نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۸۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۸ ۱۳ مهر ۱۴۰۰
بعضی ها از ممنوعیت واکسن آمریکایی گلایه دارند. جالبه که نیمی از آمریکایی ها به واکسن خودشان اعتمادی ندارند و واکسن نمی زنند. خخخخخ کاری ندارند که واکسن آمریکایی خوبه یا بد. یک چیزایی در ماهواره و رسانه های وطن فروش دیدند و شنیدند, مثل طوطی تکرار می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
سینا زینی وند
۲۳:۵۷ ۱۲ مهر ۱۴۰۰
حالا واردات نیست قیمت محصولات داخلی ۳۰ درصد نسبت تورم پایین تر بدین مردم استفاده کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۰ ۱۲ مهر ۱۴۰۰
فقط به نفع آقایان و آقازاده‌ها هست که با دلار دولتی جنس قاچاق وارد کرده و به قیمت آزاد بفروشند
علی برکت الله به آقای دکتر رئیسی
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۲:۱۰ ۱۲ مهر ۱۴۰۰
واقعا جالبه که مافیای خودرو و لوازم خانگی تا کجا بالا رفته!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۴ ۱۲ مهر ۱۴۰۰
تمانی کالای وارداتی که در داخل تولید می شوند ممنوع شود تا تولید کشور اسیب نبیند با تشکر از مدیر محترم سایت .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۶ ۱۲ مهر ۱۴۰۰
بحث جنس ایرانی و خارجی نیست.بحث اینجاس که چرا همه چی تو مملکت ما باید اجبار باشه؟اونی که دوس داره و پول داره بره وسیله و ماشین و گوشی خارجی بخره اونم که دوس نداره ایرانی بخره.جنس داخلی هم اگر عرضه و کیفیت داشت با بقیه بصورت عادلانه رقابت کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۹ ۱۲ مهر ۱۴۰۰
دقیقا
Iran (Islamic Republic of)
Mohsen
۱۸:۳۴ ۱۲ مهر ۱۴۰۰
کدام کشورها خدمات خوبی برای شهروندان میدهند
کدام کشوارها تورم کمتری دارند
کدام کشورها شب میخوابند و صبح بیدار میشوند و قیمتها تغییر نکرده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۶ ۱۲ مهر ۱۴۰۰
آقا تلوزیون سری 8 و 4k ایکسویژن و اسنوا، زیر 15 میلیون هستند. آیا با این قیمت کم و کیفیت و خدمات مشابه، می توانید نوع برند ال جی و سامسونگ را پیدا کنید؟؟ حتی قاچاقش هم خیلی بالاتر از این حرفاست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۹ ۱۳ مهر ۱۴۰۰
تلوزیون الجی و سامسونگ مشابه سری 8 ایکش ویژن, حدودا 25 تا 30 میلیون قیمت دارند. بدون گارانتی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۵ ۱۲ مهر ۱۴۰۰
مگر در خود کره جنوبی انحصار تولید لوازم خانگی در اختیار دو شرکت سامسونگ و ال‌جی نیست؟ چطور انحصار در آنجا خوب است و اینجا بد؟!
در ایران بیش از 100 کارخانه و برند لوازم خانگی وجود دارد. انحصار فقط در باکیفیت ها ایجاد خواهد شد.
Iran (Islamic Republic of)
سعیدطرقه
۱۰:۳۵ ۱۲ مهر ۱۴۰۰
ازفردا این شرکت های لوازم خانگی مثل ایران خورو میشود کیفیت صفرمیشود وبرای مسرف کننده هیچ ارزش قاعل نمی شوند گرانترمیشود کیفیت زیر زیر صفر میشود همین الان پنجاه درصد قیمت بالا رفته بهتراست بااین شرکت ها برخود خیلی سختی شود وگرنه کم کم این شرکت ها از ایران خودرو درگرانی وبی کفیتی ازهم سبقت میگیرند
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۸:۴۴ ۱۲ مهر ۱۴۰۰
دوستان صنعت لوازم خانگی بخش خصوصی رو با خودروسازی دولتی مقایسه نکنید. خودروسازی دولتی همیشه ضررده بوده و صنعت لوازم خانگی بخش خصوصی از سودده ترین بخش های تولیدی برای کشور و مردم. قیمت اجناس ایرانی رو هم برین چک کنید خیلی خوب هستن مضخرفات یه سری طوطی رو نخونید الکی ، من همه خونم جنس ایرانی هست گارانتی های عالی ای دارن همگی ، جنس کره ای و چینی خراب بشه نمیتونی بری یقه یکی رو بگیری عوض کنه یا تعمیر ولی اینارو شرکتش اینجاست میتونی بری شکایت کنی و یقه بگیری اگه مشکلی بود، گارانتی های چینی و کره ای اکثرا الکی هستن من تو بازار هستم اینو میدونم و میگم الکی پول گمرک و برند ندین.
Iran (Islamic Republic of)
تنها
۰۸:۰۱ ۱۲ مهر ۱۴۰۰
با این تصمیم همون اتفاقی که توی صنعت خودرو افتاد میفته و ی رانت بزرگ میشه واسه بنجل سازی شرکت های داخلی و تو شیشه کردن خونه مردم البته باید دید سود تجمعی این تصمیم قرار تو جیب کی بره
Spain
ناشناس
۰۱:۰۸ ۱۲ مهر ۱۴۰۰
این هم شد جریان واکسن

اول گزارش می‌دادید فایزر باعث مرگ افراد میشه
یا مدرنا مشکل داره ...

نقد کنید وگرنه ماست مالی مشکلی رو حل نمیکنه..

شما باید کاری کنید که تولید کننده داخلی بتونه با دنیا رقابت کنه مثلاً چند سال اول تعرفه 200 درصد بزارید و بعد کم و کم تر کنید نه اینکه بدون رقبا هرکاری که خواستند انجام بدن.
Iran (Islamic Republic of)
شیوا
۲۳:۰۸ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
متا سفانه لوازم داخلی خیلی کیفیت پایینی دارد وتولید کننده فقط فکر جیب خودش است اکثرا گارانتی ندارد و محصولات تولید شده تنوع ندارد به خاطر همین همه دوست دارند محصولات خارجی بگیرن به جز لوازم چینی که مثله لوازم ایرانی بیکیفیت هستند
Iran (Islamic Republic of)
محمدصادق 12 سیستان و بلوچستان
۲۲:۵۶ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
این دفعه هم مردم بایدمنتظرجنس های بی کیفیت داخلی باشند کشورهای دیگر ماشین های ضد شیمیایی و هسته‌ای می‌سازند و درمملکت ما پراید که گهواره
مرگ برای مردم سرزمینم نام گرفته باقیمت 200میلیون
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۲۰:۵۴ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
بخدا تلویزیون سامسونگ خریدم سه سال پیش خراب شد دو میلیون پول تعمیر دادم بقران قسم لوازم ایرانی شرف داره ب خارجی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۳ ۱۲ مهر ۱۴۰۰
ادم نمیدونه بخنده یا گریه کنه
بابا میخواین دروغ بگید شاخدار نگید یه مارک بگید که مردم به عنوان بهترین برند نشناسند.....
سامسونگ جز با کیفیت ترین تلویزیون ها هست.
من خودم سونی دارم
با اینکه پول بیشتر دادم از سامسمونگ خیلی پایینتر است.
حتی ال جی هم در مقایسه با سامسونگ کیفیت پایینتری دارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۰ ۱۲ مهر ۱۴۰۰
اگه سامسونگ بهترینه چرا سونی خریدی؟ اونم گرونتر!!!!
اول بخند بعد خواستی گریه کن.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۴:۴۸ ۱۲ مهر ۱۴۰۰
چه دروغی. سامسونگ هم خراب میشه.
Iran (Islamic Republic of)
Ali
۲۰:۳۳ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
کدوم لوازم خانگی یا خودرو تولید داخلیه بیش 95 درصد قطعات از چین وارد شده و فقط در داخل مونتاژ میشه و بنام تولید داخلی تمام میشه. چرا اینهمه دروغ. اگه دروغ نیست فقط یکبار مستند صفر تا صد تولید قطعات یک یخچال یا خودرو را نشون بدین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۹ ۱۲ مهر ۱۴۰۰
من و امثال من، لوازم ایرانی می خریم و اعتماد داریم، که هم ایرانی ها بیکار نباشند و هم تولید رونق بگیره. تو و امثال تو هم که اعتماد ندارید بروید یا قاچاق بخرید یا سونی، پاناسونیک و ... بخرید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۷ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
من از همین تریبون می‌خوام به سید آجیل فروش بگم که تحریم های آمریکا رو تو هم تاثیر گذاشته کیفیت تخمه های امروزت افتضاحه میفهمی افتضاح لطفاً برگرد به دوران قدیمت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۰ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
لوازم خانگی کره ای ممنوعه ولی اجناس آشغال درجه۳ و۴ چینی آزاده فقط بگویید چرا لوازم ایرانی هم که خودتان بهتر میدانید بدلیل تحریم ها چی از آب در میاد پس مردم دیگه چکار کنند مثل زمان غار نشین ها باید زندگی کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۰ ۱۲ مهر ۱۴۰۰
فعلا که چین داره قدرت اول دنیا میشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۶ ۱۲ مهر ۱۴۰۰
آره چین قدرت اول دنیا میشه با فروش آشغال و بنجل به کشورهایی مثل ایران.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۲ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
ممنوع کنید ولی داخلیا رو هم ارزون کنید. خیلی ارزون. و با کیفیت و با گارانتی خیلی طولانی.
Germany
ناشناس
۱۷:۲۱ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
ممنوعیت واردات هیج تاثیری نخواهد داشت ‌ . واردات لوازم خانگی کره ای همچنان ادامه خواهد داشت . تا ابد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۱ ۱۲ مهر ۱۴۰۰
منفعت طلب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۸ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
چرا اینقدر هوت مغزن مسئولین کار خیلی خوبیه که جلو واردات و قاچاق گرفته بشه ولی درست اجرا نمیکنین . پس فردا مث خودروسازی میگن چرا یخچال نیس . میگن نمیدونم کمبود قطعات هست . حتما میخواین لوازم خانگی هم ثبت نامی بشع
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۹ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
اگر مدیریت صحیح باشه خیلی عالیه وگرنه لوازم خانگی هم میشه مثل خودروسازی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۲ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
آقا میگید جنس ایرانی بیکیفیته؟ خوب از این بدتر که نمیشه. جنس کره ای هم که خود کره ای ها خارج شدند و ایرانو تحریم کردند و نیست تو بازار که بشه راحت خرید. میشه بگید دادو فریادتون برای چیه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۴ ۱۳ مهر ۱۴۰۰
درسته. الجی و سامسونگ از بازار ایران خارج شدند.پس فرقی نداره که وارداتشون ممنوع باشه یا نباشه.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۶:۳۸ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
آقا این طرح خوبیه، شما فقط خودرو را میبینید. دوره روحانی از نخ و سوزن بگیر تا جون آدمی زاد، وارد می شد. نتیجش شد تعطیلی 70 تا 80 درصد کارخانه ها. افزایش بیکاری و ...
Spain
ناشناس
۰۱:۱۲ ۱۲ مهر ۱۴۰۰
اگه تعطیلی بوده این همه تولیدات داخلی تو این یک ماه ایجاد شده؟؟؟؟؟

جریان ملانصرالدین شد به دروغ گفت ته کوچه آش میدن دید مردم دارن با کاسه میرند خودش گفت نکنه بدهند خودش هم با کاسه رفت..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۵ ۱۲ مهر ۱۴۰۰
شما تا برید توی صف آش، تولیدات داخلی، جای ال جی و سامسونگ را 100 درصد پر کرده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۸ ۱۲ مهر ۱۴۰۰
تعطیلی کارخانه ها از دوران احمدی نژاد شروع شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۶ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
کسانی که از این ممنوعیت ناراحتند، شک نکنید که یا منافعشون به خطر افتاده و یا از این سیاست زده های حرفه ای هستند که هنوز میگند جاوید شاه که دعا می کنند بدترین اتفاق تاریخی برای ایران و مردم ایران بیفته تا بگویند بله این هم از رژیم. اصلا برام مهم نیست که رژیم و حکومت فعلی چی هست. مهم برام آینده و رفاه خودم و بچه هام هست. شما روی همه تندرو ها را سفید کردید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۳ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
حرف شما حقه البته اگه خودتون سوار پراید میشید و میگید از بنز بهتره چهل سال ملت به خودرو سازها اجازه دادند پیشرفت کنند کو پیشرفت میبینی فقط کشته رو دست مردم گذاشتن الان همون بلا رو لوازم خانگی میخواد سر جیب مردم بیاره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۲ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
لوازم خانگی ایرانی عالیه. به خصوص در این چند سال اخیر. به خیلی از کشور های همسایه هم داره صادر میشه.
Iran (Islamic Republic of)
رضاعلیزاده
۲۳:۴۴ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
یه یخچال دیه تی وی گوشه پارکینگ انداختم هرکدام کمتر یکسال مارکردن وخراب شدن گارانتی هم کشک. تعریف بیخودی نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۹ ۱۲ مهر ۱۴۰۰
من خودم یخچال ایرانی دارم، ده ساله که داره کار می کنه و هیچ مشکلی هم نداشته.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۰ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
یک ملتی داریم که فریاد من از دیار کورش کبیرم، گوش فلک را کر کرده. اما حاضره از یک کشور مدرن تو سری بخوره، بد ببینه، ولی باز هم گردن کج کنه که لاکچری باشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۶ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
تو سری از نظام خوردن نه از مردم . اینم یه موج گرونی دیگه و توسری دیگه هست که میخوان مثل پتک بزنن تو سر مردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۰ ۱۲ مهر ۱۴۰۰
وقتی که کره جنوبی، پول ایرانو بلوکه کرد، محصولاتشو خارج کرد، پوتکش درد نداشت؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۵ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
وجدانا خودتون قضاوت کنید کالای برقی ایرانی بدرد چ میخوره ها ؟؟؟؟ بی کیفیت ورق نازک افتضاح تا ضمانت تموم میشه میسوزن یا گازشون تموم میشه لطفا نشر دهید
Iran (Islamic Republic of)
بیسواد جامعه
۱۶:۱۱ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
انحصار باعث پست رفت میشه مثل خودرو سازی همه چی رو خراب کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۲ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
با ممنوعیت کالاهای باکیفیت تولیدکننده های داخلی با وارد کردن قطعات به کیفیت لز چین اقدام به تولید محصولات بی کیفیت نموده و از آنجائیکه رقیبی برای خود در بازارهای داخلی نمی بینند با احتکار و توزیع قطره چکانی به بازار اقدام به افزایش بی رویه قیمت را خواهند نمود و اینجاست که پای دلالان و احتکارگران و سلطان های لوازم خانگی هم به بازار باز خواهد شد و وای به حال مصرف کننده . درست مثل صنعت خودرو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۹ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
خجالت بکشید واردات را ممنوع می کنید تا تولیدکننده داخلی جنسش را بی کیفیت تر کند وچندین برابر قیمت واقعی به مردم بفروشدتا کی باید منتظر زندگی باآرامش باشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۳ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
سلطه خودروسازان کم بود حالا سلطه تولیدکنندگان لوازم خانگی هم اضافه شد. همه میدانیم که خودرو ساز نیستیم، لوازم خانگی ساز نیستیم، گوشی ساز نیستیم، پارچه باف نیستیم، پل ساز نیستیم ولی ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۹ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
حالا ۴ سال هیت که واردات خودرو ممنوع شده چه پیشرفتی غیر از اینه پراید از ۲۰ م ت به ۱۴۰ م ت جهش قیمت داسته حاصل شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۵ ۱۳ مهر ۱۴۰۰
دنا. دنا پلاس. شاهین. تارا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۳ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
اگه میخوان جلوی واردات رو بگیرن، لطفا از چین شروع کنند اون وقت همین شرکت های مونتاژی لوازم خانگی در ایران نمی تونند جنسای چینی وارد کنند و لوازم بی کیفیت خانگی مونتاژ کنند
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۸:۳۷ ۱۲ مهر ۱۴۰۰
کره ای ها خودشون جنساشونو میدن چین بعد از چین میره کره برچسب میخوره ساخت کره میاد ایران دوبل حساب ما میکنن، یکم سواد تجاری و مالی داشته باشین متوجه حقایق میشین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۸ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
انحصار تولید را هم به تولیدکنندگان داخلی سپردید. نتیجه آن، خرید کالای ایرانی به قیمت دلار آزاد و با مبلغ خیلی خیلی بالاست.
تلویزیون ۶۵ اینچ 8k و برند معتبر در بازار دنیا بقیمت ۵۰۰ یورو و بعبارتی حوالی ۱۵.۵ میلیون تومان بفروش میرسد. اما تلویزیون ۴k و هم سایز در ایران و برندهای ایرانی، بالای ۳۵ میلیون قیمت دارد. کجای این کار برای ملت مفید است؟
والله بمعنای واقعی کلمه، حمایت از تولیدکننده در ایران به نحو احسنت در حال انجام است. این وسط مصرف کننده هیچ ارزش و اعتباری ندارد و باید برای هر کالایی، تورم را پرداخت کند
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۸:۳۹ ۱۲ مهر ۱۴۰۰
یکم سرچ کنی میبینی تلویزیون های 4K ایکس ویژن و ... همه زیر 15 میلیون هستن الان! این قیمتا رو از کجا میاری حاجی؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۱ ۱۲ مهر ۱۴۰۰
500 یورو کجا بود . مگه گوشیه. حالت خوب نیستا . همون تلویزیون ۸k در بازار جهانی حداقل ۵ هزار یورو قیمتشه. یه صفر جا انداختی لابد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۵ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
خخخ
ممنوع نه خودشون رفتن
Lithuania
ناشناس
۱۴:۵۳ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
نتیجه انحصار ایران خودرو و سایپا رو دیدیم.
نتیجه انحصار شرکت های لوازم خانگی رو هم خواهیم دید.
Iran (Islamic Republic of)
خرافات
۱۴:۲۸ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
تولید بیشتر نتیجه اش میشه اشتغال بیشتر و جامعه سالم تر و خوشحالتر که نفعش به همه میرسه ولی تولید کننده هم باید بدونه اگه می خواد باقی بمونه باید کالاهای با کیفیت جهانی تولید کنه و به فکر صادرات هم باشه نه اینکه که با انحصار هر آشغالی تولید کنه و مردم هم مجبور به خرید باشن بلکه با اشتیاق بین کالاهای خارجی و ایرانی،،ایرانی را انتخاب کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
لطفا جلوی واردات از ژاپن رو هم بگیرید!
ای کاش زودتر جلوی ورود کالاهای کره جنوبی به کشور رو میگرفتید.
از متحدین امریکا به هیچ وجه جنس وارد کشور نکنید.

تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۸ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
از زمانیکه گفتن حمایت از کالای ایرانی مردم بدبختن شدن بیشترین ظلمو ما داریم خودمون ب خودمون میکنیم همه چیزو ده برابر کردن کالای ایرانی بی کیفیت افتضاحه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۹ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
جنس ایرانی مفت نمی ارزه نه جنسش خوبه نه ماندگاریش نه موتورش. همین جنس های خارجی ته لنج ها رو هم اگه گمرکیش کنید یا بخاید جلوش بگیرید که وضع از اینم بدتر میشه. بیکار شدن ده هزار نفر کارگر (تبدیل شغلشون به شغل دیگه)بهتره یا نابود شدن جهاز یک میلیون زوج و زخم زدن به درد های مردم و یه رنج دیگه بهش اضافه کردن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۰ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
دمت گرم
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۸:۴۱ ۱۲ مهر ۱۴۰۰
بجای این فکرا به این فکر کن کارگر کوله بر تبدیل به کارگر کارخونه میشه و حقوق مزایای بهتر میگیره. ارتش بی سوادها انگار پای این پست اومدن حرف میزنن و فکر میکنن چقدر هم مسلط هستن به اقتصاد و صنعت و سواد مالی، تولید همیشه به صرفه تر از همه چیز و مفید تر از همه برای کشورها بوده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۷ ۱۳ مهر ۱۴۰۰
جنس ایرانی عالیه. بخصوص یخچال. تلوزیون های جدیدش هم که خیلی با کیفیت تر و پیشرفته تر شدند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۶ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
خدامیداند چقدرلوازم خانگی داخل گمرکها وانبارهای داخلی دارن میخان هزارومین بار مردم راغارت کنند تا قیمت راچندبرابرکنند جیب ملت راازاین طریق خالی خالی کنند یک فته دیگر تشریف ببرین بازار باقیمت سه چهار برابر سروکله لوازم خانگیه کره ایی پیدامیشود باقیمت کذاف سرسام اور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۲ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
اینم میشود مثل ممنوع شدن واکسن های امریکایی وانگلیسی خانه همه که خراب شد تعدادزیادی که مردن اذاد شد شرکت ساختوسازلوازم خانگی وخودرها باید دولتی باشد معمور بازرس بالای سرشون تاجنس باکیفیت تحویل جامعه بدن شخصی تقلب میکند غارت میکند مثل ارز4200تومانی دادن به شخص همه راقورت دادن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۶ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
اگر واکسن آمریکایی خوب بود که آمریکا در قله مرگ و میر روزانه شهرونداش در دنیا نبود. یک چیزی توی گروه های واتساپی خوندی فکر می کنی شدی ملاصدرا.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۸ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
نسبت به جمعیت حساب کن
Iran (Islamic Republic of)
Amoo
۱۸:۱۳ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
دوست عزیز۱۶:۱۶ چهل درصد مردم آمریکا واکسن نزدن واسه همین دارن میمیرن...دولت آمریکا التماس میکنه واسه واکسن زدن...وگرنه واکسن های آمریکایی و روسی بالاترین سطح ایمنی رو ایجاد میکنن
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۹:۱۶ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
شما که دیگران را ملاصدرا خطاب می کنید ، شیخ مفید ! نسبت مرگ و میر آمریکایی ها بر اثر کرونا را نسبت به جمعیتی که دارد مقایسه می کند ، اونوقت متوجه می شوی ! این شماها هستید که کور کورانه تقلید می کنید ! خداوند متعال عقل داده است که ازش بهره ببرید ، آکبند نگهدار نکن !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۸ ۱۳ مهر ۱۴۰۰
فعلا که توی واکسن داریم به نوک قله میرسیم و آمریکا هنوز در نوک قله مرگ و میر کروناست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۰ ۱۳ مهر ۱۴۰۰
نسبت جمعیت آمریکایی که دو واکسن تولید کرده خیلی خیلی کم تر از جمعیت چینه. وقتی 60 درصد مردم آمریکا به واکسن خودشون اعتماد ندارندو چرا ایران داشته باشه؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۱ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
کالاهای ایرانی را ارزان کنند تا از کالای ایرانی حمایت بشه،ولی اگر گرانتر از برند های دیگه باشه ،بعضی ها نمی تونن بخرند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۶ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
مثل خودرو این هم انحصاری کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۵ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
دلار چند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۸ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
ولی در صورتی که هم ارزون بشن هم کیفیتشون خوب بشه و گرنه همون جریان انحصاری خودروسازی میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
میره. بدم میره. الان پراید که اندازه یه لندکروز دارن میفروشن درست شده. چرااا چرت میگید. فقط زخم و درد مردم بیشتر میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۸ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
پرایدتونو که انحصاری کردین تو پاچه ملت...با این تولید ملی...یمشت زالو نشستند خونه ملت رو میمکند...یعده نادون هم لایک میکنندشون...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۳ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
1- در هر کاری اصل باید بر نفع مصرف کننده باشد. نه تولید کننده و نه وارد کننده. متاسفانه در 50 سال اخیر اینگونه نبوده است. 20 هزار کارمند ایران خودرو به همراه چند صد هزار نفر(شما بگو 2 ملیون نفر) قطعه‌ساز، 80 ملیون نفر ایرانی را 50 سال است که گروگان گرفته اند و به بهانه اشتغال‌زایی و تولید ملی !!!!! عموم مردم از یک خودروی متعارف محروم کرده‌اند. 50 سال است که شعار میدهند که کیفیت را بهتر خواهند کرد، راهنمایی و رانندگی ماشین‌های داغون را شماره نخواهد کرد و ..... دریغ و صد دریغ. یک روز موتور پیکان را روی بدنه پژو میگذارند روز بعد موتور پژو را روی بدنه پیکان میگذارند و ...... .
همین داستان در مورد لوازم خانگی صادق است. چند هزار نفر 80 ملیون نفر را گروگان گرفته‌اند به بهانه اشتغال و مردم را از تجهیزات به روز و استاندار جهانی محروم کرده اند.
2- به بهانه تولید داخل تمام اجزا وارد میشود و بعد سر هم میشود. یک روز به مبل استقبال گفتند که باید تولید داخل باشد!! تمام قطعات از خارج می‌آمد و در اینجا سرهم میشد و کیفیت مونتاژ هم نسبت به مونتاژ خارج بشدت افت میکرد. یک روز همین داستان را سر سامسونگ و ال‌جی درآوردند. فقط و فقط به ضرر مصرف کننده و به نفع مافیا اتفاق می‌افتاد.
3- بحث قیمت و قدرت خرید هم از همین مقوله است. قیمت فرش، خودرو، خانه، لوازم خانگی و هزاران چیز دیگر حتی پسته تولید داخل!!! را با 3 سال پیش مقایسه کنید؛ چند برابر شده است؟؟؟؟؟ آیا حقوق کارمند و کارگر هم به همان نسبت افزایش یافته است؟؟؟؟؟؟؟؟
شرکت‌های خارجی از جمله کره‌ای بدلیل تولید انبوه مجبور هستند کالاهای چند سال پیش خود را که نو و هنوز قابل استفاده است بخاطر دمده شدن به قیمت بسیار ارزان‌تری در جشنواره‌ها و حراج‌ها به فروش برسانند. در حالی که تولید کننده ایرانی جانش را بگیر اما قیمت کالایش را کم نکن !!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۶ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
افرین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۶ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
انحصار همیشه مساوی با رانت و فساد است، فقط رقابت موجب پیشرفت هست ، تولید کننده داخلی با تولید برتر و کیفیت بهتر و قیمت ارزانتر، بازار را برای جنسی که از راه دور با هر نامی را شکست خواهد داد و پیروز این میدان مصرف کننده ایرانی است تجربه دیروز چراغ راه آینده است تا دیگه جک و زاپاس و زه در خودرو آپشن نشه صنعت ما ثابت کرده بخواهد میتوان در کنار مدیریت لایق جهانی شد یک نمونه کوچک آن رادیاتور خودرو ایران رادیاتور که در معتبر ترین کارخانجات اروپا محصولاتش خریدار دارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۱ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
کاملا و صد در صد در راستای منافع مردم ایرانه. بیخود جناییش نکنید.
بعضی ها فقط ادعای ایرانی بودن و تمدن 2500 ساله را دارند، در هر جایی می نشینند کارشان فقط مسخره کردن ماشین ایرانی، لوازم ایرانی، گوشی ایرانی، غذای ایرانی، خیابان های ایران و ... .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۸ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
خیلی سعی کردیم از تولید ایرانی حمایت کنیم.گول حرفای امثال شماها رو خوردیم. یخچال ایرانیمون بعد از یک سال خراب شد. حالا شما پولشو میدی؟ سه سال پیش از بانه یخچال خارجی خریدم، مارک معروفی هم نیست، هم قیمت یخچال ایرانی. فعلا که خوبه. ولی ضرری که کردیم و اعصابی که ازمون سر یخچال ایرانی خراب شد، باعث شد که بگم من دیگه جنس ایرانی نمیخرم. شماها هم دامتون رو جای دیگه پهن کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۷ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
من ده ساله یخچال ایرانی دارم، آخ هم نگفته. تلوزیون ال جی بعد از 6 سال سوخته و نیاز به تعمیر داره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۸ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
من یخچال ایرانی دارم و داره 8 سال کار می کنه. اما جاروبرقی و تلوزیون ال جی هم هشت سال پیش خریدم که هر دوش به فنا رفتند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۳ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
اتفاقا ما یه یخچال ایرانی گرفتیم به پنج سال نکشید الان داریم ازش به عنوان کمد استفاده میکنیم شما هم اگه مورد مصرفت برای کمد هست برو همون کمد بخر .تلویزیونم سامسونگ داریم همینطور داره کار میده .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۰ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
8سال ، من یخچال پارس سال 1373 خریدم هنوز بعد 27 سال داره کار می کنه هنوز تعمییر هم نشده اگر خوب نگهداری شود از برند های خارجی خیلی بهتره . باید باورهایمان را تغییر دهیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۷ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
متاسفانه خیلی ها نمیدونن کیفیت یعنی چه، یعنی درک درستی ندارن، عزیز من تمام یخچال های ایرانی برفک میزنه،نه اینکه به چشم ببینی، توی مواد غذایی آثارش مشخص میشه، واقعا تفاوت زیادی هست، حتی توی مونتاژ کالای خارجی ،مثل سامسونگ، دزدی میکنن، هرچی اومد تو این کشور از سر و دمش میزنن که سود بیشتر کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۰ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
من هم یخچال ایرانی دارم که حدودا ده ساله داره کار می کنه. تلوزیون هم در نظر دارم که یا اسنوا یا ایکس ویژن سری 8 بخرم چون تلوزیون ال جی دارم و پاورش سوخته متاسفانه. جدیدا بعضی از بانک ها وام خرید کالای ایرانی 2 تا 4 درصد میده.
Iran (Islamic Republic of)
Amoo
۱۸:۱۹ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
ما هم ماکروفر ایرانی خریدیم از نمایندگی خود شرکت یک ماه بیشتر کار نکرد بردیم پس بدیم کلی التماس کردن که تعمیر میکنیم و دیگه خراب نمیشه و به ما قول دادن دفعه بعد اگه خراب شد پس میگیرن . بعد از یکماه تو تعمیرگاه خوابیدن درستش کردن. اما ایندفعه فقط یک هفته کار کرد.و البته سر قولشون بودن و پولمونو کامل پس دادن.....این درحالی بود که قبل از اون پانزده سال از ماکروفر ژاپنی استفاده کردیم و آخرش هم بخاطر اشتباه خودمون سوخت و بخاطر تحریم قطعه تعمیری پیدا نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۷ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
اتفاقا، کیفیت داخلی ها عالی شدند. برای اینکه اعتماد مردم را بدست بیاورند، از این خروج کره ای ها استفاده کردند.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۲:۴۵ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
کار بسیار عالی کردند. دیدید که کره ای ها با بازار ما چه کردند. راحت رهاش کردند.
کارگرهای کارخانجات ایران چرا نباید نون بخورند ولی کارگرهای دشمن، دوبل بخورند؟
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۲:۳۶ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
خودروسازی هم انحصاری ولی آیا پیشرف کرده؟؟!
اگه قراره واردات ممنوع بشه، باید نظارت بسیار قوی‌تر بشه تا انحصار و رانت بوجود نیاد و مردم مجبور نشن جنس بی کیفیت رو گرون بخرن مثل پراید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۸ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
من ی ماشین لباسشویی گرفتم ال جی کره ۷و نیم کیلو ۲ میلیون و ۴۰۰ چند ساله پیش حدودا ۱۲ یا ۱۳ سال داداشم وقتی رفت مستقل شد رفت ی ماشین ۵ کیلویی گرفت ایرانی تازه اسنوا هم بود تا حالا ۲ تا ماشین لباسشویی عوض کرده آخرشم رفت ی الجی گرفت درسته منم دوست دارم از تولید داخل استفاده کنم ولی جنسای ایرانی آشغالن تازه مارک خوبش ولی لعنتیا جنسای کره و ژاپن مرگ ندارن حالا ممنوع شده میگم من کاملا موافقم ولی دولت هم بیاد خانواده ها رو حمایت کنه مثلا همین شرکت اسنوا رو ملزم کنه که بابت تک تک محصولاتش گارانتی بده ۱۰ ساله مگه ادعا ندارن جنساشون با خارجیا رقابت میکنه و حتی سر تره؟بیان گارانتی کنن ۱۰ ساله چرا من باید به عنوان مصرف کننده تاوان بدم بیام مجبور بشم ۳۰ یا ۴۰ میلیون بابت ی ماشین لباسشویی بدم که شرکتش قبلا جواب منفیش رو پس داده از لحاظ کیفیت و گارانتی تا زمانی که ۱۰ سال گارانتی نکنن من حتی شده ۲ برابر به قاچاقچی پول میدم تا برام جنس خارجی بیاره ولی ایرانی بدونه گارانتیه بلند مدت نمیخرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۲ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
گل گفتی احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۲ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
بزودی تیپ های مختلف لوازم خانگی،
ماشین لباسشویی slx سال با زه دورتادور، بدون برفک!!
یخچال معمولی و lx پلاس توربو بدون درب مزاحم!
ماشین ظرفشویی tu5 دوگانه با قابلیت شستن با دست!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۱ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
سوجه جدید برای شما خوشمزه ها.
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۹:۳۲ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
سوژه !!!
Iran (Islamic Republic of)
Mamad
۲۱:۳۴ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
خوش‌مزه.........برو برای مامانت اینا را بگو که دورت بگرده!....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۹ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
مطمن باشین اونایکه باعث و بانی ممنوع شدن واردات شدن خودشون از این کالا ها استفاده نمیکنن چون میدونن که جنسشون آشغاله
بیچاره مردم...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۸ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
محصولات داخلي خيلي هم عالي هستن
به فكر كارگران و كاركنان كارخانه هاي توليد لوزام خانگي و صنايع وابسته به آنها باشيد اين همه خانواده نبايد تحت الشعاع تصميمات ولابي هاي يه عده بدبخت بشوند.
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۲:۱۵ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
ببین عزیزم // اونایی که واردات را ممنوع میکنن سعی در تولید با کیفیت میکنن // اینجا هدف از ممنوع کردن واردات تولید با کیفیت نیست // فروش تولید زاغارت به قیمت خون پدرشونه // نگاهی به صنعت خودرو سازی بیاندازید // با اینکه چهل سال وارداتش ممنوعه بی کیفیت ترین تولیداتشون را به قیمت بنز و BMW میفروشن // و چیزی بنام خودرو ملی وجود نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۰ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
صنعت ایران در کل درست شاید ساخت ایران باشه ولی مونتاژ قطعات چینی در ایران است و چنین تولید داخلی باز نوعی واردات از کشوری دیگر هست چنین تولید داخلی هچ سودی برای ایران و ایرانی نداره و برعکس چنین تولیدی با قطعه بی کیفیت چینی آبروی برند ایران را هم در بین مصرف کننده ایرانی که اللن هم چنین شده و کمتر رضایت از برند ایران در جامعه وجود داره و این اگر در جهان ادامه پیدا کنه دیگر برند ایران در جهان آبرو و خواهان نخواهد داشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۸ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
اگر شرافت تو کار بود واردات لوازم چینی رو جلوگیری میکردین همش بازیه دلالهاست چون کشور تو دست مافیا و دلاله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۵ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
چه جالب 60 تا پیام ارسال شده.
ولی تعداد مثبت ها و منفی ها نهایت 20 تاس!!!
مشخصه همه پیام از سمت یک نفر ارسال شده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۱ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
ای بیسواد ،چه ربطی داره آخه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۹ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
کیفیت لوازم خانگی و محصولات داخلی خیلی پایینه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۵ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
واردات از چین رو ممنونع کن استاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۳ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
به نظرم این سیاست در راستای حرکت به طرف هرچه بیشتر مستعمره چین شدن است ایران به زئدی به استعمار فرهنگی ، اخلاقی و اقتصادی چین در می اید و شعار نه شرقی نه غربی پوچ بود
Iran (Islamic Republic of)
..
۲۱:۳۸ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
یه چی توی ماهواره شنیدی مثل طوطی تکرار میکنی....حالا یه سوال دارم.اگه ما مستعمره آمریکا بشیم و فرهنگ آمریکایی را به خودمون می‌گرفتیم،چطور میشد؟راضی میشدی؟خوشت بود؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۳ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
من با این قانون ممنوعیت واردات لوازم خانگی از کره مخالفم
چرا باید پول هایمان را به محصولات بی کیفیت داخلی بدهیم در حالی که میتوانیم با پول هایمان بهترین های جهان را بخریم
لطفا دولت در این حکم تجدید نظر بفرماید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۳ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
برو بخر. البته کره ای ها فعلا اجازه فروش به ایرانی ها را ندارند. می تونی تابعیتتو با افتخار تغییر بدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۱ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
رونق کلا با رقابت ایجاد میشه نه با انحصار !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۹ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
ملت منتظر واردات اتومبیل خارجی بودن دیدن واردات لوازم خانگی هم ممنوع شد....چرا جلو واردات اتومبیل و کالاهای چینی گرفته نمیشه ....مگر چین و کره چه فرقی باهم دارند ...تازه کالاهایی کره ای خیلی خیلی بهتر از کالاهای چینی هستن ...عملا شدیم مستعمره و مصرف کننده چین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۳ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
ملت اگر نون ندارند؟ چجوری توان خرید خودرو وارداتی را دارند؟ عجب
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۱:۲۴ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
ممنوعیت واردات زمانی به نفع تولید کننده و مردم میشود که : سودجویان و فرصت طلبان این قانون رو به نفع خود تغییر ندهند.وگرنه با افزایش قیمت مواد اولیه و تولید شده و در نهایت افزایش قیمت کالا این مصرف کننده اصلی هست که تحت فشار قرار میگیرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۸ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
حاجی چی میگی مردم از روی نداری و زور دارن جنس ایرانی میگیرن. چرا نمیفهمید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۱ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
باید در همه زمینه ها به این نکته توجه داشته باشید که کیفیت کالاها خیلی مهمه. من اگر کالایی رو بخرم و دائماً در حال تعمیر باشم بهم ضرر وارد می شه. باید ایران به کیفت کارها اهمیت زیاد بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۵ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
این کار دولت کاملا درست است ، و باید جلوی واردات گرفته شود ، این محدودیت باید تا یک برنامه کوتاه مدت 3 ساله ادامه یابد سپس مرحله به مرحله واردات انجام شود ، این شرکت ها متنوع و خصوصی هستند و مثل شرکت های خودرو شبه دولتی نیستند لذا اساسا انحصار در این مورد بی معنی است ، باید تمام قد از این صنعت حمایت کرد ، توجه کنید نباید پول ما از کره و ژاپن صرف واردات شود ، آن پول یا باید مواد اولیه شرکت ها شود یا تجهیزات پیشرفته برای تولید ، باید کشور حجم تولیدات کیفی خود را 10 برابر کند و راه نجات ملت از تحریم تولید است ، هر عملی که به تولید آسیب بزند باید رد شود ، مافیای واردات دلش به حال مردم نمی سوزد آنها فکر جیب خود هستند .
Iran (Islamic Republic of)
Mjsh
۱۱:۵۳ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
دوست عزیز
شما تو هرچه که فکر کنی مافیا داریم، میگی مافیای واردات،
خون ما رو مافیای تولیدکننده تو شیشه کرده، چندساله جلو وارداتو گرفتن، قیمت لوازم خانگی پایین اومد یا کیفیتو زیباییو تنوعش رفت بالا؟ لوازم زیبا و باکیفیت خارجی کم شد، کالای بی کیفیت ایرانی باقیمت های گزافتر جایگزین شد، زمانی جنس ایرانی میخرم که بدونم بعدا اگه دخترو پسرم از همون برند ایرانی خرید کرد جنس باکیفیت ترو زیباترو فکرشده تری رو بخره، تولید کننده ایرانی بیشتر به فکر جیب و سود خودشه، برند سازی چه میدونن چیه؟ صادرات کجا بود؟ حمایت از کارگر ایرانی و اشتغال سیخی چند؟ برو ببین کدوم یک ازین شرکت ها حقوق کارگرشو درستو به موقع میده! همه ش شده شعارو حرف مفت! با اینها هم مملکت آباد و بسامان نمیشه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۵ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
این کار دولت کاملا درست است ، و باید جلوی واردات گرفته شود ، این محدودیت باید تا یک برنامه کوتاه مدت 3 ساله ادامه یابد سپس مرحله به مرحله واردات انجام شود ، این شرکت ها متنوع و خصوصی هستند و مثل شرکت های خودرو شبه دولتی نیستند لذا اساسا انحصار در این مورد بی معنی است ، باید تمام قد از این صنعت حمایت کرد ، توجه کنید نباید پول ما از کره و ژاپن صرف واردات شود ، آن پول یا باید مواد اولیه شرکت ها شود یا تجهیزات پیشرفته برای تولید ، باید کشور حجم تولیدات کیفی خود را 10 برابر کند و راه نجات ملت از تحریم تولید است ، هر عملی که به تولید آسیب بزند باید رد شود ، مافیای واردات دلش به حال مردم نمی سوزد آنها فکر جیب خود هستند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۵ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
تجربه نشان داده این شرکتها سابقه خوبی ندارند و مانند خودرو انواع روشها مثل احتکار و کمبود قطعه رو بهانه و تزریق به بازار رو کم میکنند تا قیمت نشکنه ،
پارسال وقتی تنش ارز بود و دلار در اواخر ترامپ بالا میرفت لوازم خانگی ایرانی ام تو انبارها بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۸ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
شما که حتی بهشت و جهنم رو انحصاری کردین چه توقعی به حال و روز لوازم خانگی و خودرو میشه داشت ولی کلا بگم بد کردین به ملت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۶ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
حتما کره جنوبی خوب کرده با ملت ایران؟؟؟؟؟
یااینکه 5 سال انحصار برای تولید داخلیش ایجاد کرده بوده، بد کرده بوده با ملت خودش؟؟؟؟
معلوم نیست چرا همیشه برعکس هستید شما.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۵ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
تمام کارخانه های مارا شخصی کردن ملت رابیچاره بدبخت کردن حیف ازکارخانه هامون که فروختن غارتگران دنیا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۱ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
رهبری باز مثل همیشه نظر تخصصی خودشون را اعلام فرمودند و ما باید مطیع امر ایشان باشیم حتی اگر ضرر جانی و مالی داشته باشد. همانطور که ایشان با بیان نظر خودشان در رابطه با اقتصاد مقاومتی باعث شکوفایی اقتصاد شدند و همچنین در رابطه با واکسن باعث حفظ جان مردم شدند در رابطه با ممنوعیت واردات این محصولات از کره مطمئنا قیمتها کاهش خواهند یافت. وظیفه رسانه ها نیز مثل قبل توجیه کردن افکار عمومی است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۳ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
تو اصن حالت خوب نیست خودت رو هرچه زودتر به اولین روانکاو نشون بده چرا باید به چیزی گوش بدیم که ضرر مالی و جانی داره؟بعدشم رهبری مگه برای مردم ضرر جانی و مالی داشته هرگز که الان داشته باشه نظراتش؟همونطور ک گفتم حتماخودت رو به اولین روانکاو یا روان پزشک نشون بده خیلی اوضاعت داغونه
Switzerland
ناشناس
۱۲:۴۸ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
تو کدوم کشور زندگی میکنی ؟
نظر تخصصی رو خوب اومدی
چون تنها چیزی که تو مسئولین ما پیدا نمیشه، تخصصه
نمی بینی که هر روز چند نفر میمیرن؟
نمی بینی که بعضی از مردم به نون شب شون هم محتاجن ؟
نمی بینی قدرت خرید عامه مردم چقدر کاهش پیدا کرده ؟
نمی بینی فساد و رانت تو تار و پود این مسئولین رخنه کرده؟
این ممنوعیت، هم نه از سر دلسوزی بود ، بلکه بخاطر انحصار و چپاول بیشتر مردمه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
چرا همه چی رو برعکس گفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۲ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
ضریب هوشی ایرانیان رو میشه از مثبت و منفی های این کامنت فهمید.
Iran (Islamic Republic of)
مهدی معینی وحید
۱۰:۵۰ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
اگه مدیریت درست وزیرساخت درستی داشته باشه ورانت خواری نباشه میشه ،ولی عاقبت خودرو سازی رو برای لوازم خانگی در سبد خرید مردم میبینم درست بشو نیست چون همه به فکرجیب خودشونن وخداوند لعنت کنه سیاستهای کثیف انگلستان رو، کیفش رو میشه همه جا دید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۸ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
واقعا لعنت برانگلیس روباه مکار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۹ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
چرا هر وقت که یک بد بختی برای مردم ایران درست میکنید دنبال بدبخت تر از ما میگردید بگردید ببینید کدوم کشور دربدری واردات خودرو یا لوازم خانگی رو ممنوع کرده نمیرید سراغ اون اکثریت که مردمشون آزادانه انتخاب میکنن چی بخرن هنرتون اینه قطعات چینی رو تو ایران سر هم میکنید 4برابر قیمت به مردم بیچاره میفروشید تا کی ظلم تا کی توی چشمامون نگاه کنید ازمون دزدی کنید بعدش بگردید بین بیش از 150کشور یکی دو کشور برای توجیه معرفی کنید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۸ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
کره جنوبی. ژاپن. انگلیس. آمریکا و ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۳ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
لعنت برچین کصیف کمونیست وقرارداد25ساله دولت روحانی دزدغارتگر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۵ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
واقعاً حرف درستی زده ، اگر قرار است انحصاری شود و پیشرفت هم نداشته باشد می شود مثل خودروسازان که کالای بی کیفیت تحویل مصرف کننده می دهند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۲ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
از اين مدل گزارش ها خسته نشدين؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۴ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
واقعا. دستتون رو شده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۳ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
کالاهای داخلی با قیمت و کیفیت مناسب عرضه شود دیگه کسی دنبال کالای خارجی نمیره مشک آن است که خود ببوید نه آنکه عطار بگوید
Iran (Islamic Republic of)
پرهام
۱۰:۱۳ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
حمایت کردن راه و روش داره، حمایت در صورتی میتونه باعث رشد تولید داخل بشه، که یک برنامه زمانی مشخص و محدود تعیین بشه، و در طول بازه ی زمانی نظارت بشه و از تولید کنندگان نتیجه خواست ... فرضا در بازه ی 5 ساله ( یا 10 ساله )، تولید کننده ی X باید از نظر کیفیت، خدمات پس از فروش، رضایت مشتری و... به 80% 90% نمونه ی مشابه بین المللی برسه ...

در غیر این صورت، حمایت بی چون و چرا فقط باعث سود یک طرفه برای عده ای محدود و ضرر مصرف کننده ی نهایی با این وضعیت اقتصادی و تولید بی کیفیت یا بدون کیفیت قابل رقابت خواهد شد ...

در ضمن یکی از راه حل های کلیدی برای بهبود وضعیت اقتصادی تولید کالا/خدمات/محصول قابل رقابت در سطح بین الملل هست که خود به خود باعث افزایش اشتغالزایی خواهد شد ...

پس با یک تیر دو نشون میشه زد، اما نیاز به برنامه داره تا حرف و شعار و توهم !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۱ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
همون خودرو رو ممنوع کردید ۱۰ سال یه بار یه نوار بهش اضافه می کنن یا یه چراغ و ده برابر تو پاچه مردم می کنن.
اینو که دیگه همه قبول دادن؟؟؟ همه لوازم خانگی تمام موتورهاشون از چین داره وارد می شه کدوم پیشرفت؟ چون می دونن ما مجبوریم بخریم اصلا فاتحه پیشرفتو بخونید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۳ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
مشکل عدم ابتکار و پیشرفت صنابع داخلی است.برای مثال ایران خودرو و سایپا بعد از این همه سال کیفیت بسیار پایینی دارند.لوازم خانگی هم همینطوره.برای مثال چند سال باید طول بکشه تا مثلا پارس خزر کیفبتش مثل بوش آلمان بشه؟۱۰سال یا ۱۰۰سال؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۸ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
۱۰۰۰سال دیگه هم به بوش نمیرسه البته
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۰۹:۵۱ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
ممنوعیت واردات خوبه اگه:
اجناس تولیدی واقعا تولید داخل باشن نه مونتاژ (تو کشور ما نیست).
نوآوری و یا حداقل به روز بودن تکنولوژی (با ممنوعیت معمولا تو کشور ما این گزینه هم فراموش میشه و مثل صنعت خودرو درجا میزنیم).
کیفیت اجناس تولید داخل خوب باشه (متاسفانه تو کشور ما اکثر تولیدات داخلی کیفیت خوبی ندارن).
بعد از ممنوعیت با افزایش غیرمنطقی قیمت روبرو نشیم.(اینم مثل خودرو میشه ).
خدمات پس از فروش (تا اونجا که من دیدم در حد اینه که اصلا وجود نداره - چندین سال پیش یخچال فریزر ایرانی گرفتیم ، بماند که از همون سال اول خراب شد ولی بعد از چند سال دیگه قطعه ای که خراب شد پیدا نشد الان داریم به عنوان کمد ازش استفاده کنیم).
خیلی چیزها تو سایر کشورها اجرا میشه که ممکنه خوب باشه ولی همون چیز تو اگه تو کشور ما اجرا بشه تبدیل به افتضاح میشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۷ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
حالا چرا کره ای واردات ما بیشتر از چین هستش تا کره بحث واکسن نشه ، بعد بگیم اینو هند تولید میکنه
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۰۹:۴۷ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
کافیه خط تولید یخچال اسنوا را ببینید که چطور کارگر و به استعمار و بردگی مدرن میکشن

به شخصه از این برند استفاده نمیکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۲ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
منتظر یخچال یک میلیارد تومنی و تلویزیون 500 میلیون تومنی و جاروبرقی 300 میلیون تومنی ساخت ایران(مونتاژ چینی) باشید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۱ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
شما ناراحت نباش. تلوزیون و یا یخچال و ... سامسونگ و ال جی خونت هم توی پین ساخته شده. سیاست زدگی آدمو به وطن فروشی مدرن میکشونه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۸ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
بله یادکارخانه هایی که زمان شاه وارد شد یاساخته شد بخیر انگاراینها مجسمه شاه بود که خراب وازکارانداختنشون کردنشون انبارپیاز وغیرو فکرنمیکردن اموال وراه درامد ملت است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۹ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
واردات رو هم ممنوع کنید قاچاق رو که نمیتونید جلوشو بگیرید
پس باید به فکر کیفیت و گاراانتی محصولاتون باشید
استوک اروپا از شماها مطمئن تره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۷ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
کیفیت لوازم خانگی ما خدا روشکر عالیه بهتر از خارجی از باز نشستگان لباسشویی اسنوا وتلویزیون دوو گرفتم وبیرون یک فریزر بدون برفک ۴ کشو گرفتم عالی عالیین
لباسشویی اد واش تمام اتو ماتیک درب کوچیک از جلو داره اگه یه لباسی یادم رفتم فقط درب کوچیک رو استوپ میزنی باز میکنی لباس رو می اندازی داخلش بیصدا ترین لباسشویی که تا الان داشتم ودیدم سامسونگ عروسم همین مدل اسنوا داره خیلی صدا داره
خیلی خوبه میبایست زود تر از این اقا دستور منع ورود کالاهای خارجی رو میداد
وقتی کیفیت محصولات لوازم خانگی ما همینطور بالاتر بره مردم اعتماد میکنند ومیخرن اگه کیفیت پایین بیاد اعتماد از بین میره ومردم نمیخرن وضمنا تلویزیون خیلی باید تبلیغات وسبعی رو این برندهای عالی ایرانی که ذکر کردم داشته باشه
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۰۹:۲۴ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
منتظر لوازم خانگی با اپشن های مختلف باشید
Iran (Islamic Republic of)
خبر خوان
۰۹:۲۴ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
عدم واردات خیلی خوبه منجر به شکوفایی صنعت داخلی می شه اما چه تصمینی وجود داره که این بلا صنعت خود رو سازان که سر مردم میارند صنعت لوازم خانگی هم بر سر مردم نیاره ؟
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۰۹:۱۲ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
این میشه عین خودرو سازها اجناس بی کیفیت تحویل میدن مردم هم مجبورن بخرن چون میدونن دیگه رقیب خارجی ندارن در کل به نفع مردم نیست.
France
ناشناس
۰۹:۰۳ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
هر گونه انحصار در واردات اشتباه است ، و موجب عدم رقابت در کیفیت و کمیت کالاهای تولیدی میگردد ! نمونه بارز آن صنایع خودروسازی کشور با توجه به سابقه طولانی مدت و انحصار کاملا شکست خورد است ! تمامی این شرکتهای سازنده لوازم خانگی تولید کننده و صنعت کار نیست بلکه مونتاژ کار هستند و تمامی قطعات اصلی آنها از چین وارد می گردد ! یک اشتباه دیگر ، بر روی اشتباه دیگر !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۳ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
مثل قضیه واکسن های امریکایی میخواید توجیه کنید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۳ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
واکسن آمریکایی: نچ. آمریکایی که دارو را تحریم کرده، اگر واکسن به ما بدهد، صد در صد به فکر منافع خودشه. شک نکن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۵ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
امریکا جونت اگه دلش برامون میسوخت به جای واکسن بهمون اجازه می‌داد که میرفتیم داروی بیماران پروانه‌ای را می‌گرفتیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۹ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
شما که معیارسنجشت واسه واسه خودرو لوازم خانگی کشور های دیگست لطفا دخل و خرج مردم و کیفیت رو هم باهاشون‌مقایسه کن

چند وقت دیگه واسه خریدن یخچال باید تو قرعه کشی شرکت‌کنی یکساله پولشو هم همون اول بدی معلوم هم نیست چه یخچالی باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۴ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
همینطور هست اسنوا یا دوو خرید بزن پول رو اول میگیرن بعد از سه ماه تلوزیون یا یخچال رو بهت تحویل میدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۹ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
هفته دیگه یخچال صدملیون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۱ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
بنده خدا همین حالا یخچال سامسنگ 130 ملیون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۵ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
نشه مث وارد نکردن واکسن !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۸ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
ظاهرا که صنعت لوازم خانگی مون هم عین صنعت خودروسازیمون دچار فریز شدید شده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۴ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
شما هم تا یه کاری میکنید سریع مینویسید کدام کشور ها این کارو کرده.
هر کشوری که این کار رو بکنه در درجه اول محصولات خودش رو با قیمت پایین تر میده و همچنین به حقوق مصرف کننده احترام میزاره و کیفیت جنس رو بالا میبره نه مثل کشور ما تا این اتفاق بیفته جنس آشغال تر و قیمت میره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۱ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
کاش یکم با کیفیت میساختن یخچال سوزان خریدم کاش نخریده بودم در یخچال رو که باز میکنی ، خود یخچال میخواد بیوفته ا رو ادم پایه هاش اینقدر ضعیفه که ...بدرد نمیخوره
۱۲