نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۷۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
seti
۱۳:۴۸ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
وایی یعنی یک سالِ دیگه مجازی رد میشه؟واقعا وحشتناکه
من سالِ دهمو مجازی گذروندم و اصلا از علمی که الان ازش دارم راضی نیستم بعد با کدوم انگیزه و دانایی بخام کنکور بدم..؟درسته خیلیا جونشون براشون مهمه میگن دانش آموزا برن مدرسه کرونا میگیرن ولی با این وضعیتی که من میبینم کرونا برای ایران حالا حالاها موندگاره:)نمیشه که تا این حد از مدرسه و آموزشِ درست دور بشیم.....واقعا سخته برامون..
Iran (Islamic Republic of)
مهدیس
۱۳:۴۷ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
سلام
لطفا مدارس رو باز کنید اگه با برنامه ریزی باشه میشه،این دوسالی که مجازی بوده ما هیچی یاد نگرفتیم میدونم جون بچه هاتون واستون عزیزه ولی به فکر ما دانش آموز ها هم باشید من کلاس نهمی پارسال هیچی یاد نگرفتم با وجود اینکه خودم دانش آموز زرنگ و درس خونی هستم و سی دی آموزشی خریدم و کلی کتاب ، ولی معلما اصلا خوب درس نمیدن یه کلیپ از داخل اینترنت در میارن و میفرستن بعد هم یه امتحان میگیرن که همه هم با کتاب باز جواب میدن و بیست میگیرن و حق منی که کلی خوندم ضایع میشه، داخل خونه ما هیچ انگیزه ای واسه ی خوندن نداریم . پارسال خواهرم کلاس سومی بود همش مامانم باهاش کار میکرد حتی واسه اینکه مشقاش رو بنویسه مامانم باید پیشش مینشست اخر هم اینقدر سرش داخل گوشی و تلویزیون بود که الان عینکی شده
واقعا تحمل این وضعیت واسه ما دانش اموزا سخته
هنوز یه ماه دیگه تا شروع مدارس مونده اگه معلم ها رو واکسینه کنید و با برنامه پیش برید میشه مدارس رو حضوری کرد
خواهش میکنم مدارس رو باز کنید
Iran (Islamic Republic of)
همکلاسی
۱۵:۲۱ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
نگید معلم ها خوب درس نمیدن.
بگید کتاب های کمک درسی و سی دی و دی وی دی و بسته های آموزشی و میلیون ها تومان هزینه کردن هیچ سودی نداره.

این دو سال نشون داد ارزش معلم وکار معلم ها با هیچ آیتمی قابل جبران نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۴ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
به همکلاسی:
مطمئنا معمل ها خوب درس نمیدن
Bulgaria
ناشناس
۱۷:۴۷ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
ما مادرها حاضریم هر بهایی را بپردازیم اما جون بچه هامون به خطر نیفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۲ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
مدرسه لطفا بازبشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۹ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
حرف مفد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۳ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
مفت ن مفد کلاس چندمی؟
Iran (Islamic Republic of)
خسته شدم
۱۳:۳۵ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
واقعاااااا متاسفم برای اونایی که میگن نه به حضوری.
خوبه شمال، بازار، مهمونی و... تون به راهه و فقط بچتون تو مدرسه کرونا میگیره.
Bulgaria
ناشناس
۱۷:۵۱ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
نمیدونم منظور شما ورسانه ها دقیقا کیا هستند،اما خانواده من وهمه ی دور واطرافم همه۲ ساله خودمون را حبس کردیم،ومسلما مدرسه رفتن بچه هامون هم تو این شرایط برامون خیلی ترسناکه،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۴ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
پس چرامدارس پول ثبت نام میگیرن تواین اوضاع خراب تازه خانواده بایدپول اینترنت وهم خودش پرداخت کنه دلیل گرفتن شهریه یاکمک به مدرسه اجباری ازطرف مدارس چیه؟
Iran (Islamic Republic of)
عظیمی
۱۶:۰۰ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
سلام موافقم مدرسه دولتی سه تومن از ما گرفته بری چی
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
علی
۱۳:۲۸ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
دیگه مردم کاملا به پوشالی بودن همه چیز در این مملکت پی بردند میخواستن خودشونو بزرگ نشون بدند خار و خفیف شدند . الان دیگه مردم میدونند شما هیچی نیستید و فقط طبل تو خالی اید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۴ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
تو چرا این قدر ضعیف هستی؟ حالا مثلا بقیه جاهای دنیا چه خبر است؟ کرونا و محدودیت که همه جا هست، خودمان باید رعایت کنیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۶ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
من مخالف باز شدن مدارس هستم تا زمانی که کاملا کرونا از کشور پاک شود .بچه ها باید با سرویس مدارس به مدرسه بروند و توی حیاط مدرسه ،زنگ تفریح تا چشم معلم را دور می بینند دستشون دور گردن هم توی حیاط قدم می زنند . با مجازی شدن ، دانش اموزای زرنگ از فرصت استفاده می کنند و با آموزش معلم و کلیپهایی که می فرستد درس را عالی یاد می گیرند . با رفتن به مدرسه معلم حتی نمیرسد یک فصل را کامل و درست به بچه ها درس بدهد . اصولا دانش آموزایی که درس خوان نیستند میگن حضوری بشه که فقط بروند با دوستاشون باشند و پدر و مادر هایی موافق حضوری هستند که توی سال قبل مدام ، به جای بچه هاشون درس خوندند لطفا بگذارید خودشون تلاش کنند حتی اگر نمره کم بیاورند شما نمی خواد با دانش آموزای دیگه رقابت کنید هر کس هوش خودش رو داره . پس اول سلامت بچه هایمان مهم است چون از سر راه نیاوردیمشون که راحت از دست بدیمشون
Iran (Islamic Republic of)
Shaghayegh
۱۴:۵۱ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
جنابی ک میگی مدارس حضوری نشه من ی کنکوریم پدرم در میاد تا یه چیزا اون طور ک باید یاد بگیرم چون رشته تجربی بیش ترش مفهومیه حفظی نیس ک از روکتاب بخونی یاد بگیری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۲ ۳۱ مرداد ۱۴۰۰
توام اگر الان می‌رفتی مدرسه و 12 تا کتاب و درس یک عالمه فصل رو باید به اینترنت کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۸ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
فقط باید گریه کرد به حال مدیریت کرونا تو ایران. که این مدیریت ضعیف(علیرغم تحریم و کمبود منابع) خودش به اندازه یه جنگ همه جانبه به اقتصاد و فرهنگ و روح و روان جامعه آسیب زد.دریغ از کمترین بازخواست از مسببین این اوضاع.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۱ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
مدارس یک ماه فرصت دارند برای برگزاری کلاس ریاضی وزبان وعربی به شکل حضوریدردوره متوسطه اول لطفا برنامه ریزی بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۰ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
یییییییسسسسسسسسسسس!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۰ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
قطعاهیچ چیزجای اموزش حضوریونمیگیره ولی خب یه تک پابریدبهشت زهراببینیدروزانه چندنفروبه خاک میسپارن.چه تضمینی هست وقتی مدارس بازشداصلاماکرونانگیریم؟؟؟؟بنظرم بجای اینکه حضوری کنیدزیرساخت های مناسبی برای اموزش غیرحضوری فراهم کنیدتادانش اموزان راحت ترباشندوازیه طرف دیگه هم امنیت داشته باشند.چون یه عده دوست دارن توی این اوضاع وخیم کرونابرن مدرسه دلیل نمیشه من وامثال من که جونمونوبیشترازتحصیل ودرس دوست داریم بریم خودمونوبه خطربندازیم.بخدامنم یه دانش اموزم که دوساله پای اموزش مجازی نشستم وخوبی هاوبدیاشم دیدم وخداروشکرتاالان نه افسرده شدم نه اسیب جسمی وروحی بهم واردشده.بخدایه یکی ودوسال دیرترپروفوسوربشیم چیزی ازمون کم نمیشه(((:
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۴ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
یعنی چی تعطیل بشه؟باید باز باشه بچه های ما هیچی یاد نمیگیرن اینطوری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۰ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
اتفاقا ما تو کلاس مجازی خوب یاد میگیریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۳ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
یاد نمیگیرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۳ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
درس هایی مثل هنروفارسی ودینی واملا وانشاءوورزش و... لازم نیست حضوری باشد ولی درسهایی مثل ریاضی وزبان وعربی واقعا دیگه امکان یادگیری به شکل مجازی نیست. اصلا یاد نمی گیریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۶ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
ورزش غیرحضوری که خیلی مسخره است، داداش!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۲ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
جهت اطلاع ستادملی مقابله با کرونا؛موضوع که مطرح میکنم نژاد پرستانه نیست؛آیا بهداشت مدارس در غربلگری دانش آموزان همت به خرج میدهد؛دانش آموزی که درطول شب به جمع آوری زباله های بازیافتی مشغول است وباهمان البسه وارد مدرسه میشودبدونه نطافت شخصی؛کلیه تدابیر بهداشتی که در نظرگرفتید را ابطال نمیکند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۲ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
معلم ها دارن مفت حقوق میگیرن
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۴:۱۷ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
مفت میگیرن بی انصاف؟؟؟؟ چشامون کور شد پای مجازی بس که فیلم تدریس گرفتیم و جواب ۳۰ ۴۰ نفر رو دادیم هر روز و تکلیف ریز ریز چک کردیم....خدا شاهده کارمون بیشتر شده همه ی معلما رو مثل هم نبین. ما از خداگونه حضوری بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۸ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
خوب حالا تو میسوزی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۷ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
واسه شما متاسف نیستم که طرز فکرتون اینه چون خبر ندارید که معلم سر کلاس چی می‌کشه و این دوسال مجازی چی کشیده خصوصاً معلم ابتدایی من معلمم شده واسه یه مبحث ریاضی ده‌بار فیلم گرفتم خراب شده و حذفش کردم که سوژه نشم
من واسه باشگاه خبرنگاران متأسفم که این نظر خام شما رو منتشر کرده
باشگاه خبرنگاران! مرد نیستی اگه اینو درج نکنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۵ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
چون از لحاظ شما حقوق مفت می گیرن !!!!!!؟ پس باید
بچه ها برن مدرسه کرونا بگیرن وهم انتقال بدهند به خانواده ها عقلت همینقدر می رسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۶ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
اونایی که با این کامنت میسوزن معلمانی هستند که کارشون رو خوب انجام دادن. دستشون هم درد نکنه. ولی میدونید چند تا معلم دیگه وجود داره که کار نمیکنه؟؟؟معلم عربی پارسال من حتی یک ویدئو هم نفرستاد. هیچ کلاس آنلاینی هم برگزار نکرد. تنها *دو* امتحان از من گرفته شد...!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۸ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
تا وقتی که شعور امثال تو در این حد است، نمی توانی به پیشرفت فرهنگ جامعه امیدوار باشی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۱ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
بله زیر ساخت برای شرکت کل دانش آموزان وجودندارد ولی میشه یک تعداد ودربعضی ازدروس به شکل حضوری باشد مانند ریاضی وزبان
Iran (Islamic Republic of)
سلام
۱۳:۰۰ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
مدارس و دانشگاهو حضوری نکنی ، مردم بچه هاشونو از سر راه نیاوردن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
خدایا برای یک درس هم اینها نمی تونن زیر ساخت بهداشتی مهیا کنند. بابا درس ریاضی را حضوری برگزارکنید بخصوص دردوره متوسطه اول ودوم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۸ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
درس ریاضی ازهمون اول سال حضوری تشکیل بشه. بچه من اصلا ریاضی رابه شکل مجازی یاد نمی گیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۶ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
حداقل درهفته یک یادوساعت درس ریاضی وزبان به شکل حضوری باشد. اگرمدارس می تونن برای درس ریاضی وزبان به شکل حضوری معلم جدابگیرن ودر روزهای پنجشنبه حضوری کلاس ریاضی تشکیل شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۵ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
عالی بهترین تصمیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۳ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
واقعا یادگیری درس ریاضی وزبان به شکل مجازی برای فرزند من بسیارسنگین وسخته وامکانش نیست. لطفا درس ریاضی وزبان حتما حضوری شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۰ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
ریاضی حتما حضوری شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۰ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
خوبه حداقل آمار مرگ و میر میاد پایین
برای عزاداری محرم (اونم فقط 10 روز) آمار مرگ و میر بسیار بالا رفت.
اون وقت اگر مدارس باز می‌شد!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۰ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
من که اگه مدرسه‌ها هم باز بشه بچه امو نمیفرستم تو ای مملکت تا حالا کی احساس مسئولیت کرده که مدرسه دومیش باشه خدا یه دونه بچه به ما داده اونم بفرستیم ت مدرسه بعد از کی تحویلش بگیریم از اون وزیرش تا اومن مستخدمش بی مسئولیت هستند
نگاه کنید فقط محض نمونه یه جای سالم و درست تو این مملکت پیدا میکنید که کارشو درست انجام بده همش دروغ وعده خیانت دزدی فساد رانت....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۷ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
تا کی ما باید بخاطر شما بسوزیم؟!...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۹ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
خدا به داد بچه ات برسد با این سطح افسردگی ات.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۶ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
شما افسرده ای که میخوای بچتو بفرستی مدرسه شرشو کم کنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۰ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
شماها رابه خدادروس سخت رامثل ریاضی حتما حضوری کنید. خودمدارس می تونن برنامه ریزی برای یک درس داشته باشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۹ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
خداروشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۸ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
نباید هم حتی فکر حضوری تو ذهنتون باشه
بچه هامون رو که از سر راه نیاوردیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۷ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
دروسی مانند ورزش و... که امکان انتقال ویروس هست به شکل حضوری نباشد ولی دروسی مانندریاضی وزبان حتما حضوری باشد. دخترم میره کلاس هشتمم تواین دودرس واقعا ضعیف شده. به شکل مجازی یاد نمی گیرند. خداوکیلی این دودرس راحضوری کنید. دروس دیگه رانمی خوان چون ویروس جدیدی درحال رسیدن به ایرانه به نام اولاند گویا که بسیارخطرناک وحشتناکه الان توامر یکا همه واکسن زدن روزی حدود 700یا800 نفرمی میرن میگن یک عده اش همین ویروس اولانداست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۶ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
عالی
این تصمیم بی نظیره
انشاءالله کرونا هم تموم خواهد شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۶ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
چرا نظر من و نمی گذارید مگه میشه جامعه ای موفق با کودکان زندانی داشته باشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۵ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
معلوم بود از اول امکان بازگشایی نبود در این میان دنیا به کام معلمان شد حالا اینها که زحمتکشان جامعه هستند اشکالی نداره خارج از اولویت واکسن زدند ولی در ایمیان کارکنان آموزش و پرورش چرا واکسن خارج اولویت زدند که در این دوسال کاری جز خورو خواب نکردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۰ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
تا چشم اون که نمی تونه ببینه در بیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۲ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
این هم چارپایی که گوشی به دست گرفته است! وقتی مسوولین بی شعور، آموزش و پرورش را مصرفی بدانند، چارپایانی این چنین هم خودشان را دارای صلاحیت در حوزه فرهنگ می بینند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۳ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
#نه به مدارس حضوری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۳ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
#نه به مدارس حضوری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۵ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
آری به مدارس حضوری
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۲:۴۲ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
میخواهید قیمت گوشی روبالاببریدبااین خبرتون رئیس جمهورگفت که اول مهرحضوری است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۱ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
الان این شرایطی که دارین میگین دوباره از نو باید تو کل کشور مدرسه ساخته بشه وگرنه هیچ کدوم از مدارس این شرایطی که میگین ندارن
Azerbaijan
ناشناس
۱۲:۴۰ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
همون بهتره که خاموش بمونه. اینقدر مردم تو این مدت داغ عزیزان از دست رفته شونو دیدن که دلشون خونه. این همه گفتید معلمان مدارس و اساتید دانشگاه ها واکسینه میشن. دانشجو و دانش اموز داخل ادم حساب نمیان؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۵ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
چه واکسن هایی زدن به این معلم ها حیف. از اولش معلوم بود مدرسه باز نمیشه آخه شما فکر کن معلمی بعد 2 سال تو خونه نشستی امن فقط پول گرفتی بعد جلوتر از همه هم واکسن زدنت. بعد پیک 5 باشه. مگه میشه این فرصت طلایی کار نکردن و از دست داد. بچه خواهرم امسال کلاس 3 میره واقعا هیچی بلد نیست. فقط متاسفم اونایی هم ک میگن تو خونه به بچمون یاد میدیم خب آخه شاید یک مادری بیسواد باشه اون چطور به بچه ش یاد بده درسارو. قبل هر حرفی فکر کنین. این ک بچه نمیفرستیم فقط به نفع اوناست وگرنه چیزی ک من میبینم بچه ها همه دارن تو کوچه باهم بازی میکنن بدون رعایت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۹ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
بزرگوار تا حدی صحبت شما صحیح هست و تا حدی اشتباه،به قول خودشما بچه 9ساله ایامی تونه اصول بهداشتی رو رعایت کنه؟ویک سوال ؛وقتی بچه از کرونا و درگیری ریه رنج ببره و از بین بره به نظرتون اول اولویت بیماری کودک هست یا تحصیل کودک!؟
Iran (Islamic Republic of)
التماس تفكر
۱۳:۳۶ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
معلم ها مدرسه ميرن كي گفته نميرن؟ تو سي و خرده اي دانش اموز هميشه هستن كسايي كه گوشي يا اينترنت درست حسابي نداره و معلم ها هميشه يك روز در هفته ميرن بهش درس ميدن تازه خيلي از معلم ها از سيستم مدرسه براي تدريس استفاده ميكنن كه مشتركه
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۴:۱۲ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
می سوزی؟ باز قدر معلم را نمی دونی؟ برای همین خدا ازتون گرفت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۳ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
معلم سرمایه واقعی هر کشور است. باید اول از همه واکسن به معلمین دلسوز تزریق شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۹ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
من که امسال یعنی سال 1401کنکور دارم توانایی معلم مجازی ندارم امکانات زیاد نداریم اگر تلفن پرشد مجبوریم حافظه تلفن را پاک کنیم اگر حضوری بشه توی اجتماعی واقعی زندگی می کنیم اونایی که واقعا دوست دارن مدرسه باز بشه احساس منو دارن از مسولین خواهش میکنم مدرسه رو باز کنن ما همین طوری کلمون پوکه دیگه خونه بمونیم بدتر گچ میشه کرونا همه جا هست اول یا آخر می گیرین اگر داروی سنتی استفاده کنید خوب می شید واکسن هم اصلا نزنید یا می‌میرید یا دیگه بچه دار نمی شید نسلمون از بین می‌ره اینا همش تهاجم فرهنگی دوشمن الان ازتهاجم فرهنگی .رسانه ای .سیاسی به ما فشار میارن
فقط دعا کنید زود امام زمان ظهور کنه ازین فقر نکبت راحت بشیم دیگه تحمل نداریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۰ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
من که از خدام هست بیکارم تحصیلاتم هم بیشتر از تو هست میتونم جای تو را در اموزش پرورش بگیرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۳ ۳۱ مرداد ۱۴۰۰
واکسن تهاجم فرهنگیه ؟
تو خودتو با چای نبات (داروی سنتی) درمان کن .نسل کسایی مثل تو نابود بشه واسه سلامتی کشور مفیده .آره ممکنه اول تا آخر همه بگیرن اما اینکه عزیزانمون خدایی نکرده بمیرن یا نه مهمه
زن عموم هم دیر رفت بیمارستان واکسنم نزد دو روز پیش فوت کرد .شاید اگه واکسن زده بود اوضاع الان براش بهتر بود
کسی نتونسته از دست کرونا با داروی سنتی نجات پیداکنه
فعلا اونایی که واکسن نزدن دارن بدترین نوع کرونا رو میگیرن
مردم دارن از واکسن نزدن میمیرن اونوقت یکی مثل این، تو فکر تهاجم فرهنگیه دشمنه ...
این شرایط کل جهانه چه ربطی به دشمن داره
کاش امام زمان ظهور کنه ما رو از دست افراد نادان نجات بده
Iran (Islamic Republic of)
...
۰۰:۳۴ ۳۱ مرداد ۱۴۰۰
واکسن زدن تهاجم فرهنگیه؟؟
این شرایط کل جهانه. دشمن چیکارس
همین دشمن دشمن کردید واکسن وارد ایران نکردن داره تو بیمارستانا فاجعه میشه‌...
مردم دارن دسته دسته بخاطر کرونا میمیرن بعد میگی واکسن نزنید تا نمیرید :/
نسل تو منقرض بشه واسه سلامتی کشور مفیده
تو فعلا خودتو با چای نبات درمان کن به سهم واکسن مردم کاری نداشته باش
ندیدم کسی بتونه با داروی سنتی از دست کرونا فرار کنه کرونا درمانش چای سبز نیس (درمان سنتی)
فعلا کسایی که واکسن نزدن دارن بدترین نوع کرونا رو میگیرن
دارید با عقاید مسخرتون اوضاع بیمارستانا رو داغون میکنید
زن عموم عروسی رفت واکسن نزد بیمارستان روز آخر رفت ،دو روز پیش بخاطر کرونا فوت کرد
درسته کرونا همه جا هس ما باید حواسمون باشه ...
خیلی دلم میخواست بدونم کرونا ربطش به تهاجم فرهنگی چیه ...
کاش امام زمان ظهور کنه مارو از دست افراد نادان و خرافه پرست نجات بده
Iran (Islamic Republic of)
رکسانا
۱۲:۱۶ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
سلام
ببنید اکثر والدینی که میگن مدارس باز نشه، بچشون کلاس اول، دوم یا کلا ابتدایی هست. درسای ابتدایی به شدت اسونه و پدر و مادر میتونن به بچشون یاد بدن. ولی ما دانش آموزای متوسطه اول و دوم (به خصوص متوسطه دوم) درسامون خیلی سخته و واقعا مجازی پاسخگو نیست. بحث انگیزه هم مطرح هست. من دهمی وقتی یه امتحان دارم از یه هفته قبلش روزی ۵ ساعت درس می خونم و سر امتحان با تکیه بر دانش خودم ۱۹/۵۰ یا ۱۹/۷۵ میگیرم. در طول این مدت یه دانش آموز دیگه فقققط استراحت میکنه، سر امتحان کتابو باز میکنه و همهههه رو از رو مینویسه و البته که ۲۰ میگیره. خب الان این عادلانه است؟ با این شرایط برای من دانش آموز انگیزه ای باقی میمونه؟؟ آقای وزیر محترم لطفا به فکر من و امثال من هم باشید
سپاس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۶ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
چرا حرف مفد میزنی؟؟
مگر کتاب 300 صفحه ای و کتاب های فرمولی مثل ریاضی و شیمی و فیزیک رو میشه تقلب کرد؟؟
من یه بار خواستم تقلب کنم خاک بر سر شدم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۱ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
خواهر گرامی ،بله تا حدی درسته ولی مرگ ومیر مهمتره یا تحصیلات بچه ها!؟وقتی بچه نباشه خداناکرده تحصیلات به چه درد میخوره !؟
Iran (Islamic Republic of)
O
۱۳:۴۶ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
سوال اگر درست طراحی یشه، کسی که نخونده نمی تونه نمره بالا بگیره
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۵:۵۳ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
کسایی که میگن درسای سختو نمیشه تقلب کرد....خب خیلی ساده و اسون میدن کس دیگه براشون امتحان بده. دوستی، فک و فامیلی کسی
Iran (Islamic Republic of)
رکسانا
۱۶:۲۴ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
بله چرا نمیشه؟؟؟؟؟؟؟ میدن دوستی فامیلی کسی براشون امتحان میده.....من شنیدم کلی پیج تو اینستا هست که پول میگیرن و به جای بقیه امتحان میدن
Iran (Islamic Republic of)
نسیم
۲۱:۰۳ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
اخه چطور میتونستن تقلب کنن هان؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۶ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
متاسفانه در کشور ما ءموزش وپرورش دراولویت نیست وبرای آن هزینه نمی شود معلم در فقر مطلق مدارس بدون امکانات فضای آموزشی بسیار کم اینها حداقل مشکلات است مردم هم آموزش حضوری را قبول ندارند باادامه این وضعیت ونا کارآمدتر شدن سیستم آموزشی کشور نباید منتظر آینده ای درخشان بود کشورهای دیگر با دراولویت قراردادن آموزش وپرورش وبرگزاری آموزش حضوری ایمن فرسنگ ها جلوتر وپیشرفته تر از ما ه‍ستند وخواهند شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۵ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
خجالت بکشید. اگر در الویت نبود اینهمه افزایش حقوق نداشت این همه مزایا شامل حالشون نمی شد. دو سال از طریق مجازی کار می کنند و در الویت واکسن هم بودند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۵ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
۱۲:۴۵ چه می گویی حالت خوب است کدام افزایش حقوق افزایش حقوق معلم فقط درخبرهاست ودرعمل هیچ افزایشی جز افزایش سالانه نیست مجازی شدن آموزش در ایران درصورتیکه در کشور چین هم به صورت حضوری برگزارمی شود خود گویایی عدم توجه به آموزش است تمام هزینه آموزش مجازی هم بر معلم تحمیل می شودحتی اینترنت رایگان هم اینقدر کم سرعت بود که باید عطایش را به لقا یش می بخشیدیم ازقیمت یک گوشی خوب لپ تاپ وکامپیوتر خبر داری ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۵ ۳۱ مرداد ۱۴۰۰
من کلاس نهمی هستم و کاملا در جریان سختی های که معلم های عزیز میکشن هستم و دستشان را هم می‌بوسم
Iran (Islamic Republic of)
معلم
۱۲:۱۰ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
انقدربچه ها تو خونه میمونن که چیزی جز مجسمه متحرک از آنها باقی نمی ماند افسوس از این همه نادانی و بی تدبیری به امید رفتن کرونا همچنان بچه ها رو از بازی و روابط اجتماعی محروم کنید و در زندان های ۶۰ هفتاد متری به صورت انفرادی نگه دارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۶ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
فک کنم مدرسه تنها جایی که بچه ها میرن و کرنا میگیرن چون مدرسه ها بسته ولی همه جا میرم غیر مدرسه اونوقت این جاهایی که میرن کرنا ندارن جون دلم که میگید مدرسه ها باز نشه وای به حال آینده بچه هامون با این دولت مزخرف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۲ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
مزخرف افکار یکی مثل شماست. دوست داشتی بچه ات سربه نیست کنی یه سر به بخش کرونایی های شهرتون بزن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۵ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
باسلام، از جذب یک میلیون و ۶۵۰ مراقب سلامت گفتند. اگر باشه خیلی هم خوبه ولی چرا دروغ می گویند؟ بچه‌های مردم، معلم ندارند و تعدادی مربی خرید خدمات، سرباز معلم، معلم نهضت و غیره دارند به بچه ها درس می دهند. شما معلم درست و حسابی استخدام کن، مراقب سلامت پیشکش
Iran (Islamic Republic of)
زکیه exol
۱۲:۰۳ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
ما اگه از کرونا نمیریم از افسردگی میمیریم سفرتون رو میرین بازارتون رو میرین الان که نوبت ما شد یکم بریم با دوستامون باشیم و به دور از خانوادهامون کرونا بهونتون شده امیدوارم مدارس باز بشه چون مدارس به اندازه ی بازارو دریای خزر شلوغ نیس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۷ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
مدرسه محل تفریح و... نیست به شما توصیه میکنم با مطالعه و... خو بگیر که از این سردرگمی دربیایی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۳ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
هیچ وقت چنین حرفی نزن ،چون درد کرونا رو نکشیدی تا بتونی قضاوت کنی!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۱ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
وای جی سی عزیز، شیطون، یه مدتی هست امار کرونا نمیزاری؟؟؟ چرا؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۴ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
هر چی آدم پیر و مریض هست شدن سرایدار مدرسه که زور بهشون میاد کار کنند لااقل از نیروهای جوان استفاده کنند که بتوانند تمیز کنند مدرسه و نیمکت و دستشویی مدارس رو ما تو عمری از خدا گرفتیم چه خودم مدرسه بودم چه بچه هایم همه سرایدار های مدرسه رو پیر و کمردرد دیدم آموزش و پرورش باید به فکر نیروی جوان سریداربرای مدارس باشد
Iran (Islamic Republic of)
زینب
۱۱:۵۳ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
نه به مدارس غیر حضوری . خدایا تمام دنیا حتی فقیرترین کشورهای هم مدارس را باز کردند .و مهمترین چیز رو در کشورهاشون آموزش می دانند .و متاسفانه در ایران چیزی که اصلا مهم نیست .آموزش و پرورش است به کجا داریم پیش می‌رویم .کودکان بی سواد .پرورش کودکانی که در آینده به تنها چیزی که اهمیت نخواهند داد یادگیری است.وملتی بی سواد وانت‌های همه اینها بدبختی بشتر .لطفاً کمی فکر کنید .کودکان در مقابل گوشی ها برای آموزش .بیشتر درس می خوانند یا با هر چیز مبتذلی آشنا می شوند؟فقط کمی فکر کنید.اگر بخواهند می‌توانند مدارس روباز کنند با شرایط خاص ولی نمی خواهندددددد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۰ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
آلبانی هوا خوبه ؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۳ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
یه بچه ی بی سواد بهتر از داغدار شدن یه خونواده و از دست دادنشه
دوما چیزای مبتذلی که داری میگی فقط با گوشی نیس ماشالله بچه ها دیگه چشم و گوششون از همه بزرگا بازتره
تو مدرسم به هر حال از هم کلاسیا میشنون
سوما تو هنو درک نکردی من دانش آموزی که دبیرستانیم به بدبختی ماسک رو تحمل میکنم
اون دانش آموز ابتدایی چوریی میخواد بهداشت رو رعایت کنه
چهارما مدرسه بازشه میخوای از دست بچت راحت شی که به جاش امتحان ندی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۵ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
بله بحث اموزش مهمه ولی زمانی که بچه شما زنده باشه ونفس بکشه ،این بیماری با هیچ کسی شوخی نداره ،اگر شما داغ عزیز ندیدی و داری اینطور قضاوت می کنی سخت در اشتباهی
Iran (Islamic Republic of)
محافظ
۱۱:۴۹ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
یعنی فقط کسانی که بیماری زمینه ای دارند در معرض خطر هستند
واقعا که مثلاً ما که سالمیم در معرض خطر نیستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۴ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
احتمالا از جون بچت سیر شدی که میخوای با 600 کشته در روز بفرستی بره مدرسه
Iran (Islamic Republic of)
۰۰۷
۱۱:۳۹ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
وزارت بی عرزه اموزش وپرورش و همچنین بهداشت دارن به آینده میلیون های دانش آموز گند میزنند الان دو ساله که مدارس بسته هستند . دانش آموز ها همه کلافه و افسرده شدند و هیچ کس در این کشور نیست که به این وضعیت رسیدگی کنه .
واکسن زدن شون که معلوم نیست الان همه جایی دنیا مدارس باز هستن و کلاس درس حضوری شکل میگیره الا ایران . واقعا ما روز به روز به افول نزدیک تر میشویم‌
#دایر شدن مدارس حضوری
#نه به کلاس مجازی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۳ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
مشخصه نویسنده این پیام در ایران زندگی نمیکنه یا اینکه مشکل مغزی داره
واقعا نمی فهمید مریضیه؟؟!؟!؟
یا دارید مقاومت میکنید؟
در ثانی مگ اینجا آمریکاست که دانش آموزان هم واکسن زدن باشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۰ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
حضوری خوندی انقدر باسوادی باعرضه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۶ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
معلوم هست که و۲تی مدارس حضوری بوده هم زیاد به دردت نخورده"بی عرضه"
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۰ ۳۱ مرداد ۱۴۰۰
اره کاش مدارس رو باز کنن واقعا افسرده شدیم خیلی وحشتناک میشه اگر یکساله دیگه هم مجازی باشه
Iran (Islamic Republic of)
سامی
۱۱:۳۳ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
من بچه م رو مدرسه نمی فرستم ، اون وقت و هزینه ایی که قراره که تو مدرسه کرونا بگیره تو خونه وقت میزارم و با کمک معلمش مجازی باهاش کار میکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۹ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
نه به مدرسه رفتن, ما اولیا اصلا نمیخواهیم بچه مان مدرسه برود (خودمان تحصیل یاد بچه میدهیم), چرا؟ 1.گرانی هزینه مدرسه2.تنبیه معلم و اخلاق بدمعلمان الخصوص مدیر و ناظم3.سرویس مدارس و مشکلات ان4.کرونا5.فحاش شدن بچه به خاطر دوستان ناباب6.استرس بچه سر امتحانات7.بیکار شدن والدین برای ثبت نام بچه8.درخطر بودن بچه (تهدیدات جنسیتی و فیلم های مستهجن و روابط نامشروع)9.پرخاشگری کودک در سنین پایین10.بعد از کلی درس خواندن و هزینه کردن اخرش بیکار هست و فایده هم ندارد.11.سربازی اجباری(اگرمدرک دانشگاهی خواستی باید کارت خدمت بیاری!!)12.فساد دانشگاهی و ...
تو جامعه ای که این مشکلات باشد, فقط باید مهاجرت کرد. ایران قدیم اینطوری نبود, مقصر اصلی مسئولین نالایق هستند که اندک توجهی به حال جامعه ندارند. خواهشا این کامنت را نشان دهید تا جامعه از خواب غفلت بیدار شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۱ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
وطن فروش فکر کردی تو خارج اینا نیست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۲ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
مگه این همه پزشک متخصص و فوق تخصص و جراح های جوان و دانشمند و مهندسان جوان بزرگ و قاضی های سرشناس کشور تو شرایط مجازی درس خوندن ؟؟ مگه با این مشکلات عقب افتاده شما روبه رو نبودن ؟؟ کسی که بخواد به یه جایی برسه لیاقت و عُرضه میخواد از الان دارید بچه هاتون رو بی عرضه بار میارید این مشکلاتی که گفتید همیشه هست حتی در کشور های دیگه و در بزرگسالی اون موقع برای اولین بار با این مشکلات برخورد کنه خیلی خطرناک تره تا الان . کسی که با جامعه و خطراتش برخورد نکنه خیلی عقب می مونه از زندگی اجتماعی
یا علی ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۲ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
خدا حفظ ات (برادر یا خواهر) گرامی، حرف دل خیلی ها را زدی. احسنت به طرز نگاهت. بنده خودم فرهنگی هستم ولی واقعاً راست گفتی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۹ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
خب شما که یادش میدی حضوری هم که شد نفرست به همون دلایل بالا
Iran (Islamic Republic of)
.
۱۶:۵۹ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
جناب ، نصفی از این دلایلی که گذاشتی همه جای جهان پیدا میشه ، برای اولی بله هزینه ها گرونه در این شکی نیست ولی معلم اولا قرن قدیم نیست خوش اخلاقه دوما ناظم و مدیر باید بد اخلاق باشن تا نظم مدرسه حفظ شه سرویس مدارس هم بله مشکلاتی داره ولی این موضوع در همه جای دنیا وجود داره کرونا هم بله هست و خطرناکه و آموزش مجازی بهتره ، موضوع پنجمی که می‌گویید اثر های روابط اجتماعی است شما نمی‌توانید بچه را از جامعه دور نگه دارید ، بیکار شدن والدینم نهایت یک روز باشد و این هم در همه دنیا وجود دارد مورد هشتم شما باید گفت ایران بهترین کشور از نظر این موضوع است شما هنوز خارج را ندیدی نظر می‌دهی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۷ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
تو رو خدا بیان یه نگاه به مدارس ابتدایی شهرستان باغملک در استان خوزستان بندازید از تعجب شاخ در میارین
مدارس خونه های کلنگی مخروبه ۲۰۰ متری هستن که ۱۰۰ تا دانش اموز نمیتونن توشون جم بخورن خاک تو سر نمایند های این شهرستان ها که کمترین و کوچکترین اهمیتی نداره براشون وضع دانش اموزانشون
کرونا پیش کش
اگه یه پرنده بشینه روی این مدارس کلا میریزن میان پایین
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۱:۲۶ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
بعضی ها نخوانده فقط حرف می زنند
عزیز من تصمیم هم بر آموزش غیر حضوریه
پس دیگه نه به حضوری دیگه چیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۳ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
خوندیم تاکید میکنیم که آقایون مسئول بفهمند مردم مخالفند...تاکید...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۴ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
دوباره نزدیک مهرشداینابیدارشدن یادشون افتادکه عه بچه هابایدیه مادیگه برن مدرسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۳ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
فعلاً که کرونا ی لاندا هم اومده و خطرناک تر از دلتا هست. باز کردن مدارس اصلا به صلاح نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۰ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
شما رو به خدا مدرسه ها رو امسال غیر حضوری کنید خیلی بهتره
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۱۸ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
نه اقا حضوری چیه ما دوسال مدرسه حضوری نرفتیم اگه بریم مطمعنا خیلی از درسارو پاس نمی کنیم پس اگه بفکر اینده ما ها هستید لطفا مدرسه هارو غیر حضوری کنید در ضمن ما باید زنده بمونیم تا اینده ای داشته باشیم اخه تو این کرونا که پیر رو جون و پچه رو بکام مرگ میکشه باز شدن مدارس بیخودیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۳ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
چون دو سال آنلاین درس خوندی تا ابد دیگه نمیخوای بری چون نمیتونی پاس کنی ؟ آینده ات این جوری تضمین میشه که الکی الکی نمره بگیری بری بالا ؟ تنبل شدینااااااا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۳ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
آقای محترم شما براتون مهم نیست ک بار علمیتون چقدر باشه و با تقلب درسو پاس کنی چجوری اینقد آیندت برات مهمه؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۵ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
خجالت بکشید فقط همین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۴ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
این همه واکسن زدید به معلم ها بخاطر باز شدن مدارس . بعد کارمندای بخش خصوصی و کارگران کارخانه ها که توی این دوسال هیچ وقت تعطیل نبودن دارن کار میکنن و هیچ کس به فکرشون نیست . باید این واکسن ها رو به کارگرا میزدید نه معلم ها که دو ساله توی خونه هستن و جاشون امنه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۸ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
معلم سرمایه اصلی هر مملکتی است و باید قبل از سایرین، ایمنی معلمین تامین باشد.
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۱:۱۲ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
الهی هفته پر خیر وبرکتی داشته باشیم در این شرایط خطرنام وقتی بزرکترها ایمن نیستن به هیج وجه مصلحت نیست جلن بچه ها را به خطر بینذازیم بچه هستن تو خ‌نه مراقبیم اصلا حرف گوش تمیدن مدرسه که هیچ برن یک فاحعه بزرگی در کشور فرا گیر میشود ‌هیچ خانواده ای در این شرایط بچه خودش رو به مدرسه نمیفرسته انشاالله امسال کرونا به اذن الله از سراسر جهان گور به گور میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۱ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
ببینید دوستان بچه های کوچیک مثل کلاس اول ها و یا دوم ها بالاخره بچه هستند شاید نتونن به اندازه ی کافی از خودشون مراقبت کنن بعدشم بخدا منم بع عنوان یه دانش اموز دوست دارم حضوری باشه چون اینطوری راحت تره و ما بهتر آموزش می‌بینیم اما وقتی به وضعیت فعلی و شرایط موجود فکر میکنم میبینم اصلا راه نداره حضوری باشه می دونید آدم تو مدرسه خوراکی میخوره باید هر دقیقه دستاشو بشوره چمیدونم ماسک رو پایین بیاره شما خودتون ببینید روزی ۸۰۰ هزار نفر داره میمیره معلم ها هم اگر واکسن بزنند دانش اموز ها نمیتونن چون گفتند افراد زیر ۱۸ سال نباید واکسن بزنند از طرفی اگر یک بچه مبتلا بشه خانواده ش رو مبتلا میکنه وزیر آموزش وپرورش پیش خودش گفته اگر خدایی نکرده بچه ای بمیرد من می‌توانم پاسخگو باشم ؟ ‌ مردم بچشون از سر راه نیاوردن که اگر هم حضوری باشه شاید خیلی از پدر ومادر ها نزارند بچه هاشون برن مدرسه مثل مادر من میگه فوقش یک سال جا بمونی بهتر از اینکه بمیری اگر هم بریم مدرسه باید همش استرس داشته باشیم ونگران باشیم که نکنه بگیریم خلاصه به نظرم صلاح نیست حضوری باشه
خدا کنه این کرونا زودتر بره همه رو بدبخت وزمین گیر کرد در درجه اول دانش آموزان بیچاره
Iran (Islamic Republic of)
Maryam
۱۱:۰۸ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
شما اصلا میدونید اموزش مجازی چه بلایی سر ما اورده؟!!!! میدونید ماها از دست معلما خسته شدیم؟ حداقل اگه مجازی میکنید به معلماتون بگید این حقوقی که میگیرن حلال نیست اگه بخوان مثل سال قبل درس بدن ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۴ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
واقعا که به معلمی که ارزش همه معلما رو اورده پایین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۷ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
آره والا اینترنت خودمون بخریم
هنوز هم معلم ها درست با آدم رفتار نمیکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۹ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
باید پای درد دل معلم این یکی هم بنشینیم تا ببینیم آن بیچاره چه خون دلی خورده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۷ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
سلام مدارس باید باز بشه مردم که همه کاری انجام میدن کرونا را در نظر نمی گیرند حالا برای مدرسه رفتن بچه ها بهانه میارند که جونشون به خطر میفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۵ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
بله مدرسه در اولویت نیست وقتی میشه به شیوه جایگزین باشه ولی شما تهیه مایحتاج و... رو در بسیاری از جاها امکان غیر حضوری نیست پس مقایسه غلط نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۱ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
چشم به حرف شما همه بچه ها رو می فرستن قربانگاه تا شما راحت باشی ،این چه طرز فکریه اگر متوجه باشی روزی 500،600نفر دارن میرن زیرخاک ،شما فکر کنم از اون دسته ادم هایی هستی که تا میگن تعطیلی میری سفر!
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۳:۵۵ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
از جون بچه ات سیر شدی یا بچه مدرسه ای نداری!
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۵:۳۹ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
فتوا دادی
حالا منتظر باش دستوراتتو اجراکنن
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۱:۰۷ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
سلام.من ی دانش آموز کلاس دهمی هستم.خرداد امسال که من نهم بودم امتحاناتمون حضوری بود.افرادی که بیماری زمینه ای داشتند و حتا کسایی که مبتلا به کرونا بودن و افرادی که سالم بودند رو همه در یک جا گذاشتع بودند و اصلا پروتوکل ها رعایت نمیشد.وضعیت متوسطه که اینجوری باشه وای به حال دبستانی ها!!!!
اینهمه که میگن ما در مدارس همه چیو قراره رعایت میکنیم همش ی دروغه!تو مدرسه ما و در مدرسه های اطراف اون ن تنها بعضی بچه ها ماسک نمیزدن و همو بغل میکردن بلکه مدیران و ناظم ها و معاون ها هم اصلا رعایت نمیکردن.من خودم وقتی امتحانا حضوری شد رفتم مدرسه و کرونا گرفتم.و وزارت بهداشت در اومد گفت حتا یک مورد ابتلا هم نداشتیم(منظور من کسایی هست که رفتن حضوری به اجبار امتحان دادن.یعنی پایه های نهم و دوازدهم)مشاور مدرسه و همچنین مدیر مدرسه هم کرونا گرفتن.دوست من هم کرونا گرفت.اصلا اگه امسال حضوری بشه هم ن خانوادم اجازه میدن ن خودم حاضرم که برم.چون از جونم سیر نشدم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۵ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
بله متاسفانه در کشور ما صداقت ارائه آمار و اقعی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۷ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
مدارس رو باز کنید
خسته شدیم
این چه وضعشه
حداقل ما دوازدهمی ها رو اجازه حضوری بدید
معلم مجازی در حد ۲ + ۲ درس میده
بعد تو کنکور از ما مشتق و انتگرال میخان
سوالهایی میدن که معلم نمیتونه حل کنه
یکم انصاف هم خوبه
Iran (Islamic Republic of)
سهیل
۱۲:۰۹ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
اینکه معلم ها در حد۲+۲ یاد میدن فقط مال مجازی نیست حضوری هم همینه معلم ها سوال های کتاب درسی رم نمیتونن جواب بدن تا بمونه کنکور
کسایی برای معلمی پذیرفته میشن که رتبه های نجومی تو کنکور آوردن
معلم ها بی سواد ترین قشر جامعه هستن اسمشونه که فرهنگی ان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۴ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
شما خودت باید بخونی همیشه همین بوده سطح کلاس برای عموم هست نه کنکور و...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۴ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
دانش آموز نیستی انتگرال حذف شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۵ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
این کلاسای مجازی فقط یه سری هلیا قمه کش تحویل جامعه میده بابا مدرسه باز کنین دختره ده ساله اومده اینستا از شکست عشقی ش میگه چه وضعیه
Germany
ناشناس
۱۱:۰۳ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
اصلا درست نیست با این وضعیت خیلی خطرناک ومرگ ومیر زیاد مدارس باز شه من فرزندم و و میفرستم مدرسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۷ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
اگر حضوری شود مدارس باید تعداد دانش اموز هارو به 2 یا 3 تقسیم کنند و سپس هر قسمت یک روز در میان یا دو روز در میان به مدرسه بیایند
مثلا در یک کلاس 30 نفره باید 3 گروه 10 نفری بشوند و هر گروه دو روز در هفته باید به مدرسه برود و پنجشنبه هم اضافه شود تا دانش اموزان به مدرسه بروند در غیر اینصورت تا واکسیناسیون کل دانش اموز ها و معلم ها باید مدارس مجازی باشه چون گونه های جدید کرونا واقعا خطرناک است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۳ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
این ایده نمیشه معلم چجوری درس بده؟! نمیشه برای یه دسته بگه برای یکی نگه بعد اگه تکرار بشه حجم درسها اصلا امکانش نیست گروهی و... تنها راه مجازی و بهبود و تولید محتوای باکیفتیه و بس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۱ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
فکر میکنید معلم ها حاضر بشن یه شیفت درس بدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۷ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
اگر حضوری شود مدارس باید تعداد دانش اموز هارو به 2 یا 3 تقسیم کنند و سپس هر قسمت یک روز در میان یا دو روز در میان به مدرسه بیایند
مثلا در یک کلاس 30 نفره باید 3 گروه 10 نفری بشوند و هر گروه دو روز در هفته باید به مدرسه برود و پنجشنبه هم اضافه شود تا دانش اموزان به مدرسه بروند در غیر اینصورت تا واکسیناسیون کل دانش اموز ها و معلم ها باید مدارس مجازی باشه چون گونه های جدید کرونا واقعا خطرناک است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۵ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
این نسل بی سواد میشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۱ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
سواد به گچ و تخته و کلاس نیست به عزم و خواست خود فرد هست وگرنه بچه تو کلاس میشنیه همش بازیگوشی میکنه پس مقوله سواد و... را به آموزش کهنه و فرسوده ربط ندید یعنی همه ما که در مدارس حضوری بودیم باسوادیم؟! این سطح بینشتون خودش بیانگر سطح سواد و دانشتون هست!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۷ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
والا ما بچمون تیزهوشان میرفت برعکس تصور مردم معلما درست درس نمیدن فقط بچه هایی که کلاس میرن امسال که مجازی بود خودش خوند خیلی بهتر درک کرد دروس رو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۳ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
تاوقتی همه بچه هاواکسن نزدن چه لزومی داره مدرسه حضوری باشه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۵ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
من حاضر نیستم واکسنی که ساخته شده با این ویروسی که جهش پیدا می‌کنه و هر دم به یه شکل میشه بزنم کرونا را میتونم درمان کنم ولی عوارض واکسن ساخته شده را نه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۱ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
به امید تعطیل شدن همیشگی مدارس به صورت حضوری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۴ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
پس تا ده سال دیگه هم وضع همینه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۹ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
نه به کلاس حضوری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۸ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
نه تو این کرونا دلتا پس قرار بود روشن بمونه
Iran (Islamic Republic of)
محمود دانشمند
۱۰:۳۸ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
کاش یکی هم بجای پرسیدن نظر وزرا و والدین نظر خود دانش آموزا رو میپرسید.
Germany
علی
۱۰:۳۶ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
بله باید مجازی باشه اوضاع کرونا افتضاحه لطفا بعضیا حرف نزنن بگن حضوری بشه
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۰:۳۵ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
مدارس را باز کنید بخدا بجای مجازی بودن همون کلا تعطیلی اش بهتره بزار دانش آموزان یک سال عقب بمونند ولی مجازی نشه . از طرفی اگه کسی میترسه بیاد مدرسه خب نیاد اجباری که نیست اختیاریه دو سالی که ما نشنیدیم دانش آموزی بخاطر کرونا فوت کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۶ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
اگر خداناکرده کرونا بگیری باز همین حرف رو میزنی!؟اگربگیری ناقل بشی و بشه وضعیت بدتر از الان چی!؟پس کمی فکر لازمه
Iran (Islamic Republic of)
EN
۱۰:۳۲ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
با سلام. برای مسافرت رفتن بازار رفتن وقبل ماه محرم عروسی رفتن ورستوران و.......رررفتن به بیرووون. برای دانش آموزان مشکلی نیست و افراد کرونا نمی گیرند ولی تا اسم مدرسه و دانشگاه میاد همه کرونا میگیرند واقعا جالبه کاش و هزاران کاش کمی به فکر وضیعت دانش و یاد گیری دانش آموزان و دانشجویان بوددیم.کاش مردم تا تعطیل اعلام میشود بیرون نمیرفتن وکاش مسئولین راه حلی درست برای بازگشایی دانشگاه مدارس اعلام میکردند .....مجازی بودند مدارس ودانشگاه ها مساوی بابی سوادی افراد در سالهای آینده.مساوی است با افراد مدرک دارد واقعا بی سواد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۹ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
به نظرت مقایسه محیط بسته کلاس و... با محیط هایی که گفتی قابل مقایسه هستن؟!
انقدر مقاسیه های مسخره نکنید...
مردم اگه جایی میرن با اعضای خونه که خبر از حال هم دارن میرن نه کلاسی که خبر نداری اون دیگری چه کرده و کجاست!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۴ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
تو مدارسی که بالای 200نفر دانش اموز هست چطور میونن رسیدگی کنن اموزش مجازی باشه بهتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۴ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
ملت جونشونو از سر راه نیاوردن بدون واکسیناسیون صددرصد چه کلاس حضوری تشکیل میخاد بشه.
Iran (Islamic Republic of)
هعی روزگار
۱۰:۲۰ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
من ازاین دولت خیلی تشکرمیکنم که مدارس رابازنکردندوبه مادانش اموزان رحم کردند.واقعااگرهم بازمیشدمن یکی به مدرسه نمیرفتم چون سلامتم برای من مهمتره.اگه خدایی نکرده کرونابگیریم که نمیتونیم درس بخونیم ویاتکلیف انجام بدیم وسرکلاس حاضربشیم‌.اونهاییم که میگن دانش اموزان ازبس درخانه ماندندافرسده شدن یامیگن اونهایی که میگن اموزش غیرحضوری باشدبهتراست همش بهانه است براتنبلی وهزارتاازین حرفای مسخره بایدبه این دسته ازافرادبگم که شماکی هستید؟دانش اموزید؟یاوالدین دانش اموزی هستیدهان؟اگردانش اموزبودیدکه قطعانمیومدیدبگیداموزش حضوری بشه چون جون خودتون به خطرمیفتادواگروالدین دانش اموزبودیدحاضربودیدبچتونوبفرستیدمدرسه درحالی که روزی۵۰۰و۶۰۰نفردارن میمیرن وروزی بالای۴۰هزارنفرکرونامیگیرن.بنظرمن بجای اینکه مدرسه هارووازکنیدتمرکزتونوبزاریدروی اموزش غیرحضوری ومشکلات این روبرطرف کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۹ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
مگه ما بچه هامون از سر راه پیدا کردیم اولین واکسن رو اول بزنن به بچه های خودشون اگه اکی شد بچه های ما هم میزنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۲ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
مدرسه باز بشه هیچ اتفاقی نمی افته باور کنید هیج دانش اموزی مریضی نمیگیره اینها همه فرار از مسولیت هست0
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۵:۳۰ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
پیغمبری غیب میگی؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۶ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
خدارو شکر باز هم ستاد کرونا و رئیس جمهور عزیز باید به فکر عمه باشند از بس که اعتراض خورد این تصمیم واقعا خطر نام بود اگر سفر میره طرف خانواده خودشه و همه جوره خودشون هستن و با کسی جمع نمیشن که اطمینان ندارن الان مدرسه شوخی نبود نصف بیشتر ملت واکسینه نیستن و بچه ها همه ناقل دلتا میشن و خطرناکه و خیلی از ما خانواده ها واکسینه نیستیم و معلوم نیست کی واکسینه بشیم خیلی خطر نام بود برای ماها و بجه هایی که تا ۴ ابتدایی اصلا نمیتونن از پس هیچ رعایت بهداشتی بر بیان خدا خیر بده آقای رئیسی را من خودم نمیبریم حتی اگر اجبار بود مثل پارسال پسرم و حتی پیش دبستانی ثبت نام نکردم وتقعا این بیماری شوخی نیست تورو خدا مواظب باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۷ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
منم موافقم به مجازی، هرچند خودم دبیرم ونمیدونم مشکلات یادگیری آموزش به چه شکل هست ولی خوب جان دانش آموزم مهمترین نکته س
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۷ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
شما لطفا چیزی نگو. پولتون و میگیرین و عشق و حال.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۷ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
شماها راحت میشینین تو خونه یا درس میدین یا نمیدین براتون هم که مهم نیست بچه مردم یاد گرفته یا نه فقط حقوقتون سرماه نشده تو حسابتونه(لطفامدرسه هاروباز کنید)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۲ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
لطفا اگه معلم بچه تون خوب بهش درس نمیده به همه معلما تعمیم ندید. سر ماه نشده حقوق تو حسابشونه؟ شما میدونی حقوق یه معلم در بهترین حالت ممکن بیستم ماه تموم میشه؟ تمام استدلالتون برای جمله:« معلما حقوق مفت میگیرن» اینه که معلما تابستون بیکارن و حقوق میگیرن اما ای کاش جای معلم بودی تا متوجه میشدی حتی شش ماه استراحت هم برای زحمتی که معلمان در طول سال تحصیلی میکشن کمه. سطحی نگر نباشیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۷ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
سلام ،آخه چرا مدرسه ها را باز نمیکنید دانش آموزانی که وضع اقتصادی خوبی ندارند از کجا بیارن گوشی با این قیمت گرون بخرند از کجا بیارند نت بگیرند با کدوم پول
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۶ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
باید مطالبه کنید که امکانات در اختیار قرار بدهند نه این که همه در چاه بیوفتند چون مسئولین به وضع نیازمندان رسیدگی نکردند!
همان هزینه ای که برای پروتکلها میخواد بشه یه گوشی حداقل با نت مخصوص آموزش مجازی به نیازمندان بدهند نه این که همه را قربانی کنند!
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۵:۲۹ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
پول روپوش مدرسه و پول کفش و تغذیه
بده گوشی و نت بخر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۶ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
متاسفم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۱ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
ممنون که یه تصمیم درست گرفتید ، علاوه بر این مدارس ما در تهران هیچکدوم از این شرایط رو ندارن ، حتی مدرسه کولر ندارد و باید گرمای ماه اول و دوم رو تحمل کنیم ..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۱ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
ممنون که یه تصمیم درست گرفتید ، علاوه بر این مدارس ما در تهران هیچکدوم از این شرایط رو ندارن ، حتی مدرسه کولر ندارد و باید گرمای ماه اول و دوم رو تحمل کنیم ..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۴ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
البته در شهرها و روستاهایی که قرمز نیستند ، مدارس را باز کنید و آموزش حضوری باشد .
تا اول مهر هنوز خیلی ها رو میشه واکسن زد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۷ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
تو ایران همه جا قرمزه و هیچ جای سفید وجود نداره و در ضمن چه طور مدارس رو بازکنن و اوجا کرونا نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۱ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
با وضعیت فعلی اصلا مدسه حضوری نه به صلاح است و نه شدنی!
اگه تحویه پنجره را مناسب بدانید در مناطق سرد که نمیشه توی کلاس نشست و پنجره باز کرد و از طرفی مصرف گرمایشی بالا میره که در تامین مصرف عادی مانده اند! در زمینه سرمایش و برق هم همین شرایط هست!
درمورد ماسک زدن بچه ها که نمیشه آدم بزرگاش گرمشون میشه ماسکو کنار میزنن حتی برخی کاربرد ماسک رو نفهمیدن! دیدم طرف ماسکو کنار زد عطسه کرد! دیگه بچه ها که...
دست به سرو صورت و دهن زدن بچه ها بماند!
این که بچه ها ناقل میشن میبرن برای اعضای خانواده هم معضلی است!
با این وضعیت به نظر شما اصلا فایده ای داره آموزش حضوری با این همه مضرات!
حالا اگه اموزش مجازی نبود باز این همه دست و پا برای حضوری کردن و هزینه قابل توجیه بود! بجای هزینه تغییر ابخوری و ساختمان مدرسه همان هزینه برای ارتقای کیفیت آموزش مجازی بشه تولید محتوای با کیفیت بشه نه این که همه تلاش صرفا شده حضوری شدن مدراس چرا چون آقایون مسئول مدرسه غیرانتفاعی دارند...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۶ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
خیلی خوبه که به فکرهستیدولی دانش اموزابتدایی نمیتونه از خودش مراقبت کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۵ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
نه به مدارس حضوری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۵ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
نه به مدارس حضوری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۴ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
کار اصلی واکسیناسیون همه دانش آموزان است و تا این کار انجام نشده همه کارهای دیگر خود فریبی و قتل عام دانش آموزان معصوم است. نمی دانم چرا بدیهیات مورد چون و چرا قرار می گیرند. من که ترجیح می دهم فرزندم بیسواد بماند و اورا در معرض خطر قرار ندهم. خیلی متاسف خواهیم بود که کار اصلی نشده به کارهای فرعی وعده داده شود. زیر ساخت منهای واکسیناسیون چه مفهومی دارد؟!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۴ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
احسنت واجب را ول کردن رفتن سراغ مستحب
تا تمام بزرگسالان و پدر ومادرهای بچه ها واکسینه نشوند
اقدامات حاشیه ای عوان فریبی وگول زدن خودمان است
اخبار ورزشی صدا وسیما را نگاه کنید ورزشگاه ها در کشورهای اروپایی با حضور تماشا چیان باز شده چون
اکثر جامعه واکسن زدند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۹ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
باز جای شکرش باقیه دولت قبل که کارش بازی با اعصاب مردم بود تموم شده به امید این که روند باز اعصاب تموم شده باشه فعلا که این حرف و تصمیم نشانگر عزم برای ارامش مردم هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۷ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
با این شرایط کرونا مسئولان اصلا به فکر دانش آموزان نیستند، حتی اگه همه پروتکل ها هم انجام بشه، باز هم جون دانش آموزان در خطره، یعنی مسئولان نمیبینید که در روز چندین نفر فوتی کوجایی داریم و با این شرایط روز به روز داره بدتر میشه میخان مدرسه حضوری کنند،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۰ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
تو رو خدا بحث کنید
اموزش مجازی چی
چرا زیر ساختا رو این دو سال فراهم نکردین برا حضور دانش اموزان تو دو سال میشه یه کشور جدید با تمام امکانات ساخت
دارین چیکار میکنید تحصیل دانش اموزا رو نابود کردین بچه ها از بس که تو خونه موندن افسرده شدن به علاوه والدینشون
تازه بعد دو سال میگید زیر ساختا اماده نیستن
خدایا این همه بی عرضگی و بی مسولیتی تا کی
Iran (Islamic Republic of)
یک هموطن
۰۹:۱۶ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
سلام .دختر من بیماری زمینه ایی داره ،ولی دوست ندارم هییییچ کسی بفهمه او چه بیماری ایی داره .مسولان طوری برنامه ریزی کنند که بچه ها از طریق بهداشت واکسینه بشن ،نه از طریق مدرسه .چون یکی از افراد کادر مدرسه ،از آشنایان ما هستند و من نمیخواهم مشکل فرزند منو کسی بفهمه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۳ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
نفرستش
۱۲۳