نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۱۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
لیلافتحی آق قلعه
۲۳:۳۸ ۰۱ تير ۱۴۰۱
باسلام و احترام امید است مربیان نهضت سوادآموزی از سال ۹۳ را در اولویت استخدام در نظر داشته باشید واقعا کمال قدر دانی را از اولویت داشتن این گروه خواهیم داشت چون در محله کار کردن با اوضاع نیازهای مردم خیلی سخت بوده و زحمات بی دریغ و احترام مسئولان محترم در نظر باشه این گروه استخدام میشوندباتشکر از اردبیل
Iran (Islamic Republic of)
م ف
۱۳:۴۹ ۲۵ فروردين ۱۴۰۱
با سلام و قبولی طاعات
خواهش میکنم ما معلمان غیر انتفاعی که با ۱۸ سابقه تدریس داریم رو دریابید نه بیمه ای نه حقوق درست و حسابی ، چرا یه فکری به حال ما نمیکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۰ ۱۶ اسفند ۱۴۰۰
باسلام من سال 81الی83سربازمعلم بودم مدرکم دیپلمه آیا میتونم در آموزش و پرورش استخدام بشم تازه هم در دانشگاه ثبت نام کردم
Iran (Islamic Republic of)
زینب
۰۱:۰۳ ۱۴ اسفند ۱۴۰۰
سلام ۱.من دوست دارم معلم قرآن داخل مدرسه بشم و میخوام رشته الهیاات علوم قرآن وحدیث رو انتخاب کنم
با این رشته میتونم معلم قرآن داخل مدرسه بشم یا باید رشته دیگه ای رو انتخاب کنم ؟
۲.با رشته علوم قرآن و حدیث میشود دبیر معارف هم شد؟
لطفا راهنماییم کنید بیشتر به دبیر قرآن شدن علاقه دارم
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۰:۳۷ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
سلام بخدا نيروهاي نهضتي واقعاااا تا الان كم مورد كم لطفي قرار گرفتن خواهش ميكنم بعد ٩٢ نيروهايي هستن كه شبانه روز زحمت ميكشن بي پاداش فقط به اميد اينكه روزي جذب شوند خواهش ميكنم رسيدگي كنيد با تشكر فراوان
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۹:۴۸ ۰۵ اسفند ۱۴۰۰
با سلام و احترام.
چرا با وجود کمبود نیروی فرهنگی ، شرایط برای کسانی که علاقمند به تحصیل در دانشگاه فرهنگیان هستند آنقدر سخت است؟
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۰۴:۲۸ ۰۳ اسفند ۱۴۰۰
من فقط از این میسوزم که نیروهای نهضتی چرا استخدام می کنید٠مادرمن بی سواد به خدا قسم سرکلاس یه خانم نهضتی میرفت که ایشون دبیرشدن به سرعت ولی مادرم هیچی بلد نیست فقط شماره ملی ثبت کردن باسواد. پولی که بگیرن حرامه٠
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۰ ۰۳ اسفند ۱۴۰۰
سلام اینجانب ۱۰ سال سابقه تدریس در مدارس غیرانتفاعی رو دارم پیش دبستانی و دبستان ودبیر ی ریاضی مدارس راهنمایی ام وحتی امار دبیرستان ان هم در مدارس سطح بالا اما چون من دیپلم ریاضی وفیزیک و لیسانس حسابداری و فوق لیسانسم حسابداری است هیچ زمان نتوانستم در ازمونهای اموزش وپرورش شرکت کنم و حالا با این سابقه تدریس خدا شاهده که امسال بیمه هم نشدم گفتن دانش اموز کم شده و ماهی ۶۰۰ هزارتومان حقوق میگیرم شما را به قران فکری به حال ما کنید به خدا انصاف نیست خدا رو شاهد به خاطر علاقه زیاد به تدریس هست که حتی با این شرایط به کار ادامه میدهم التماس میگنم برای رضای خدا فکری برای ما کنید ۰ تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۹ ۲۱ بهمن ۱۴۰۰
سلام وخسته نباشید عرض میکنم خدمت همه معلمان زحمتکش ودست اندرکاران آموزش وپرورش،بنده ۴۷ سالمه و۱۲ سال سابقه تدریس در مقطع پیش دبستانی و ابتدایی دارم وفعلا هم در مدرسه غیر انتفاعی تدریس میکنم ولی فقط یه چیزی میخواستم بگم با ماهی یک ونیم میلیون تومان کجای دنیا میشه با یه بچه زندگی کرد تروخدا فکری به حال معلمان غیر انتفاعی بکنین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۰ ۱۷ بهمن ۱۴۰۰
باعرض سلام وخداقوت کم معلم در اموزش وپرورش دارید از نیروهای جدیدبگیرید کسی که دارای ۴۰ سال سن دارد درست هست درس خوانده زحمت کشیده ولی خیلی حوصله رفتاربا بچه هارو نداره بچه ها احتیاج به محبت علاوه برخانواده خود داره به محبت معلم هم نیاز داره معلم های کم سن میتونند بهترین گزینه برای شما باشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۳ ۱۶ بهمن ۱۴۰۰
سلام
چرا فکری به حال مربیان پیش دبستانی بعد ۹۲ مشغول به کاردرمدارس دولتی کاری انجام نمیدیدواقعا درحقشان بی عدالتی وبی انصافی شده تورو خدا اینها رو تعین تکلیف کنید
Iran (Islamic Republic of)
بهرام هادی
۱۶:۰۲ ۰۴ بهمن ۱۴۰۰
با عرض سلام بنده درسالهای ۸۵_۸۷ سرباز معلم بودم الان یه ترمم مونده فوق دیپلمم را بگیرم یعنی در خرداد فوق دیپلمم را میگیرم ایا منم میتونم به عنوان حق التدریس در اموزش وپرورش مشغول شوم مثل بقیه دوستانم که درسالهای ۹۸ و۱۴۰۰ وارد اموژش وپرورش شدند
Iran (Islamic Republic of)
زینب
۱۵:۵۸ ۲۶ آذر ۱۴۰۰
سلام تو رو خدا به جای بازنشسته ها نیروی جدید بگیرید، پس کی قراره دفترچه استخدامی رو بزنید، اونهایی که بار علمی دارن و انتخاب کنید برای معلمی نه از رو پارتی،آخه چرا وقتی گلی نیرو کم دارید تو مصاحبه ما رو رد میکنید
Iran (Islamic Republic of)
یسنا
۱۹:۱۵ ۱۱ آذر ۱۴۰۰
سلام چرا به فکر کنکوری ها نیستید معلم های شما بار علمی خوبی ندارند و این دانش آموز کنکوری که آسیب میبیند واقعا که هر معلمی که بار علمی خوبی ندارد وارد سیستم آموزش و پرورش شده به خصوص نهضتی ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۳ ۱۶ آبان ۱۴۰۰
شما رو بخدا نیروی متخصص و کارآزموده و فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان را استخدام کنید به فکر بچه های این مملکت باشید اجازه ندید قربانی پارتی بازی شوند...
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۳:۴۰ ۱۲ آبان ۱۴۰۰
با عرض سلام به خدمت سرپرست عزیز توروخدا به ما هم توجه کنین سرباز معلمان بعد ۹۲ تاحقمون پایمال نشه یه مدرک کاردانی برق .یه مدرک کارشناسی روانشناسی بیکاریم ماهم زحمت کشیدم دورترین منطقه تدریس کردیم چندین ساله بیکاریم منتظریم که ماروهم حداقل حق التدریس کنن ماهم چشم به زندگی داریم ماهم امید وآرزو داریم که زندگی تشکیل بدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۸ ۱۱ آبان ۱۴۰۰
شما را به خدا قسم میدم از نیروهای ۹۲ به بعد استفاده کنید به خدا اونا لیاقتش رو دارن ..یا خدااااااااااا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۰ ۱۱ آبان ۱۴۰۰
کارنامه سبز یعنی دارای صلاحیت معلم شدن ...لعنت خدا بر فرزاندان بی عدالتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۶ ۱۰ آبان ۱۴۰۰
با سلام و عرض ادب
تو رو خدا فکری هم به حال نیروهای غیر انتفاعی بکنید، با مدرک لیسانس مهندسی اقتصاد کشاورزی که در دوران دبیرستان جز بهترین دانش آموزان رشته ی ریاضی و فیزیک بودم ، دارم از مدرسه غیر انتفاعی ماهی یک میلیون و ششصد هزار حقوق میگیرم که فقط هزینه رفت و آمد و اینترنتم نیست ، فقط به امید روزی که استخدام شوم .خواهش میکنم نزارید جوانان فارغ التحصیل رشته های مهندسی بیشتر از این تحقیر بشن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۶ ۱۰ آبان ۱۴۰۰
بزرگترین ظلم در قبال کارنامه سبزها
اونا قبول شدن یعنی اگه نفر اول انصراف میداد ، نفر دوم جذب نمیکردن ؟
پس نگید خواهشا نگید از لحاظ علمی پایین هستن ، چون خیلیا با شرایط کرونا درس خوندن چطور وجدانتون قبول میکنه از در و دیوار جذب میکنید ولی کارنامه سبزها که حتی مصاحبه ام رفتن جذب نمیکنید ...کجای این سرزمین عدالت رو رعایت کردیت ؟ و من الله توفیق ...خدا همه ما را ببخشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۸ ۱۰ آبان ۱۴۰۰
من دبیر مدرسه غیردولتی هستم. لیسانس و فوق لیسانی ریاضی دولتی خوندم با تلاش و پشتکار خودم. پدرم فرهنگی جانباز هست. چندساله که در دبیرستان غیردولتی تدریس میکنم. حقوق بسیار پایین میدن مثلا امسال حداکثر ۵۰۰ تومن ماهانه. تازه دوبرابرش رو تقریبا حق بیمه پرداخت میکنم از جیب خودم. بسیار تسلط و مهارت دارم در تدریس و کلاس داری. حتی سرگروه های ریاضی شهرستان، بسیار کارمو قبول دارن. حیف نیست ما معلمان غیردولتی رو استخدام نمیکنین ولی بچه دانشجوهای دانشگاه فرهنگیان رو بدون هیچ تجربه ای میبرین سر کلاس ها برای تدریس؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۲ ۱۰ آبان ۱۴۰۰
من فرزند یک فرهنگی جانباز زیر ۲۵ درصد هستم که با تلاش و پشتکار خودم در مقطع لیسانس و فوق لیسانس در دانشگاه دولتی قبول شدم و ضمن داشتن تاییدیه گزینش از استان، چندساله که دارم در مدارس غیردولتی بعنوان دبیر آزاد تدریس میکنم بدون هیچ پشتوانه ای..نه حقوق کافی میدن و نه اینکه بیمه میکنن مارو..
خودم مبلغی رو به حقوقی که بهم میدن اضافه میکنم و ماهانه به عنوان حق بیمه به تامین اجتماعی پرداخت میکنم.

به خدا قسم که در آموزش پرورش، به هیچ قشری به اندازه معلمین غیردولتی ، ظلم نشده
و به فرزندان جانبازان زیر ۲۵ درصد هم به شدت ظلم میشه...

لطفا برای استخدام رسمی ما معلمان غیردولتی که فرزند جانباز زیر ۲۵ درصد هستیم، کاری کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۵ ۱۰ آبان ۱۴۰۰
معلمی یه علم هسته بهتره طرف اول اموزش معلمی ببینه بعد معلم بشه
مثل نماینده ملت بودن
طرف بقالی داشته الان نماینده یه شهر هسته هیچی از تبصره ، ماده نمی دونه تو بهترین حالت هرچی بقیه بگن درسته میگه درسته خیلی وقتا هم رایشو میفروشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۴ ۱۰ آبان ۱۴۰۰
شما معلما دقیقا چیکار میکنید ؟؟ بچه تمام مدتی که تومدرسه اس انگار چیزی یاد نمیگیره .چرا طوری درس نمیدید که ما مجبور نشیم براشون با هزینه سنگین کلاس و کتاب و فیلم کمک اموزشی بگیریم ؟؟ این مشکل 90 درصد دانش اموزان هست
همیشه هم تقاضای حقوق بیشتر دارید و شرایط بهتر استخدام !! شنبه تا چهارشنبه صبح ساعت 8 تا 12:30 سرکار هستید که اونم دوسه بار استراحت بینش هست . خدایی اگه نمی تونید درس بدید برید کنار کسی که بلده بیاد که هزینه اضافی رو دست خانواده ها نزارید . خیلی از معلما چیزی که من از این اموزش مجازی خداروشکر دیدم حتی روخوانی هم بلد نیستن مخصوصا معلمای زبان . هیچ معلمی هم ندیدم تو این دوسال که با بچه ها در مورد اصول تربیتی حرف بزنه !!!
متاسفانه تو ایران چند شغل هستن که نه تنها درست کار نمیکنن و بدتر کردن شرایط رو همیشه هم ادعای حقوق و شرایط بد کاری دارن
پرستارا . معلم ها . نیروی انتظای . پرسنل دادگستری و بانک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۴ ۱۰ آبان ۱۴۰۰
سلام،جناب کاظمی،همون سرپرستی هستش که تازه شروع به کارکرده بودمی گفت من تاپای جانم پی گیرحق وحقوق فرهنگیان وبازنشستگان هستم،چندروزکه گذشت،دیدیم همه چیزبه فراموشی سپرده شد،نه پی گیررتبه بندی فرهنگیان شدونه پی گیرپاداش بازنشستگان سال ۹۹،این صندلی هامعلوم نیست چی داره که همه چیزرافدای پست ومنصب می کنه،بیخوددلتون روخوش نکنید،این خبرهم مثل بقیه ی فرمایشاتی هستش که ایشون فرمودند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۸ ۱۰ آبان ۱۴۰۰
خیلی خوب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۷ ۱۰ آبان ۱۴۰۰
سلام
اینجانب در دورترین منطقه و محروم ترین منطقه ایران یعنی شهرستان بشاگرد زندگی میکنم با سختی فراوان درس خواندم و لیسانس گرفتم و سه سال در مقطع ابتدایی درس دادم و مهارت کافی را جهت تدریس دارم و حاضرم در این منطقه تا تمام عمر خدمت کنم اما آموزش و پرورش ما را بکار نمی گیرد و می گوید مجوز ندادن جهت معلم خرید خدمات آموزشی
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۷:۰۳ ۱۰ آبان ۱۴۰۰
با سلام . بازم ظلم و ستم آموزش و پرورش .از همه اقشاری که صلاحیت ندارن داره واسه بچه هایی ک آینده مملکت دستشونه نیرو میگیره اونوقت نیرو های کارنامه سبز با ضرایب هفتاد و هشتاد درصد دروس تخصصی و کسب صلاحیت علمی نتونستن وارد آ.پ .بشن . بجز دانشگاه فرهنگیان و ماده ۲۸ هیچ کس حق وارد شدن به بدنه آموزش و پرورش نباید داشته باشه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۲ ۱۰ آبان ۱۴۰۰
باسلام و احترام.
سیستم استخدام وآموزش وپرورش متاسفانه واقع بینانه عمل نمیکنه. استخدام باید ازطریق آزمون وبرای رشته های مرتبط باشه .۹۸درصد نیروهای غیرانتفاعی وپیش دبستان با روابط وانتخاب مدیرآموزشگاه دارن تدریس میکنند واکثرا با رشته های غیرمرتبط.تکلیف دانشجویانی که با شرایط سخت جامعه در رشته های مرتبط درس خواندن چیه ؟؟نهایتا شرکت در یک آزمون استخدامی که تمام سهمیه رو برای خانواده های شهدا جانبازان ایثارگران و البته نیروهای نهضت پیش دبستانی وغیرانتفاعی گذاشته... این دقیقا کجای عدالته ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ایران
۱۷:۳۲ ۱۰ آبان ۱۴۰۰
از هر چهار یا پنج نفر فقط یک نفر از خانواده ایثارگران است نه همه آنها
Iran (Islamic Republic of)
روحانی نژاد
۱۸:۰۵ ۱۰ آبان ۱۴۰۰
ایثارگران سهمیه شون جداس از بقیه پس حقی از ما ضایع نمیکنن سفره اونا جداس سفره ما جدا از سفره ما که نمیخورن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۷ ۱۰ آبان ۱۴۰۰
راجع به سهمیه باید نظر کارشناسی داد. لطفا به خانواده شاهد و ایثار گر از پول نفت پرداخت کنید و از معادن اما پست و مقام حق الناس است و آینده مملکت در گروه شایسته سالای است. لطفا از آینده مملکت هزینه نکنید. خود شهدا بخاطر آینده این مملکت رفتن و خون دادند که دست ناهلان نیفتد. حالا نا اهل هر کسی است که شایستگی و توانمندی را ندارد چه با پارتی چه با رانت و چه با سهمیه. لطفا به خانواده اینها پول نفت بدهید تا اخر عمر. سهام معادن هم مال اینها باشد. ولی پست باید به ادم توانمند برسد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۰ ۱۰ آبان ۱۴۰۰
سلام ب همگی...من ی انتقاد دارم نسبت ب اون دوست ک فرمودن نیروی نهضت نمیتونه درس بده ب دانش آموزان و...منی ک با مدرک ارشد راه میوفتم‌توی روستاها واسه شناختن افراد بی سواد و...نهایتا باسواد کردن اون شخص، چطور نمیتونم ب اون فرد سواد نشون بدم؟؟ بااین همه سختگیری های آموزش و پرورش در خصوص قبولی شخص!،شما از کجا میدونی ک شرایط پیش روی مربی چطوره و...واسه خدا حرف بزنیم
Germany
احمد
۲۰:۱۷ ۱۰ آبان ۱۴۰۰
این نهضتیا ک میگن ما ب بیسواد درس دادیم بخدا همه اش دروغه فقط کدملی بردن ثبت کردن نمیدونم دولت چرا میخواد اینارو استخدام کنه از اول کار اینا با دروغ بوده اونوقت اینا ب بچه های مردم چه درسی میدن اینا اگه واقعا سواد دارن تو آزمون سراسری شرکت اینا هرچی بیسواد هستن اومدن تو نهضت تا جذب بشن بخدا ما با چشم خودمون داریم میبینیم فقط کدملی بیسواد میبرن ثبت میکنن با ریس منطقه منطقه همدست هستن
United States of America
زهرا
۱۵:۲۲ ۱۰ آبان ۱۴۰۰
باسلام
واقعا برای آموزش پرورش بابت این سیاست مضحکش متاسفم
یه جوون ۱۲سال درس میخونه زحمت میکشه آموزش پرورش عوض اینکه بیاد هرسال اونایی که تو دوران مدرسه از بهترینها بودن ورتبه خوبی کنکور آوردن رو برای معلمی ودبیری برداره میاد هر سال یه طرح ارائه میده ونهضتی هارو چون چند ساله دارن بگی نگی درس میدن برای دبیری بر میداره که این طوری حق جوونامونو پایمال میکنه
البته نهضتی های عزیز هم زحمت میکشن وچند سال اذیت میشن ولی مسأله اینجاست که اونایی که دارن نهضت درس میدن همشون دانش آمزای زرنگ ودرس خونی بودن وآیا سواد کافی درهر زمینه دارن که برن به بچه ها درس بدن.
یادم میاد چند سال قبل یه طرح اومد که خدماتیها میتونستن بایه گزینش برن معلم بشن ومتاسفانه خیلیها که اصلا چیزی از معلمی سرشون نمیشد به راحتی معلم شدن ووای به حال دانش آموزان این عزیزان
United States of America
زهرا
۱۵:۲۲ ۱۰ آبان ۱۴۰۰
باسلام
واقعا برای آموزش پرورش بابت این سیاست مضحکش متاسفم
یه جوون ۱۲سال درس میخونه زحمت میکشه آموزش پرورش عوض اینکه بیاد هرسال اونایی که تو دوران مدرسه از بهترینها بودن ورتبه خوبی کنکور آوردن رو برای معلمی ودبیری برداره میاد هر سال یه طرح ارائه میده ونهضتی هارو چون چند ساله دارن بگی نگی درس میدن برای دبیری بر میداره که این طوری حق جوونامونو پایمال میکنه
البته نهضتی های عزیز هم زحمت میکشن وچند سال اذیت میشن ولی مسأله اینجاست که اونایی که دارن نهضت درس میدن همشون دانش آمزای زرنگ ودرس خونی بودن وآیا سواد کافی درهر زمینه دارن که برن به بچه ها درس بدن.
یادم میاد چند سال قبل یه طرح اومد که خدماتیها میتونستن بایه گزینش برن معلم بشن ومتاسفانه خیلیها که اصلا چیزی از معلمی سرشون نمیشد به راحتی معلم شدن ووای به حال دانش آموزان این عزیزان
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد
۱۵:۱۰ ۱۰ آبان ۱۴۰۰
این خبر خوش نیست،،،خیلی هم ناامیدکننده هست،،،آموزش وپرورش محلی برای رفع بیکاری نیست،کتاب ها را تجمیع کنید،ساعات مدرسه را به یک سوم کاهش دهید ،از ظرفیت های بخش خصوصی بهرمند شوید
این است خبر خوش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۲ ۱۰ آبان ۱۴۰۰
سلام شما رو به خدا فکری برای نیروهای غیر دولتی هم بکنید که نه حقوقی و نه بیمه دارند شما که نیروهای پیش دبستانی رو استخدام میکنید نیروهای مدارس غیر انتفاعی که تجربه بیشتری در زمینه آموزش دارند متاسفم برای این سیستم ضعیف آموزشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۸ ۱۰ آبان ۱۴۰۰
تو رو به تربت پاک امام حسین قسم میدم من لیسانس مدیریت آموزشی دارم الان ۱۰ سال هست مهد درس میدم تو رو به خدا تورو جون بچه هاتون به فکر استخدام ما هم باشین به خدا ۳ میلیون راضی هستم ولی دیگه مهد نرم تو جون بچه هاتون از ما هم برای نیرو آموزش پرورش استفاده کنید عاجزانه التماس میکنم به پاتون میفتم شما رو به حضرت زهرا سلام الله علیها قسم میدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۹ ۱۰ آبان ۱۴۰۰
بورس نابودمون کرد - کمک
Iran (Islamic Republic of)
علی حسن
۰۸:۱۰ ۱۰ آبان ۱۴۰۰
بله جذب کنید ،ولی اول تکلیف ما حق تدریس هارو مشخص کنید که تابستون که حقوق نداشتیم ،مهر هم بی حقوق ،یکمم به فکر خانواده ما باشید مگه ما نباید غذا بخوریم،بدون حقوق چطو میشه زندگی کرد،؟قرار بود اول مهر حکم ما رو بزنید چی شد؟ ما گناه نداریم بعد ۱۷ سال تدریس هنوز بلاتکلیفیم، بدون حقوق و بیمه تو این شرایط میریم سر کلاس ،کجای دنیا انقد معلم رو بی ارزش میکنن،
Iran (Islamic Republic of)
بیرمی
۰۷:۳۵ ۱۰ آبان ۱۴۰۰
با سلام خدمت کلیه ز مسوولین وزارت اموزش و پرورش خواهشمندم برای استخدام نیرو ی امتیازی هم به فرزندان فرهنگی تخصیص دهید
Iran (Islamic Republic of)
ترنج
۱۵:۱۲ ۱۰ آبان ۱۴۰۰
اگر اینطوری که شما میگی باید دنیا رو به اسم بچه های فرهنگیان کرد نباید اینطوری باشه بقیه هم درس می خونن زحمت میکشند فکر می‌کنی فقط بچه های فرهنگیان باید معلم بشن
Iran (Islamic Republic of)
لاله
۱۵:۱۸ ۱۰ آبان ۱۴۰۰
اینطوری که شما میگی باید دنیا رو به اسم بچه های فرهنگیان کرد نباید اینطوری باشه بقیه هم درس می خوانند که بلاخره معلم بشن بعد این وسط شما میگی امتیاز بدین واقعا جالبه شما مگر چی دارین که بقیه ندارن شما زاده پیامبر هستید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۹ ۱۰ آبان ۱۴۰۰
خودم فرهنگی هستم. سهمیه نمی خوام. بچه من هم باید با توانایی های خودش به آن چیزی که لیاقتش را دارد برسد. دندش نرم. من پدرشم. باید حداقل اندازه من جربزه بخرج بده. اگه نتونه یه پست معلمی بدست بیاره دیگه بهش نون نمیدم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۱ ۱۰ آبان ۱۴۰۰
سلام من در آزمون استخدامی کتبی قبول شدم وار ولی در مصاحبه مردود شدم.سوال من اینک من که رشته آن علوم تربیتی قبولم نکردند اما کسی که درسش کشاورزی وچند سال در پیش دبستانی فامیلش کار کرده استخدام بشه ویا نهضتی ها بدون قبولی در آزمون استخدام بشوند آیا این کار درست است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۵ ۱۰ آبان ۱۴۰۰
هردو شما بی سواد هستید زیاد جوش نزن .این درست است که بچه های درس خوان رشته های مهندسی هیچ حقی برای معلم شدن ندارند ؟نه واقعا این درست است که بچه های رشته انسانی که توی دبیرستان کم ترین سختی را می کشند با یک پیام نور علوم تربیتی یا روانشناسی یا آزاد ادبیات و حتی مدرک حوزوی ،به هر نحوی ،چه دانشگاه فرهنگیان ،چه حق التدریسی، چه غیر انتفاعی، چه نهضتی همه بشوند معلم بعد آن کسی که مهندسی دانشگاه دولتی خوانده یا ریاضی و شیمی و...بنشیند و این ها را نگاه کنه ؟کاش از اول می گفتند تاریخ و جغرافیا و شعر خیلی سواد محسوب میشود ما هم همونها را بیشتر می خوندیم ؟
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۰۷:۱۸ ۱۰ آبان ۱۴۰۰
سلام وقتی جامعه آموزش وپرورش اصلاح شودهمه چی اصلاح میشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۲ ۱۰ آبان ۱۴۰۰
سلام وقت بخیر
انشالله سال ۱۴۰۱ منم جزو دانشجو معلمان فرهنگیان میشم
توکل برخداااااااااا
Iran (Islamic Republic of)
مشاور
۲۰:۵۰ ۱۰ آبان ۱۴۰۰
تو میتونی! اینجا نوشتی یعنی باید بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۹ ۱۰ آبان ۱۴۰۰
عاجزانه تقاضا دارم رشته مدیریت جهانگردی رو هم واسه معلمی استخدام کنید ،آزمون بگیرید ببینید از پسش بر میایم یانه،،،واسه معلم تاریخ جغرافیا عالی میشه یا معلم اجتماعی......شما رو به خدا قسم میدم از رشته مدیریت جهانگردی هم استفاده کنید آخه ما چه گناهی کردیم رفتیم این رشته.......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۵ ۱۰ آبان ۱۴۰۰
این خبر چه ربطی به معلمان داشت .
شما که میگید بودجه نیست. پس چرا می خواهید عده ی دیگری را مثل ما بدبخت کنید ؟ من با ۲۱ سال خدمت و مدرک ارشد مناطق محروم خدمت می کنم حقوقم ۶ تومنه کسی که الان استخدام بشه زیاد زیاد ۳۵۰۰ میشه با این تورم بیکاری بهتر از استخدام آمورش و پرورش هستش .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۵ ۱۰ آبان ۱۴۰۰
سلام لطفاً فکری به حال مربیان پیش دبستانی کنیدکه بدون هیچ حق الزحمه یابیمه ایی دارن جون میکنن .....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۳ ۱۰ آبان ۱۴۰۰
درست میگن تو رو به جون بچه هاتون از ما هم برای نیرو آموزش پرورش استفاده کنید عاجزانه التماس میکنم به پاتون میفتم لیسانس مدیریت آموزشی دارم ۱۰ سال هست مهد کار کردم تو رو خدا یه فکری کنید برامون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۸ ۱۰ آبان ۱۴۰۰
لیسانست را بگذار در کوزه آبش را بخور خیلی براش زحمت کشیدی ،انقدر هم التماس نکن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۱ ۱۰ آبان ۱۴۰۰
خیر خوش چی بود الان دقیقا؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۸ ۱۰ آبان ۱۴۰۰
مدارس دولتی دیگه به درد نمیخوره. هرمعلمی رواوردن استخدام کردن درس گفتنشونوبلد نیستن. آینده ی این بچه هاچی میشه؟ اگه میخواییم بچه هامون آینده داربشن مدرسه ی غیردولتی
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۰:۳۰ ۱۰ آبان ۱۴۰۰
دوستان من سال دیگه مقطع کارشناسی مهندسی صنایع رو تموم میکنم و لیسانس میگیرم . چه جوری میتونم وارد آموزش و پرورش بشم ؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید . این ادرس ایمیل بنده هستش
Iran (Islamic Republic of)
صابر
۲۳:۴۶ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
با سلام خدمت جناب آقای کاطمی،دست شما درد نکنه اقدام خیلی خوبی هست.تشکر می کنم بابت این که اجازه ندادید مدارس تعطیل بشه.از طرف معلم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۹ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
آقای سرپرست کمی هم به فکر بازنشستگان فرهنگی و پرداخت پاداش آنها باش یکسال و اندی گذشت ولی کسی به فکر بازنشستگان فرهنگی و پرداخت پاداش آنها نیست خدا را خوش نمی‌آید بترسید آزاده مظلوم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۸ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
بجای اینکارا تکلیف سرباز معلم ها رو مشخص کنید دوسال تدریس میکنیم بعد میندازین بیرون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۴ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
همش کشکه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۲ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
جذب سرباز معلم های قبل ۹۲ و همچینین پیش دبستانی ها و حق التدریس ها بزرگترین خیانت به جامعه و تضییع حقوق هزاران جوان بیکار مدرک گرفته بود یه مشت بی سواد که با پارتی و سفارش و پنهان کاری وارد آموزش و پروش و بعد هم رسمی شدند خدا به داد دانش آموز آن و آینده ایران برسه لاقل این ۷ هزار نفر رو به روش های قبلی جذب نکنید خدا نگذره از کسانی که اینطوری تیشه به ریشه آموزش و پرورش و جامعه زدن
Iran (Islamic Republic of)
مانی
۲۳:۰۰ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
کار بسیار خوبی می کنید چون مدارس به نیرو نیاز داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۱ ۱۰ آبان ۱۴۰۰
لطفا رشته های مدیریت را هم جزو شرکت کننده ها قرار بدین ما چ گناهی کردیم مدیریت خوندسم
Iran (Islamic Republic of)
مهران
۲۲:۵۷ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
دست شما درد نکنه،واقعا عالیه.اونایی که پیام منفی میدن حسادت دارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۳ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
با سلام
واقعا خیلی ناشکرید، ۲ ساله خوابیدید خونه و حقوق میگیرید، از طرفی نیرو هم میخوان استخدام کنن که بخوابن خونه، بعد نیروهای استخدامی اندک بهداشت و درمان از دی ماه ۹۹ تاکنون سرکار نیومدن و فشار کار داره از پا درمیارشون. حقیقتا یکی از شما تحمل ۱ روز کار کردن در بهداشت و درمان را ندارید.
Iran (Islamic Republic of)
علی حسن
۰۸:۲۳ ۱۰ آبان ۱۴۰۰
عزیزم شما که خیلی راحت میگی معلم دوساله خابیده خونه ،اصلا میدونی تدریس مجازی چیه ؟از ۸ صبح تا ۱۲ گوشی به دست بگیر با اینارنت روشن ببین سرشب از سردرد میتونی بخابی، ببین یه ماه دیگه چشات سو داره،تازه یه کارگر صبح تا غروب کار میکنه میدونه غروب حقوقشو میگیره، یا این کارمندها که تو ادارات جای گرم و صندلی نرم نشستن جدول حل میکنن ،ارباب رجوع میاد پاس میدن این اتاق اون اتاق رو نمی بینید؟من معلم که تو سرما با حقوق سه تومن باید گشنه و تشنه از ۸ صبح تا شب یه ریز بایدجواب دانش آموزارو بده و سوال و جواب ،اونارو میبینی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۰ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
اینم شد خبر خوش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۶ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
شما اول به معلمایی که استخدام هستن بیشتر اهمیت بدین نمیخواد دوباره استخدام کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۳ ۱۰ آبان ۱۴۰۰
بروووو...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۵ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
آقای کاظمی معلمانی جذب کنید که دارای بیمه و تجربه و سابقه کار دارند،نه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان که از پشت میز تحصیل بلند میشه میاد،،مثال معلمان مدارس غیر انتفاعی روستاهای شهرستان ملکان استان آذربایجان شرقی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۲ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
چرا از معلمان مدرسه غیر دولتی که معلم نمونه هم هستند انتخاب نمی کنید ولی از معلمان نهضت سواد آموزی میزارن بالای سر بچه های ابتدایی که هیچی نمیتونه یاد بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۳ ۱۰ آبان ۱۴۰۰
فقط چون معلم نهضته ،نمیتونه!!!! از اونه ک روش های مختلفی باید ب کار ببره ک مطمئن شه طرف یاد گرفت
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۲۲:۰۴ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
اسم اینایی که بالاسر بچه ها می‌فرستید بعضا سواد که ندارند اخلاق هم ندارند اسم اینها معلم نیست همیشه هم این قشر توی ایران گله مند هستند دوسال مدرسه نرفتن حقوق گرفتند قبل این مدت هم که ما دهه هفتادی ها و شصتی ها می‌رفتیم مدرسه طوری رفتار میکردند انگار مجانی دارن به بچه مردم یاد میدن حرص خونشونو سر بچه ها خالی میکنند پنج شنبه جمعه کل تعطیلی ها که تو خونه هستند تابستون هم که بخور بخواب
Iran (Islamic Republic of)
غریبه
۲۱:۵۵ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
به جای نیرو و باز کردن مدارس به این فکر کنید که خدا یی نکرده تو مدرسه دانش آموزان کرونا بگیرن اونوقت مقصر کیه آقای رئیس منی که نه خودم جایی میرم و نه بچه مو میزارم بره اونوقت چه جوابی دارید که به ما بدیدشما به فکر منفعت خودتون هستید دانش آموزان بهانه اس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۵ ۱۰ آبان ۱۴۰۰
تو خونه نشستی بچتو درست تربیت کن....اینا چه بچه هایی اند که تربیت میکنید
Iran (Islamic Republic of)
زیبا
۲۱:۳۳ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
من وهمسرم هردو باز نشسته اموزش وپرورش هستیم. ایا این حق ما نیست که یکی از فرزندانمان را جای گزین خودمان کنید دخنرم کارشناس ای تی دارد کاری برایش کنید متشکرم زیبا کلا ه کج و‌یدالله سیحون باز نشسته از خوزستان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۲ ۱۰ آبان ۱۴۰۰
چرا این حق شماست چون آموزش وپرورش ارث پدری شماست
India
ناشناس
۲۱:۲۸ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
معلمان غیرانتفاعی ضعیف ترین قشرهستند،که هیچ کس به فکرشان نیست،ازبنده تاخدافعلاآنهارافراموش کرده


معلمان غیرانتفاعی رابه حساب بیاورید،آنهاسرمایه های همین کشورهستند،سهمیه تحصیل به فرزندانشان بدهید،خودشان رادریابیدکه باماهی دومیلیون تومان دارندزندگی می کنندودانش آموزتربیت می کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۶ ۱۰ آبان ۱۴۰۰
کدوم 2 میلیون...ماهی 200 تومن هم نمیدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۴ ۱۰ آبان ۱۴۰۰
معلم غ انتفاعی فقط واسه پول کار میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۱ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
کشوری که سرباز معلم دارد روی خوشبختی را نخواهد دید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۹ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
سلام میشه لطفا راهنمایی کنید دقیقا منظور از خارج روال عادی چه هست؟؟
Iran (Islamic Republic of)
من
۱۴:۳۲ ۱۰ آبان ۱۴۰۰
یعنی پارتی بازی واضح داره میگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۶ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
یکی میشه برای من توضیح بده که خارج از روال عادی یعنی چی؟؟یعنی قراره چجوری استخدام کنن پس؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۶ ۱۰ آبان ۱۴۰۰
تو خودتو نارحت نکن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۰ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
کاری به استخدام این 7000 نفر ندارم ولی کسایی بفرستید بالاسر بچه مردم حداقل خودش چیزی بلد باشه...اینا که من میبینم توی آموزش مجازی اول باید یکی به این آموزش از پایه اول ابتدایی رو یاد بده بعد بفرستین بالاسر دهه نودی ها...کمتر ضایع میشن،من موندم معلمی که خودش چیزی بلد نیست چی میتونه یاد بده به یه بچه ی دهه نودی که الان هوشش از معلمه بیشتره.
و یه خواهش توی آزمون ها از هر رشته ای برای استخدام قرار بدین فقط سطح سه و سطح دو حوزوی و رشته هایی مثل روانشناسی و... نباشه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۲ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
برو بابا اصلا بلد نیستن بنویسند تمام غلط املایی هی هوش هوش می کنی
در ضمن همیشه هوش ملاک نیست خلاقیت هم ملاک است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۲ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
انسان محترم تو هر قشری هر نوع آدم هست من اطلاع ندارم شما خودتون چه درجه و مقامی دارین سواد دارین یا ندارین.ولی چیزی که مشخصه اینه که خیلی انسان بی خودی هستی.یا شما معلم ندیدین یا اینکه نه همش حرف بیخود می‌زنی.
همه معلمان این مملکت از اون که بلد نیست با گوشی و کامپیوتر کار کنه تا اون کسی که برنامه نویس کامپیوتر هست،بر گردن تک تک ملت حق دارند.
Iran (Islamic Republic of)
سحر
۰۰:۱۲ ۱۰ آبان ۱۴۰۰
خدایی حرفتون کاملا درسته ولی کو گوش شنوا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۷ ۱۰ آبان ۱۴۰۰
رشته روانشناسی اتفاقا بهترین رشته اموزشیه ولی حوزوی نه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۵ ۱۰ آبان ۱۴۰۰
واقعا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۱ ۱۰ آبان ۱۴۰۰
بچه های دهه ۹۰ واقعا باهوش هستند؟ حاضرجواب بودن و گستاخی و بی ادبی نشان دهنده هوش بالا نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۹ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
واقعا این خبر کجاش واسه معلمان خوشه واسه کلاسای خالی وبچه های بی معلم خبرخوشه اونایی که الان استخدام میشن هم شاید فعلا ولی بعدچندسال که ببینند از همه ی همطرازان خود در ادارات و سازمانهای دیگه عقب موندند اون موقع هست که سنگی نمی‌بینند به سرشون بزنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۶ ۱۰ آبان ۱۴۰۰
داداش موافقم اشتباه منفی دادم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۷ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
لطفاً اینا را ببرید بخش اداری

چون دانشجو معلمان همه رتبه های برتر کنکور هستند و اینگونه فله گیری به ضرر معلم های آموزشی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۱ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
کی گفته رتبه بتر هستن اکثر افرادی که من دیدم رفتن فرهنگیان متوسط روبه پایین هستن
Iran (Islamic Republic of)
رضا سوادکوهی
۲۱:۴۰ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
دانشجو معلم ها همه رتبه برتر نیستن. خیلی از دانشجو معلم ها سواد درست و حسابی هم ندارند.
Iran (Islamic Republic of)
رویا
۰۰:۱۵ ۱۰ آبان ۱۴۰۰
با معلم های عزیز دانشگاه فرهنگیان تو آزمون تیمز تو آسیا از ۵۵تاکشور ۵۳ شدیم دیگه!!! حالا لازم بگو رتبه برتر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۹ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
خبر بدشم برای معلمان باز شدن تمام مدارس از اول آذر ماه است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۸ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
چه ربطی داره من خودم معلمم تو روستا سیستان بلوچستان از سوم مهر ک مدارس باز شده حضوری هنوزم ب صورت حضوری داریم میریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۷ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
امیدوارم این دروغه راست باشه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۲۷ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
سلام لطفا پیگیری کنید چرا شرکت پارس سویچ زنجان نتایج آزمون استخدامی رو که برگزار کرده اعلام نمیکنه الان یک ماه از آزمون گذشته هنوز از نتایج خبری نیست زنگ هم که می زنیم جواب درستی به آدم نمیدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۲ ۱۰ آبان ۱۴۰۰
کجای کاری.....الان اون طرف استخدام شده لابد و حقوق گرفته...
بشین تا زنگ بزنن...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۷ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
اولویت با اقازاده هاست الکی بزرگش نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۱ ۱۰ آبان ۱۴۰۰
اقا زاده معلم نمیشن دوست عزیز معلم که ۲ تا۳ میلیون حقوقشه آقا زاده نیست برده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۳ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
وعدهای سرخرمن!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۵ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
ببخشیدا این چه خبر خوشی برای من معلم هست .یکم تعقل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۵ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
ببخشیدا این چه خبر خوشی برای من معلم هست .یکم تعقل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۰ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
به نظر من معلم بودن و استاد بودن و قاضی بودن و پزشک بودن باید تمام قد انجام شوند
حالا اینکه این افراد چه جوری باید تامین بشن رو نمی دونم ولی این شغل ها فقط با عشق معنی می شوند چون پایه هستند برای پیشرفت و تعالی کشور

من تحصیل کرده دانشگاه هستم و شخصاً دوست ندارم بابت آموزش دادن پولی دریافت کنم. دوست دارم هزینه زندگی ام از جای دیگری تامین بشه چون آموزش و پرورش جزء امور مقدس هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۷ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
اونوقت از کدوم راه دیگه عاشق تعلیم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۹ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
امثال شما هستند که شعار میدن! هنوز به شکم گشنه نخوابیدی عاشقی یادت بره!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۸ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
میفرمایید معلمان با باد هوا زنده هستن
Iran (Islamic Republic of)
M
۲۲:۳۴ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
هی عمویی چند سالته؟
تو که دم از دین و مقدسات میزنی، بالاتر از علی نیستی که میگه فقر ایمان رو از بین میبره. حالا میخوام بدونم اگه کل روز بری مدرسه اونوقت از کجا تامین میشی؟

خواهش برو فکرت رو درست کن که اگه معلم بشی ملتی را به فنا میدی
Iran (Islamic Republic of)
ندا
۲۳:۰۹ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
هنوز جوانی از جیب بابات میخوری وارد زندگی بشوی میگویی وای به حال معلمان.حقوق آنها باید ضرب در ۲بشود حداقل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۷ ۱۰ آبان ۱۴۰۰
برو مفت درس بده اما حرف مفت از طرف بقیه نزن!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۴ ۱۰ آبان ۱۴۰۰
منظورش مشخصه دیگه....
مثل همیشه...
یه شیفت مدرسه و بعد یه شیفت تاکسی تلفنی..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۶ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
به عنوان کسی که معلم و دانشگاه فرهنگیان درس خوانده خدمتتان عرض می کنم:از سال آینده دیگه دانشگاه فرهنگیان نیرو نگیرد و بودجه دانشگاه به معلمان بدهید! یعنی کسانی که امسال کنکور دادند هیچی از دوره بعد نگیرید! سایر دانشجویان دانشگاه ها نیرو بگیرید و دوره های طولانی مدت برگزار کنید! بگذاریم حقوق 4 میلیونی معلم ها جان بگیرد! و جوان ها هم استخدام بشوند و بودجه از این طریق تامین گردد. نجومی بگیران که نمی گذارند حداقل از این طریق درست شود! مطلب دوم به خاطر 4 میلیون معلم نشوید و بروید ارگان دیگر 8 تا 12 میلیون شروع است! از من به شما نصیحت بعدا خود را نخواهید بخشید!
Iran (Islamic Republic of)
مژده
۲۲:۳۸ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
مثلا از چ ارگان هایی؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۵ ۱۰ آبان ۱۴۰۰
با کدوم مترو بریم ارگان دیگه استخدام بشیم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۱ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
خارج ازروال عادی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۲ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
اتفاقا این خبر بدی برای آموزش و پرورشه چون به خاطر کمبود نیرو، هر کس و ناکسی رو به عنوان معلم میپذیرند درصورتی که ممکنه خیلی از کسانی که برای شغل معلمی پذیرفته میشن اصلا برای این کار مناسب نباشند و هم عمر خودشون رو تلف کنند هم تحصیل دانش آموزان رو تباه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۶ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
دقیقا درسته ،مثلا امسال که کمبود نیرو بود همه نیرو از نهضتی هابود پس کسایی که روزانه درس خوندن چی حقشون این وسط ضایع میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۵ ۱۰ آبان ۱۴۰۰
افرین
Iran (Islamic Republic of)
اشنا
۱۲:۳۳ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
حق التدریسیا ۹۲ به بعد ک چند ساله کار میکنن با حقوق ناچیز فقط ب امید استخدام شدن رفتو امد تو گرماو سرما خوب اینارو اولویت قرار بدید تبعیض بین قبل ۹۱ و بعدش قایل نشدید بخدا تجربه اینا بالاتره البته از طریق ازمون هم رگیر چون جونا مملکت هم گناه دارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۲ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
محاکمه ستاد شبه علمی کرونا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۴ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
با سلام
خواهش می کنم خدمات تحصیل کرده را هم تغییر رسته بدهید ما بیشتر توی این دستگاه بودیم
لطف کنید خدمات استخدام کنید تحصیل کرده ها را تغییر دهید زشت هست ما از نظر تحصیلات هم رده مدیر ومعلمین عزیز باشیم اما کارمان خدمات
با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۱:۲۴ ۱۰ آبان ۱۴۰۰
سلام بنده هم رسمی و خدماتی.هم رده تحصیلی مدیر و بالاتر از معاونین.خدا شاهده کلی از کارهاشون رو من انجام میدم و مدیر معاونین بلد نیستند اونا فقط سمت دارن و حقوق میگیرن ولی چیزی بلد نیستمد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۱ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
خبر خوش ! چه شوخی دردناکی ! .......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۹ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
تا مهر ماه سال آینده ۷ هزار نیروی انسانی جدید را خارج از روال عادی به سیستم آموزش و پرورش کشور تزریق کند.

Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۴ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
چی میشه آخه این نیروها رو از معلمان و کادر مدارس غیر دولتی که سابقه بیمه دارند بردارید.
France
ناشناس
۱۱:۴۲ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
با وعده فقط سر میدونن مردم را
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۱ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
با آزمون استخدامی 1 نفر استخدام میشه ولی خارج از روال عادی هزاران نفر از اقوان و آشنایان خود را استخدام می کنند. رانت و فساد در استخدامی آموزش و پرورش بیداد می کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۷ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
کسی که رانت دارد در جاهای خیلی بهتر از آموزش پرورش می تواند استخدام شود ویا اصلا احتیاجی به استخدام شدن ندارد
Iran (Islamic Republic of)
artemis
۱۱:۳۵ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
باز شروع شد... دو میلیون نفر ثبت نام می کنن.... بعد یه آزمون میگیرن همش سوالای غلط .... تو هیچ منبع و کتاب مشخصی نیست... بعد نمی دونم چرا هر کسی شرکت میکنه قبول نمیشه... فرزندان فرهنگی هیچ الویتی ندارند.... فرزندان شاهد و بالای 50 درصد بدون آزمون استخدام میشن بدون شرط متناسب بودن مدرک تحصیلی... برای چی انقدر با احساسات جوانها بازی می کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۲ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
قرار بود خیلی بیشتر باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۶ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
به جای اینکه حقوق معلمان باز نشسته رو بیشتر کنید معلمان حق التدریس حقشونو بدین و نیرو اضافه کنید اون هزینه ای که میره برای باز نشسته ها بدین به نیروهایی که تازه جذب میکنید اونایی که باز نشسته شدن تمام شد دیگه هیچ تدرسی نمیکنن که بگین زحمت میکشن نه این هزینه های اضافه روبرای کسی خرج کنید که داره رحمت میشه گرمای تابستون سرمای سوزناک زمستون میره تا دانش اموزا بی درس نموننن خواشا یکم فکر کنید کجاب کارتون مشکل داره اونجارو درست کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۶ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
اونی هم که بازنشست شده آدمه خرج زندگی داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۷ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
خودتم یه روز بازنشسته میشی، راضی هستی همین رفتارو با خودتم بکنن؟ چون بازنشست شدی یعنی دیگه مرحوم شدی نباید بهت حقوق بدن؟ من خودم دانشجو هستم ولی با این حرف کاملا مخالفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۳ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
چرا حرف بی ربط می زنید اگه شما هم جز معلمین هستید متاسفم هم برای شما هم برای اون کسی که شمارو استخدام کرده و هم برای اون دانشراموز بیجاره ای که قراره شما انسان خودخواه معلمش باشید یعنی چی اونی که بازنشسته شده دیگه هیچ این رو هم در نظر بگیرید که خیلی از کسانی که بازنشسته شدن زیر ۵۰ سال هستن و جوان بازنشسته شدن اونوقت امثال شما قراره جای این نیروها رو بگیرید با این تفکرات خودخواهانتون
Iran (Islamic Republic of)
فنا
۲۲:۱۶ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
خوب بنده خدا خود توهم چند ساله دیگه باز نشسته میشی پس باید بقیه به تو هم بگن این دیگه بازنشسته شده تمام شد؟؟؟؟ به حرف خودت فکر کن و بخند
Iran (Islamic Republic of)
مرضیه صداقت
۲۲:۳۷ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
کسی از تو نظر نخواست در مورد بارنشسته بار اخرت باشه تو نظر میدی
Iran (Islamic Republic of)
اسمعیل سیدی تمک
۲۳:۴۳ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
صندوق بازنشستگی اگر حق بازنشسته ها را درست پرداخت کند احتیاجی به تنگ نظری نمی ماند که این همکار محترم از روی فشار روانی حرف ناصواب بزند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۳ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
۶۹۵۰ نفرباپارتی استخدام میشوندبچه های مافقط پول هزینه رومیدن نه استخدام شدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۲ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
این راست گفتی
ما شدیم فقط تامین کننده کسری بودجه و پول ارگان ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۱ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
واقعا وارد کردن نیروی غیر تخصصی به آموزش و پرورش ،باعث ظلم در حق دانش آموزان و وارد کردن لطمه به وجهه ی فرهنگیان میباشد..فقط از طریق دانشگاه فرهنگیان و یا احیای دوباره تربیت معلم...ولی بنده به عنوان معلم توصیه میکنم وارد آ،پ به هیچوجه نشید که نابود میشید...رتبه بندی که اجرا نشد و با حقوق کم واقعا زندگی مشکله
Iran (Islamic Republic of)
شهلامارابی
۱۰:۵۰ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
باسلام خدمت وزرای آموزش وپرورش لطف کنید که برای استخدام نیروهای نهضت وپیش دبستانی وخریدخدمات وغیرانتفاعی روبکارگیری کنید چراکه هم تجربه بالایی دارند هم واقعاسالهاس بدون بیمه دارن عمرشونو تلف میکننن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۴ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
این دسته افراد از طریق ازمون مهارت اموز وارد میشن چون در ازمونهای پایاتن ترم قبول نمیشن اساتید را مجبور به نمره دادن ناحق میکنن اصلا سواد تدریس هم ندارند
استاد کلاسهای مهارت اموزها بودم مجبورمان کردند نمره بدهیم ماهم نمره ندادیم کلی افتادن مگر سرنوشت بچه های معصوم ابتدایی الکی است که بدهیم به دست اینها خانواده ها باید با دقت بیشتری مدرسه انتخاب کنند. وقتی برای مصاحبه می ایند ببینید .....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۸ ۱۰ آبان ۱۴۰۰
درسته...باید براساس تجربه تدریس و داشتن مدرک تحصیلی استخدام کنن...نیروهای آراد و خرید خدمات خییییلی دوره های ضمن خدمت دیدن که تو دانشگاه یاد نمیدن...باحقوق ناچیز و نبود بیمه فقط به امید استخدام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۹ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
سرپرست آموزش و پرورش هنوز خبر برای معلمان و افراد بیکار از هم تشخیص نمیده،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۹ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
کدوم خبر خوش؟؟؟؟؟؟؟؟/
ما که سهمیه نداریم
خوشبحال کسایی که سهمیه دارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۸ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
اینها وعده های دروغه که زیاد دادند جدی نگیرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۳ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
مگه رهبری نفرمودند که تنها راه ورود به شغل معلمی باید دانشگاه فرهنگیان باشه؟ بعد چه فرقیه بین اونی که کنکور و گزینش‌های خاص دانشگاه فرهنگیان رو گذرونده و 4 سال درس خونده با اون کسی که بدون آزمون و با آموزش فشرده‌ی 1 ماهه میره سرکلاس؟ به نظر من دانش‌آموزان معلم نداشته باشند بهتر از اینه که یه معلم نابلد و بی‌تخصص داشته باشند.
Iran (Islamic Republic of)
M
۱۱:۰۴ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
خیر ایجوری نیست. فردی که ازدانشگاههای دیگر وارد بدنه آموزش و پرورش میشود خیلی خیلی سواد بیشتری دارد نسبت ب دانشگاه فرهنگیان، مخصوصا تو رشته های مهندسی
و میتونید ببینید تو جامعه ،ک اساتید برتر و کلاس های کمک درسی ک برگزار میشه چه کسانی هستند آیا دانشجویان درس خونده دانشگاه فرهنگیانن یا دیگر دانشگاه ها.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۹ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
عزیزم ماهم توی دانشگاه های دولتی دیگه زحمت کشیدیم و درس خوندیم مثل رشته های ادبیات و زبان عربی و ... اما متاسفانه جون فاقد سهمیه بودیم دانشگاه فرهنگیان راه پیدا نکردیم باید قربانی بشیم و هرگز ب معلمی ک حرفه نورد علاقمون هست نرسیم ؟؟واقعا حرف های منطقی میزنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۰ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
حرف من این نیست که شما تحصیلات ندارید، معلمی شغل تجربی نیست که 5 سال بری توی مدرسه تجربه به دست بیاری تازه بفهمی باید چیکار کنی، معلمی مثل دندونپزشکی و پزشکی و... یه تخصصه و دروس اختصاصی خودش رو داره که توی رشته‌ی عربی یا ادبیات و مهندسی و... آموزش نمیدن این دروس رو هم نمیشه توی 1 ماه به کسی آموزش داد برای همین اگر هم قراره کسی از سایر رشته ها بیاد معلم بشه باید همون 4 سال رو در دانشگاه فرهنگیان بگذرونه نه اینکه مستقیم بره سر کلاس.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۶ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
در پاسخ به نویسنده m کاملا برعکس اصلا سواد اموزش ابتدایی ندارند و فقط دانشگاه فرهنگیان میتواند معلم تربیت کند بقیه هیچی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۹ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
همین دانشگاه فرهنگیان هم الیکه نمره ها همه کیلوییه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۲ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
یک ماه اینا ثابت کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۱ ۱۰ آبان ۱۴۰۰
داداش میدونی چند درصد این افراد تو دانشگاه هم تدریس میکنن و دوره و تجربه تدریس رو دارن؟؟ از مجا این حرفو میزنی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۲ ۱۰ آبان ۱۴۰۰
مهم عشق به تدریسه که باعث میشه تلاش تو همون دوره فشرده انقدر باشه که جای ۴ سال تحصیل شمارو پرکنه و بحث تجربه هست کسی که تو کلاس پا به پای بچه ها میره جلو و خودشو رشددمیده چون فکر میکنه لازمه خیلی عملکردش بهترازونیه که با تکیه به مدرک دانشگاه فرهنگیش و غرورش میره سر کلاس...رشته های دیگه هم زحمت میکشن و بلدن و دوره هایی که میبینن تکمیلشون‌میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۰ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
چجوری استخدام میکنید؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۲:۴۳ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
اونایی که میان میگن سهمیه نداریم قبول نمیشیم فازشون چیه دقیقا؟!! یعنی الان همه کارمندان دولت فرزند شهیدن؟! قبول نشدن تون در ازمون رو توجیح نکتید لطفا.. ضمنا پارتی بازی خیلی میشه خودم به چشمای خودم دیدم در اموزش و پرورش تربت جام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۱ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
اگه میخواهید خبر خوش به معلمان بدهید بنویسید حق الزحمه معلمان که از پارسال
چند ماه طلب دارند و رییس جمهور هم مثلا تو شهریور ماه دستور داد که باید پرداخت بشه و پاداش بازنشستگان که الان یکسال و ...هستش منتظر و شرمنده خانواده هستند هنوز پرداخت نشده پی گیر شوید و بنویسید پرداخت شد تا صفحات روزنامه ها و ...پر بشه و این چرت و پرت ها را به خورد مردم ندهید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۷ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
من یک معلم با۲۲ سال سابقه باجرات می گویم که آموزش وپرورش رانابود کردید.
۱۲