نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵۸۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
خوبه
۱۰:۱۳ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
خوبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۷ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
فرهنگ مون رو خراب کردن الان که داره یه اتفاق خوب می افته مخالف پیدا کرده اصلا چرا این طرح مخالف داره چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
اااا
۱۱:۲۹ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
چون این طرح حقوق مردم رو زیر پا میزاره هم طرح خیلی بی ارزش و کم اهمیتی هست در اصل طرح حفظ حقوق مردم نیست بلکه بر عکس این میشه دیکتاتوری اونم به کوچک تری مسائل مقابل مسائل کشور
Australia
ناشناس
۱۵:۲۰ ۱۴ بهمن ۱۴۰۰
کارهای خوب و زیربنایی مطمعا دشمن زیاد داره! بخصوص الان که خیلی ها غرق در گناهان مختلف شدن! باید مخالفت کن! قضیه ملکه انگلستان رو شنیدید! تا همین چند صد سال پیش! ملکه انگلستان افتخار میکرد! که سالی یک بار میره حمام! (دیگه حساب کن مردماشون چطور چرک بودن!) .. برخی از چرک بودنشون خوشون میاد! از تمیز بدشون میاد! مشکلش اینکه چرک و خراب کاریشون داره به مردم سرایت میکنه .. باید جمع بشن وگرنه همه رو مثل خود الوده میکن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۹ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
هر کاری رو باید به کارشناسان آن صنف وصنعت واگذار کنند که در ایران سازمان امورسگikcثبت جهانی است می‌باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۲ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
مگه نمیبینید که آدم نمیتونه هر روز بر سر کار هر روز جون بکنه دیگه در توانش نیست که حقوقش رو ندن سه ماه حقوق ندادند نفهما میخوای جریمه کنید برید خودتون جریمه کنید برید افکارتون جریمه کنید با این افکار زشت و ناپسندی که دارید واقعا شما لیاقتشون کمتر از یدونه موشه کثیف خیابونیه توی خیابونای خارج می بینید سگ ها آزادند انسان آزاده سگ هایی که زیاد پارس می‌کنند باید تربیت بشن اما اگر تربیت شدن چرا می‌خواهید تربیت کنید تنها موجودی که هر روز من هر روز عاشقش میشم
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۱:۲۲ ۱۱ آذر ۱۴۰۰
خبرش رو نشندی چند روز پیش چند تا نجومی بگیر اخراج شدن
Iran (Islamic Republic of)
یک فرد ناشناس
۰۹:۴۰ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
ما رو باش
Iran (Islamic Republic of)
یک فرد ناشناس
۰۹:۴۰ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
ما رو باش
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۱:۲۳ ۱۱ آذر ۱۴۰۰
این قانون در بیشتر کشور ها وجود دارد
لطفا تحقیق کنید بعد نظر بدهید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۴ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
اخه مشکل مملکت ماایناس که پیله میکنید راست میگین مشکل فقربیماری مسکن وهزارکوفت دیگه که به سرمردم اوردیدحل کنید همتون تورختخاب گرم وسفره پرنشستیدیهوازپرخوری به سرتون میزنه ویه طرحی بدیدچکاربه کارمردم داریدبزاریداقلاتوای ویرانه ای که براشون درست کردین هرجوردوس دارن زندگی کنن سگ وگربه کجاحق مردم روخورده ادنایی که دولپی میخورن ول کردین چسلیدین به سگ وگربه
Iran (Islamic Republic of)
زهره
۰۸:۵۱ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
هرچقدر به آفریده های خداوند رحم کنیم خدا به ما رحم میکنه امیدوارم از درگاه خداوند همه موجودات بی پناه چه انسان و چه حیوان رو درپناه خودش محفوظ بفرماید آمین یارب العا لمین
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۳:۲۹ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
کاش بجای سگ از انسانها حمایت میکردیم
Australia
ناشناس
۱۵:۲۶ ۱۴ بهمن ۱۴۰۰
زهرا! سلام.اگر از انسان ها حمایت میکردن،که همه مشکلات حل میشد که! .. مسئله اینکه،شیطون دیگه، باید دقیقا کارهای رو بکنه، که خدا گفته انجام نده! و کارهای رو بکن،که بی حاصله! و هیچ سود نداره هیچ! بلکه همش ضرر باشه .. (به خدا قسم ، از راست،چپ ، روبرو ، پشت سر، به انها هجوم خواهم اورد! همه انها رو منحرف میکنم،مگر انهایی که به تو خدا وصل شده اند! مخلص ها درگاه خدا!) شیطان چون خار شد، باید دیگران رو هم خار کنه! . افریقایی ها اگر هفته یک بیسکویت گیرشون میومد! الان زنده بودن! تصورش رو کنید! انوقت خرج ها سنگین،وقت،هزینه و .. رو خرج حیونی میکن! که خودش بلده ..! وارنه فکر میکن! و وارنه راه میرون ! .. روزی و نیاز همه انسان روی زمین هست! اما متاسفانه گناهکاران و کافران، با زندگی به حاصل خود و فکرها زشت خود،این روزی ها را دور میرزن و خرج عیاشی و اصراف و گناهان خود میکن! (به زور!)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۵ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
من نه سگ دارم نه گربه.ولی ازیادنبریم که مدیران نالایق خیلی خیلی بیشتربرای این مردم خطردارن.نگران حیوانات خانگی نباشید.شمابا همین فرمان اگرپیش بروید.طولی نمیکشه که همین حیوانات ازترس خورده شدن توسط مردم گرسته به جنگل وبیابان گوچ میکنند....
Australia
ناشناس
۱۵:۲۸ ۱۴ بهمن ۱۴۰۰
ببخشید،حیوان فقط سگ و گربه هست دیگه! مثلا اگر سگ و گربه رو از لیست در بیارن! حیوانات منظور شما،هم حذف میشه؟! درست میگم! .. شما پرونده من هست،اگر خواستید، به همین سایت پیام بدید،تا من پیدا کنه! تا بهتون بدم،که رفتم از یکی از این اشرار که به گربه ها کوچه غذا میده شکایت کردم،چون صبح تا شب گربه هاش تویه خونه و منطقه ولو هستن با صدا و حرکت و .. باعث رعب و وحشت و کثیفی و گرفتن ارامش میشون ..! پلیس و دادگاه هیچ کاری نکرد! .. شما زیادی خوشی یا تویه مریخیه! شایدم تویه ایرانی نیستی!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۱ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
تو اصفهان و شهرکرد درگیری بر سر آب بالا گرفته و مامورای بیشرفم زدن مردم و لت و پار کردن و جنگ بر سر آب شده .بعد اینا تو مجلس به فکر چیَن...واقعا تاسف فقط برای این مملکت و مردم بدبخت که شماها بهشون حکومت میکنید
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۸:۱۷ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
به شخص یا اشخاصی که مردم را وادار میکنن طبق عقاید آن ها و بی هیچ پشتوانه عقلی زندگی کنند تروریست گویند و کل دنیا میدونند که هیچ موجودی خطرناک تر و وحشی تر از تروریست ها در جهان وجود ندارد
Australia
ناشناس
۱۵:۳۰ ۱۴ بهمن ۱۴۰۰
خوب اونا هم همین رو گفتن! چرا ما به عقاید گربه باز ها و سگ بازها زندگی کنیم! چنین موجوداتی از 1400 سال پیش تا به امروز در ایران ممنوع و نجس بوده .. و با حریم و حرمت اسلام نگه داشته ما باید به تفکراتش احترام بزاریم؟! این دیگه مشکل ما نیست! مشکل خودش که باید بره ، در کشور و منطقه زندگی کنه،که این تفکرات رو قبول داره! ...
France
ناشناس
۰۷:۳۷ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
یچیز از قلم انداختن موش ومارمولک تو پارک‌ها زیاده بی زحمت اینها جمع کنید دستتان درد نکنه
France
ناشناس
۰۷:۲۷ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
فقط زورشان به سگ بیجاره میرسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۳ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
بجای این کارها مجلس باید به فکر وضعیت اقتصاد ومعیشت مردم باشه نه سگ وگربه و سلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۰ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
باید به فکر هر دو باشه. بعضی ها باسگ نگه داشتن تو محله‌ها دیگه ....در آوردند
Germany
بابک
۰۵:۵۷ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
من در هتل لوکسی در شیراز کار میکنم . مسافرایی بعضی وقتها میان هتل که دقیقا از پایینترین نقطه شیراز اومدن
بعضی وقتها میگن ببخشید این فنجون مارم میشورید ؟ از لایه درب میدن دستمون . کاری که تو مسافر خونه هم مسافراشون با خدمات انجام نمیدن . البته باید تو هتل کار کرده باشید تا متوجه بشید چی میگم . با خودم میگم اینام انسانن دیگه پولاشونو جمع کردن ۲ یا ۳ روز با بچه هاشون بیان هتل . ما خدمه هتل هم باید باهاشون کنار بیایم . چون هم ما انسانیم هم اون هم اون پولدارا و باکلاساش که وارد اتاق که میشی با نمایشگاه عطر و لباس رو برو میشی . ولی سگ و گربه اول و آخرش حیوانند . نبریش بیرون جلوت ادرار میکنه . سر و صدا در میاره . ممکنه پاچه مهموناتو بگیره . غریبه ها و عابرین پیاده که جای خود . من خودم با دیدنه توله های تازه متولد شده سگ به وجد میام . ولی باید ببینم و بگزرم از کنارشون . چون اول و آخرش سر و کارم با انسانهاست .
Iran (Islamic Republic of)
منم سگ دارم!
۰۸:۴۰ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
من سه سال به بابام گفتم برام سگ بگیره
من سگم رو نجات دادم از دست یک آدم بد
لطفاً مسخره بازیارو تمام کنین
سگ ها جون خیلی از آدم هارو نجات دادن
این جای تشکره؟
Iran (Islamic Republic of)
منم سگ دارم!
۰۸:۴۱ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
متوجه نمیشی برو به همون انسان هات برس
Iran (Islamic Republic of)
منم سگ دارم!
۱۷:۳۹ ۱۰ آذر ۱۴۰۰
ببینم برات چیکار میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۱:۳۲ ۱۱ آذر ۱۴۰۰
کسی با نگهدای حیوانات مشکلی ندارد
ولی نگهداری در آپارتمان و نگهداری نژاد های وحشی کار درستی نیست چونکه می تواند به بقیه اسیب بزند
و این قانون برای جلوگیری از این اسیب هاست
Iran (Islamic Republic of)
تینا
۰۳:۲۲ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
مگر حیوانات چه آزاری دارن ما اومدیم جای اون هارو گرفتیم بعد به جااینکه حیوانات مارو از محل زندگی شون بیرون کنن شما دارین اونا بیرون می کنین متأسفیم براتون
Iran (Islamic Republic of)
بی نام
۰۲:۵۸ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
درود.همه ی نظریات محترمه .کسی قرار نیست و نباید به دیگران اهانت کنه .هر سخن جایی وهر نکته مکانی دارد.همه آحاد جامعه محترمند .ما الان در قرن ۲۱زندگی میکنیم.همه حق دارند بعضی فوبیا وبه صدای حیوان ،بعضی به کتک کاری وجنجال سایرین در یکوجب آپارتمان وبعضی به خیلی مسایل دیگه.پس چرا باید با هم بجنگیم .حل مسایل روزمره ،اعم از گرونی و،رانت وفساد وخانه های تیمی ومکانهای بد ،تشریک مساعی وراهکار درست آحاد را میطلبد نه اینکه همه بنشینند و بگویند دولت.الان مشاهده میشه خود مردم هم در زور گفتن به همذیگه بیتقصیر نیستند ،هرکی بنوعی .آیا ما خودمون آنطور که ادعا می کنیم هستیم.نگهداری حیوانات جا ومکان ورسبدگی میخواهد .حرمت همه شهر چندان باید حفظ بشه.به حیوان نباید ظلم کرد فراموش نکنید خداوند به همه ی مخلوقات خود نظر دارد.والا کورکورانه برخورد کردن ،مثل فیل شناسی عده ای کور میشود خنده دار است نه؟با سپاس از توجهتان
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۳:۴۰ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
پوزش مگه سگ صدا میکنن دخترم پسرم این چه همزاد پنداری تو کشور باب شده سگ با بچه ادمی زاد یکی شده کجا اینو شما خوب وجلوه انسانیت می پندارین این طرز فکرا برای زمان تالزان هستش نه الان مردم درگیرن از صبح تا شب شب بیان تو اپارتمان استراحت کنن یه همسایه خوب بچشو صدا میکنه جک بیا پسر خوبم سگه پاس پاس میپره بغلش الهی قربونم میره هوا این جایه شکایت و پیگیری داره بچه ادمی زاد سرو صدا میکنه باز همین انگار کشور شده یکسان سازی ادم و حیوان حالا یه قانون اومده بینه انسان و حیوان تمایز باشه چرا مخالف داره واقعا جرا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۹ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
احالا که منع تردد شبانه تموم شده چون مردم واکسن زون دیگه نمیتونن جریمه به جیب بزنن میخوان به بهونه نگه داشتن حیوون جریمه به جیب بزنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۵ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
من مخالف سگ گردانیم یاتواپارتمان اما سگ نگهبان گله یاباغ نباید جرم باشه جرم زمانی واقع میشه که جای حیوانات باادم عوض شه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۳ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
خاك برسر نماينده هايي كه فقط يا در قسمت پايين تنه فعالند يا مشكلات اصلي كشور و بدبختي فحشا و فقر رو ول كردند و به حيوانات خانگي چسبيدن. يه مشت احمق بدون سواد براي هشتاد ميليون تصميم ميگيرند. احمقها خطبه كلابيه حضرت علي رو بخونيد شما كه ادعاي اسلام داريد. اگر سگ نجس بود اصحاب كهف سگ همراهشون نبود. فضولات سگ اصحاب كهف شرف داره به افكار پوچ و دروغين شما. فقط ادعا. يقه. ريش....
Iran (Islamic Republic of)
سید
۰۱:۳۰ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
خداییش خجالت بکشید

کجای دنیا نشستید فکر کردید چی هستید ،
خرگوش لاک پشت اینها خطرناک هستند بعد اون موجودات که توی اونجا نشستند و هر روز یه تز می دهند برای عامه مردم لابد بی خطر هستند ، کجای قران صراحتا چنین حکمی را داده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۷ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
مجلسیان که برای ازدواج کودکان ۱۰ تا ۱۴ سال نه قانونی دارند ونه می خواهند داشته باشند به خدا که این کودکان بی زبانتر وحتی مظلومتر از هر موجودی در عالم محسوب می شوند وان ازدواج کودک فروشی نام دارد ولی برای حیوانات زبان بسته که باعشق ومحبت صاحبانا شان کیف ودر پناهند زحمت وضع قوانین وتلف اوقات شریف در به تصویب رساندن قانون خجالت اور در باره زبان بسته ها می کنند ،.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۱ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
بنظرم بجای تصویب طرح بر علیه این موجودات بیگناه که به نوعی ما آمدیم در قلمرو و محل زندگی آنها ،باید این نمایندگان دلسوز طرح چند فوریتی تصویب کنند برای مجازات اختلاس های میلیاردی،برای جلوگیری از گرفتن ارز دولتی به بهانه واردات کالاهای اساسی وآزاد فروختن آن،برای رانت بازی در ادارات دولتی ،برای جلوگیری از انتساب های فامیلی ،برای..........بله دوستان نماینده مسئله امروز مردم ما معیشت معیشت معیشته نه این قوانین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۳ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
آ
الان همسایمون سگ آورده شب و نصفه شب واق واق می کنه! اصلا چرا برای تکثیر و فروش سگ مجازات تعیین نمی شه؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۵ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
حتما ازش دزدی وسرفت شده سگ آورده سگها از زمانی پاچه دزدان رو گرفتن مورد آزار قرار گرفتن
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۰۰:۱۳ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
مردم همه از گرسنگی و فقر دارن میمیرن همه زیر فشار هستن اینها گیردادن به سگ و گربه مردم اگه راست میگین قیمت دلار و بیارین پایین
Iran (Islamic Republic of)
تحلیلگر۲
۲۳:۵۶ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
از همون اول سفت و سخت جلوشو نگرفتین، الان عمرا بتونین جمعش کنین! دیگه فرهنگ شد متاسفانه!
Iran (Islamic Republic of)
منم سگ دارم!
۰۸:۴۴ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
اره چقدر بد
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۳:۴۳ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
اینها از بچه هاشون بیشتر دوست دارن با یک و گربه زندگی کنند راضی اند بمیرند ولی سگها شون زنده باشن
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۲۳:۱۶ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
با یک صلوات بحث تموم کنید و
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۵ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
چرا مث شما زندگی کنیو چرا ااااا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۴ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
1 توی اپارتمان نباید سگ و مار و ... این جور چیزا نگه داشت ، 2 این که هر قانونی میزارن اول میگن با زندگی خصوصی مردم کاری ندارند دروغه ... 3 اگه هم دم میخوان ادما بهتر از حیواناتین که با نگه داری توی اپارتمان هم اونا رو آزار میدیم هم همسایه ها رو ..
Norway
ع
۲۲:۲۴ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
اقا سگ اپارتمانی یا گربه بی ازارن و بنڟرم فقط انتطارشون یه تیکه نون و اب دادن هستش اونام موجوادت خداونده اخه کجا خدا گفته موجودات منو بکشید ازار بدید میازار موری که دانه کش است و .... بهر حال از نمایندگان محترم مجلس استعدا دارم حد اقل حیوان خانگی رو حذف کنید باور کنید کسایی هستند که عزیزاشونو از دست دادن و همین حیوان خانگی بخاطر تنهاییشون اون خلع رو پر کرده من تو این دنیا فقط نامردی دیدم از دوست و رفیق بخاطر همین هر روزی که میگذره بیشتر،عاشق سگم میشم
Iran (Islamic Republic of)
سید سعید ناظم‌ابکا
۰۱:۳۳ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
منافع شخص فقط و فقط حالا چقدر‌ملت را جریمه می کنند پول بحساب دولت خزانه واریژ میشه حسابی که ملت را ادیت کردن و سرکیسه بعد یه مدت ول می کنند
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۷:۳۰ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
مردم آزاری را با مظلوم نمایی نمی شود پاک کرد
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۰۷:۵۳ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
دوست عزیز باور کنید من که 30 سالمه سگ میبینم سعی می کنم از پیاده رو اون طرف برم چه برسه یک بچه کوچک
بابا شهری گفتن روستایی گفتن تو روستا وجود حیوانات که قالبا اهلی اند مشکلی نداره و سگ و گربه هم اگر باشه کمتر است اما در شهرها الان بیشتر از آدما سگ میبینیم تو پارک تو پیاده رو و .... بچه رو میبریم پارک بازی کنه یکدفعه سگ میاد مخصوصا اطراف شهرها این بیشتر شده
مضاف بر این تو آپارتمان هی سر و صدا سگ و گربه بابا ملت از صبح تا شب جون میکنند که شب را راحت بخوابند باور کن اون حیوانها هم از اینکه از محل زندگی خودشون تو یک چهار دیواری قرار بگیرند ناراحت اند بیرون آوردنشون هم تو پارک و ماشین باعث آزار بقیه انسان هاست حداقل حقوق اجتماعی انسان ها را به خاطر حیوانات از بین نره
همه جای دنیا نگهداری حیوانات قانون داره خدا کنه این اتفاق در ایران هم بیافته
موفق باشید.
Iran (Islamic Republic of)
آقای٫خانم مهدی
۰۸:۵۴ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
مردم از صبح تا شب جون میکنن که نون خوب برای خوانواده هاشون در بیارن ولی کو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟کو؟؟؟؟؟؟

به مملکت برسین نه به حیواناتی که اگه یه تیکه نون بهش میدی تا آخرش باهاته!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۰ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
در صورت تصویب این قانون کلیه عشایر و روستاییان عزیز را باید مجرم شناخته و اعمال قانون شوند
چون هم انواع حیوانات را نگهداری می‌کنند و هم نه یکی نه دو تا بلکه گله گله حیوان گردی دارند.
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۰۶:۳۵ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
سگ شکاری و سگ نگهبان شامل این طرح و این قانون نخواهد شد چون از قدیم بوده و نیاز است ودر محل های بیرون از شهر و خانه ای جیوانها زندگی میکنند و انها به ادمها خدمت میکنند نه ادمها بیجهت به حیوان خدمت والکی وقت خودش صرف این کار بون سود و با ضرر و خطر و اذیت دیگزان کند و درضمن این فرهنگ غرب است و ما ایرانی هستیم و این ادا و اتفارها را نداشتیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۴ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
یعنی همه مشکلات کشور حل شده فقط مونده حیوانات خسته نباشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۷ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
این که جامعه ی ما به سمت رسومات غلط برود از اصلی ترین مشکلات کشور است چون جایگاه انسان و تمام موجودات دیگر متفاوت است انسان ضمن احترام و حفظ گونه های دیگر موجودات حق تنزول جایگاه انسانی خود را ندارد که بخواهد با سگ و گربه و یا هر موجود دیگری به صورت تفریح یا دوست و هم سفره و خواب و زندگی شود بعد همین ادمها اول معترز و اول طلب کار هم هستند و نه خودشان ونه حیواناتشان هیچ خیری برای مردم ندارند و ویک زندگی چندش اور وغاط را انتخاب کرده و با این حرکات به فرهنگ ایران زمین توهین و جسات میکنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۱ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
این کاردولت واقعاعالیه.زودترازاینها بایداینکارومیکردن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۳ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
این‌قانوانجام‌نشود‌‌شما‌هم‌‌مشکل‌دارید‌‌‌
United States of America
ناشناس
۲۱:۵۰ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
اگر سگ مظهر غربگرایی است پس تمامی اجزای زندگی ما از لباس وماشین وتکنولوژی و موبایل و.......مظهر زندگی غربی نیستند؟
چرا مقایسه و نسبت نادرست می دهید؟
United States of America
ناشناس
۲۱:۳۶ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
نظر متعصبانه خودت را به دیگران تحمیل نکن تا مطابق میل وسلیقه ات رفتار کنند
United States of America
ناشناس
۲۱:۳۴ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
کسی که به حیوان که در برابر انسان نمی تواند از خود دفاع کند رحم نکند محال است به انسان که توانا هست رحم کند
Italy
ناشناس
۲۱:۱۹ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
آخه ازن مورد چه ربطی به مجلس یا دولت داره بروند دنبال مشکلات مردم برسند تمام اموال نردم را غرت کردند قادر به تامین آب مردم نیستند درگیر سگ شده اند واقغا مسخره هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۹ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
لطفاطرح مجازات سگ درخانه رواجراکنیدکرمانشاه تمام منطقه ومحله توخانه سگ نگهداری میکنند
United States of America
ناشناس
۲۰:۳۵ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
قوانین برای رعایت حقوق مردم و حیوانات با واقعیت گرایی تنظیم شود ،نه یکطرفه و با تعصب و سلیقه شخصی علیه حیوانات وحیوان دوستان
United States of America
ناشناس
۲۰:۳۲ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
خودتان قرآن بخوانید ،در قرآن مشرک نجس است ،مشرک کسی هست که با خدا شریک بگیرد ، اینهمه حدیث در مورد نیکی به حیوانات چطور، همه را انکار می کنید رحم کن رحم ببین
Russian Federation
ایران ایرانی
۱۹:۵۹ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
•••انسانیت مُرده است .•••
" انسان باش و با مسالمت زندگی کن نه تو ضرر کنی نه طبیعت نه حیوانات."

حیوانات از همه شمایی که مخالفین تمیز تر باوفاتر با محیتتر باادبتر حرف گوش کنتر .هستن قبل تربیت باهوشتر. فرق بشین بتمرگ بفرمارو بلدن.فرق ادم بدجنس و خوجنس رو میدونن .فرق ادم بزرگ و بچه رو میدونن.
شماها انقدر پستین که خانه سالمندان دارین مادر پدراتونو میبرین دور از خودتون چرا لابد اونام دوراز جونشون وحشی هستن و مجرم نه اوناهم باید تو قفس باشن ک شما حریمه نشین .
بس نبود با حیوونا هم دارین این کارو میکنین. بخدا قسم شرم برشما ادمهای دوپای بی مرامو معرفت .نفرین خداوند بر شما
ک خودتون وحشیترین هستین.

بعدشم وحشی امثال شما ها هست که بلد نیستین درست رفتار کردنو با بچه هاتونم همین طور رفتار میکنین که با گربه سگ و خرگوش و هر حیوون بی‌زبومی رفتار میکنین .وحشی ادم دوپا هست نه حیوانات ته حشرات نه بندههای بیزبون خدا رو تلف میکنین فقط بخاطر یکم جا بیشتر برای زندگی خودتون .

""انسانیت کجا رفته انسان باش و با مسالمت زندگی کن نه تو ضرر کنی نه طبیعت نه حیوانات.""

لطف کنین هرکی بره تو شهر و روستا و دهات خودش که نخواین حیوان ازاری کنین .گناه کبیره فقط زنا و .... تیست حیوان ازاری هم هست. مار به مار بودنش نیش نمیزنه تا اذیت نشه ولی ادم دوپا قاتل نابودگر دشمن ویروس میکروبه طبیعت کامل بلعیده و هنوز زبونش درازه

""انسانیت کجا رفته انسان باش و با مسالمت زندگی کن نه تو ضرر کنی نه طبیعت نه حیوانات.""
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۳ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
سید محمد
۰۷:۳۸ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
ممنونم ازت دوست عزیز واقعا شعورت کلامت عقیدتو تحسین میکنم همه روخوندم هیچ کدوم ب اندازه شما شیوا ودل نشین ودرس حرف نزد کاش از حیونا یاد بگیریم گرگ ک ب خون خواری معروفه همنوع خودشو نمیخوره ولی ما دوپا ها ک ادعای اشرف مخلوقات رو داریم میخوریم .بازم ازت ممنون با جواب بینظیرت یاد بگیرن لطفا اونایی ک چرت وپرت نظر میدن
Russian Federation
شیوا
۱۹:۵۹ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
اعدام
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۹:۴۴ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
آفرین به نمایندگان مردم چقدر باهوش وبا اقتدار در عرصه ملی وارد میشن و مشکلات را مدیریت میکنن ،خسته نباشید خدا به شما اجر دنیا و آخرت عطا کند من که در خود ماندم چگونه این ،،،،،،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۵ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
حیوانات خانگی در ویلاهای شخصی اشکال ندارند ولی در آپارتمان ها، پارک ها و امکان عمومی جدا ایجاد مزاحمت و آلودگی می کنند.
نمی شود به بهانه حقوق حیوانات، حقوق انسان ها را نقض نمود.
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۲۱:۰۶ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
من نمیفهمم که تا یه قدم میخان بردارن ، کارشکنی شروع میشه دزدی و اقتصاد و .... همه در اولویت هستند ولی نمیشه امورات دیگه رو تعطیل کرد ، بعدشم کسی کار به حیوان توی خونه نداره مگه اون حیوان باعث آزار در و همسایه بشه یا ببری بیرون . در نهایت هم بخدا این حیوان آزاری که ما حیوانو زندانی کردیم ، جای حیوان توی طبیعته ، خودتو بزار جای اون حیوان زیان بسته.
Iran (Islamic Republic of)
سونیا پارسی
۰۷:۱۶ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
خیلی از حیوانات خانگی بی سر و صدا هستن ولی اوناییکه سر و صدا میکنن و صداشون همسایه رو اذیت میکنه باید فکری به حالش کرد
Iran (Islamic Republic of)
به توچه؟!!!
۰۹:۰۹ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
بیینیدد گوجه های نرسیده
من نوجوانم و به جای فکر کردن به اینکه باید درسامو بخونم دارم فکر میکنم که چجوری سگمو ببرم بیرون که کسی نفهمه برید بابا همتون نرسیده اید
United States of America
؟؟؟
۰۹:۵۷ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
نمیشود به بهانه حقوق انسان، حقوق حیوانات را نقض نمود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۶ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
سلام واقعا این موضوع سگگردانی اپمیدمی شده خانم ها به جای اینکه بچه هاشو درفضای پارک بیارد سگ را بغل کرده و به صورت کمپین راهی پارکها میشوند .خدا را شاهد میگردم منزلم در مجاورت پارکها اولا امکان استفاده از پارک را نداریم نه امنیت هست و از طرفی وق وق سگ هایشان آسایش مارا سلب کرده واز طرفی دیگه تمام نجاسات سگهارا در فضای پارک رها کرده از همه مهمتر حق به جانب بودنشون وحق را به خود داده و رعایت ساکنین را نمی‌کنند .حقیقت خانم در هنگام بازگشت از محل کار مورد حمله سگشون قرار میگیره وبه صاحب سگ اعتراض می‌کنه تازه صاحب سگ شاکی میشه اعصاب سگمو خراب کردی در حالی همسرم پلاتین نوپا داره.درایران فرهنگ اینکار نیست .ممنون از اینکه حوصله کردی عین واقعیت را گفتم حالا تصمیم با خودتان.
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۲۱:۱۱ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
متاسفانه همه جای ایران اینطوریه مردم خودشون رو باکلاس فرض میکنند و با حیوانات مزاحمشان در اماکن عمومی حاضر میشوند
Iran (Islamic Republic of)
س.س
۲۲:۰۰ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
سگ و گربه از بچه آدم بیشتر حرف شنوی داره.کار،شغل،مسکن،ازدواج،جهزیه هم نمیخواد.
فقط کافیه کمی بهش غذا بدی،اینقدر بهتر از آدم محبت را میفهمه.
Iran (Islamic Republic of)
سونیا پارسی
۰۷:۱۸ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
کاربر س.س ،حرفتون تا حدی درسته ولی دیگه نباید توی پارک خراب کاری کنن
Iran (Islamic Republic of)
به تو چه؟؟؟؟؟؟
۰۹:۱۸ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
من الان نوجوانم و باید بچه بگیرم دستم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۵ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
اقا لطفا در مورد خر سواری در خیابان هم توضیح بدین که آیا جرم حساب میشه یا نه؟مثلا من عشایر هستم و برای خریدن مایحتاج زندگی باید با خر به شهر بروم باید چکار کنم؟؟؟؟
United States of America
ناشناس
۲۱:۳۹ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
همیشه حیوانات با انسانها زندگی کرده اند وهیچ حیوان آزاری نبوده
Iran (Islamic Republic of)
سید سعید
۰۱:۳۶ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
اقا شما برو یکس از این مجلسی هاش رو سوار شو هیچ اشکلی هم نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۲ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
چرادر مورد حیوانات غلو می کنید ،اگر شما حیوان دوست نیستی ، دیگران که نباید مطابق میل شما زندگی کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۸ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
حیوان دوست حیوان نه دوست نداریم ما که نداریم ولی اونهای که دارن باعث مزاحمت میشن تو فضای ویلا یا روستایی خونه ها باهام فاصله زیادی داره مشکلی نداره چون باعث مزاحمت نیست ولی کسی که میخواهد تو شهر زندگی کنه باید یک سری محدودت هارو بخاطره حق همسایه و اموال عمومی رعایت کنند که نگهداری حیوان یکی از مشکل اصلی ماست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۴ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
فیلمهای مردم از مسجد النبی و مسجدالحرام را ببینید گربه ها در مکانهای زیارتی ومساجد حتی در ترکیه زندگی می کنند وبه آنها مردم کاری ندارند ومهربانی می کنند ، خودتان ببینید ،فکر کنید ، چرا فقط برای ما ایرانیان این حیوانات بی آزار ،خطرناک و نجس هستند ،منصفانه فکر و قضاوت کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۱ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
بذار با یه حدیث بحث ببندم امام علی علیه السلام غذای خودشو با یه سگ نصف میکرد کاری که هر کسی انجام نمیده و بحث دوم نجس بودن سگ دلیل دینی در نظر نگیری باز دلیل های عملی میتونه ثابتش کنه که نگهداری سگ واسه ادم ضرر داره و بحث سوم اینکه سگ ها خطرناک نیستن!؟ آمار زخمی شدن یا حتی کشتار توسط سگ هارو ببینی و باعث ترس مزاحمت انسان ها شده دلیل نمیشه هر کاری ترکیه کرد ماهم بکنیم همین غذا های که به حیوان تهیه میکنن پولشو جمع کنن یه جا کل گشنه های جهان سیر میشن
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۲۰:۰۴ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
همان گونه که خودت نام بردی به آن مکان مقدس می گویند قبله گاه مسلمین بیت الله الحرام در شهر مکه مکرمه و در آنجا در قرآنئ کریم به عنوان شهری امن برای همه موجودات خداوند جل جلاله نام برده شده و نباید هیچ مخلوقی را در آن مکان مقدس اذیت و آزار دهند و بکشند ولی می توانند حیوانات وحشی خزندگان گزندگان درندگان را بگیرند و به محیط زیست وحشیشان خارج از شهر مکه مکرمه انتقالشان دهند . افتاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد. والسلام و صلوات التماس دعا .
United States of America
ناشناس
۲۱:۴۲ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
مسلمان کسی است که آدم وحیوان از او در امان باشند ،چطور گربه ها مکانهای کعبه ومسجد پیغمبر را آلوده و نجس نمی کنند ودرکنار مردمند
Iran (Islamic Republic of)
آقا٫خانم عمار
۰۹:۲۴ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
ببین برو فیلم پی کی رو اگر که خدا رو دوست داری و برای خوشنودی اون دعامیخونی رو ببین بعد ادامشو بخون
خدا وقتی داری عبادت میکنی میبینه که داری به اون سگ٫گربه خوبی میکنی
به من بگو چرا خدا باید حیوان نجس به وجود بیاره؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۳ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
چرا انجا نوشته شده نجس سگ نجس نیست مگه میشه حیوان خدا نجس شه من سگ دارم کی می خواد ازمن بگیره راستی دو سه تا هم دارم من سگ نگهمیدارم سگ معرفتش بیشتر از خیلی هاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۵ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
مثل اینکه تو کلا اطلاعات دینی ضعیفه سگ نجس و نگهداری سگ در منزل خطرناک و باعث بیماری میشه لطفا قبل از نگهداری حیوان اطلاعات خودتونو بالا ببرید که دچار غرب زدگی نشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۸ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
سگ اصحاب کهف در قرآن چند بار چون مهم بوده ، در شمارش افراد حساب شده
Iran (Islamic Republic of)
سالار
۲۱:۱۳ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
چه ربطی داره که سگ در قرآن آمده ، سگ نجسه و حتی ظرف دهانش رو هم باید با خاک پاک کرد. فرهنگ اسلامی و ایرانی مدرسه اخلاقه و کلی درس داره در خصوص حقوق حیوان بر انسان داره چلی دلیل نمیشه ما حیوان رو بیاریم توی خانه ، باعث آزار مردم بشیم ، خب هر کی میخاد مثل قدیما بره توی خانه ای که همسایه دور و برش نباشه ، شهرو به گند نکشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۰ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
گاو هم اسمش تو قرآن اومده دفعه بعد با خودت گاو بیار تو خونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۹ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
سگ اصحاب کهف، سگ گله بوده و سگ گله نجس نیست. یه کم برید احکام اسلامی رو یاد بگیرید بعد نظر بدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۹ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
سلام این طرح عالیه امنیت آرامش و بهداشت به اماکن عمومی باز خواهد گشت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۸ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
مثل طرح ثیانت از فضای مجازی میشه ؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۸ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
سلام.واقعا دیگه داخل خونه خودمون هم حق انتخاب نداریم؟بجای قانون گذاری درست کلا صورت مسئله رو پاک میکنید؟اگر یکسری قانون برای کسانی ک حیوانات خانگی دارن وجود داشت الان این وضعیت رخ نمیداد.هرکس باید مواظب حیوان خانگی خودش باشه تا باعث مزاحمت و ترس کسی نشه و این با قانون درست انجام میگیره.نه اینک کلا حق زندگی بعد این همه سال رو کلا بگیرید
Germany
ناشناس
۱۷:۴۱ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
خوب الحمدالله همه مشکلات توسط مجلس انقلابی و جوان حل شده ، همین یک مشکل مانده که مجلس به دنبال حل آن است !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۶ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
گوشت تنتون رو بکنن انوقت می فهمید
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۱۶:۴۴ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
سلام نگه داری تمساح وموش واقعاکار غلطی هست اما سگ وگربه های بی زبون اگرباهاشون درست رفتارشه وهمیطور رسیدگی وتربیت بشن هیچ خطری برای احدالناسی ندارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۵ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
پس اون افرادی که مورد تهاجم این حیوانات (تو پارکها و خیابانها) قرار می گیرند جزء اون احدالناس ها نیستند .
همه شهرهامون شده باغ وحش خانوما و بچه ها جرآت بیرون اومدن رو ندارند . البته اگه انسان محسوب بشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۱ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
یکی گربه معرفی کن که بی دلیل حمله کرده باشه بعد حرف دروغ بگو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۹ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
البته اگه درست تربیت بشه ولی وقتی نمی تونن پچه های خودشون تربیت کنن حیوانات میتونن ؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۲ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
دقیقا.بعضی از آدما دارن به حیوانات حسودی میکنن به خاطر همینه که این نظراتو میدن لطفا به حیوانات بی زبان کاری نداشته باشید
Iran (Islamic Republic of)
شبنم
۱۶:۳۸ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
سگها از ادمها بهترند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۱ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
از تو بهترن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۷ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
خدا کنه یکیشون به پر و پاچت بپیچه ببینم اونوقت هم همینو میگی یا لتماس می کنی ؟
امنیت اجتماعیه انسانها فدای زیبایی های حیوانات !!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۸ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
خروس، را هم اضافه کنید...
از صبح تا شب،میخونه
دیوووونه شدیم،تو آپارتمان
خواب،ندارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۲ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
کسانی که مردم رو آزار دادن با نگهداری از حیوانات پر سر و صدا باید تاوان این مزاحمت رو پس بدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۱ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
من هم سگ دارم ببینم کی میتونه ازم بگیرش مثل بچم شده
حتی اگه لازم باشه براش آدم میکشم
Iran (Islamic Republic of)
ddd
۱۸:۵۸ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
بهترین جک سال بود
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۰:۴۶ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
بابا ... قاتل ، خطرناک ...
اونایی هم که از صدای سگت دیوانه شدن ، بیان تو رو بکشن ، ده بیست بار کشته میشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۱ ۱۰ آذر ۱۴۰۰
دمتم گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۴ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
الحمدلله همه هم دانا به احادیث و روایات پیامبر و معصومین از آب دراومدن .
Iran (Islamic Republic of)
هاشمی
۱۶:۲۰ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
بله اینه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۷ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
خطرناک ترین فضله حیوانات مربوط به فضولات گربه است

ما گوسفند بز. داشتیم اگر یک ذره فضولات گربه با غذایشان قاطی شود فورا می‌میرند
به یک ساعت نمی‌کشه

گوشت اون حیوان هم باید خاک بشه و استفاده نشه
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۶:۳۱ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
اخه خدا وکیلی فضله گربه بیجاره تا به حال در کدام مزرعه در کدام روستا در کدام گوشه از دامداری های دنیا باعث مرگ فوری حیوانات دیگر شده..البته رعایت بهداشت در حد کمال برای همه واجب و لازم است.شما رو به خدا از جان این حیوانات بیچاره و مظلوم که فقط محتاج یک لقمه غذا و یک وجب جا برای خواب هستند چه می خواهید؟ایا جای شما رو تنگ کرده اند؟ ایا مال و ثروت شما رو به با د داده اند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۱ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
گربه زماني كه ميخواد دستشويي كنه خودش چاله درست ميكنه و دستشوييش رو توي چاله ميكنه و خاك هم روي اون ميريزه. بد نيست اطلاعاتمون رو زياد كنيم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۲ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
لطفا طرح صیانت از مردم در برابر غارتگران اموال عمومی و دزدان پول مردم هم تصویب کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۲ ۱۰ آذر ۱۴۰۰
والا قانون که از حقوق دزدا حمایت کرده بجاش
Germany
سجاد
۱۵:۰۷ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
شما اگه راست میگین بفکر مردم باشین بفکر بی ابی باشین انقدر حواس مردم رو به این چیزای الکی پرت نکنید اخه سگه زبون بسته کجاش وحشیه مگه سگ گلس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۴ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
معلومه فرهنگ غربی داری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۳ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
سگ بدبخت چه گناهی کرده؟اونم مخلوق خداوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۴ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
خدا پدر و مادر نمایندگان را بیامرزد کار درستی انجام میدهند این سگ ها با صدای ناهنجار اعصاب آدمیزاد را بهم میریزند
Iran (Islamic Republic of)
شهروند
۱۵:۲۲ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
تو فکر میکنی صدای تو.ادم ها را بهم نمیریزه
Iran (Islamic Republic of)
محمدمعیری
۱۶:۱۴ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
برادر گرامی صدای گوشخراش اگزوز موتورها آزارتان نمی دهد قیمت سرسام آور اجناس را هم.........نمیدهد ولی صدای حیوان زبان بسته که به حال شما دلسوزی میکند میکند را برنمی تابی ..ایرانی به کجا میروی
Iran (Islamic Republic of)
ماهان
۱۶:۴۴ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
صدای ناهنجار خود رو ها و موتور سیکلت ها و جیغ و فریا دهای ادم ها و نعره های لات و لوت ها و اراجیف ادم های تو خالی و ..شما رو ازار نمی ده ،فقط صدای یکی دو تا سگ باعث ازار شما میشه؟بوق ماشین ها و صدای موزیک بلند از بعضی از واحد ها و ....بازم بگم...
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۲۰:۴۹ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
آخه آدم حسابی ، ماشین توی خیابونه ولی این جک و جانورا توی آپارتمانه ، وقت و بی وقت عاصی کرده ما رو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۳ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
صداي ناهنجار صداي فقر و بدبختيه. صداي دزدي و شكستن خونه و ماشينه مردم هست. صداي جيغ زن و بچه مردموهست كه كيف قاپ كيفشون رو مي دزده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۷ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
سر و صدای سگ موجب سلب آرامش و آسایش مردم میشود . علاوه بر این مخزن انواع الودگی های میکربی و بیماری است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۱ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
آلودگی های ناشی از آن ها را باید به دامپزشکان بگید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۴ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
آدمی با داشتن ۱۸۰۰ بیماری مسری خطرناک ترین و آلوده ترین موجود در هستی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۹ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
دوهزار سال قبل که زندگی نمیکنی برادر من...واکسن هست دارو هست دامپزشک هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۴ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
سال 1400هم واكسن بوده الان سال 2021هستيم.
Iran (Islamic Republic of)
وجیهه شیرزادی
۱۴:۵۲ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
وقتی یک انسان تنها زندگی میکند و توانایی بیرون رفتن را نداردو به یک سگ یا گربه پناه میبرد آخه چطورمیتونید اون حیوان یعنی تنها مونس و همدم او را جلوی چشمانش از او جدا کنید آیا برنامه دیگری برایش جایگزین میکنید ؟
اون سگهای ولگردی که تو خیابون پرسه میزنن آیا خطرناکترنیستند
چرا این آرامش کم و ناچیز را از ما میگیرید آنوقت اون حیوونای بیچاره رو چیکار میکنید شایدهمه را میبریدتو چاله های عمیق میندازین تا بمیرن
واقعا متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۹ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
قانون خوبیه.همسایه ما تو آپارتمان سگ نگه میداره ۲۴ ساعته هم صداش همه رو عاصی کرده اعتراض هم میکنی میگه برو خونه ویلایی بخر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۳ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
قانونی خوب است که به همه جوانب فکر کند نه اینکه صورت مساله را پاک کند.قانونی مثل این طرح برای دیش های ماهواره هم بود که شکست خورد و دیگر حتی کسی از آن صحبت نمی کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۳ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
دقیقا موافقم . زنگ زدم شهرداری میگه خانوم حریم خصوصیشه نمتونیم کاری کنیم مگه بیرون از منزل باشه که اقدام کرد به جا یکی چنتا داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۹ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
بی احساس اصلا دوست دارد داشته باشددد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۷ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
سگ وفاداریش از صدتا ادمیزاد هایی مثل شما بهتره


گرونی رو بلد نیستن درست کنن
کم با روح و روان مردم بازی کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۷ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
سگ وفاداریش از صدتا ادمیزاد بیشتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۴ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
مسخره کردین خودتونو ...بجای این ک ب نشکلات مردم رسیدکی کنین نشستین فک کردین سگ نگه داشتن تو خونه جرمه...سگی ک در شرایط بحرانی بهترین یاور انسانه اینو بفهمین...جرا انقد با سگ مشکل دارین...سکی ک با شرف تر از روس هاس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۰ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
طرح شفافیت آرا چطور شد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۰ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
طرح صیانت از دلار ۳۰ تومنی هم لطفا بدهید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۹ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
احتمالا دوباره می خواهید مجوز حیوان خانگی را بفروشید و پول در بیاورید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۳ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
صددرصد همینه...
جبران کسری بودجه از طریق مجوز نگهداری حیوانات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۸ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
دقيقا.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
لطفا طرح صیانت از حقوق عامه دربرابر گرانی را زودتر از بقیه طرح های صیانت به جریان بیاندازید
Iran (Islamic Republic of)
ملیسا
۱۳:۴۷ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
سلام .. برای نگهداری سگ به خاطره این سگ نگه میدارن چون از خونشون محافظت کنه. گوشفند هم برای استفاده از لبنیات و پوستشون استفاده میکنن. و اسب هم برای باربری. اگه با هام موافقید✅رو بزنید. البته ابن دسته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۴ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
واقعا متاسفم براتون که اینجوری برای خودتون رای صادر میکنید،شعور و فهم همین حیواناتی که میگید نجس هستن از خیلی از شماهای بیشتره،چرا که بیشتر شماها همان شعور و معرفت و فهم رو هم ندارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۳ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
من بز میبرم تو پارک نه وحشی نه نجس.خخخخ بجای اینکه آدم ببینی تو خیابون میبینی سگ و گاو و گوسفند نشستن رو موتور و پشت ماشین آدما هم تو باغ وحشند تو قفسند
Iran (Islamic Republic of)
....
۱۳:۴۲ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
اخه خرگوش و لاک پشت
وقعا متاسف هستم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۳ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
آهااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای به گوش و بهوش باشید اینها فقط میخوان مردم رو سرگرم این موضوعات کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۱ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
اگر خودرو و برنج و روغن و ارز و .. نگه داری کنی و احتکار کنی اشکالی نداره، اگر زمین خواری و بساز و بفروش کنی نوش جونت فقط مشکل مجلس سگ و گربه و صیانت از مردم در فضای مجازیه
دیگه کم آبی و تورم و گرانی و فساد ربطی به مجلس انقلابی نداره
علی برکت ا.. همه مشکلات مردم رو حل کردید یه شبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۸ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
خوش باشید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۱ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
ناشناس 13/1. دقیقه کسی مخالف با تیمار حیوانات آسیب‌دیده نیست کما اینکه. محیط بانان. ما همین کار را انجام میدهند در صورتیکه دچار آسیب شده باشند ،، مشکل شما اینه که نمی‌خواهید
قبول کنید نگهداری از سگ و سگ گردانی شما دقیقا تقلید. از اون ور آبی هاست ،،احتمالا. فكر. میکنید کلاس داره ،، سگ چرخانی. تو خیابانها. یعنی نادیده گرفتن حقوق دیگران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۹ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
شاید بهتر باشه که تو از این دید بهش نگاه کنی که سگ یا گربه همدم آدمان و در طول تاریخ هم باهاشون بودن و اونا هم حق زندگی دارن و خیلی ها شاید واقعا از نظر احساسی هم بهشون وابسته شدن و بخاطر کلاس نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۵ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
باید در مورد سگ گردانی قانون تصویب کنند نه در مورد نگه داری از حیوانات خانگی.کی در خیابان موش یا خرگوش یا لاک‌پشت می چرخاند؟!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۵ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
چرا شما فکر میکنید هرکسی سگ یا گربه داره از فرهنگ غرب پیروی می‌کنه اگه اینه طرزفکرتون پس لطف کنید کت وشلوارهاروجمع کنید چون کاملا پوششی عربیه .حیوانستیزی هم حدی داره یکم منصف باشید سگ و گربه حیوانات خانگی هستن درسته نبود حضورشون ایجاد مزاحمت کنه ولی زندگی کردنشون کنار آدما ازدیر باز بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۱ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
خودروهاي خارجي هم جمع كنيد اينم تقليد از فرهنگه غربه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۵ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
به جای حذف صورت مساله باید صاحبان حیوانات خانگی را مجبور به رعایت بهداشت حیوانات خود کرد نه اینکه حیوانات را از آنها گرفت.در نتیجه این طرح وضع بدتر می‌شود و مردم پنهان کاری می کنند و دیگر رعایت بهداشتی هم که در مراکز دامپزشکی صورت می پذیرفته صورت نمی پذیرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۹ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
با این کار های بی حساب و کتاب اسم مجلس را لکه دار می کنید.اصل رعایت عقل و اولویت هاست.در حالی که مردم با گرانی دست و پنجه نرم می کنند مجلس به جای ارائه طرح های اقتصادی به دنبال از بین بردن حیوانات خانگی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۷ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
خدا شفا بده با این طرح های صیانت الکی.به جای اقتصاد دنبال موش د گربه افتادن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۵ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
پس بی دلیل نیست که دیگه خانه مادربزرگه را تلویزیون نشان نمی دهد چون ماشالله انواع و اقسام حیوان در خانه مادربزرگه بود و اگر این طرح خنده دار تصویب شود باید مادربزرگه را هم به دلیل نگه داری از آنها جریمه کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۶ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
۱۰۰ در ۱۰۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۴ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
گاهی این نمایندگان فهمشان از مراجع تقلید هم بیشتر می شود و خود خوانده گربه و خرگوش را هم نجس اعلام می کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۳ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
نمايندگان بيسواد جو گير ميشن و خودشون رو نماينده خدا بر روي زمين ميدونند. خخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۴ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
مرگ بر سگ باز مردم آزار
Iran (Islamic Republic of)
متین ابراهیم نژاد
۱۶:۳۴ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
زشته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۲ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
آفرین خدایش اینه فقط زورشان به سگها رسیده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۲ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
محاکمه ستاد شبه علمی کرونا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۸ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، احمدحسین شریفی، استادتمام گروه فلسفه در مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) و از شاگردان مرحوم علامه حسن‌زاده آملی، به بیان خاطره‌ای از آن علامه ذوالفنون و سالک توحیدی پرداخته است که در زیر می‌خوانیم:شبی از شب‌های بارانی زمستان سال 1373 همراه چهار نفر از دوستان (استاندار وقت مازندران، شهردار وقت آمل و یکی از مسئولان تیپ امام جعفر صادق علیه السلام) به دیدار علامه حسن‌زاده آملی رفتیم، ساعت حدوداً 7 غروب بود.

زنگ درب خانه علامه را زدیم. بعد از لحظاتی لامپ سردر منزل روشن است و این یعنی تا لحظاتی دیگر چهره نورانی علامه را زیارت خواهیم کرد اما به‌محض روشن شدن لامپ، بچه‌گربه‌ای که در کوچه بود با سرعت خود را به درب منزل رساند و روی پله داخل کوچه و پشت به ما و رو به درب منزل ایستاد!

من هم از خوف اینکه مبادا پس از باز شدن درب منزل توسط علامه، این گربه برای حضرت ایشان مزاحمتی ایجاد کند یا وارد خانه شود، سعی کردم با لطایف‌الحیلی آن را چند متری از درب منزل علامه دور کنم. همین که صدای باز شدن درب آمد با سرعت خودم را جلوی منزل رساندم اما گربه سریع‌تر از من به درب منزل رسید(!)
روی پله ایستاد و نگاهی به علامه انداخت و علامه حسن‌زاده هم خیلی طبیعی، پاهای خود را باز کرد و این گربه از وسط پای ایشان وارد منزل شد!

بعد از لحظاتی گفت‌وگو با علامه، ایشان اذن ورود به منزل را دادند. همین که وارد راهروی خانه شدیم، دیدیم که بچه‌گربه در وسط هال نشسته است! گویا منتظر ما بود که جایگاه خودش را نزد علامه به رخ ما بکشد! یکی از دوستان خم شد و بچه‌گربه را به دست گرفت که داخل کوچه بیندازد اما علامه حسن‌زاده بلافاصله فرمودند:

آقا، با این بچه‌گربه چه‌کار دارید؟ چه مزاحمتی برای شما ایجاد کرده است؟ این را زمین بگذارید، با شما کاری ندارد، این توقع دارد، بی‌توقع که اینجا نمی‌آید".

علامه ما را به اتاقی راهنمایی کرد و خودشان به آشپزخانه رفتند و حدوداً 10 دقیقه بعد با مقداری میوه و چند فنجان چای برگشتند، مشغول صحبت و گفت‌وگو شدند و لحظاتی بعد آن بچه‌گربه هم به اتاق آمد و چندین بار به‌سبک ورزشکاران پرش طول، از چپ و راست از روی میوه‌ها و سینی چای پرید و در گوشه اتاق هم چند پشتک‌وارو و یک تکبر و غروری از اتاق بیرون رفت! یکی از دوستان آرام گفت "این گربه داره به ما می‌گوید «زکی! شما می‌خواستید به من اجازه ندهید که به منزل علامه بیایم! حالا کی نزد ایشان عزیزتره»".

بعد از آنکه از محضر علامه خداحافظی کردیم؛ همین که درب داخل کوچه را باز کردیم، بچه‌گربه زودتر از ما خارج شد! علامه حسن‌زاده فرمودند: "دیدید آقا! گفتم که این گربه برای کسی آزاری ندارد! او که بی‌توقع اینجا نمی‌آید! نیاز به تغذیه داشت، نیازش را تأمین کردم و الآن بدون هیچ آزاری خودش رفت!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۸ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
این بود انشای ما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۷ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
کدام عقل سلیمی موش را با کروکودیل یکی می داند که این عزیزان یکی کرده اند؟آخر از اول آفرینش لاک‌پشت کدام لاک پشتی به انسان حمله کرده است؟نباید به خاطر یک سگ که آن هم هنوز بین علما در مورد نجاستش اختلاف است مابقی حیوانات خانگی را مورد اتهام خطرناک بودن قرار داد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۹ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
کدام مرجع تقلید گفته سگ نجس نیست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۹ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
آیه نجاست سگ را در قرآن معرفی کنید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۶ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
همه مشکلات مردم حل شده فقط مونده به سگ و گربه گیر بدهند .اگر راست میگویید مشکلات اصلی رعایت کنید تو دنیا ببینید مردم سگ ندارند فقط ما داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۵ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
اگر قوانین منصفانه‌ای طرح بشه که هم به مردم وهم به دارندگان حیوانات خانگی آسیب روحی وروانی نزنه خیلی هم خوبه. جمع کردن مدفوع سگها الزامی باشه واگرغیرازاین بود برخوردبشه،ولی دارندگان سگ هم حق دارند که سگهای خود را برای تخلیه ی انرژی به محلهای مشخص شده ببرند که این وظیفه ی دولته که تدبیر بیندیشد تا ایجاد مزاحمت برای دیگر شهروندان ایجاد نشودوبجای روبروی هم قرار دادن هردو گروه عاقلانه نیست باید قوانینی وصف بشه تا درکنارهم باشیم بدون تنش وشکایت دارندگان سگ نباید سگهای خود را بدون قلاده وکنترل بیرون ببرن اینهم خواسته ی بجاییه اگه اجرابشه ولی شهروندان دیگر هم باید به دارندگان حیوانات خانگی حق بدهند که در کنارشون زندگی کنند چراکه وابستگیه عاطفی و اینکه اون پت عضوی از خانواده تلقی میشه مدنظر گرفته بشه ومهمترازهمه با توله کشها وکسانیکه ازاین راه کسب درآمد میکنن حتما برخورد جدی بشه درمورد حیوانات شهری مثل سگ و گربه اگر شهرداری جمعیتشونو با عقیمسازی وحمایت کنترل کنه خیلی انسانیتره تا اینکه دست به کشتار بیرحمانه بزنه که این دوراز انسانیته واوناهم حق زندگی دارن واین ما هستیم که قلمرو ومحل زندگیه اونارو با ساخت وساز اشغال کردیم.خواهش میکنیم تدابیری بیندیشید که دوسو باشه وموقعیت دارندگان حیوانات خانگی و همچنین شهروندان در نظر گرفته بشه وهمه ملزم به رعایت واطاعت از قانون رو داشته باشن تا صلح وارامش در جامعه برقرار باشه. ممنون ومچکریم
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۳:۴۸ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
داشتن حیوان خانگی مثل سگ که موجب سلب اسایش دیگران بشه صحیح نیست . سگ همسایه ما شب وروز پارس می کنه وخواب و ارامش را از بقیه ساکنین مجتمع گرفته . گناه ما چیه واقعا
تو خونه ی خودمون حق استراحت را نداریم
Iran (Islamic Republic of)
ثنا
۱۲:۵۴ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
سلام.از مهمترین و بهترین کارهای مجلس جمع آوری حیوانات خانگی و ممنوعیت چرخاندن آنها و جمع آوری فروشگاه های غذای آنهاست.اولا خیلی از کسانی که ازحیوانات نگهداری می کنند مراعات حال همسایه ها رو ندارند.میلیاردها دلار ارز از کشور برای غذای حیوان خارج میشه ،در صورتی که بچه های ما گرسنه اند.ارزش حیوانات در خانواده بیشتر از آدم هاست.و......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۷ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
شما بچه اوردی وظیفه اوناست سیرش کنن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۹ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
دوست عزیز همه چیز گردن حیوانات خانگی نندازید هرکس حیوون خونگی داره ووظیفشه که تامینش کنه واز جیب خودش خرج می‌کنه پس ربطی به بقیه ندارن که باباشون هزینه میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۳ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
آقای یا خانم محترم شما که اطلاع ندارید چرا سخن بیهوده می گویید الان بیشتر غذای دام کوچک توسط کارخانه های داخلی تولید می شود و حتی ما صادرات داریم نمونه اش در اصفهان ۳ کارخانه وجود دارد
Iran (Islamic Republic of)
شاهرخ
۱۲:۵۰ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
باید این موارد سر و سامان بگیرد. چند وقت پیش بود که در یکی از شهرها طرف خرس آورده بود و چون به غذاش نرسیده بود از گرسنگی تو خیابان پرسه میزد. اینا حیوان آزاری هست نه نگهداشتن حیوان. یا طرف تو آپارتمان مار نگهداری میکرده به علت عدم کنترل از خانه همسایه سردرآورده بود. کلا هم حیوان آزاری هست و هم مردم آزاری. باید قوانین سفت و سخت گذاشته شود و با متخلفین هم شدیدا برخورد شود. خیلی از این بیچاره ها به خاطر خودشون حقوق حیوانات را زیر پا می گذارند. ظاهر امر را از غرب می گیرند و بیشتر چون بی عار و شل و ول هستند هزاران گونه ظلم به حیوان زبان بسته می کنند و در ذهن و فکر ناقصشان، فکر می کند اگر به حیوان غذا بدهد و جایش تامین شود همه جور خدمت کرده است. باید در جوار این قوانین قوانینی هم باشد که اگر حیوانی به هر منظور حیوانی نگهداری کردند و حقوق حیوان رعایت نشد باید جریمه سنگین متحمل شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۱ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
نمایندگان فقط صورت مساله را پاک می کنند مثل قطع اینترنت و کاری به سامان دادن ندارند چون بلد نیستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۶ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
در فتوای آیت‌الله العظمی ناصر مکارم شیرازی در پاسخ به استفتای اقتصادآنلاین درباره نگهداری سگ و گربه آمده است: «نگهداری سگ اگر به قصد استفاده مشروع و عقلایی مثل نگهبانی باشد اشکالی ندارد ولی خرید و فروش و نگهداری سگهای زینتی و امثال آن جایز نیست.

نگهداری سایر حیوانات مانعی ندارد. ولی سزاوار است افراد با ایمان هدفی از آن داشته باشند هر چند استفاده از زیبایی و یا صدای خوش آنها باشد در ضمن باید این امر به اسراف‌کاری و یا آزار و اذیت دیگران منتهی نشود. ضمنا بدن گربه پاک است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۵ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
سگ و گربه وخرگوش بابا بیکاری بی پولی اختلاس اعتیاد حل کنید حیوونا بدبخت ول کنید پارکها پر از مدفوع معتاد تا سگا
Canada
ناشناس
۱۲:۴۰ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
حیوانات اهلی جز طبیعت و با انسانها هستند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۴ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
پس چرا شما طبیعت دوست ها در شهر زندگی میکنید؟ بروید در کوه و جنگل و از حیوانات اهلی‌تان در روستا مراقبت کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۲ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
حیوان شهری داریم حیوان روستایی داریم حیوان جنگلی داریم و... شما که نمی توانید تفاوت آنها را بفهمید لطفا نظر کارشناسانه ندهید
Iran (Islamic Republic of)
Vt
۱۳:۴۱ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
ما انسانها بدترین ونجس ترینها در جهانیم اون بیچاره ها چه گناهی کردن که انسانها عقل درست وحسابی ندارن بعدش بعضی ها برای خودشون نسخه بپیجن نه مردم. جایی که باید حرف بزنن لالن. حواسها رو فقط پرت میکنن
۱۲۳