱۳۹۹
آقای کارشناس کارشناسان ،پس تا حالا کجا بودی عزیز؟ حیف تو نیست که مردم ازاظهار افاضاتت محروم شوند . باوجود شما دیگه ما به هیچ تحلیلگری نیاز نداریم!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۳ ۲۰ تير ۱۳۹۹
برد بردشون یکی ما ببریم صدتا اونا ، از اون برد برداست
Iran (Islamic Republic of)
یه دوست
۱۲:۲۹ ۲۰ تير ۱۳۹۹
راست گفتی
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۰۹:۲۸ ۲۰ تير ۱۳۹۹
واقعیت صداقت ثابت شده مسئولین است .
اصل مقاد قرارداد رو منتشر کنید ببینیم واقعا به نفع کشور بوده ؟
Iran (Islamic Republic of)
ایمان
۰۹:۲۳ ۲۰ تير ۱۳۹۹
این قرارداد رو هم ب قرارداد هایی مثل ترکمنچای اضافه کنید،قرار داد های ننگین/ نفت و گاز جنوب را نوش جان میکنید و سرمایه مردم جنوب از ماهی گیری بود،حالا مردم جنوب همین ماهیگیری را هم از دست خواهند داد،برای همین است که ماهیگیران برای پیدا کردن ماهی مجبور میشن به مرز های آبی عربستان و امارات نزدیک بشن سرانجام دستگیر بشن/کشتی های چینی مدت هاست شبانه صید ماهی را در خلیج فارس انجام میدهند/به عنوان یک جنوبی ب دولت و وزارت خارجه میگویم دارم خفه میشوم نمیتوانم نفس بکشم پایت را از روی گلویم بردار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۲ ۲۰ تير ۱۳۹۹
بابا خو راس میگن ایران با هیچ کشور پیشرفته ای رابطه تجاری خوبی نداره فقط با کشورای درجه ۳ آسیا .. فقط چین باهاش رابطه ی خوبی داره هم مردم مخالفن بابا چین داره ار امریکا تو قدرت واقتصاد جلو میزنه .. چین با ی ویروس دساز کل دنیا رو نابود کرد ایقد قدرتش زیاده ک همه کار میکنه . اگه چین بهمون واکسن نده کی میده
Iran (Islamic Republic of)
یه نکته
۰۹:۴۱ ۲۰ تير ۱۳۹۹
تو همین طوری دست به دامن بقیه باش ببین چی بهت می رسه
خوشا چاهی که از خود آب آورد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۶ ۲۰ تير ۱۳۹۹
اگه رئسا درست بودن احتیاج به منت کشی این اون را نداشتیم،مشکل ما مسئولین است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۶ ۲۰ تير ۱۳۹۹
خوبه خودتون می گید چین با ی ویروس دست ساز کل دنیارو نابود کرده. اگه این فرضو در نظر بگیریم .ما هم جزو همین نابود شده هاییم و برای واکسن باید همین کشورو کنیم
Iran (Islamic Republic of)
شهاب
۱۲:۱۸ ۲۰ تير ۱۳۹۹
یعنی تو میگی چین ویروس و ساخته بعد حاظری بری با چینی ک میگی این ویروسو ساخته و کلی ایرانی بخاطرش کشته شده اونم هم وطنت توافق نامه امضا کنی یعنی اینقدر حقیر شدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۴ ۲۰ تير ۱۳۹۹
آمریکا و غرب رو به افول است، چین قدرت اول اقتصادی و نظامی آینده دنیا خواهد شد.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۹:۱۶ ۲۰ تير ۱۳۹۹
قرار داد مارک ویلموتس نباشه ؟؟؟ ترکمنچای پیش کش
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۰۹:۳۲ ۲۰ تير ۱۳۹۹
با حال بود هه هه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۶ ۲۰ تير ۱۳۹۹
با چین به توافق برسیم بهتر از اینکه با امریکای حقه باز دست بدیم. همه می دونن که چین جز اقتصادهای برتر دنیاست و امیدوارم اتفاقات خوبی برای کشورمون بیافته.
Germany
ناشناس
۱۰:۴۴ ۲۰ تير ۱۳۹۹
خائن پست آمریکا وچین هیچ فرقی با هم ندارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۸ ۲۰ تير ۱۳۹۹
عزیز قرار داد خوب ببندند که اینا نمیتونند مثل قرار داد ترکمانچای و مار ویلموتس میبندند ،اینا اگه راست میگفتن متن قرار داد را به مردم نشون میدادند
United States of America
ناشناس
۱۱:۲۵ ۲۰ تير ۱۳۹۹
تمام کشورهای پیرو چین دارای اقتصاد ویران هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۷ ۲۰ تير ۱۳۹۹
اخیی نکه چین دلش باحال ما سوخته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۲ ۲۰ تير ۱۳۹۹
دوران قاجار داره تکرارمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ولی
۰۹:۰۷ ۲۰ تير ۱۳۹۹
آدم ياد قرارداد هاى دوره قاجار مى افته قرارداد هايى امثال رويترز و تنباكو با چند دهه حق انحصارى !!!
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۰۹:۰۶ ۲۰ تير ۱۳۹۹
مخالف این قرارداد هستم.
کاملا مشخص بود هر دو کارشناس جانبدارانه صحبت میکردند.
بهتر بود یک موافق و یک مخالف ب برنامه دعوت میشدند تا حرف مخالفین این قرارداد هم شنیده بشه.
در حکومت فعلی زمانی که حرف از منافع ملی میشه ، تنها منافع نظام و دولت مطرحه نه منافع مردم چرا که اگر اینطور نبود شعار مجلس در راس همه امور است تنها یک شعار نبود!
واقعا جای خای یک سامانه برای کسب نظر مردم در اینطور قرارداد ها و سایر اقدامات دولتی و حکومتی مشهوده.البته اگر واقعا معتقد به مردم سالار بودن هستیم!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۲ ۲۰ تير ۱۳۹۹
معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت خارجه گفت: قرارداد ۲۵ ساله با چین یک قرارداد برد برد است!!!!!!
مثل برجام که یک قرارداد برد برد بود؟!!!!!!!
پدر مردم مستضعف درآوردید با این برجام!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۰ ۲۰ تير ۱۳۹۹
نمی گیم برجام ۲۵ ساله ،فقط مانند قضیه برجام نشود حتی برای یک کلمه ترجمه بعد از امضاء هر طرف برای خودش ترجمه و منظور دلخواهش را داشت.آقای ظریف مگه زبان چینیش خوبه .اگر چند ثانیه نشت حرفاشون را فهمیید برجام ۲۵ ساله پیشکشش....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۲ ۲۰ تير ۱۳۹۹
آره بلده من یه تیکشو دیدم میگفت چین گوان ژآیوووووو
ایران جان فدآیووووووو
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۰۸:۵۰ ۲۰ تير ۱۳۹۹
چین یا هر کشوری از ما حمایت کرده که کرده
مگه تو تحریم اقتصادی و ... از ما تو هرجا مثلا سازمان مل حمایت کرده باشن باید بگیم بیا اینم پول حمایت شما از ما؟؟؟؟؟!!!!!!
واقعا که با این کارشناسیتون... همینجوری مملکت رو نفروشیددددد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۴ ۲۰ تير ۱۳۹۹
الان دقیقا کجای این برنامه ۲۵ساله توضیح داده شده که تیتر زدی برادر من؟داخل فضای مجازی گفته میشه ۵هزار نیروی نطامی چینی قرار شده وارد ایران بشن که البته مجازات خلاف هاشون با خود چین خواهد بود(کاپیتالاسیون)و جاهای مختلفی برای اینها در نظر گرفته شده که زندگی کنن و یا در اختیار چین قرار داده شده ک بقول خودشون باهمکاری درست بشه این جاها کجاها هست و به چه صورت در اختیار قرار داده شده تمام اختیارات یا زیر نظر مثلا نیروهای ما هستند.از استعمار غرب فرار نکردیم که استعمار شرق را قبول کنیم.کشوری که پول نداره و فقط نیروی کار داره چطوری پاسخگوی کشوری هست که ابرقدرت اقتصادی و سیاسی جهان شده ایا همانطور که انها در کشور ما کار میکنن ماهم در کشور انها کار میکنیم چون همکاری مشترک میشه این وقی یکی بیاد برات یکاری بکنه و مملکتت را درست کنه یا مستعمرشی یا باید پولشو بدی پول که نداریم و تحریمیم پس میمونه استعمار برادر من.حالا فرهنگ غرب هیچی فرهنگ کمونیستی شرق هم دو دستی وارد کنیم.کی ایران و ملتش بخوان درست بشن خدا میدونه.
Iran (Islamic Republic of)
محمدحسینی
۰۸:۲۷ ۲۰ تير ۱۳۹۹
باز هم مثل همیشه سوال پیچ خورد
ما که نهفمیدیم یک کلمه بگو جنوب ایران رو دادن یا نه؟
خلاص
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۵ ۲۰ تير ۱۳۹۹
اول پول را میگیرن بعد میرن باهاش کانادا اون موقع ما با کلی بدهی مجبور میشیم میادین نفتی جنوب را بدیم !
کل قضیه همینه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۵ ۲۰ تير ۱۳۹۹
به حرف می گویند نه اما به کدام حرف اینها می شود اعتماد کرد که این دومی باشد
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۰۸:۲۱ ۲۰ تير ۱۳۹۹
فکرنکنم چنین قراردادعجیبی رخ دهداجازه ندین کشورمون رامین تصاحب کنه فقط نفت خبره اگه ازامریکانمیترسه که عددی نیست ودنیانمیترسه دیگه ازش اونم ایران باعث شدفروپاشی امریکاحتمیه‌ولی قراردادچنین کاری فکرشو آزاردهنده است خداکنه نه ّنویسن نه قبول ونه اجراکنن اینهمه صبروفشاروتنگدستی رتتحمل کر یم رک مدتی خم صبرکنیم به نظرم برجام که بهترازاین عهدنامه ترکمنچای است اگه دروغ باشه که هست شهداهرگزنمیذاریم خون شما پایمال شود.مسیولین هم نمیکنن چنین کارعجیبی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۲ ۲۰ تير ۱۳۹۹
ترکمنچای ۲
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۵ ۲۰ تير ۱۳۹۹
چین نشون داده که قابل اعتماد نیست و بنادر کشورهای دیگه رو چطور چپاول میکنه،نمیدونم چرا باشگاه خبرنگاران از بعضی چیزا کور کورانه حمایت میکنه.چون رسانه های خارجی با این قرارداد مخالفت می کنند شما میگید پس باید حتما حمایت کرد،عدالت و تعادل داشته باشید.اینجا وطن شما هم هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۱ ۲۰ تير ۱۳۹۹
اينم حتما مثل برجامه بعد ميگين رهبر هم در جريان بوده آب كه از سر گذشت همه تكذيب مي كنند و كشور هم نابود شده و اين با شديم مستعمره چين كرونايي
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۵ ۲۰ تير ۱۳۹۹
ای بابا مگه میشه رهبر در جریان نباشه .. بابا روحانی یا هر کس دیگه ای بدون اجازه رهبر ک هیچکاری نمیکنن تصمیم گیرنده رهبره دستور میده اینا اجرا میکنن . تنها کشور ابرقدرتی ک با ایران رابطه داره چین خیلی خوبه ک ولا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۶ ۲۰ تير ۱۳۹۹
۲۴ هزار میلیارد دلار اونم فقط با يه كشور ..كجاها رفتش؟؟با 24 هزار ميليارد ميشه دهتا كشور رو 50 سال مرفه نگه داشت بدون كار كردن با تمام امكانات رفاهي...حالا حساب كنيد روابط تجاري با بقيه كشورا جقدر پول گرفته شده ...هند ژاپن كره عراق افغانستان كشوراي اروپايي آمريكاي لاتين آفريقايي ..ديگه حساب كنيد ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۰ ۲۰ تير ۱۳۹۹
بله بله ..ما ملت ايران هم باور كرديم.شما هم مياي راست همه چيزو ميگي به ملت
Iran (Islamic Republic of)
ح
۰۷:۴۸ ۲۰ تير ۱۳۹۹
باید اسمشو تو کتاب گینس بنویسن
Iran (Islamic Republic of)
بيداد
۰۷:۳۹ ۲۰ تير ۱۳۹۹
صید آبزیان خلیج فارس توسط چینی‌ها و بیچارگی صیادان جنوب کشور، نمونه ای از همکاری ایران و چین بود!
Iran (Islamic Republic of)
امیر کبیر
۰۷:۳۶ ۲۰ تير ۱۳۹۹
ای کاش اول دسته گل برجام رو که به آب دادید درست می کردید
بعد هوایی می شدید منابع کشور رو در اختیار چینی های بی رحم می زاشتید
Iran (Islamic Republic of)
بلال
۰۷:۳۳ ۲۰ تير ۱۳۹۹
شما گفتین ما هم باور کردیم
دیگه اصلا به این مسئولین اعتمادی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۰ ۲۰ تير ۱۳۹۹
بندر چابهار و سواحل مکران رو که به کشور هند نماینده دولت استعمارگر انگلیس واگذار کردید، حالا هم چین!؟؟؟؟؟
پس مفهوم استقلال چیست؟ اگه میشه توضیح دهید و توجیه نکنید...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۱ ۲۰ تير ۱۳۹۹
خوبه نظر رهبری هم در این قضیه گفته بشه تا فردا که گندش در اومد این گردن اون و اون گردن ابن نندازه خخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۷ ۲۰ تير ۱۳۹۹
امکان نداره بدون دستور اون کاری کنن .خیالت راحت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۵ ۲۰ تير ۱۳۹۹
موافقم
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۲:۴۲ ۲۰ تير ۱۳۹۹
چپ و راست و.... بی اذنش آب نمیخورن، حالا بیان همچین قراردادی رو بدون اجازه منعقد کنن؟! محاله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۴ ۲۰ تير ۱۳۹۹
موافقت کردن همین خبرش تو باشگاه خبرنگاران هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۶ ۲۰ تير ۱۳۹۹
هر چه برجام برد برد بود اینم برد برده این قرارداد از نظر مردم ایران مردوده و ایران بر بال شایعه میچرخه و هرچه در موردش میگن درست کشورو دادن به چین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۵ ۲۰ تير ۱۳۹۹
لطفا در مورد کالاهای بی کیفیت چینی قدری التماس تفکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۵ ۲۰ تير ۱۳۹۹
لطفا در مورد کالاهای بی کیفیت چینی قدری التماس تفکر
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۶:۴۴ ۲۰ تير ۱۳۹۹
اصلا صلاح نیست که قراردادی ببندند دولت روحانی تو برجام موفق نشده حالا میخواهد کشور و مملکت ما رو عقد چینی ها بکنه اون هم بیست و پنج ساله که کار اشتباهی هست حد اکثر قراردادها پنج ساله باید باشه مملکت ما اوضاع عادی که نداره دوست ودشمن زیاد داریم و این همه فساد اقتصادی درداخل ایران وجود دارد الان قرار داد نبندید بهتر است بگذارید که این دولت بره بعد انتخابات و صبر کنید تا آقای رییسی بساط فساد و اختلاص رو جمع کنه بعد یک تصمیم درستی با نگاهی به سوابق چینی ها در کشورهای دیگر که قرار داد بسته اند میگیریم زود تصمیم گیری نکنید اون هم بیست و پنج ساله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۴ ۲۰ تير ۱۳۹۹
مطمئن باشید هر نوع معامله ای وقتی کشوری تحت فشار باشه با امتیازگیری زیاد طرف مقابل رو برو میشود البته برای نظام ما فقط حفظ خود مهم است تا الان این موضوع برای ملت مشخص شده است
Iran (Islamic Republic of)
....
۰۵:۵۴ ۲۰ تير ۱۳۹۹
ایشالا که تاریخ تکرار نشه
Iran (Islamic Republic of)
یا حیدر کرار
۰۵:۴۲ ۲۰ تير ۱۳۹۹
همانطوری که قبلا هم درخواست شد باید مفاد و جزئیاتش در مجلس بیان شود
Iran (Islamic Republic of)
سامی
۰۵:۴۱ ۲۰ تير ۱۳۹۹
پس چرا از همون اول نگفتن چنین چیزی هست تو کنفراس خبری رییس جمهور رسانه ایش میکردن
۱۲۳