یک چیزی عجیبه.
اون موقع که آرای اولیه را اعلام کردند هنوز 10درصد آرا یعنی حدود 3 میلیون رای مونده بود که شمارش نشده بود.
بعد که آرای نهایی را اعلام کردند فقط حدود 300هزار رای به کاندیدها اضافه شد.
یعنی اون 10 درصدی که نشمرده بودند همه اش یکپارچه باطله بوده؟!
نمیشه که...
اصولگراها هر کار بکنن از رای الان دیگه بیشتر نمیتونن....
حتی اگه همه رو رد صلاحیت کنن مشارکت هم 80 بشه بازهم همینه...
من خیلی ها رو میشناسم فقط چون کسی نبود به رئیسی رای دادن وگرنه اگر سید حسن خمینی یا لاریجانی بود به اون رای میدادن.
طرفدارا رئیسی برن خدارو شکر کنن که رد صلاحیت به کمکتون اومد وگرنه الان در بهترین حالت برای دور دوم تبلیغ میکردید...
برو بابا!
اگر شما اصلاح طلبها به مملکت گند نمی زدید یک جو فکر کردن بلد بودید وضع این نبود.
حالا خوبه قبل رد صلاحیت ها رسانه های خودتون از مردم نظر سنجی کرده بودن. قبل رد صلاحیت ها هم مشارکت 46 درصد بود اونم فقط بخاطر عملکرد قوی اصلاح طلب ها در ناامیدی و تضعیف مردم.
هادی
۱۸:۲۳ ۳۰ خرداد ۱۴۰۰
پس ۲۵ میلیون رای احمدی نژاد چی بود
انشاءالله دور بعد رای آقای رئیسی بالای ۳۰ میلیون
محمد
۱۶:۲۳ ۳۰ خرداد ۱۴۰۰
آقا چرا جمع این اعداد باهم نمی خونه! حدود ۴۰۰هزارتا فرقش هست.
این تعداد تعرفه مصرف شده ست.اون ۴۰۰هزارتا تعرفه گرفتن اما داخل صندوق ننداختن.مثلا باخودشون بردن خونه
وحید
۱۴:۳۹ ۳۰ خرداد ۱۴۰۰
ادمین محترم:خدا قوت پهلوان، خسته نباشی دلاور!
کاش منم ادمین چنین پیجی بودم.
من طرفدار رئیسی ام.
هیچ کینه ای هم از روحانی ندارم چون کارهای مهمی در حد خودش انجام میداد ولی اختاپوس دولتیها بیشتر از این بهش اجازه نداد.
اینو بکوبید تو چشم کسانی که میگن رای کم بود یا رئیس جمهور حداقلی
ارا دور اول محمود احمدی نژاد 17/284/782
ارا دور اول حسن روحانی 18/613/329
ارا دور اول رئیسی (با کارشکنی) 17/928/346
داداش روحانی 25 میلیون رای اورد 96 25میلیون رو با17 مقایسه کن میفهمی چر1 میگن رییس جمهور حداقلی
!
۱۱:۵۹ ۳۰ خرداد ۱۴۰۰
شما توجه کن که الان تعداد واجدین رأی دادن نسبت به دوره احمدی نژاد خیلی بیشتر شده . اون موقع ۴۵ میلیون نفر واجد رأی دادن بودن ، الان حدود ۶۰ میلیون نفر.
ناشناس
۱۲:۵۵ ۳۰ خرداد ۱۴۰۰
بقول کلاه قرمزی خالی خالی ننویس رقابت با آرای باطله و میزان مشارکت هم بنویس شورای نگبان یجورایی پاس گل داد دروازه رو هم خالی کرد
کیفیت برتر است نه کمیت
۱۷:۳۸ ۳۰ خرداد ۱۴۰۰
داداش روحانی که 25 میلیون رای اورد و شما بهش رای دادی چه گلی به سر ما زد همش که کمیت نیست بیشتر مواقع کیفیت ارجحتر میشه مثل الان که عملکرد احمدی نژاد و رئیسی خیلی بهتذ از روحانی و اصلاحطلبان است. علی برکت الله را همیشه آویزه گوش کنید تا قدر اصولگرایان را بدانید
احمد
۰۸:۲۵ ۳۰ خرداد ۱۴۰۰
ما تو هر صندوقی که آمار گرفتیم گفتن مشارکت حداقل 30 درصد از انتخابات مجلس بیشتر بوده! اونوقت چطوری شده 48 درصد؟!
من باور نمی کردم ولی واقعا یک عده ساعت 2 شب داشتن رای میدادن! مطمئنا این آمار به خاطر مشکل دستگاه های احراز هویت هست!
لطفا اینها رو اعلام کنید سال 96 هم تخلفات زیادی شد ولی سکوت شد! البته نباید کشش بدید که وقت کشور گرفته بشه
48درصد.15درصدم ارای باطله.33درصد.متاسفانه دو سوم مردم تمایل به انتخابات نداشتند.بایدریشه یابی بشه .دلایلش مشخحصه.خطرناکه که دوسوم مردم از نظام دلسرد شدن
الان یه سوال چرا شما خبرگزاری ها پیگیری نمیکنید این اشتباهات وزارت کشورو؟؟؟ مجموع آراء کاندید ها + آراء باطله میشه 28 میلیون و 492 هزار 846 در حالی که کل آراء ماخوزه بیشتر بوده. و 440 هزار نفر رای شون غیب شده؟؟؟ بعد چرا این قضیه با 90 درصد آراء نمیخونه؟؟؟ آراء قبلی که اعلام شد اگر یه جمع ساده کنید از این یکی بیشتره! درصدشم نمیخونه! چه 90 درصد آراء باشه چه 90 درصد صندوق. بالاخره صندوق ها که خالی نبوده!!! همه اینایی که گفتم خیلی ساده است بچه دبستانی هم حالیشه!!!
آقای وزیر .بهتر بود که اول جمله رییس جمهور ملت ایران را میگفتی بعد جمله امانت دار . زیرا آقای رییسی خود میداند که امانت دار رای ملت است لازم نبود با کلمات مغرضانه بیان کنی آقای وزیر خیلی ناراحتی !!!!!
سلام
شک نکنید آرای واقعی دو برابر است و آقای رئیسی ۳۲ میلیون رای آورده. ساعت یازده همین آمار بود ، گفتند هنوز شهرهای بزرگ شمارش نشده ،عصر هم همین آمار را دادن ،این یعنی چه؟؟؟
فکر میکردم رحمانی فضلی بهتر از سایر وزرا باشه اما خیلی اشتباه میکردم همه از یک جنسن به ظاهر شایسته اما بی انصاف. چهار سال در استراحت که یک انتخابات را به خوبی انجام بدی اما نخواستی که بتونی. دستگاههای هویت الکی قطع نبودند.
اکثریت ما مردم ایران نشون دادیم کم توقع و با انصافیم,تو این ۴ سال پیش رو فساد مالی دولت تموم بشه و تولید هم راه بیوفته ما راضی هستیم وتوقع بالاتری نداریم با تو جه به شرایط موجود
ناشناس
۱۵:۵۱ ۳۰ خرداد ۱۴۰۰
همین که جلوی دزدیهای کلان گرفته و دست اربابهای تو از بیت المال کوتاه بشه خودش بزرگترین پیشرفت به حساب میاد.
پسر مشهدی
۱۰:۰۱ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
چقدر خوب میشد کمتر چرت و پرت میگفتیم. کی قراره حرف درست و درمون بدون مسخره بازی بزنیم؟ همه میدونن اوضاع اسفناکی که دولت روحانی توی هشت سال گذشته درست کرده توی یکی دو سال جمع شدنی نیست حتی با معجزه. اون 18 ملیونی که به رئیسی رای دادن با این امید بوده که یک ادم پاکدست زمام کار رو دست بگیره و جلوی دزدی ها رو بگیره و یک تغییر رو شروع کنه تا کم کم اوضاع بهتر بشه. رئیسی حضرت موسی نیست که عصای معجزه گر داشته باشه! چرت و پرت نگید دوستان به شعور خودتون توهین میکنین
ناشناس
۲۳:۳۸ ۲۹ خرداد ۱۴۰۰
به خدا نزاشتن رای بدیم خیلیا دم شعبه اخذ رای بودن درهای شعبه رو بستن ساعت دو شب، خیلی شلوغ بود
کرونا به تنهایی 15 درصد رشد اقتصادی ایران را کاهش داد. این انتخابات که کرونا و روحانا را همزمان تحمل کرد حق نداره 20درصد ناقابل کاهش داشته باشه.
دم همتون گرم که اومدین. با قدرت، پیش به سوی قرن جدید
چراشو از حسن روحانی که اول صبح دیروز با دلهره و نگرانی میگوید رئیس جمهور مردم مشخص ولی من بعدا تبریک رسمی میگویم بپرسید چرا کم شد
ناشناس
۲۲:۳۴ ۲۹ خرداد ۱۴۰۰
جالبه صبح که همه رای ها را نشمرده بودن قاضی زاده یک میلیون رای داشت! عصر که همه رای ها شمارش شد یهو تعداد رای قاضی زاده شد ۹۹۹میلیون!!! یه جای کار میلنگه.دارن مشارکتو پایین نشون میدن.
خیر. قبل از انتخابات پیش بینی ۵۳ درصد بود که درست هم بود و متاسفانه کارشکنیهایی باعث شد عدهای از مردم نتونند رای بدند و ۴۴۰ هزار رای هم این وسط غیب شد. دولت روحانی عرضه برگزاری یه انتخابات رو هم نداشت
ناشناس
۱۷:۱۶ ۳۰ خرداد ۱۴۰۰
ناشناس۱۵.۵۴ غیب شد چیه؟!اوناتعرفه هایی هست که صادرشده اما توصندوق ننداختن مردم
ناشناس
۲۲:۰۲ ۲۹ خرداد ۱۴۰۰
آقای وزیر کشور ....جمله پردازیت. جالبه. .......و انشاا...که همه خدمت گزاران ملت ها امانتدار بوده و باشند ...درگذشته و آینده
احسنت به همه کسانی که برای حفظ نظام و حرمت خون شهدا که با جان خود ازآن دفاع کردندبه پای صندوق رای امدید و یک بار دیگر به یاوه گویان پیام دادید که ما هنوز پای آرمان های خود هستیم .
مشارکت ۴۸ درصدی برای کشورهای مدعی دموکراسی کم به حساب نمیاد ولی تو ایران چون سابقه نداشته زیاد تو چشم میاد. بالاخره کرونا بی تاثیر نبود. همینطور قطع سیستم احراز هویت و البته افتضاحات اقتصادی دولت تبخیر امید
ناشناس
۱۸:۱۵ ۳۰ خرداد ۱۴۰۰
تبخیر امید)))))
محمد
۲۱:۳۲ ۲۹ خرداد ۱۴۰۰
۴۴۰۱۵۸ رای گمشده توی جمع زدن دولت؟چیه میترسن بگن رای رییسی بیشتر از دوره ی اول روحانیه؟
عزیزان نسبت به انتقادها و سخنان مخالفین اهم از خارج نشین کوردل و نا آگاهان داخل واکنش نشان ندهید و بیشتر درک شوند آنها آنقدر گیج و متحیرند از سیلی محکمی که دریافت کرده اند و خدا آنها را زد و به دوران ستم و ظلمشان پایان داد و به همین خاطر از شکستی که خورده اند راهی جز یاوه گویی ندارند و کم کم هوشیاری خود را بدست می آورند و متوجه می شوند باید ی مدت با آنها مدارا شود که حجری بر آنان به دلایلی که آمد نیست .
باشگاه خبرنگاران چرا سرنوشت اون ۱۰ درصد آرای باقی مونده رو پیگیری نمیکنه؟ قبل از ظهر گفتند که ۹۰ درصد شمارش شده، اما عصر که نهایی شد فقط تعداد کمی رأی اضافه شد. چرا هیچ خبرنگاری پاسخ نمیده؟
دوستان انتخابات مسابقه بین ایران وکشورهای خارجی بود/ جدا از اینکه کی انتخاب میشد .
همونطور که دوست نداریم تو مسابقات چه والیبال چه فوتبال چه هر ورزشی بازنده باشیم باید شرکت میکردید حتی رای سفید تا بیگانگان خوشحال نشوند . باید سعی کنیم از کشورهای دیگه ببریم حتی اگه داخل کشور خودمون مشکل داشته باشم. دشمن شاد نباشید
وقت آن است که خائنان و جنایتکاران سکوت کنند و تحمل کنند تا اینکه یاد بگیرند چگونه میهن پرست و انقلابی باشند. برای کسانی که رأی ندادند متاسفیم ، ما کسانی که می دانیم چگونه تصمیم بهتری بگیریم تصمیم شما را گرفتیم و رای دادیم. دفعه بعدی از کسانی که می دانند چگونه تصمیم بهتری بگیرند کمک بگیرید تا اینکه به فردی بی کفایت رای بدهید.
کسایی که میگن مشارکت امسال پایین بوده،اکثرشماهمونایی هستین که ۴سال پیش روحانی وانتخاب کردین.
خودتون باانتخابتون کاری کردین خیلی از مردم کلا ناامید بشن ازدولت ،بگن دیگه برامون فرقی نداره کی بیادیاهرکی بیاد مثله قبلی هست
البته حق دارند،روحانی حتی به طرفدارانش رحم نکرد....اقتصادونابود کرد...سفره مردم و کوچیک تر کرد.
آقای رئیسی ۲سال قوه قضائیه بود چکارها که نکرد،مطمعنما اونقدر عملکرد خوبی ازدولت خودشون نشون میدن که میزان مشارکت ۴سال دیگه با الان اختلاف زیادی پیدا میکنه.
سلام چند سوال !
اگه این ارا رسمی هست چرا از ساعت 11 ک اعلام شد تا ساعت 5 طول کشیده شد چرا قاضی هاشمی از 1 میلیون در ساعت 5 بعد از ظهر به زیر یک میلیون رسید ارا کم شد! از طرفی ساعت 11 گفتن 90درصد ارا خوانده شده و شمارش از 28 میلیون 10 درصدش چقدر میشه اقایان از 11 تا 5 غروب ارای قاضی هاشمی ارا کم شده از طرفی برای اقایان رییسی و رضایی در 5 6 ساعت فقط 100 هزار ارای اضافه شده این خیلی مشکوک اقایان رای ها رو کم کردن در حالی آماری که الان #وزیرکشور گفت خیلی نزدیک به آمار اعلام شده قبل از ظهر بود ساعت ۱۱ظهر ارای رییسی ۱۷ملیون ۸۰۰هزار رای بود ساعت ۱۷ شده ۱۷میلیون و نهصد هزار رای!!مشارکت ۵۲ درصدی یهو کاهش کرد به ۴۸درصد؟بنده عکسی از سامانه آنلاین اعلام آمار آرای انتخابات وزارت کشور در اختیار دارم مجموع 33 میلیون مشارکته پس 4..5 میلیون ارا چه شد ایا دولت نمیخواد مشارکت رو بالای 30 میلیون و بالای 50 در صد اعلام کنه
آمار اصلی این هست این عکس از خود مانیتورینگ وزارت کشور هست .
این سامانه از ساعت ۱۴:۳۰از دسترس خارج شده است.چرامثل دوره های قبل چند ساعت یکبار رفلش و اعلام نمیشد!!
اونهایی که رای ندادند از صداقت خوششان نمی آید بلکه از شعار و دروغ خوششان می آید.
ناشناس
۰۲:۲۱ ۳۰ خرداد ۱۴۰۰
لزوما کسانی که رای ندادن قبلا به روحانی رای دادن ایا؟
ناشناس
۰۸:۳۰ ۳۰ خرداد ۱۴۰۰
می خواهی بدانی چر ا رای ندادن تحقیق کن همانطوری قضاوت نکن وتهمت نزن شاید دلایل دیگری داشته مگر نمیگیم میزان رای ملته پس نباید از ملت ترسید باید کاری کرد که همه شرکت کنند و اکثریت انتخاب کنند دلایلش شاید اینها باشه
1-رد صلاحیت بعضی از کاندیداهایی که جمعیت بسیار زیادی طالب آنها بودند
2-عمل کرد بد دولت فعلی ودلخوری مردم
3-مخالفین نظام از اوایل انقلاب که به دلایل از انقلاب سرخورده شدند
4-مرفهین بی درد که در هر دولتی از اقتصاد بیمار سود برده و خود را بسته اند
وبا اطمینان میگم تبلیغات بیگانه وشبکه های معاند تاثیری نداشته بلکه تاثیر مثبت هم داشته و لج خیلیها و درآورده واگر نمیخواستم رای بدن آمدن ورای دادن چطور میشه کاندیداهایی که هشت سال رییس جمهور بودن و یا 16سال رییس مجلس حذف میشن که اینها در بین مردم طرفداران بیشماری دارند واقع دارید که طرفداران اونها بیان ورای بدهند این پای صندوق نیامدن یه نوع اعتراض خاموش است و آتش زیر خاکستر بای بزرگان نظام چاره اندیشی کنند ولی تفاوت نباشند مردم ایران اکثرا انقلابشان رو دوست دارند اسلام را دوست دارند واگر توجه نشه خدای نا کرده خون شهیدان به هدر خواهد رفت ایران با پشتوانه اکثر مردم بر پا و قدرت کنده اگر پنجاه درصد جامعه بی تفاوت بشن قدرت نظامی اول دنیا هم باشیم باز ناتوان خواهیم بود دشمنان قسم خورده سعی بر جدایی مردم از نظام رو دارند و اکنون دشمن در خانه رخنه کرده وبا فریب ونیرنگ وناراضی کردن مردم سخت مشغول فتنه است نظام بای یک خانه تکانی کند و مملکت رو از عناصر فتنه گر انگلیس آمریکایی پاکسازی کند و انقلاب سومی رو آقای رییسی حفظ الله در درون دولت وقوع قضاییه و ارکان نظام با زعامت رهبری عزیز رقم بزند تا در آن دنیا از شهدا خجالت نکشیم
ناشناس
۱۹:۲۸ ۲۹ خرداد ۱۴۰۰
میگما زمان روحانی با اون مشارکت بالا بدون کرونا ۱۸ میلیون رای آورد چه گلی به سر ملت زد که حالا از عزت آقای رئیسی دق کردین عزت دست خداست دیدین که همه سران سر تعظیم فرو آوردن
متاسفانه روحانی همه امیدش به غرب بود آنها فهمیده بودند ما تحت فشار اقتصادی هستیم همه امتیاز ها رو از ما گرفتن و به ما هیچ چیزی ندادن ماهیتا آمریکا و انگلیس چپاولگر و غارتگرند از طرفی نگاه روحانی به توانمندی داخلی تقریبا صفر بود و عملا بعد از نا امید شدن از غرب در دوره دوم ریاست جمهوری مملکت به حال خود رها شد سرانه نقدینگی ایجاد شده برای هر نفر ایرانی 400 میلیون تومان در دوره روحانی بود که 70 درصد آن در پایتخت توزیع شده بود و از این مبلغ هم 70 درصد آن در اختیار ابر بدهکاران قرار گرفت خلاصه روحان با مدیریت بسیار نا کار آمد و ضعیف قشر مرفه بی درد را به عرش رساند و قشر ضعیف و متوسط خاکستر نشین شدند کرونا هم همدست روحانی شد وضع بسیار بدتر شد حالا ما مردم فارغ از هر جناح بندی بخاطر کشورمان و آینده فرزندانمان باید تمام تلاشمان را جهت بهبودی وضعیت خانواده بزرگ ایران به کار بندیم و با این نیت قطعا خداوند هم کمکمان خواهد کرد جهت روزهای بسیار خوب مردم سوییس تنها نان تفکر خودشان را می خورند و مردم افغانستان هم چوب بی فکریشان آمریکا بعد از خروج از افغانستان تمام ماشین آلات صنعتی و بدرد بخور را تبدیل به ضایعات می کند و به آنها می فروشد اینم امید بستن به کد خدا اون هم از وضع کشورشان
من مجری تهران بودم چندتا نکته بود:
1_تهران 4تا انتخابات همزمان داشت که موجب سردرگمی مردم تو شده بود. متاسفانه خیلی از مردم رایشون را اشتباهی تو سربرگ مجلس یا خبرگان نوشته بودند و در نتیجه رایشون باطل شد. اغلب این ارا متعلق به اقای رییسی بود.
2_مشارکت خیلی بالاتر از این حرفها بود. خیلی از مردم به ما مراجعه کردند که بیمارشان نمی توانست از منزل خارج بشه اما می خواست رای بده. ولی متاسفانه واحد سیاری وجود نداشت ازشون رای بگیره و اطلاع رسانی و مدیریت درستی در این زمینه وجود نداشت که مردم بدونند با کجا تماس بگیرند واحد سیار میاد.با اینکه بخاطر کرونا انتظار میرفت تدبیر و دسترسی بیشتری تو این زمینه در نظر بگیرند.
3_متاسفانه کوچکترین تدبیر و تغییری برای حفظ سلامت برگزار کنندگان انتخابات که بیش از یکروز در معرض مستقیم تجمعات مردمی در فضای بسته بودند نشده بود.
در هر حال این جشن بزرگ را به #خانواده بزرگ ایران تبریک میگم. انشالله نتیجه آن زمینه ساز افق های روشنی در قرن جدید باشد.
وزیر کشور مشارکت را 48.8 اعلام کرد ولی این نکته را توجه داشته باشید و پیگیری کنید خواهشا: حدود 3.5 میلیون نفر ایرانی خارج از کشور هستند که مشارکت پایین در خارج، آمار مشارکت کل را پایین آورده. برای اینکه دشمن سوء استفاده نکند باید آمار مشارکت داخل از خارج کشور تفکیک شود؛ در این صوت آمار مشارکت داخل بیش از 50 درصد خواهد شد آبرومندانه که زبان دشمن داخلی و خارجی دراز نشود. لطفا شما آمار مشارکت داخلی را فورا محاسبه کرده و اعلام کنید تا جلوی فضاسازی ها گرفته شود
ناشناس
۱۹:۲۱ ۲۹ خرداد ۱۴۰۰
با اون دولت قبلی و کرونا خیلی خیلی هم زیاده
ناشناس
۱۹:۳۱ ۲۹ خرداد ۱۴۰۰
کاملا موافقم
مهوی
۱۹:۴۷ ۲۹ خرداد ۱۴۰۰
کم ولی با کیفیت ✌ چهار سال پیش مشارکت بیشتر بود و اون "بیشتر" ، "بیچاره" کرد ملت رو.
ناشناس
۲۰:۳۰ ۲۹ خرداد ۱۴۰۰
همش 20درصد از دوره های قبل کمتر بوده.
این 20درصد نمیتونه بخاطر کرونا باشه؟! نمی تونه بخاطر لین باشه که خیلی ها شناسنامه جدید گرفته بودند و می خواستن مهر نخوره (من چنتاشون را به چشم خودم دیدم)؟! نمی تونه بخاطر بی کفایتی دولت باشه؟!
اگر منصف باشید می بینید خیلی هم عجیب نیست
ناشناس
۲۰:۳۲ ۲۹ خرداد ۱۴۰۰
خدا ذلیل کنه اونایی که در موقع رای گیری اخلال ایجاد کردند والا مشارکت بیشتر از این میشد . خدا نگذره از اونایی که با اعتماد به بیگانه باعث شدند مردم نا امید بشوند والا این مردمی که من می بینم تا آخر پشت انقلابشون و نظامشون هستند .
ناشناس
۲۲:۰۶ ۲۹ خرداد ۱۴۰۰
بعضی رایها اشتباه در صندوقهای دیگر افتاده چون صندوقها نزدیک بوده .و باطله حساب میشه
ناشناس
۲۲:۰۶ ۲۹ خرداد ۱۴۰۰
سخن کوتاه. مشگل داری
سید مهدی
۲۲:۳۷ ۲۹ خرداد ۱۴۰۰
با توجه به اعلام سایت رسمی وزارت کشور تا ساعت 14/30میزانن مشارکت مردم 55درصد بو که یه دفعه سایت از دسترس خارج شد و میزان مشارکت از 55%به 48/8%رسید که مطمین باشید این هم یکی دیگه از کار های کثیف عده ای در پایان کار شون است.با توجه به گفته جمال عرف که ساعت 11اعلام کرد 28/6میلون تا الان شمارده شده که 90%درصد رای ها است با یه حساب سر انگشتی و یه درصد گیری ساده با توجه به گفته خودشون در دولت باید چیزی حدود 34 تا35 میلیون رای شمارده شده باشد .مکرو مکرالله ان الله خیرالماکرین
ناشناس
۱۳:۳۳ ۳۰ خرداد ۱۴۰۰
کاربر ۱۹:۰۷ میخواستن زودتر واکسنو بیارن دیگه و ظاهرا یادت رفته که در سخنرانی رائفی پور چقدر مردم شرکت کرده بودن
ناشناس
۰۸:۵۴ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
بابا به کی بگم رای ما نابود شد حدود ۳۰۰،۴۰۰نفر بودیم .سیستم احراز هویت قطع بود.می گفتند خرابه.از ترس این که رئیسی رئیس جمهور نشه این کارارو کردند.
ناشناس
۱۸:۵۷ ۲۹ خرداد ۱۴۰۰
لعنت بر کسانی که مردم ایران اسلامی را دلسرد کردند و لعنت بر کسانی که مردم ایران اسلامی را مورد سو استفاده و ظلم و ستم قرار دادند منظورم دشمنان داخلی ملت ایران اسلامی هست خارجی ها که بجای خود مورد لعن هستند
مردم اروپا تو شرایط عادی هم اینقدر مشارکت ندارند چه برسه به کرونا عربهای همسایه هم که فرق صندوق انتخابات رو از صندوق میوه درک نمیکنند درود بر کشورم درود بر ابراهیم بت شکن
اینطور نیست یه عده به خاطر وطن دوستی حتی رای هم ندن پای صندوق رای میان رای سفید میدن
ناشناس
۱۹:۳۷ ۲۹ خرداد ۱۴۰۰
اخوی وقتی برای شوراها میخواستی رای بدی بزور اگر نمیخواستی هم باید برگه رای رئیس جمهوری هم میگرفتی اون 4 میلیون همونه جزء مشارکت ندون اینها فقط چون رقم.مشارکت رو بالا ببرن اینها رو حساب کردن
ناشناس
۱۹:۴۵ ۲۹ خرداد ۱۴۰۰
نه عزیزم مهرشو لازم داشتن واسه ارتقا و ادامه کار مثل خیلیا که فقط رای دادن گه حقوقشون همچنان واریز شه
ناشناس
۱۹:۴۹ ۲۹ خرداد ۱۴۰۰
به شما ربطی نداره
ناشناس
۲۰:۰۸ ۲۹ خرداد ۱۴۰۰
عزیزم اجباری بودن میفهمی مثل خواهر بنده
ناشناس
۲۰:۳۶ ۲۹ خرداد ۱۴۰۰
خود من کارمندم برای مهر خوردن تو شناسنامه فقط رای دادم. خودآزار نیستم مجبورم
علیرضا قربانزاده
۲۳:۱۱ ۲۹ خرداد ۱۴۰۰
این چهار میلیون نفر که رای باطله دادند کسانی هستند که نیاز به مهر توی شناسنامه داشتند . یه عده بدبخت که دنبال استخدام هستند یا یه عده بدبخت که بخاطر ترس از قطع کردن یارانه شون رفتن رای دادند .
ناشناس
۰۸:۱۵ ۳۰ خرداد ۱۴۰۰
نه دوست عزیز خودازار نیستند من رای باطله دادم بهخاطر مهر خوردن شناسنامهام برای استخدامی ..در بین این کسانی که کاندید شدن به نظرم کسی لیاقت نداشت بهش رای بدم ترجیح دادم رای باطله بدم
ناشناس
۰۸:۴۸ ۳۰ خرداد ۱۴۰۰
رای باطله یه نوع اعتراضه باید واقع بین باشیم خود خواهی سرانجام خوبی نداره چرا خود را میبینید وبرای دیگران احترام قایل نیستید انشاءالله این سید بزرگوار پاک دست انقلابی بتواند به یاری امام زمان انقلاب رو بر روی ریل هدایت کنه دوست دزدان وغارتگران بیتالمال را قطع کند و خواهید دید که قهر کرده ها با انقلاب آشتی خواهند کرد ضمناً قانون اساسی اشکالاتی داره که انشاالله بزرگان نظام آنرا اصلاح کنند مثلاً برای احراز صلاحیت کاندیداها حتماً و حتماً فکری بشه پیشنهاد میکنم به سران نظام مثلاً نظر سنجی بشه برای کاندیداها اگر کاندیدایی مثلاً توانست از طریق نظرسنجی نظرده درصد تعداد واجدین شرکت کننده در انتخابات رو کسب کرد در صورتیکه مشکل قانونی نداشته باشد احراز شود این بهتره از احراز صلاحیت توسط دوازده نفره میزان رای ملته نه رای دوازده نفر
ناشناس
۱۸:۲۰ ۲۹ خرداد ۱۴۰۰
از سوی عرف اعلام شد :)) مخفف اسم وزیر کشور هم اومد
تو میتیگ وهمایش تبلیغاتی که رئیسی میرفت مردم میومدند استقبالش حالا فهمیدید تعدا شماها همین مقدار بیشتر نیست سال 96 با 16میلیون الان با17/800 بهانه نکنید مردم ازشماها بیزارند اگر ظریف میومد رای رئیسی 1میلیون خخخخخخخخخخخخخخخخ
ناشناس
۱۸:۵۳ ۲۹ خرداد ۱۴۰۰
عزیزم اقا ظهور کنه کشور زیر اب بره سیل بیاد کل جمعیت ایران بشه 500میلیون شماها زیر 20میلیون رااااااااااااااااای ندارید شماها قشر خاکستری جامعه هستید
ناشناس
۱۹:۰۳ ۲۹ خرداد ۱۴۰۰
واقعا، درود بر رئیسی
ناشناس
۱۹:۰۹ ۲۹ خرداد ۱۴۰۰
ناشناس۱۸:۵۳ یک جا بهت گفتم دزدان مملکت فریاد نمی زنند تماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
ناشناس
۱۹:۲۴ ۲۹ خرداد ۱۴۰۰
میبینم که خیلی دارید میسوزید...
ناشناس
۱۹:۲۵ ۲۹ خرداد ۱۴۰۰
اگه ظریف میومد ملت اصلا پای صندوق نمیرفتند
ناشناس
۱۹:۲۷ ۲۹ خرداد ۱۴۰۰
رای من رئیسی بود و خیلی خوشحالم
ناشناس
۲۰:۱۰ ۲۹ خرداد ۱۴۰۰
رای رئیسی از سال 96 تقریبا ثابته شما حتی نصف جامعه هم حساب نمیشین
ناشناس
۲۰:۱۱ ۲۹ خرداد ۱۴۰۰
کسایی که آتیش گرفتن، و از فساد طلبان هستند، بدونند روزگار خاکستری و سیاه اونها شروع شده
ناشناس
۲۰:۳۲ ۲۹ خرداد ۱۴۰۰
همه همه جا میرن و میان.
پایه امتحان حضوری و انتخابات واین جور شرکت ها ها کرونا میاد وسط:)
وعده خداوند هر گز تغییر نمی کند اینکه حق بر باطل پیروز است بدون در نسر گرفتن عده و ادوات و امور ظاهری هر چند گاهی به ظاهر باطل پیروز است که این پیروزی ظاهری برای رسوایی اوست و د این دوره حق بدون واسطه پیروز شد و ملت ایران فقط اراده کرد و بپا خواست آنوقت نابودی دشمنان کرد خارج نشین و نادان داخل را بر جای خود نشاند امیدوارم مردم حالا که راه شکست باطل را شناخته اند این روند را ادامه دهند .انشالله
کدخدا اوباما هم که دیدی چه کرد کدخدا ترامپ هم که اون شد ببخشید دیگه به کدخدا بایدن نرسیدید
ناشناس
۱۷:۱۹ ۲۹ خرداد ۱۴۰۰
مسلما پول وقدرت دست شماست!؟! آنقدر زور زدید وکلک زدید ودرصد رابه 48 د صد رساندید!؟!
آقای رییسی که 4 سال پیش هم تقریبا همین قدر رأی داشت!؟! بالاخره بیشتر ه مردم ناراضی!؟!
انشاءالله، رییسی درکمترازیک سال موظفه که تمام مشکلات مردم رانظام بوجود آورده را حل کنند و مردم ناراضی را راضی کنند!؟!؟
روحانی هشت سال نتونست چیزی را درست کنه ، حالا شما یک سال به آقای رییسی اولتیماتیوم میدی
ناشناس
۱۷:۴۸ ۲۹ خرداد ۱۴۰۰
چرامیسوزی،مگر۳۲سال پول و قدرت دست اصلاح طلبها نبود چه کردندتومغرضانه نظردادی
ناشناس
۱۸:۰۸ ۲۹ خرداد ۱۴۰۰
گندایی که روحانی زده با یک سال درست نمیشه
ناشناس
۱۸:۳۴ ۲۹ خرداد ۱۴۰۰
دعا کردم پودر بشی
محمد
۱۸:۳۶ ۲۹ خرداد ۱۴۰۰
خوشم میاد اینقدر قدرت و توانایی در مدیریت اقای رییسی دیدید که انتظار حل کردن یکساله همه مشکلات هشت ساله مدیریت اصلاح طلبان رو از ایشان دارید. مطمن باشید مشکلات با مدیریت جهادی و انقلابی حل خواهد شد انشاالله.
ناشناس
۱۹:۰۷ ۲۹ خرداد ۱۴۰۰
رئیسی تنها نیست 17 میلیون پشت سرش هستند به کوری چشم دشمنان
ناشناس
۲۰:۳۷ ۲۹ خرداد ۱۴۰۰
آدمایی مثل شماها هستید که نمیذارید کشور به جایی برسه . مگه بچه هستید که چون کاندیدای شما رای نیاورده تیشه به ریشه خودتون می زنید . راست میگی تو هم یک گوشه کار رو دست بگیر که زودتر به مقصد برسیم .
ناشناس
۱۷:۱۰ ۲۹ خرداد ۱۴۰۰
دولت اینهمه تلاش کرد رئیسی رأی نیاره، ولی بازم رئیسی پیروز شد،دم مردم گرم،
اصفهان 5 حوزه رفتم قبل 8 صبح میگفتن سیستم قطعه . یکی از دوستان هم میگفت تا 5 صبح پشت در فرمانداری منتظر بودیم صندوق ها رو تحویل بگیرن ولی فرمانداری از پذیرش صندوقها امتناع میکرد .
با این همه کارشکنی وزارت کشور ، باز هم مردم 48.8 درصد مشارکت کردن
ما در تشییع جنازه حاج قاسم سلیمانی به این سردار عزیز مان قول دادیم پاسدار خون پاکش خواهیم بود در هر عرصه ای که لازم باشد حضور پیدا خواهیم کرد از عرصه نظامی و جنگ و جهاد گرفته تا شرکت در انتخابات و شرکت در راهپیمایی هایی مثل ۲۲ بهمن و روز قدس ووو .. و اینجا با ایشان تجدید پیمان می کنیم و تأکید می کنیم که این پیمان فقط با ریخته شدن خون مان گسسته خواهد شد .
من رای ندادم ولی خوشحال شدم که رییسی رای آورد سال 96به رییسی رای دادم انشاالله که موفق شود رای ندادنم یه اعتراض بود چرا باید سرنوشت کاندیداها به دست دوازده نفر رقم بخوره کاندیداهایی رو رد صلاحیت کردن که مردم زیادی در سراسر کشور خواستار اونها بودن ازجمله احمدی نژاد و لاریجانی اینها بالای هشت سال سکاندار قوه مجریه و مقننه بودن برای نظام جمهوری اسلامی ایران اصلأ و ابدا وجهه خوبی نداره آنهم بی دلیل اگر دلیل خاصی دارد باید مردم مطلع شوند مردم که نامحرم نیستن باید احراز صلاحیت میشدن مگر میزان رای ملت نیست خوب اجازه می دادند مردم نظر بدهند اینکه مردم رو از انتخاب این عزیزان محروم کردن باعث مشارکت پایین ودلخوری مردم شده بی خود دنبال بهانه نرید الکی بهانه نیارید
ناشناس
۱۶:۵۷ ۲۹ خرداد ۱۴۰۰
قرار بود نتایج قطعی تا قبل از ظهر اعلام بشه چی شد که هنوز که ساعت پنج بعد از ظهره نتیجه قطعی اعلام نشده؟ برای دولت و وزارت کشور متاسفم
این ما کیه دقیقا ؟ من به عنوان یه ایرانی مسلمان با این نظام و رهبرش مشکل دارم
حرفی داری؟
ناشناس
۱۸:۳۶ ۲۹ خرداد ۱۴۰۰
تو که میگی مشکل دارم
برو روانشناس مشکلت حل میشه
ناشناس
۱۸:۴۶ ۲۹ خرداد ۱۴۰۰
مسلمونی واقعا از اون مسلمونا که جلو امام علی علیه السلام وایسادن یا تو صف مقابل امام حسین علیه السلام
ناشناس
۱۹:۱۳ ۲۹ خرداد ۱۴۰۰
ناشناس۱۸:۲۴ چقدر مشکل داری اینقدر داری که حاضر بشی جون خودت رو بدی جواب نه ولی ما با خون خودمون عهد وپیمان بستیم همون طوری که 1400 سال پیش خون بر شمشیمر پیروز شد الان هم همینه ملت امام حسین همیشه پیروزه
ناشناس
۲۰:۱۵ ۲۹ خرداد ۱۴۰۰
این که میگه من مشکل دارم، اولا نیاز به روانپزشک داره دوما برو وردست استادت شبکه من وتو و مسیح کثیف نژاد
ناشناس
۱۳:۳۸ ۳۰ خرداد ۱۴۰۰
چرا به نظرات یک دیگر احترام نمیگذارید؟؟
ناشناس
۱۶:۳۱ ۲۹ خرداد ۱۴۰۰
من به شخصه با فساد وپول مفت که تو هر حزبی باشه مخالفم وامیدوارم که بزودی وبا تلاش زیاد ریشه کن بشه....اما متاسفانه تو ای چند سال اخیر پول در اوردن از راه فساد ودلالی چندین برابر قبل شده وخیلی ها که رای ندادن چون دلشون نمیخواد که این خوان پر پول از دستشون در بیاد باور کنید این واقعیت... فارع از اینکه به کی رای دادید به این موضوع فکر کنید این جماعت به هر تخریب وناامید کردن مردم دست میزنن تا این سفره کم نشه ومتاسفانه یه عده از مردم هم که از بی عدالتی وفساد به تنگ اومدن باز میفتن تو چاه مکر وحیله اینها این جماعت فاسد که تعدادشون متاسفانه کم نیست از طریق ترساندن مردم باشایعات سعی میکنن مسئولی که در برخورد با فساد جدی است از نظر مردم یه انسان بی رحم نشون بدن.....به جان پدرم عین جمله یکی از این دلال واستون نقل میکنم گفت اگه دولت شبیه دولت قبل بیاد سر کار پارتی من تو بانک مرکزی سر جاش میمونه.........
طرفداران سال ۹۶ آقای رئیسی دوباره ۱۴۰۰ بهشون رای دادند این طرفداران اصلاح طلبا هستند که خودشون به آقای روحانی سال ۹۶ رای داده بودند و این وضعیت جامعه رو دیدند و الان هم انتخابات رو تحریم کردند و شرکت نکردند
عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد
ناشناس
۲۰:۱۹ ۲۹ خرداد ۱۴۰۰
نه از رومم نه از زنگم همان بی رنگ بی رنگم.
شماهایید که هر روز به یه رنگی هستید.
ناشناس
۱۸:۲۷ ۳۰ خرداد ۱۴۰۰
شما هنوز معنی قشر خاکستری را نمیدونی؟!!!
خب مجبور نیستی در حوزه ای که فهمی ازش نداری ورود کنی و نظر بدی.
ناشناس
۱۶:۲۵ ۲۹ خرداد ۱۴۰۰
به عشق رهبرم و به یاد سردار شهید عزیزم رای که چیزی نیست جان به فدایش می کنیم
اگر مشکلات سیستم رای دهی و برگه های رای حل میشد بالی 60 درصد رای داشتیم تازه با این وضع کرونا و مشکلات اقتصادی که دولت برای مردم ایجاد کرده است
یه دور همه کامنتهارو خوندم دوستان فقط تیکه ومتلک به هم انداختن این کارا بی فایده اس دعاکنید باحضور اقای رییسی
تجارت خارجی بیشتراز قبل رونق پیداکنه ودرامد مردم با تورم بره بالا ایشالا
اون موقع که آرای اولیه را اعلام کردند هنوز 10درصد آرا یعنی حدود 3 میلیون رای مونده بود که شمارش نشده بود.
بعد که آرای نهایی را اعلام کردند فقط حدود 300هزار رای به کاندیدها اضافه شد.
یعنی اون 10 درصدی که نشمرده بودند همه اش یکپارچه باطله بوده؟!
نمیشه که...
حتی اگه همه رو رد صلاحیت کنن مشارکت هم 80 بشه بازهم همینه...
من خیلی ها رو میشناسم فقط چون کسی نبود به رئیسی رای دادن وگرنه اگر سید حسن خمینی یا لاریجانی بود به اون رای میدادن.
طرفدارا رئیسی برن خدارو شکر کنن که رد صلاحیت به کمکتون اومد وگرنه الان در بهترین حالت برای دور دوم تبلیغ میکردید...
خودتون هم گول نزنید بیشتر رای داشت.....
و برید شاد باشد
اگر شما اصلاح طلبها به مملکت گند نمی زدید یک جو فکر کردن بلد بودید وضع این نبود.
حالا خوبه قبل رد صلاحیت ها رسانه های خودتون از مردم نظر سنجی کرده بودن. قبل رد صلاحیت ها هم مشارکت 46 درصد بود اونم فقط بخاطر عملکرد قوی اصلاح طلب ها در ناامیدی و تضعیف مردم.
انشاءالله دور بعد رای آقای رئیسی بالای ۳۰ میلیون
کاش منم ادمین چنین پیجی بودم.
من طرفدار رئیسی ام.
هیچ کینه ای هم از روحانی ندارم چون کارهای مهمی در حد خودش انجام میداد ولی اختاپوس دولتیها بیشتر از این بهش اجازه نداد.
ارا دور اول محمود احمدی نژاد 17/284/782
ارا دور اول حسن روحانی 18/613/329
ارا دور اول رئیسی (با کارشکنی) 17/928/346
من باور نمی کردم ولی واقعا یک عده ساعت 2 شب داشتن رای میدادن! مطمئنا این آمار به خاطر مشکل دستگاه های احراز هویت هست!
لطفا اینها رو اعلام کنید سال 96 هم تخلفات زیادی شد ولی سکوت شد! البته نباید کشش بدید که وقت کشور گرفته بشه
شهدا شرمنده ایم
شک نکنید آرای واقعی دو برابر است و آقای رئیسی ۳۲ میلیون رای آورده. ساعت یازده همین آمار بود ، گفتند هنوز شهرهای بزرگ شمارش نشده ،عصر هم همین آمار را دادن ،این یعنی چه؟؟؟
دم همتون گرم که اومدین. با قدرت، پیش به سوی قرن جدید
وکاملا درست از آب در آمد
لطفا دیگه بهانه نیارید به فکر مردم باشید
حدود ۴۴۰ هزار رای اضافه است
همونطور که دوست نداریم تو مسابقات چه والیبال چه فوتبال چه هر ورزشی بازنده باشیم باید شرکت میکردید حتی رای سفید تا بیگانگان خوشحال نشوند . باید سعی کنیم از کشورهای دیگه ببریم حتی اگه داخل کشور خودمون مشکل داشته باشم. دشمن شاد نباشید
خودتون باانتخابتون کاری کردین خیلی از مردم کلا ناامید بشن ازدولت ،بگن دیگه برامون فرقی نداره کی بیادیاهرکی بیاد مثله قبلی هست
البته حق دارند،روحانی حتی به طرفدارانش رحم نکرد....اقتصادونابود کرد...سفره مردم و کوچیک تر کرد.
آقای رئیسی ۲سال قوه قضائیه بود چکارها که نکرد،مطمعنما اونقدر عملکرد خوبی ازدولت خودشون نشون میدن که میزان مشارکت ۴سال دیگه با الان اختلاف زیادی پیدا میکنه.
تبریک به من، تبریک به تو، نبریک به همه:)))
بیاین امشب تو خیابون جشن بگیریم
اگه این ارا رسمی هست چرا از ساعت 11 ک اعلام شد تا ساعت 5 طول کشیده شد چرا قاضی هاشمی از 1 میلیون در ساعت 5 بعد از ظهر به زیر یک میلیون رسید ارا کم شد! از طرفی ساعت 11 گفتن 90درصد ارا خوانده شده و شمارش از 28 میلیون 10 درصدش چقدر میشه اقایان از 11 تا 5 غروب ارای قاضی هاشمی ارا کم شده از طرفی برای اقایان رییسی و رضایی در 5 6 ساعت فقط 100 هزار ارای اضافه شده این خیلی مشکوک اقایان رای ها رو کم کردن در حالی آماری که الان #وزیرکشور گفت خیلی نزدیک به آمار اعلام شده قبل از ظهر بود ساعت ۱۱ظهر ارای رییسی ۱۷ملیون ۸۰۰هزار رای بود ساعت ۱۷ شده ۱۷میلیون و نهصد هزار رای!!مشارکت ۵۲ درصدی یهو کاهش کرد به ۴۸درصد؟بنده عکسی از سامانه آنلاین اعلام آمار آرای انتخابات وزارت کشور در اختیار دارم مجموع 33 میلیون مشارکته پس 4..5 میلیون ارا چه شد ایا دولت نمیخواد مشارکت رو بالای 30 میلیون و بالای 50 در صد اعلام کنه
آمار اصلی این هست این عکس از خود مانیتورینگ وزارت کشور هست .
این سامانه از ساعت ۱۴:۳۰از دسترس خارج شده است.چرامثل دوره های قبل چند ساعت یکبار رفلش و اعلام نمیشد!!
1-رد صلاحیت بعضی از کاندیداهایی که جمعیت بسیار زیادی طالب آنها بودند
2-عمل کرد بد دولت فعلی ودلخوری مردم
3-مخالفین نظام از اوایل انقلاب که به دلایل از انقلاب سرخورده شدند
4-مرفهین بی درد که در هر دولتی از اقتصاد بیمار سود برده و خود را بسته اند
وبا اطمینان میگم تبلیغات بیگانه وشبکه های معاند تاثیری نداشته بلکه تاثیر مثبت هم داشته و لج خیلیها و درآورده واگر نمیخواستم رای بدن آمدن ورای دادن چطور میشه کاندیداهایی که هشت سال رییس جمهور بودن و یا 16سال رییس مجلس حذف میشن که اینها در بین مردم طرفداران بیشماری دارند واقع دارید که طرفداران اونها بیان ورای بدهند این پای صندوق نیامدن یه نوع اعتراض خاموش است و آتش زیر خاکستر بای بزرگان نظام چاره اندیشی کنند ولی تفاوت نباشند مردم ایران اکثرا انقلابشان رو دوست دارند اسلام را دوست دارند واگر توجه نشه خدای نا کرده خون شهیدان به هدر خواهد رفت ایران با پشتوانه اکثر مردم بر پا و قدرت کنده اگر پنجاه درصد جامعه بی تفاوت بشن قدرت نظامی اول دنیا هم باشیم باز ناتوان خواهیم بود دشمنان قسم خورده سعی بر جدایی مردم از نظام رو دارند و اکنون دشمن در خانه رخنه کرده وبا فریب ونیرنگ وناراضی کردن مردم سخت مشغول فتنه است نظام بای یک خانه تکانی کند و مملکت رو از عناصر فتنه گر انگلیس آمریکایی پاکسازی کند و انقلاب سومی رو آقای رییسی حفظ الله در درون دولت وقوع قضاییه و ارکان نظام با زعامت رهبری عزیز رقم بزند تا در آن دنیا از شهدا خجالت نکشیم
پیش به سوی پیشرفت ایران
جمع آراء با جمع کاندیدا و باطله یکی نیست؟!!!!
1_تهران 4تا انتخابات همزمان داشت که موجب سردرگمی مردم تو شده بود. متاسفانه خیلی از مردم رایشون را اشتباهی تو سربرگ مجلس یا خبرگان نوشته بودند و در نتیجه رایشون باطل شد. اغلب این ارا متعلق به اقای رییسی بود.
2_مشارکت خیلی بالاتر از این حرفها بود. خیلی از مردم به ما مراجعه کردند که بیمارشان نمی توانست از منزل خارج بشه اما می خواست رای بده. ولی متاسفانه واحد سیاری وجود نداشت ازشون رای بگیره و اطلاع رسانی و مدیریت درستی در این زمینه وجود نداشت که مردم بدونند با کجا تماس بگیرند واحد سیار میاد.با اینکه بخاطر کرونا انتظار میرفت تدبیر و دسترسی بیشتری تو این زمینه در نظر بگیرند.
3_متاسفانه کوچکترین تدبیر و تغییری برای حفظ سلامت برگزار کنندگان انتخابات که بیش از یکروز در معرض مستقیم تجمعات مردمی در فضای بسته بودند نشده بود.
در هر حال این جشن بزرگ را به #خانواده بزرگ ایران تبریک میگم. انشالله نتیجه آن زمینه ساز افق های روشنی در قرن جدید باشد.
یعنی کمترین درصد مشارکت در تمام دوره های ریاست جمهوری
این 20درصد نمیتونه بخاطر کرونا باشه؟! نمی تونه بخاطر لین باشه که خیلی ها شناسنامه جدید گرفته بودند و می خواستن مهر نخوره (من چنتاشون را به چشم خودم دیدم)؟! نمی تونه بخاطر بی کفایتی دولت باشه؟!
اگر منصف باشید می بینید خیلی هم عجیب نیست
درود بر ايران
درود بر رئيسي
پایه امتحان حضوری و انتخابات واین جور شرکت ها ها کرونا میاد وسط:)
آقای رییسی که 4 سال پیش هم تقریبا همین قدر رأی داشت!؟! بالاخره بیشتر ه مردم ناراضی!؟!
انشاءالله، رییسی درکمترازیک سال موظفه که تمام مشکلات مردم رانظام بوجود آورده را حل کنند و مردم ناراضی را راضی کنند!؟!؟
با این همه کارشکنی وزارت کشور ، باز هم مردم 48.8 درصد مشارکت کردن
این کلکها دیگه قدیمی شده
اما گرفتار شدند و آمار آراء باطله از کاندیدای روکشی خودشون بیشتر شد
رییسی هم دور اول برنده شد
مصداق و مکروا و مکرالله .....
حرفی داری؟
برو روانشناس مشکلت حل میشه
عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد
شماهایید که هر روز به یه رنگی هستید.
خب مجبور نیستی در حوزه ای که فهمی ازش نداری ورود کنی و نظر بدی.
اگر مشکلات سیستم رای دهی و برگه های رای حل میشد بالی 60 درصد رای داشتیم تازه با این وضع کرونا و مشکلات اقتصادی که دولت برای مردم ایجاد کرده است
تجارت خارجی بیشتراز قبل رونق پیداکنه ودرامد مردم با تورم بره بالا ایشالا