نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۵۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۹ ۲۵ تير ۱۴۰۰
بنام خدا
با عرض سلام
خواهشمندم خواهران در حضور مرد نامحرم از جوراب ضخیم بجای جوراب نازک زنانه پانما در رنگ های مختلف استفاده نمایند
با تشکر
التماس دعا
Iran (Islamic Republic of)
احمدی
۱۸:۲۸ ۲۵ تير ۱۴۰۰
دوست عزیز جوراب ضخیم پیشکش !!! الان تا نزدیک زانو (بالای مچ پا) کلا برهنه هستش . شما میگید جوراب ضخیم؟؟! جوراب بپوشن حتی نازک یا اصلا نپوشن ولی لااقل تا مچ پا شلوارشون باشه نه یه شلواری درحد شلوارک !!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۵ ۲۵ تير ۱۴۰۰
با سلام.
و بنده نیز خواهش مندم برادران عزیز از نگاه مستقیم و بی هدف به خواهران بپرهیزند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۲ ۲۵ تير ۱۴۰۰
وا چه ربطی داشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۹ ۲۵ تير ۱۴۰۰
تولیدی جوراب ضخیم داری ،فروش کم شده هر روز این موضوع را مطرح میکنی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۶ ۲۵ تير ۱۴۰۰
همه ی درد های ما بخاطر اینه که از اموزه های اسلام دور افتادیم...
Iran (Islamic Republic of)
محمدصالح
۱۶:۴۴ ۲۵ تير ۱۴۰۰
احسنت
United States of America
ظاهر خان
۱۷:۱۶ ۲۵ تير ۱۴۰۰
یا حرف شما رو بهتره اینجوری اصلاح کنم که مشکلات جامعه ی ما اینه که عمل به احکام اسلام رو سلیقه ایش کردیم، مهریه رو قبول کردیم، اونجایی که میگه سخت نگیرید و با توجه به توان زوج تعیین بشه رو نه. این که گفتن ازدواج دائم خوبه و اگر کسی خطا کرد مجازات داره و... قبول داریم، اینی که گفته شده زن و مردی که امکان دائم ندارند، ازدواج موقت داشته باشند رو قبول نداریم، وای به اون وقتی که خانواده ها بفهمند فلان پسر مجرد فامیل زن صیغه کرده یا فلان زن مطلقه صیغه شده. بارها در وصف قرض الحسنه خوندیم ساعت ها منبر گوش کردیم، اما بانک ها مون..... بارها داستان هایی در مورد اینکه کاسب باید به سود معقول قانع باشه رو شنیدیم و پای منبر داستان کاسب کار با انصاف و شرفیاب شدن به حضور امان زمان شنیدیم و با این داستان اشک ریختیم، اما در کار کسب انصاف نداریم نه ما مردم که خودرو سازی ها و تولید کنندگان و وارد کننده و صادر کننده و... همه و همه. بارها داستان عقیل و حضرت علی رو شنیدیم ولی هرکدوم مون در هرجایی از صف نانوایی گرفته تا.... پارتی بازی می کنیم. بله دوست من، ما ملت مصداق اون جمله شدیم که می گفت عکس شهدا رو می بینی عکس شهدا عمل می کنی. ما احکام و سیره ائمه رو می بینیم و بنا به صلاح دید عمل می کنیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۹ ۲۵ تير ۱۴۰۰
همه‌ی دردهای ما بخاطر اینه که مسئولین بی‌کفایتی داریم که وضعیت معیشت ما به این روز افتاده که جوانان مملکت به خاطر ناتوانی در تهیه‌ی مسکن و خودرو و شغل و... نمی‌تونن به ازدواج فکر کنن و مجبورن به صیغه و ازدواج موقت روی بیارن.
صیغه شاید در دین اسلام اتفاق پسندیده‌ای باشه ولی در فرهنگ ایرانی زشت و زننده است. انسان، حیوان نیست که فقط برای ارضای جنسی به دنبال جفت باشه ولو به هر طریقی بلکه ازدواج باید براساس عشق صورت بگیره. نه اینکه فقط برای ارضای جنسی هر پسری با هر دختری که دم دست بود ازدواج کنه اونهم چه دائم چه موقت.
دختر و پسری که ازدواج موقت بکنند در آینده اگر همسرشون اطلاع پیدا کنه اساس زندگیشون بهم میریزه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۴ ۲۵ تير ۱۴۰۰
همه درد های ما از تورم و وضعیت بد معیشتی هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۱ ۲۵ تير ۱۴۰۰
چه ربطي داره
۱۲